Stránka 1 z 2

R Clio 1.8 16V jak zvednout vykon?

Napsal: 17 dub 2006 22:40
od duduš
čauky potřeboval bych poradit jak zvednout vykon o par koni a jake dat svody a potrubi ajeky rezonator a koncovy tlumič aby mi to nehučelo v autě bo jak jedu delši trasu tak jsem tak jsem vyhukany z toho vyfuku.Diky za každou radu

Re: R Clio 1.8 16V jak zvednout vykon?

Napsal: 17 dub 2006 23:08
od FD_Ondra
duduš píše:čauky potřeboval bych poradit jak zvednout vykon o par koni a jake dat svody a potrubi ajeky rezonator a koncovy tlumič aby mi to nehučelo v autě bo jak jedu delši trasu tak jsem tak jsem vyhukany z toho vyfuku.Diky za každou radu
Chceš tomu teda zvyšovat výkon nebo mít pohodlí při dlouhým cestování? ne vždycky to jde k sobě :roll:

Ale použít bys mohl tohle na začátku...
K&N 57i (57-0045) za 2990,-

koncák od Supersprintu
870724 - 10090,-

Nebo si nech udělat od někoho na zakázku celej vejfuk od svodů na konec... nebo koukni na díly na http://www.k-tecracing.com

Napsal: 17 dub 2006 23:57
od kentoya
a kolik to má včil, třeba bluebird rok89 1,8 16 v má v základu 95kw
a to má vačky 248 obě a zdvih 8,5, nevím kolik má clio, ale výfuky a filtry bych nechal až nakonec, až poladíš motor, jestli teda opravdu koniky chceš, za sání a výfuk daš stejně jak za přebroušený vačky a výkonově na tom budeš s vačkama líp, stačí 264 a bude to masakr, jen si najdi nekoho kdo to brousí a kdo ti na to upraví mapu

Re: R Clio 1.8 16V jak zvednout vykon?

Napsal: 18 dub 2006 00:03
od Ivan
Komfortní jízda a zvyšování výkonu nejde k sobě....

Napsal: 18 dub 2006 13:47
od duduš
ted to na asi o kolo 140koni ale chtel bych to poladit aspon na tech 160koni i tak už to je maras :shock: .chtel bych na to aspon vačky vyfukove potrubi a svody.motor už jsem mel sice venku nedavno bo jsem dělal rozvody a spojku uvažoval jsem i hned o ostre vačce ale nezbyli prachy.Jaky maš nazor na odlehčeny setrvak?a kolik stojí?

Re: R Clio 1.8 16V jak zvednout vykon?

Napsal: 18 dub 2006 13:53
od duduš
Ivan píše:Komfortní jízda a zvyšování výkonu nejde k sobě....
jo to maš pravdu ale nemuselo by mi to tam hučet jak ted bo mam z toho hlavu jak papuč :dj:

Napsal: 18 dub 2006 17:52
od T-O-M
Tak nakupuj kvalitní komponenty - svody, sport.katalizátor a koncový díl - nejlépe vše od jednoho výrobce. Bez tlumičů, katalizátorů a s rezonátorama si výkonu ani klidný jízdy neužiješ. Kvalitní chip, ostrá vačka, tvrdší sedla ventilů a filtr by měly s výkonem něco udělat :P Lehký setrvák bych si rozmyslel pokud auto hodláš i civilně (denně) využívat.

Napsal: 18 dub 2006 18:45
od duduš
T-O-M píše:Tak nakupuj kvalitní komponenty - svody, sport.katalizátor a koncový díl - nejlépe vše od jednoho výrobce. Bez tlumičů, katalizátorů a s rezonátorama si výkonu ani klidný jízdy neužiješ. Kvalitní chip, ostrá vačka, tvrdší sedla ventilů a filtr by měly s výkonem něco udělat :P Lehký setrvák bych si rozmyslel pokud auto hodláš i civilně (denně) využívat.
zvažuju jen maximalně o vačkach svody potrubi a čip ale už tam mam sport.filtr vykuchaný kat. a sportovní výfuk made in poland ale chcu tam nerez.proč co děla setrvak?

