Stránka 1 z 7

Výsledky sprintů z Renocaru jaro 2006

Napsal: 08 dub 2006 23:29
od Ivan
Tak tady to máte černý na bílým, pánové. Fotil jsem jen dvě kategorie, které mě zajímají:


Obrázek

Obrázek

Napsal: 08 dub 2006 23:54
od Jardafox
ivane co tam máš za motor? já myslel že nějakou upocenou 1.5ku a koukám žes byl v kategorii do 2 litrů :?

Napsal: 08 dub 2006 23:56
od Ivan
toitoi píše:ivane co tam máš za motor? já myslel že nějakou upocenou 1.5ku a koukám žes byl v kategorii do 2 litrů :?
Nexia² project, kámo... já Ti dám upocenou 1,5ku !!! :wink:

Re: Výsledky sprintů z Renocaru jaro 2006

Napsal: 09 dub 2006 00:00
od I.C.
Gratuluju. Ti, kterych se to tyka, to vedi ;-)

Kazdopadne je tam peknej bordel v tech objemech. Jedno Uno v 1.6, jedno v 2.0 ;-), 1.8T v 2.0 :-D, Punto GT taky v 2.0, jedno Bravo 1.4 v jednasestkach a jedno 1.4 ve dvoulitrech :-P mno nemam slov.

Napsal: 09 dub 2006 00:02
od barbucha
To byla nějaká sázka nebo co? :lol:

Napsal: 09 dub 2006 00:04
od barbucha
Jinak kategorie 1600 nic moc časy. Bylo tam mokro?

Re: Výsledky sprintů z Renocaru jaro 2006

Napsal: 09 dub 2006 00:05
od Ivan
I.C. píše:Gratuluju. Ti, kterych se to tyka, to vedi ;-)

Kazdopadne je tam peknej bordel v tech objemech. Jedno Uno v 1.6, jedno v 2.0 ;-), 1.8T v 2.0 :-D, Punto GT taky v 2.0, jedno Bravo 1.4 v jednasestkach a jedno 1.4 ve dvoulitrech :-P mno nemam slov.
I.C., díky. Není ten bordel v objemech způsobený tím, že se posunuly o kategorii výš, protože měly turbo, příp. NOS?

Re: Výsledky sprintů z Renocaru jaro 2006

Napsal: 09 dub 2006 00:07
od Bulda
ITR me prekvapila tak to musim nekdy vyrazit a porovnat stou svoji

Napsal: 09 dub 2006 00:11
od Ivan
barbucha píše:Jinak kategorie 1600 nic moc časy. Bylo tam mokro?
Nebylo, trať byla suchá... ale všichni máme dojem, že těch 400 metrů bylo nějakých delších :? :D

Napsal: 09 dub 2006 04:33
od Zemi
Sakra co to bylo za CRX? Mate nekdo fotky?

edit: Uz asi vim... O ty jsem snad slysel ze ma motor z Integry. :twisted:

Napsal: 09 dub 2006 04:37
od Zemi
Ivan píše:
toitoi píše:ivane co tam máš za motor? já myslel že nějakou upocenou 1.5ku a koukám žes byl v kategorii do 2 litrů :?
Nexia² project, kámo... já Ti dám upocenou 1,5ku !!! :wink:
Ukaaaaaaaaaa... :D

Re: Výsledky sprintů z Renocaru jaro 2006

Napsal: 09 dub 2006 07:21
od Tipo
Ivan píše:
I.C. píše:Gratuluju. Ti, kterych se to tyka, to vedi ;-)

Kazdopadne je tam peknej bordel v tech objemech. Jedno Uno v 1.6, jedno v 2.0 ;-), 1.8T v 2.0 :-D, Punto GT taky v 2.0, jedno Bravo 1.4 v jednasestkach a jedno 1.4 ve dvoulitrech :-P mno nemam slov.
I.C., díky. Není ten bordel v objemech způsobený tím, že se posunuly o kategorii výš, protože měly turbo, příp. NOS?
Moje řeč!!!!!!!! 8)

Napsal: 09 dub 2006 07:39
od Tipo
Ivan píše:
barbucha píše:Jinak kategorie 1600 nic moc časy. Bylo tam mokro?
Nebylo, trať byla suchá... ale všichni máme dojem, že těch 400 metrů bylo nějakých delších :? :D
Podle mě taky!Start posunuli hodně do zadu,ale cíl mě připadl skoro na stejným místě.

