Stránka 1 z 1
líné auto v nízkých a středních otáčkách
Napsal: 26 bře 2006 14:44
od louis_c
minulý rok jsem potřeboval vyměnit shnilý výfuk... nechal jsem si udělat plnoprůchozí, tzn za svody 4-2-1 jen trubka (kat pryč) a pak až průchozí koncový tlumič..... ve vysokých otáčkách to táhne pěkně, ale v nízkých a středních mi auto připadne takové líne a málo reaguje na plyn... problém je, že v do těch vysokých otáček se při běžné jízdě (město, rozbitá silnice) moc nedostanu... takže je to celkem opruz... mohl by v tomto případé pomoci třeba rezonátor, nebo středový tlumič, nebo sportovní katalyzátor? něco jsem právě četl o tom, že je potřeba zachovat ve výfukovém potrubí nějaké zpětné tlaky....
Re: líné auto v nízkých a středních otáčkách
Napsal: 26 bře 2006 15:01
od JonnY
hej. to je uplne normalne ze ti to nejede.
hod spet katalizator a / alebo normal tlmic
Re: líné auto v nízkých a středních otáčkách
Napsal: 26 bře 2006 22:11
od T-O-M
louis_c píše:minulý rok jsem potřeboval vyměnit shnilý výfuk... nechal jsem si udělat plnoprůchozí, tzn za svody 4-2-1 jen trubka (kat pryč) a pak až průchozí koncový tlumič..... ve vysokých otáčkách to táhne pěkně, ale v nízkých a středních mi auto připadne takové líne a málo reaguje na plyn... problém je, že v do těch vysokých otáček se při běžné jízdě (město, rozbitá silnice) moc nedostanu... takže je to celkem opruz... mohl by v tomto případé pomoci třeba rezonátor, nebo středový tlumič, nebo sportovní katalyzátor? něco jsem právě četl o tom, že je potřeba zachovat ve výfukovém potrubí nějaké zpětné tlaky....
no právě, tim to bude, hodně lidí si myslí, že čím líp zprůchodní cestu výf.plynům tím líp

ale ono je to zpočítaný, že tam musí být i jistý odpor, proto teď máš "díru" ve středních otáčkách .
Re: líné auto v nízkých a středních otáčkách
Napsal: 27 bře 2006 08:04
od Idaho
T-O-M píše:louis_c píše:minulý rok jsem potřeboval vyměnit shnilý výfuk... nechal jsem si udělat plnoprůchozí, tzn za svody 4-2-1 jen trubka (kat pryč) a pak až průchozí koncový tlumič..... ve vysokých otáčkách to táhne pěkně, ale v nízkých a středních mi auto připadne takové líne a málo reaguje na plyn... problém je, že v do těch vysokých otáček se při běžné jízdě (město, rozbitá silnice) moc nedostanu... takže je to celkem opruz... mohl by v tomto případé pomoci třeba rezonátor, nebo středový tlumič, nebo sportovní katalyzátor? něco jsem právě četl o tom, že je potřeba zachovat ve výfukovém potrubí nějaké zpětné tlaky....
no právě, tim to bude, hodně lidí si myslí, že čím líp zprůchodní cestu výf.plynům tím líp

ale ono je to zpočítaný, že tam musí být i jistý odpor, proto teď máš "díru" ve středních otáčkách .
Takhle jak jsi to udělal by byl ideál pro přeplnovanej motor , ne por NA, to není chyb , to je "fjučurka"

Napsal: 27 bře 2006 09:50
od louis_c
tak jak z toho ven? ten katalyzator jak pise JonnY?
Napsal: 27 bře 2006 09:58
od Ritchma
louis_c píše:tak jak z toho ven? ten katalyzator jak pise JonnY?
JJ, střed, kat možná rezonátor
Re: líné auto v nízkých a středních otáčkách
Napsal: 27 bře 2006 10:07
od Lukaash
co si sehnat z5 origo?
Re: líné auto v nízkých a středních otáčkách
Napsal: 27 bře 2006 10:57
od Idaho
Lukaash píše:co si sehnat z5 origo?
asi nejlepší řešení, možná sport katík a třeba i dohladit rezonátorem ) není nutné ) ale originám bude v tomhlepřípadě nej řešení
Napsal: 28 bře 2006 09:10
od leon.zl
obdobne se mi po vymene koncoveho tlumice a filtru sani pippercros chova turbomotor, jde to pak nejak odstranit pri chipovani, kdyz budou muset delat chip na zakazku?
Napsal: 28 bře 2006 09:21
od Idaho
leon.zl píše:obdobne se mi po vymene koncoveho tlumice a filtru sani pippercros chova turbomotor, jde to pak nejak odstranit pri chipovani, kdyz budou muset delat chip na zakazku?
nevím, nevím, ale u turbo motoruz mám naopka zkušenost že bez koncvového tlumiče ajen trubka jede lépe

spíš jestli ti ho naopk ten koncák nebrzdí.. ale to skutečně fantazíruju..