Stránka 1 z 1

líné auto v nízkých a středních otáčkách

Napsal: 26 bře 2006 14:44
od louis_c
minulý rok jsem potřeboval vyměnit shnilý výfuk... nechal jsem si udělat plnoprůchozí, tzn za svody 4-2-1 jen trubka (kat pryč) a pak až průchozí koncový tlumič..... ve vysokých otáčkách to táhne pěkně, ale v nízkých a středních mi auto připadne takové líne a málo reaguje na plyn... problém je, že v do těch vysokých otáček se při běžné jízdě (město, rozbitá silnice) moc nedostanu... takže je to celkem opruz... mohl by v tomto případé pomoci třeba rezonátor, nebo středový tlumič, nebo sportovní katalyzátor? něco jsem právě četl o tom, že je potřeba zachovat ve výfukovém potrubí nějaké zpětné tlaky....

Re: líné auto v nízkých a středních otáčkách

Napsal: 26 bře 2006 15:01
od JonnY
hej. to je uplne normalne ze ti to nejede.
hod spet katalizator a / alebo normal tlmic

Re: líné auto v nízkých a středních otáčkách

Napsal: 26 bře 2006 22:11
od T-O-M
louis_c píše:minulý rok jsem potřeboval vyměnit shnilý výfuk... nechal jsem si udělat plnoprůchozí, tzn za svody 4-2-1 jen trubka (kat pryč) a pak až průchozí koncový tlumič..... ve vysokých otáčkách to táhne pěkně, ale v nízkých a středních mi auto připadne takové líne a málo reaguje na plyn... problém je, že v do těch vysokých otáček se při běžné jízdě (město, rozbitá silnice) moc nedostanu... takže je to celkem opruz... mohl by v tomto případé pomoci třeba rezonátor, nebo středový tlumič, nebo sportovní katalyzátor? něco jsem právě četl o tom, že je potřeba zachovat ve výfukovém potrubí nějaké zpětné tlaky....


no právě, tim to bude, hodně lidí si myslí, že čím líp zprůchodní cestu výf.plynům tím líp :nono: ale ono je to zpočítaný, že tam musí být i jistý odpor, proto teď máš "díru" ve středních otáčkách .

Re: líné auto v nízkých a středních otáčkách

Napsal: 27 bře 2006 08:04
od Idaho
T-O-M píše:
louis_c píše:minulý rok jsem potřeboval vyměnit shnilý výfuk... nechal jsem si udělat plnoprůchozí, tzn za svody 4-2-1 jen trubka (kat pryč) a pak až průchozí koncový tlumič..... ve vysokých otáčkách to táhne pěkně, ale v nízkých a středních mi auto připadne takové líne a málo reaguje na plyn... problém je, že v do těch vysokých otáček se při běžné jízdě (město, rozbitá silnice) moc nedostanu... takže je to celkem opruz... mohl by v tomto případé pomoci třeba rezonátor, nebo středový tlumič, nebo sportovní katalyzátor? něco jsem právě četl o tom, že je potřeba zachovat ve výfukovém potrubí nějaké zpětné tlaky....


no právě, tim to bude, hodně lidí si myslí, že čím líp zprůchodní cestu výf.plynům tím líp :nono: ale ono je to zpočítaný, že tam musí být i jistý odpor, proto teď máš "díru" ve středních otáčkách .
Takhle jak jsi to udělal by byl ideál pro přeplnovanej motor , ne por NA, to není chyb , to je "fjučurka" :D

Napsal: 27 bře 2006 09:50
od louis_c
tak jak z toho ven? ten katalyzator jak pise JonnY?

Napsal: 27 bře 2006 09:58
od Ritchma
louis_c píše:tak jak z toho ven? ten katalyzator jak pise JonnY?
JJ, střed, kat možná rezonátor

Re: líné auto v nízkých a středních otáčkách

Napsal: 27 bře 2006 10:07
od Lukaash
co si sehnat z5 origo?

Re: líné auto v nízkých a středních otáčkách

Napsal: 27 bře 2006 10:57
od Idaho
Lukaash píše:co si sehnat z5 origo?
asi nejlepší řešení, možná sport katík a třeba i dohladit rezonátorem ) není nutné ) ale originám bude v tomhlepřípadě nej řešení

Napsal: 28 bře 2006 09:10
od leon.zl
obdobne se mi po vymene koncoveho tlumice a filtru sani pippercros chova turbomotor, jde to pak nejak odstranit pri chipovani, kdyz budou muset delat chip na zakazku?

Napsal: 28 bře 2006 09:21
od Idaho
leon.zl píše:obdobne se mi po vymene koncoveho tlumice a filtru sani pippercros chova turbomotor, jde to pak nejak odstranit pri chipovani, kdyz budou muset delat chip na zakazku?
nevím, nevím, ale u turbo motoruz mám naopka zkušenost že bez koncvového tlumiče ajen trubka jede lépe :) spíš jestli ti ho naopk ten koncák nebrzdí.. ale to skutečně fantazíruju..