Výsledky sprintů z Renocaru jaro 2006
Napsal: 08 dub 2006 23:29
Tak tady to máte černý na bílým, pánové. Fotil jsem jen dvě kategorie, které mě zajímají:




Největší forum o tuningu na českém internetu
./forum/
Nexia² project, kámo... já Ti dám upocenou 1,5ku !!!toitoi píše:ivane co tam máš za motor? já myslel že nějakou upocenou 1.5ku a koukám žes byl v kategorii do 2 litrů
I.C., díky. Není ten bordel v objemech způsobený tím, že se posunuly o kategorii výš, protože měly turbo, příp. NOS?I.C. píše:Gratuluju. Ti, kterych se to tyka, to vedi
Kazdopadne je tam peknej bordel v tech objemech. Jedno Uno v 1.6, jedno v 2.0, 1.8T v 2.0
, Punto GT taky v 2.0, jedno Bravo 1.4 v jednasestkach a jedno 1.4 ve dvoulitrech
mno nemam slov.
Nebylo, trať byla suchá... ale všichni máme dojem, že těch 400 metrů bylo nějakých delšíchbarbucha píše:Jinak kategorie 1600 nic moc časy. Bylo tam mokro?
Ukaaaaaaaaaa...Ivan píše:Nexia² project, kámo... já Ti dám upocenou 1,5ku !!!toitoi píše:ivane co tam máš za motor? já myslel že nějakou upocenou 1.5ku a koukám žes byl v kategorii do 2 litrů
Moje řeč!!!!!!!!Ivan píše:I.C., díky. Není ten bordel v objemech způsobený tím, že se posunuly o kategorii výš, protože měly turbo, příp. NOS?I.C. píše:Gratuluju. Ti, kterych se to tyka, to vedi
Kazdopadne je tam peknej bordel v tech objemech. Jedno Uno v 1.6, jedno v 2.0, 1.8T v 2.0
, Punto GT taky v 2.0, jedno Bravo 1.4 v jednasestkach a jedno 1.4 ve dvoulitrech
mno nemam slov.
Podle mě taky!Start posunuli hodně do zadu,ale cíl mě připadl skoro na stejným místě.Ivan píše:Nebylo, trať byla suchá... ale všichni máme dojem, že těch 400 metrů bylo nějakých delšíchbarbucha píše:Jinak kategorie 1600 nic moc časy. Bylo tam mokro?![]()
No casy nic moc,nase Saxo bolo na sprintoch v Madarsku a boli sme casom 14,13 az tretiZemi píše:Sakra co to bylo za CRX? Mate nekdo fotky?
edit: Uz asi vim... O ty jsem snad slysel ze ma motor z Integry.
Co to plácáš zase?? Kategorie: do 1.3l vč., do 1.6l vč., do 2.0l vč., do 3.0l vč., nad 3.0lleon4x4 píše:Hele co dělat ty UNO Turbo v kategoriích 1600 a 2000 ????
Vždy't ty paka z Renocaru psali, že za turbo je koeficient 2
a 1300*2 je podle mne 2600 a tak nemá bejt ani v 1600 ani v 2000
Ty retardo nauč se číst. Na začátku jsou vyfocený výsledky kategorie do 1600 a na třetím místě je FIAT UNO TURBO a to je podle mne 1,3L + Turbo ..... tak co dělá v kategorii 1600 ???tondas píše:Co to plácáš zase?? Kategorie: do 1.3l vč., do 1.6l vč., do 2.0l vč., do 3.0l vč., nad 3.0lleon4x4 píše:Hele co dělat ty UNO Turbo v kategoriích 1600 a 2000 ????
Vždy't ty paka z Renocaru psali, že za turbo je koeficient 2
a 1300*2 je podle mne 2600 a tak nemá bejt ani v 1600 ani v 2000
(Vozidla s turbem nebo s NOS budou přepočítávána koeficientem k = 1,2. Vozidla s turbem a s NOS budou přepočítávána koeficientem k = 2,0.
Tak ještě jednou! 1300*1,2=1560ccm takže kategorie do 1600ccm a to druhé pokud vím bylo 1400turbo a to už se nevešlo do 1600ccmleon4x4 píše:Ty retardo nauč se číst. Na začátku jsou vyfocený výsledky kategorie do 1600 a na třetím místě je FIAT UNO TURBO a to je podle mne 1,3L + Turbo ..... tak co dělá v kategorii 1600 ???tondas píše:Co to plácáš zase?? Kategorie: do 1.3l vč., do 1.6l vč., do 2.0l vč., do 3.0l vč., nad 3.0lleon4x4 píše:Hele co dělat ty UNO Turbo v kategoriích 1600 a 2000 ????
Vždy't ty paka z Renocaru psali, že za turbo je koeficient 2
a 1300*2 je podle mne 2600 a tak nemá bejt ani v 1600 ani v 2000
(Vozidla s turbem nebo s NOS budou přepočítávána koeficientem k = 1,2. Vozidla s turbem a s NOS budou přepočítávána koeficientem k = 2,0.
To samé je na 2. místě v kategorii do 2000 kde je UNO (prej 1,4L) ale bude to tutově taky turbo takže opět co dělá v 2000???
Já se nehádám o kategoriích...vysvětluji leonovi,který neumí číst nebo jak napsal mě,že jsem retardovanej tak je asi on retarda a neumí si přečíst:Turbo samotné=*1,2JirkaŠ píše:Tak už je to tady opětPrvní sprinty a už jsou tady dohady o kategoriích a koeficientech
Dokud se to nesjednotí,tak na každé akci se svezete v "jiné" kategorii.Pořadatelé největších sprintů MV a TP již jednají o sjednocení časomíry a kategorií,pokud se to povede,tak by to mohl být pro ostatní pořadatele "mustr":
A do večera tu zase bude 10stránek o kategoriích....Ondras píše:Možná se na to dívám špatně, ale nejde hlavně o to, kdo je v daný den na dané trati rychlejší? Bez ohledu jestli má 398 nebo 407 metrů, jestli jsou kategorie dobře rozdělené, jestli se lidi hlásí správně atd.? Nejedná se o profesionální závody, kde na dobrém umístění závisí obživa jezdce, takže dohady jsou imho o ničem. Já bych kategorie zrušil úplně a prostě odměřil časy. Každý ať si pak ve výsledkové listině najde své soupeře (kamarády, kolegy, podobná auta, ...) a s nimi nechť si svůj čas srovná.
SCOREtondas píše:Tak ještě jednou! 1300*1,2=1560ccm takže kategorie do 1600ccm a to druhé pokud vím bylo 1400turbo a to už se nevešlo do 1600ccmleon4x4 píše:Ty retardo nauč se číst. Na začátku jsou vyfocený výsledky kategorie do 1600 a na třetím místě je FIAT UNO TURBO a to je podle mne 1,3L + Turbo ..... tak co dělá v kategorii 1600 ???tondas píše:Co to plácáš zase?? Kategorie: do 1.3l vč., do 1.6l vč., do 2.0l vč., do 3.0l vč., nad 3.0l
(Vozidla s turbem nebo s NOS budou přepočítávána koeficientem k = 1,2. Vozidla s turbem a s NOS budou přepočítávána koeficientem k = 2,0.
To samé je na 2. místě v kategorii do 2000 kde je UNO (prej 1,4L) ale bude to tutově taky turbo takže opět co dělá v 2000???