Napsal: 18 dub 2006 19:15
od Mad Chick
duduš píše:
T-O-M píše:Tak nakupuj kvalitní komponenty - svody, sport.katalizátor a koncový díl - nejlépe vše od jednoho výrobce. Bez tlumičů, katalizátorů a s rezonátorama si výkonu ani klidný jízdy neužiješ. Kvalitní chip, ostrá vačka, tvrdší sedla ventilů a filtr by měly s výkonem něco udělat :P Lehký setrvák bych si rozmyslel pokud auto hodláš i civilně (denně) využívat.
zvažuju jen maximalně o vačkach svody potrubi a čip ale už tam mam sport.filtr vykuchaný kat. a sportovní výfuk made in poland ale chcu tam nerez.proč co děla setrvak?
Myslim, že to jde líp do otáček , ale taky rychleji padaj, ne? Proto se to asi moc nehodí do běžného provozu. Pokud melu blbosti tak se omlouvám :D

Napsal: 18 dub 2006 19:17
od T-O-M
Tak ty chceš lechčí setrvák, ale nevíš co to delá :smich: tak to je dobrý.
Hodí se ti na závody, když potřebuješ max výkon a pohybuješ se ve vysokejch otáčkách - tam lehkej setrvačník, proč sériový auta maj "težkej"? protože denní provoz je opak závodů.

jak řekl Mad Chick

Re: R Clio 1.8 16V jak zvednout vykon?

Napsal: 18 dub 2006 19:42
od MarAt
Seriovej setrvačník je dimenzovanej právě tak těžkej,aby pohnul autem na rovince při rozjezdu bez nutnosti pužití plynu. Na druhou stranu mít tak velké setrvačné síly na pohyblivých částech motoru u auta určenému pro sportovně laděné radovánky je zbytečnost. Při rozjezdu budeš muset ale elaborovat s plynem,stejně tak jako u řazení. Dá se na to ale přizpůsobit ecu-vyšší volnoběžné otáčky,powershift atd...
Při výměně setrvačníku nezapomeňte nechat novej dynamicky vyvážit i s klikou,řemenicí atd...Síly který vznikají na periferii nevyvážené soustavy např o 10gramů při 8tis otáčkách mohou působit v místě ukotvení klikové hřídele až několika sty kily v závislosti na průměru setrvačníku.Zpočátku to sice blok zřejmě ustojí,ale časem odjede klika na dovolenou.Taky bych si dal pozor na domácky vyráběné setrvačníky-nevhodně zvolená slitina může způsobit hlavně u nevyvážené soustavy jeho roztrhnutí a doslova přošpikování celého vozu střepinami ;)
Jinak už jsme tady na toto téma lecos napsali,tak se neostýchejte používat hledání.

Napsal: 18 dub 2006 22:56
od duduš
T-O-M píše:Tak ty chceš lechčí setrvák, ale nevíš co to delá :smich: tak to je dobrý.
Hodí se ti na závody, když potřebuješ max výkon a pohybuješ se ve vysokejch otáčkách - tam lehkej setrvačník, proč sériový auta maj "težkej"? protože denní provoz je opak závodů.

jak řekl Mad Chick
ja vim na co je :) mam jeden doma jen jsem chtel vedet jak se chova.Vim jen že je problem potom s otačkama že hodně kolisaji :)

Re: R Clio 1.8 16V jak zvednout vykon?