Napsal: 09 dub 2006 07:43
od Maco
Zemi píše:Sakra co to bylo za CRX? Mate nekdo fotky?

edit: Uz asi vim... O ty jsem snad slysel ze ma motor z Integry. :twisted:
No casy nic moc,nase Saxo bolo na sprintoch v Madarsku a boli sme casom 14,13 az treti :shock:

Re: Výsledky sprintů z Renocaru jaro 2006

Napsal: 09 dub 2006 08:19
od milosh
GO IVANE GO !!!!!

Napsal: 09 dub 2006 08:21
od Tipo
Ivane kolik bylo lidí na sprintech v kubatůře do 2000? Díky moc 8)

Re: Výsledky sprintů z Renocaru jaro 2006

Napsal: 09 dub 2006 08:29
od MarauderZ28
no tě prdel Nexia :o) asi dopovaný Chevroletem ne ? :o)

Napsal: 09 dub 2006 08:30
od leon4x4
Hele co dělat ty UNO Turbo v kategoriích 1600 a 2000 ????
Vždy't ty paka z Renocaru psali, že za turbo je koeficient 2
a 1300*2 je podle mne 2600 a tak nemá bejt ani v 1600 ani v 2000 :lol:

Napsal: 09 dub 2006 08:39
od tondas
leon4x4 píše:Hele co dělat ty UNO Turbo v kategoriích 1600 a 2000 ????
Vždy't ty paka z Renocaru psali, že za turbo je koeficient 2
a 1300*2 je podle mne 2600 a tak nemá bejt ani v 1600 ani v 2000 :lol:
Co to plácáš zase?? Kategorie: do 1.3l vč., do 1.6l vč., do 2.0l vč., do 3.0l vč., nad 3.0l
(Vozidla s turbem nebo s NOS budou přepočítávána koeficientem k = 1,2. Vozidla s turbem a s NOS budou přepočítávána koeficientem k = 2,0.

Napsal: 09 dub 2006 08:43
od leon4x4
tondas píše:
leon4x4 píše:Hele co dělat ty UNO Turbo v kategoriích 1600 a 2000 ????
Vždy't ty paka z Renocaru psali, že za turbo je koeficient 2
a 1300*2 je podle mne 2600 a tak nemá bejt ani v 1600 ani v 2000 :lol:
Co to plácáš zase?? Kategorie: do 1.3l vč., do 1.6l vč., do 2.0l vč., do 3.0l vč., nad 3.0l
(Vozidla s turbem nebo s NOS budou přepočítávána koeficientem k = 1,2. Vozidla s turbem a s NOS budou přepočítávána koeficientem k = 2,0.
Ty retardo nauč se číst. Na začátku jsou vyfocený výsledky kategorie do 1600 a na třetím místě je FIAT UNO TURBO a to je podle mne 1,3L + Turbo ..... tak co dělá v kategorii 1600 ???
To samé je na 2. místě v kategorii do 2000 kde je UNO (prej 1,4L) ale bude to tutově taky turbo takže opět co dělá v 2000???

Napsal: 09 dub 2006 08:46
od tondas
leon4x4 píše:
tondas píše:
leon4x4 píše:Hele co dělat ty UNO Turbo v kategoriích 1600 a 2000 ????
Vždy't ty paka z Renocaru psali, že za turbo je koeficient 2
a 1300*2 je podle mne 2600 a tak nemá bejt ani v 1600 ani v 2000 :lol:
Co to plácáš zase?? Kategorie: do 1.3l vč., do 1.6l vč., do 2.0l vč., do 3.0l vč., nad 3.0l
(Vozidla s turbem nebo s NOS budou přepočítávána koeficientem k = 1,2. Vozidla s turbem a s NOS budou přepočítávána koeficientem k = 2,0.
Ty retardo nauč se číst. Na začátku jsou vyfocený výsledky kategorie do 1600 a na třetím místě je FIAT UNO TURBO a to je podle mne 1,3L + Turbo ..... tak co dělá v kategorii 1600 ???
To samé je na 2. místě v kategorii do 2000 kde je UNO (prej 1,4L) ale bude to tutově taky turbo takže opět co dělá v 2000???
Tak ještě jednou! 1300*1,2=1560ccm takže kategorie do 1600ccm a to druhé pokud vím bylo 1400turbo a to už se nevešlo do 1600ccm :wink:

