Stránka 1 z 1
Toyota 1UZ-FE
Napsal: 21 bře 2006 12:22
od MarauderZ28
z jaký Toyoty je tenhle motor ?
Re: Toyota 1UZ-FE
Napsal: 21 bře 2006 12:37
od Idaho
MarauderZ28 píše:z jaký Toyoty je tenhle motor ?
jukni sem

at to tu nerozplácáváme

Re: Toyota 1UZ-FE
Napsal: 21 bře 2006 12:43
od sic
lexus gs400, sc400 ...
Re: Toyota 1UZ-FE
Napsal: 21 bře 2006 13:16
od MarauderZ28
nevím kam juknou ..
každopádně díky
Re: Toyota 1UZ-FE
Napsal: 21 bře 2006 13:17
od MarauderZ28
Re: Toyota 1UZ-FE
Napsal: 21 bře 2006 14:12
od Lander
Jo jo, také už jsem hledal info o tomto motůrku.... bylo by pěkné ho narvat do MR2ky

))) A navíc má obrovský potenicál.
Lander
Re: Toyota 1UZ-FE
Napsal: 21 bře 2006 14:37
od Idaho
MarauderZ28 píše:nevím kam juknou ..
každopádně díky
sorry sem vůl
http://www.1uzfe.com/
Re: Toyota 1UZ-FE
Napsal: 21 bře 2006 14:38
od Idaho
Lander píše:Jo jo, také už jsem hledal info o tomto motůrku.... bylo by pěkné ho narvat do MR2ky

))) A navíc má obrovský potenicál.
Lander
hel a co do mr2 zkusit 1nebo 2JZ ??

Re: Toyota 1UZ-FE
Napsal: 21 bře 2006 14:52
od MarauderZ28
řadovej šestivál na to bude moc dlouhej ne ?
Re: Toyota 1UZ-FE
Napsal: 21 bře 2006 14:58
od Lander
Idaho píše:Lander píše:Jo jo, také už jsem hledal info o tomto motůrku.... bylo by pěkné ho narvat do MR2ky

))) A navíc má obrovský potenicál.
Lander
hel a co do mr2 zkusit 1nebo 2JZ ??

ne ne. Teďka tam mám 3s-ge BEAMS VVTi, cca 220 koní. Ale dá se z něj vytáhnout až k 300 koním. Jsem v kontaktu s člověkem co je staví jako závodní motory, není problém mít motor té samé specifikace co jezdí on, ale je to strašná pálka, používá napřiklad Motec M800. Jeho poslední hodnota z dyna je 240 hp /179.3kws na zadních kolech ale už staví novou specifikaci na 190kw
Kdyby mi šlo o nadupaný maximální výkon, šel bych do 3s-gte gen3 ale kdo by to živil?.
Tady ta 1uz-fe, to je prostě V8

Vím, že v USA se o instalaci pokouší už několik lidí, uvidí se jak budou úspěšní, V6ky už si do MR2jek dávají, ale V8čka, to by bylo.
Lander
Re: Toyota 1UZ-FE
Napsal: 21 bře 2006 15:03
od Idaho
instalce se právě už nekolik povedla - viz ten web co jsem sem dal

vč návodů .. jinak ted jsem stáhnul práve pár navodu na instalace ruzných motoru práve do MR2 ... a 2jz mi podel tech návodu připadá pro MR2 jako co se týče pracnosti nejlehčí... bnehlde na 320HP v základu

Re: Toyota 1UZ-FE
Napsal: 21 bře 2006 15:06
od Lander
Idaho píše:instalce se právě už nekolik povedla - viz ten web co jsem sem dal

vč návodů .. jinak ted jsem stáhnul práve pár navodu na instalace ruzných motoru práve do MR2 ... a 2jz mi podel tech návodu připadá pro MR2 jako co se týče pracnosti nejlehčí... bnehlde na 320HP v základu

Ta 1uz-fe ač by se mohlo zdát, že to je vlastně 2krát 3s do V, tak je problém s prostorem. Motor v MR2ce je napříč a zkrátka ty kryty rozvodů tam nějak zavazí....
Lander
Re: Toyota 1UZ-FE
Napsal: 21 bře 2006 15:08
od Idaho
Lander píše:Idaho píše:instalce se právě už nekolik povedla - viz ten web co jsem sem dal

vč návodů .. jinak ted jsem stáhnul práve pár navodu na instalace ruzných motoru práve do MR2 ... a 2jz mi podel tech návodu připadá pro MR2 jako co se týče pracnosti nejlehčí... bnehlde na 320HP v základu

Ta 1uz-fe ač by se mohlo zdát, že to je vlastně 2krát 3s do V, tak je problém s prostorem. Motor v MR2ce je napříč a zkrátka ty kryty rozvodů tam nějak zavazí....
Lander
aha.. vidíš tak do detauli sem to nestudoval

Re: Toyota 1UZ-FE
Napsal: 21 bře 2006 15:09
od Idaho
ale dostal mne manuál :"FWD to RWD 4A-GE Conv. "

Re: Toyota 1UZ-FE
Napsal: 21 bře 2006 16:45
od MarauderZ28
by mě zajímalo jak narvaly pak do MR2 Northstara V8 + turbo
Re: Toyota 1UZ-FE
Napsal: 21 bře 2006 18:28
od Lander
Tak bylo to do MK1čky a ten když by jsi pohledal na MR2OC.com, tak tam majitel píše, že ten Northstar je menší než 1uz-fe. Prostě ty rozvody, kryty rozvodů (prostě blbosti okolo) zabírají moc místa.
Lander
Re: Toyota 1UZ-FE
Napsal: 21 bře 2006 19:00
od MarauderZ28
jj je fakt že ten motor je pravda vcelku malej a je rozhodně suprově vymyšlenej na přístup oproti třeba 2,5 V6 Mazda
Napsal: 25 bře 2006 15:24
od Beaver
Nevýhoda 1UZ motoru - je k mání pouze ve variantě FE, přitom to F značí motory optimalizovaný na spotřebu (výkonější verze Toyota oznařuje G - 7M-GTE, 4A-GE atd.), tj. má menší ventily a vačky s malým úhlem otevření ventilů. Má sice velkej potenciál, ale tuším že vyžaduje dost investic aby se z něj ten výkon vydupal. Jinak ovšem balada, mimo jiný byl velice kladně hodnocenej pro kultivovanej chod. Už jsem ho viděl narvanej do trojkové Supry, do Hi-Luxu atd.
Re: Toyota 1UZ-FE
Napsal: 26 bře 2006 05:24
od Zemi
heh neni spatny... ITB´s miluju...