Stránka 1 z 1
Ford Mondeo 2.0 Tddi - dotaz
Napsal: 12 dub 2006 18:53
od pokorneo
Zdarvíčko ,
měl bych prosbičku chtěl bych poradit co by bylo nejvhodnější pro zvýšení výkonu u tohohle auta v meřítku cena ku kvalitě.Přemýšlel jsem o chipu a tak bych se zeptal zda tady někdo je kdo by to udělal a na kolik by to pripadne vyslo.....
Ford Mondeo 2.0 Tddi "je to jeste starsi verze motoru"
Je to rok vyroby 2000
vykon: 85kw/4000ot
Předem díky
Napsal: 12 dub 2006 19:13
od Fugo
mám takovej pocit ale nejsem si jist, že už mě pár lidí říkalo že to nebyl nejlepší D motor od Fordu.
Napsal: 12 dub 2006 19:35
od Krosmen
9900.- bez daně
výkon 100kw 325nm.....

Re: Ford Mondeo 2.0 Tddi - dotaz
Napsal: 14 dub 2006 23:57
od pokorneo
Mohl bych Vás poprosit zda by jste mi sem někdo mohl napsat jaký nevýhody to přináší a co se týče předimenzování motoru tak jak je na tom životnost motoru po přechipování ?
nechci do něčeho vlítnout aby se mi to sra*o
Re: Ford Mondeo 2.0 Tddi - dotaz
Napsal: 15 dub 2006 05:17
od Laky
Nevite kolik ma novy mondeo je to 2.2 nafta, novej motor nechci uvadet oznaceni at tu nenapisu blbost se v techhle autech nevyznam, ale potreboval bych to vedet a nevite ne kolik ho cca upravujou?
Napsal: 15 dub 2006 11:27
od Cosworth
Fugo píše:mám takovej pocit ale nejsem si jist, že už mě pár lidí říkalo že to nebyl nejlepší D motor od Fordu.
heh nejak tak to taky je skoda ze nema tdci
Re: Ford Mondeo 2.0 Tddi - dotaz
Napsal: 16 dub 2006 19:32
od milos
Laky píše:Nevite kolik ma novy mondeo je to 2.2 nafta, novej motor nechci uvadet oznaceni at tu nenapisu blbost se v techhle autech nevyznam, ale potreboval bych to vedet a nevite ne kolik ho cca upravujou?
2,2 TDCI, má to necelejch 160koní a 400Nm. jen za dnešek sem s tim najel 1200km a jede to na diesel suprově
úpravy neřešíme, takže nevim...
Re: Ford Mondeo 2.0 Tddi - dotaz
Napsal: 16 dub 2006 23:13
od Shr3k
Fugo: O-ou. 2.0 TDDI je mechanicky téměř shodný s 2.0 TDCI. Jedná se o "nové" motory Ford-Mazda s označením Dutatorq. "Nepovedený" by mohl být jen kvůli tomu, že má rotační čerpadlo a ne common-rail.
Re: Ford Mondeo 2.0 Tddi - dotaz
Napsal: 16 dub 2006 23:14
od Shr3k
L.A.M.A. píše:TDDi jsou stejne jako starsi HDI ne? vyrabeli je se Zabozroutama. TDCi uz je zase o krok napred:)
Starší HDI je pořád common-rail první generace.
Re: Ford Mondeo 2.0 Tddi - dotaz
Napsal: 16 dub 2006 23:17
od Fiesta
A prave to rotacni cerpadlo ktery dela Bosch ci Delphi ( ted nevim ) se tam kurvi....
Re: Ford Mondeo 2.0 Tddi - dotaz
Napsal: 18 dub 2006 11:23
od Krosmen
pokorneo píše:Mohl bych Vás poprosit zda by jste mi sem někdo mohl napsat jaký nevýhody to přináší a co se týče předimenzování motoru tak jak je na tom životnost motoru po přechipování ?
nechci do něčeho vlítnout aby se mi to sra*o
napiš mi na ICQ všechny dotazy a já ti je zodpovim.
Re: Ford Mondeo 2.0 Tddi - dotaz
Napsal: 18 dub 2006 13:56
od Shr3k
Fiesta píše:A prave to rotacni cerpadlo ktery dela Bosch ci Delphi ( ted nevim ) se tam kurvi....
Jo?
Cit: "Vlastními silami tak automobilka vyvinula šestnáctiventilový turbodiesel Duratorq 2,0 TDDi, který používá třeba i v užitkovém transitu. Nabízený ve variantách 66 a 85 kW ale byl o dost hlučnější a také méně úsporný než špičková konkurence v podobě TDI od Volkswagenu, JTD od Alfy Romeo či CDI od Mercedesu-Benz. Mondea s motory TDDi však dnes seženete za příznivé ceny. Navíc s motorem používajícím dobře vyzkoušený přímý vstřik radiálním čerpadlem nejsou prakticky žádné potíže.
Výtky odborníků k hlučnosti a neúspornosti dieselů dopadly na úrodnou půdu a už počátkem roku 2002 přišel populární systém přímého vstřikování Common Rail, jenž změnil označení na TDCi a výkon zvýšil na 96 kW. Hlavně však je nový motor mnohem pružnější, při jízdě vzorně tichý, snad jen disharmonický klapot ve volnoběžných otáčkách nasvědčuje tomu, že Ford dieselům u osobních aut dříve moc pozornosti nevěnoval. Vstřikování Common Rail ale zlobí, za což z velké části může nízká kvalita nafty v ČR. Mikroskopické otvory vstřikovacích trysek se zalepují karbonem a jehly v nich se zadírají. Problém, jejž by u klasického vstřikovače vyřešilo pár stokorun za novou trysku, vás u Common Railu vyjde na 15 tisíc, protože se mění celý solenoidový vstřikovač. V brzké době by mělo být možné i vstřikovače Common Railu opravovat, ale o tom se mluví už dlouho ...
Ze všech automobilek právě Fordu v ČR přinesl Common Rail značky Delphi největší potíže. Nejen popsaný problém, ale i záhadně se objevující kovové špony ve vysokotlaké části systému způsobovaly jeho kolaps, pravděpodobně vinou nízké mazivosti české nafty se zadíralo samotné čerpadlo. Mnohé vozy přivezla odtahová služba zpátky do servisu dřív, než najely 20 tisíc km. Výměna všech částí vysokotlakého okruhu v záruce vyšla značku u každého vozu přibližně na 100 tisíc Kč. I vozy, u nichž se závada projevit nestihla, dostaly při první servisní prohlídce jemnější naftový filtr, aby se do systému nedostávaly případné nečistoty v palivu. Přesto platí, že TDCi je do doby, než se součásti vstřikovacího systému budou dát opravovat (nejen měnit), spíše rizikovou koupí.
Mondeo se zážehovým motorem (nebo starým TDDi) je naproti tomu asi nejspolehlivějším současným evropským autem. U vozů vyrobených do června 2001 výrobce na zadní nápravě používal dvojici kapalinových silentbloků, které občas byly zdrojem klapavých zvuků. Kdo si stěžoval, Ford mu je zdarma vyměnil za klasické plné, jež také byly od zmíněného data používány rovnou ve výrobě. Na jízdní vlastnosti to nemělo žádný negativní dopad."