Napsal: 09 dub 2006 08:57
od JirkaŠ
Tak už je to tady opět :lol: První sprinty a už jsou tady dohady o kategoriích a koeficientech :shock: Dokud se to nesjednotí,tak na každé akci se svezete v "jiné" kategorii.Pořadatelé největších sprintů MV a TP již jednají o sjednocení časomíry a kategorií,pokud se to povede,tak by to mohl být pro ostatní pořadatele "mustr": :lol:

Re: Výsledky sprintů z Renocaru jaro 2006

Napsal: 09 dub 2006 09:02
od Tommy-cupra
uz aby to ale bylo,porad se jen mluvi a nic

Napsal: 09 dub 2006 09:03
od tondas
JirkaŠ píše:Tak už je to tady opět :lol: První sprinty a už jsou tady dohady o kategoriích a koeficientech :shock: Dokud se to nesjednotí,tak na každé akci se svezete v "jiné" kategorii.Pořadatelé největších sprintů MV a TP již jednají o sjednocení časomíry a kategorií,pokud se to povede,tak by to mohl být pro ostatní pořadatele "mustr": :lol:
Já se nehádám o kategoriích...vysvětluji leonovi,který neumí číst nebo jak napsal mě,že jsem retardovanej tak je asi on retarda a neumí si přečíst:Turbo samotné=*1,2
nitro samotné=*1,2
obojí dohromady=*2

Re: Výsledky sprintů z Renocaru jaro 2006

Napsal: 09 dub 2006 09:06
od Ondras
Možná se na to dívám špatně, ale nejde hlavně o to, kdo je v daný den na dané trati rychlejší? Bez ohledu jestli má 398 nebo 407 metrů, jestli jsou kategorie dobře rozdělené, jestli se lidi hlásí správně atd.? Nejedná se o profesionální závody, kde na dobrém umístění závisí obživa jezdce, takže dohady jsou imho o ničem. Já bych kategorie zrušil úplně a prostě odměřil časy. Každý ať si pak ve výsledkové listině najde své soupeře (kamarády, kolegy, podobná auta, ...) a s nimi nechť si svůj čas srovná.

Re: Výsledky sprintů z Renocaru jaro 2006

Napsal: 09 dub 2006 09:09
od tondas
Ondras píše:Možná se na to dívám špatně, ale nejde hlavně o to, kdo je v daný den na dané trati rychlejší? Bez ohledu jestli má 398 nebo 407 metrů, jestli jsou kategorie dobře rozdělené, jestli se lidi hlásí správně atd.? Nejedná se o profesionální závody, kde na dobrém umístění závisí obživa jezdce, takže dohady jsou imho o ničem. Já bych kategorie zrušil úplně a prostě odměřil časy. Každý ať si pak ve výsledkové listině najde své soupeře (kamarády, kolegy, podobná auta, ...) a s nimi nechť si svůj čas srovná.
A do večera tu zase bude 10stránek o kategoriích.... :( jeden bude říkat to,protože má 2litra,další to,protože má 2litra v turbu...to se nedohodneme nikdy!!!!!

Napsal: 09 dub 2006 09:14
od martin
tondas píše:
leon4x4 píše:
tondas píše:Co to plácáš zase?? Kategorie: do 1.3l vč., do 1.6l vč., do 2.0l vč., do 3.0l vč., nad 3.0l
(Vozidla s turbem nebo s NOS budou přepočítávána koeficientem k = 1,2. Vozidla s turbem a s NOS budou přepočítávána koeficientem k = 2,0.
Ty retardo nauč se číst. Na začátku jsou vyfocený výsledky kategorie do 1600 a na třetím místě je FIAT UNO TURBO a to je podle mne 1,3L + Turbo ..... tak co dělá v kategorii 1600 ???
To samé je na 2. místě v kategorii do 2000 kde je UNO (prej 1,4L) ale bude to tutově taky turbo takže opět co dělá v 2000???
Tak ještě jednou! 1300*1,2=1560ccm takže kategorie do 1600ccm a to druhé pokud vím bylo 1400turbo a to už se nevešlo do 1600ccm :wink:
SCORE :lol: :lol:

Re: Výsledky sprintů z Renocaru jaro 2006

Napsal: 09 dub 2006 09:18
od martin
Ty časy jsou hrozná chujovina, podle 1.6tek tak o 0,7s delší, zlatý FMS :lol: :lol:

Napsal: 09 dub 2006 09:41
od Placenta
A kde se daji sehnat kompletni vysledky???

Re: Výsledky sprintů z Renocaru jaro 2006

Napsal: 09 dub 2006 09:50
od martin
Budou na stránkách Renocaru.