Napsal: 18 dub 2006 23:10
od duduš
MarAt píše:Seriovej setrvačník je dimenzovanej právě tak těžkej,aby pohnul autem na rovince při rozjezdu bez nutnosti pužití plynu. Na druhou stranu mít tak velké setrvačné síly na pohyblivých částech motoru u auta určenému pro sportovně laděné radovánky je zbytečnost. Při rozjezdu budeš muset ale elaborovat s plynem,stejně tak jako u řazení. Dá se na to ale přizpůsobit ecu-vyšší volnoběžné otáčky,powershift atd...
Při výměně setrvačníku nezapomeňte nechat novej dynamicky vyvážit i s klikou,řemenicí atd...Síly který vznikají na periferii nevyvážené soustavy např o 10gramů při 8tis otáčkách mohou působit v místě ukotvení klikové hřídele až několika sty kily v závislosti na průměru setrvačníku.Zpočátku to sice blok zřejmě ustojí,ale časem odjede klika na dovolenou.Taky bych si dal pozor na domácky vyráběné setrvačníky-nevhodně zvolená slitina může způsobit hlavně u nevyvážené soustavy jeho roztrhnutí a doslova přošpikování celého vozu střepinami ;)
Jinak už jsme tady na toto téma lecos napsali,tak se neostýchejte používat hledání.
mam jeden doma ale je stahnuty a pry dobře vyvaženy.Mel jsem motor venku uvažoval jsem že bych ho tam dal ale kamoš me přesvědčil že když už tak už origo bo mi vykladal co udelal špatně vyvaženy setrvak :sibenice: a ještě ten muj byl hodne stahnuty nedolehala na to spojková lamela to by taky nedělalo dobře.Jo a chci se zeptat pasujou na 16V kotouče a třemy z R Safrane 3.0 24V?

Re: R Clio 1.8 16V jak zvednout vykon?

Napsal: 19 dub 2006 08:45
od iwi
duduš píše:.Jo a chci se zeptat pasujou na 16V kotouče a třemy z R Safrane 3.0 24V?
Obávám se že to jak píšeš pasovat nebude, stačí se mrknout do jakéhokoliv katalago ND a uvidíš jaké jsou parametry.

Re: R Clio 1.8 16V jak zvednout vykon?

Napsal: 19 dub 2006 09:54
od duduš
iwi píše:
duduš píše:.Jo a chci se zeptat pasujou na 16V kotouče a třemy z R Safrane 3.0 24V?
Obávám se že to jak píšeš pasovat nebude, stačí se mrknout do jakéhokoliv katalago ND a uvidíš jaké jsou parametry.
ptam se proto protože mi nekteří říkali že to pry pasuje takse ptam vas odborniku :wink:

Re: R Clio 1.8 16V jak zvednout vykon?

Napsal: 19 dub 2006 19:01
od NeviM
duduš píše:
iwi píše:
duduš píše:.Jo a chci se zeptat pasujou na 16V kotouče a třemy z R Safrane 3.0 24V?
Obávám se že to jak píšeš pasovat nebude, stačí se mrknout do jakéhokoliv katalago ND a uvidíš jaké jsou parametry.
ptam se proto protože mi nekteří říkali že to pry pasuje takse ptam vas odborniku :wink:
myslim ze docela zasadni prekazka bude ze safrane mna roztec srouby 5x108 , ale clio ma jenom 4 srouby ne? ale jestli se pletu a pasuje to tak mam dva trmeny navic, jsou sice z 2.5 20v a ne z trilitra, ale to je jedno, oni jsou stejny..

Re: R Clio 1.8 16V jak zvednout vykon?

Napsal: 19 dub 2006 22:31
od duduš
NeviM píše:
duduš píše:
iwi píše: Obávám se že to jak píšeš pasovat nebude, stačí se mrknout do jakéhokoliv katalago ND a uvidíš jaké jsou parametry.
ptam se proto protože mi nekteří říkali že to pry pasuje takse ptam vas odborniku :wink:
myslim ze docela zasadni prekazka bude ze safrane mna roztec srouby 5x108 , ale clio ma jenom 4 srouby ne? ale jestli se pletu a pasuje to tak mam dva trmeny navic, jsou sice z 2.5 20v a ne z trilitra, ale to je jedno, oni jsou stejny..
nema nahodou renault 5x 100 rozteč a to maš zadni nebo předni třemy?jo clio ma 4x ale to by se nějak vyřešilo :wink:

Napsal: 20 dub 2006 17:19
od NeviM
e-e, ta roztec je kazdopadne 5x108, stredovou diru si nepamatuju, musel bych se nekam podivat, mam navic predni i zadni trmeny, pac mam jeste jedno cely auto na ND :D

Re: R Clio 1.8 16V jak zvednout vykon?

