Stránka 1 z 1

předvstřik u nafty.....

Napsal: 14 bře 2006 18:37
od Krosmen
chlapci ladiči ropáků,jak je to při zásahu do řj tzn chipem,zmnění se taky velikost předvstřiku?????Na alfě je zvedlej tlak turba,zvětšený množství vstřikovaný nafty a dva IC podotýkám nemá to žádnou elektroniku v základu je předvstřik statickej 0,95-0,99mm.......Mám ho zvětšit??????nebo ho zachovat na tovární hodnotě.....v létě se chystám na brzdu..... :lol:

Napsal: 14 bře 2006 20:35
od leon4x4
Když jsem si sám ladil Seata tak protože jsem neměl SW ve kterém by šel měnit čas vstřikování nafty, tak jsem řešil přidání předstihu tím, že jsem si přidal dávky paliva ne v hlavním vstřiku, ale právě v oblasti dvou předvstřiků které PD dělá.

Takže moje rada z praxe je, rozhodně se pokusit od přidání nafty v předvstřiku, ale sleduj co to bude dělat. Ne každej motor se chová stejně a pežoťáckej se může chovat dost jinak než PD od fauvégrúp

Napsal: 14 bře 2006 21:15
od Krosmen
Díky za radu!Tady je nepřímej vstřik do komůrky....je to prastarej systém,motor je to konstrukce cca 25let starý....Ale co se týče zvýšení výkonu asi sem tam něco víc natlačil....ale dokud se nepodrobim zkoušce na brzdě tak budu vědět prdlajs.....

Napsal: 15 bře 2006 11:12
od leon4x4
Já to testoval tak, že jsem dal akceleraci 50-200km/h s řazením a když jsem tostáhl o 3 vteřiny, tak jsem si říkal, že to asi lépe jede. je to laické, ale subjektivně jsem moc rozdíl necejtil.

Napsal: 15 bře 2006 13:46
od Krosmen
právě,subjektivně mi přijde že ten předvstřik kterej teď mám tak je nejlepší,dobře startuju a jede to asi nejlíp....Největší rozdíl byl když sem zvýšil přísun nafty,turbo dřív nastupuje,docela sem zvědavej jak to bude na brzdě..........Pokusim se ještě experimentovat za lepšího počasí,pokud chci povolit čerpadlo abych s nim hnul,musim vyndat baterku,trubky ke vstřikům a pak se na zadní šroub nejlíp dostanu....ještě za použití specielního supertenkého nástavce na golu....... :lol:

Napsal: 15 bře 2006 15:30
od Marcos
Jak uz bylo napsano vyse, je treba zkouset, co bude nejlepsi a nasledne to aspon na zrychleni zmerit a posoudit. Muzes posouvat predvstrik az do doby, kdy bude mit motor takovy tvrdy chod, muze mit tendence ke klepani v urcitem spektru otacek, a to znamena, ze se nafta ve valci vznecuje jeste moc brzy pred horni uvrati a jakoby ten motor brzdi. To uz je v kazdem pripade moc, takze to stahnout a zkouset a zkouset... Je jasne, ze ten pristup k povoleni cerpadla je spatny, asi tak jak u peugeotu.. :( , takze nez dolaborujes, nech si treba ten zadni sroub povoleny, a az budes mit definitivni nastaveni, tak to napevno dotahnes.

Napsal: 16 bře 2006 10:59
od Krosmen
Marcos píše:Jak uz bylo napsano vyse, je treba zkouset, co bude nejlepsi a nasledne to aspon na zrychleni zmerit a posoudit. Muzes posouvat predvstrik az do doby, kdy bude mit motor takovy tvrdy chod, muze mit tendence ke klepani v urcitem spektru otacek, a to znamena, ze se nafta ve valci vznecuje jeste moc brzy pred horni uvrati a jakoby ten motor brzdi. To uz je v kazdem pripade moc, takze to stahnout a zkouset a zkouset... Je jasne, ze ten pristup k povoleni cerpadla je spatny, asi tak jak u peugeotu.. :( , takze nez dolaborujes, nech si treba ten zadni sroub povoleny, a az budes mit definitivni nastaveni, tak to napevno dotahnes.
kolik by si ty mněl mít předvstřik?????