Stránka 1 z 1
Poradte s upravou Skody 130M
Napsal: 03 dub 2006 15:49
od mety
cus bus heledte kluci mam takovej mensi problem zacinam s tuningem a potreboval bych poradi a nebo nejake kontakty na nekoho kdo si upravoval skodu130M (vymena motoru za favoritackej,vymena 5ti stupnove prevodovky,vymena brzd kotoucu) Potrebuju vymenit kotoce do predu dvojite vzduchem chlazene a dozadu dat kotouce z predni napravy a jak se dela instalace podlozek.

moc diky za odpovedi METY z Pelhrimova
š
Napsal: 03 dub 2006 17:02
od fakie vw
Myslím, že máš docela zbytečné tam dávat dvojité kotouče. Dozadu bych ještě bral to určitě. Stačí ti drážkované nebo děrované.
Re: Poradte s upravou Skody 130M
Napsal: 03 dub 2006 18:22
od honza 2.0 16v
Napsal: 03 dub 2006 22:35
od kentoya
a než motor z fačka, dej tam hned z fabky, ušetříš si peníze, až z toho budeš chtít vydolovat větší výkon
Napsal: 03 dub 2006 22:38
od Fiesta
kentoya píše:a než motor z fačka, dej tam hned z fabky, ušetříš si peníze, až z toho budeš chtít vydolovat větší výkon
jenze kdyz slisis bezet motor ) udelanej ) z Fava a motor z fabky tak je to sto a jedna...
Re: Poradte s upravou Skody 130M
Napsal: 03 dub 2006 22:40
od Fiesta
jinak byt tebou , radsi se vrhnu nejdrive na repas a pak na nejaky vychytavky...by se ti potom mohlo stat ze chnapnes za rucku a urves zadni napravu....
Re: Poradte s upravou Skody 130M
Napsal: 04 dub 2006 08:30
od TUNER
mety píše:cus bus heledte kluci mam takovej mensi problem zacinam s tuningem a potreboval bych poradi a nebo nejake kontakty na nekoho kdo si upravoval skodu130M (vymena motoru za favoritackej,vymena 5ti stupnove prevodovky,vymena brzd kotoucu) Potrebuju vymenit kotoce do predu dvojite vzduchem chlazene a dozadu dat kotouce z predni napravy a jak se dela instalace podlozek.

moc diky za odpovedi METY z Pelhrimova
Buďto jak psal Honza nebo ještě mrkni na
www.skoda.virt.cz
Záleží kolik máš peněz,ale se základní 130 motorem toho moc nevymyslíš....Určitě se z toho dá něco dostat,ale určitě ne jako z 8 kanálu a s menší životností...

Napsal: 04 dub 2006 21:39
od Beaver
Fiesta píše:kentoya píše:a než motor z fačka, dej tam hned z fabky, ušetříš si peníze, až z toho budeš chtít vydolovat větší výkon
jenze kdyz slisis bezet motor ) udelanej ) z Fava a motor z fabky tak je to sto a jedna...
Jo, těch 1500 rpm volnoběhu aby to nezdechlo kvůli ostré vačce

Napsal: 04 dub 2006 21:41
od Fiesta
Beaver píše:Fiesta píše:kentoya píše:a než motor z fačka, dej tam hned z fabky, ušetříš si peníze, až z toho budeš chtít vydolovat větší výkon
jenze kdyz slisis bezet motor ) udelanej ) z Fava a motor z fabky tak je to sto a jedna...
Jo, těch 1500 rpm volnoběhu aby to nezdechlo kvůli ostré vačce

no taky se to tak da rici...a kdyz k tomu pripoctu jeste odlehcenej setrvak...ale je to krasa poslouchat