Napsal: 20 dub 2006 19:57
od i.m.a.c
Ivan píše:Komfortní jízda a zvyšování výkonu nejde k sobě....
Komfortní jizda uy nejde k malemu Cliu, co si budem povidat cim vetsi tim pohodlnejsi, pokud to neni strep :)

Re: R Clio 1.8 16V jak zvednout vykon?

Napsal: 20 dub 2006 21:46
od duduš
i.m.a.c píše:
Ivan píše:Komfortní jízda a zvyšování výkonu nejde k sobě....
Komfortní jizda uy nejde k malemu Cliu, co si budem povidat cim vetsi tim pohodlnejsi, pokud to neni strep :)
tak to je jasne čim větš tim lepši 8) to clio je male tvrde a citiš na tom každou zapalku ale sedi dobře 8) už to mam vyzkošene :driver: podruhe jsem se narodil :idea:

Napsal: 20 dub 2006 21:48
od duduš
NeviM píše:e-e, ta roztec je kazdopadne 5x108, stredovou diru si nepamatuju, musel bych se nekam podivat, mam navic predni i zadni trmeny, pac mam jeste jedno cely auto na ND :D
kolik by jsi chtěl za ty třmeny?a jak na tom vypadaji kotouče jestli maš?

Re: R Clio 1.8 16V jak zvednout vykon?

Napsal: 20 dub 2006 22:43
od FD_Ondra
i.m.a.c píše:
Ivan píše:Komfortní jízda a zvyšování výkonu nejde k sobě....
Komfortní jizda uy nejde k malemu Cliu, co si budem povidat cim vetsi tim pohodlnejsi, pokud to neni strep :)
Definuj komfortní jízdu prosím... Jezdím Cliem už dost dlouho na to abych mohl s klidem říct že je komfortní dostatečně i s tvrdým podvozkem... 8) Rozhodně za komforntí jízdu nepovažuju auto který se houpe ještě kilák po přejetí nerovnosti... Z toho bych :savle:

Re: R Clio 1.8 16V jak zvednout vykon?

Napsal: 21 dub 2006 12:57
od duduš
FD_Ondra píše:
i.m.a.c píše:
Ivan píše:Komfortní jízda a zvyšování výkonu nejde k sobě....
Komfortní jizda uy nejde k malemu Cliu, co si budem povidat cim vetsi tim pohodlnejsi, pokud to neni strep :)
Definuj komfortní jízdu prosím... Jezdím Cliem už dost dlouho na to abych mohl s klidem říct že je komfortní dostatečně i s tvrdým podvozkem... 8) Rozhodně za komforntí jízdu nepovažuju auto který se houpe ještě kilák po přejetí nerovnosti... Z toho bych :savle:
jo ale ClioI a ClioII je velky rozdil jak v prostoru tak i povozkově ale obě jsou pohodlné 8)

Re: R Clio 1.8 16V jak zvednout vykon?

Napsal: 21 dub 2006 16:50
od blázen
FD_Ondra píše:
i.m.a.c píše:
Ivan píše:Komfortní jízda a zvyšování výkonu nejde k sobě....
Komfortní jizda uy nejde k malemu Cliu, co si budem povidat cim vetsi tim pohodlnejsi, pokud to neni strep :)
Definuj komfortní jízdu prosím... Jezdím Cliem už dost dlouho na to abych mohl s klidem říct že je komfortní dostatečně i s tvrdým podvozkem... 8) Rozhodně za komforntí jízdu nepovažuju auto který se houpe ještě kilák po přejetí nerovnosti... Z toho bych :savle:

komfortní jízda bude v nějaké vyšší střední třídě, v tomhle ani omylem,.. je to tvrdý prcek

Re: R Clio 1.8 16V jak zvednout vykon?

Napsal: 21 dub 2006 18:53
od NeviM
blázen píše:
FD_Ondra píše:
i.m.a.c píše: Komfortní jizda uy nejde k malemu Cliu, co si budem povidat cim vetsi tim pohodlnejsi, pokud to neni strep :)
Definuj komfortní jízdu prosím... Jezdím Cliem už dost dlouho na to abych mohl s klidem říct že je komfortní dostatečně i s tvrdým podvozkem... 8) Rozhodně za komforntí jízdu nepovažuju auto který se houpe ještě kilák po přejetí nerovnosti... Z toho bych :savle:

komfortní jízda bude v nějaké vyšší střední třídě, v tomhle ani omylem,.. je to tvrdý prcek
jojo to muzu potvrdit, teda pokud nezapnu tvrdej podvozek :lol: to je to pak jak motokara, i kdyz je to velka kara :driver:

Napsal: 21 dub 2006 19:10
od NeviM
duduš píše:
NeviM píše:e-e, ta roztec je kazdopadne 5x108, stredovou diru si nepamatuju, musel bych se nekam podivat, mam navic predni i zadni trmeny, pac mam jeste jedno cely auto na ND :D
kolik by jsi chtěl za ty třmeny?a jak na tom vypadaji kotouče jestli maš?
no vzhledem k tomu ze novej stoji jeden asi 30kkc, zak dejme tomu za 15 jeden ti necham :lol: ne,samozrejme si delam prdel, na cene bychom se urcite domluvili, kotouce tam sou uz na prd, bejt tebou tak koupim vrtany zimmermany za 6kkc/par, slysel jsem na ne samou chvalu, tak je asi taky skusim:) tak kdybys je chtel tak mi posli SZ s tvou nabidkou a urcite se dohodnem:)

Napsal: 23 dub 2006 21:05
od duduš
NeviM píše:
duduš píše:
NeviM píše:e-e, ta roztec je kazdopadne 5x108, stredovou diru si nepamatuju, musel bych se nekam podivat, mam navic predni i zadni trmeny, pac mam jeste jedno cely auto na ND :D
kolik by jsi chtěl za ty třmeny?a jak na tom vypadaji kotouče jestli maš?
no vzhledem k tomu ze novej stoji jeden asi 30kkc, zak dejme tomu za 15 jeden ti necham :lol: ne,samozrejme si delam prdel, na cene bychom se urcite domluvili, kotouce tam sou uz na prd, bejt tebou tak koupim vrtany zimmermany za 6kkc/par, slysel jsem na ne samou chvalu, tak je asi taky skusim:) tak kdybys je chtel tak mi posli SZ s tvou nabidkou a urcite se dohodnem:)
no rad byje vzal ale byl jsem v Kopřivnici na sprintech a přetočil jsem asi kliku bo mi začli klepat ložiska na klice tak pujde asi zase motor ven :vztek: musim dad přednos motoru :cry: je to v prdeli :alkoholic: ale skončil jsem na 4mistě :banan:

Napsal: 24 dub 2006 10:02
od NeviM
no kdybys potreboval, tak z toho safrana mam i motor 2.5 20V petivalec,121kW-to z clia jen tak nedostanes :lol:

Napsal: 25 dub 2006 13:31
od duduš
NeviM píše:no kdybys potreboval, tak z toho safrana mam i motor 2.5 20V petivalec,121kW-to z clia jen tak nedostanes :lol:
ja myslim že ten motor nedostanu ani do clia :smich2:

Napsal: 25 dub 2006 14:05
od Idaho
duduš píše:
NeviM píše:no kdybys potreboval, tak z toho safrana mam i motor 2.5 20V petivalec,121kW-to z clia jen tak nedostanes :lol:
ja myslim že ten motor nedostanu ani do clia :smich2:
neboj dostaneš, kousek od regensburgu jeden jezdí ale je to novější clio - tuším 99