Stránka 1 z 1
Litina nebo hlinik?
Napsal: 19 dub 2006 18:08
od sejki
Jaky pouzit blok motoru? Z litiny (vaha 122kg) nebo 357-T6 hlinik (vaha 63,5kg)? Jake jsou klady a zapory? Co a v cem je lepci pri vysokem vykonu..? Diky
Re: Litina nebo hlinik?
Napsal: 19 dub 2006 19:06
od MarAt
Al-váha+odvod tepla
Litina-pevnost(=výkon)
Re: Litina nebo hlinik?
Napsal: 19 dub 2006 19:10
od monty01
jak jsou na tom s žebrama? i litinovej blok může být měkčí než dobře vyvzpěrovanej hliníkovej s nižší váhou.
Re: Litina nebo hlinik?
Napsal: 19 dub 2006 19:19
od MarAt
Dobře udělanej hliníkovej blok stačí,ale kdybych měl před sebou dva identický odlitky,sáhl bych pro turboaplikaci (na kterou se sejki jistě ptá) po litině.Samozřejmě by se muselo jednat o
stovky koní a ne o desítky,aby se ta váha dočista ztratila.
Napsal: 19 dub 2006 19:26
od sejki
Presne tak, litina bude asi nej...
Re: Litina nebo hlinik?
Napsal: 19 dub 2006 20:19
od monty01
MarAt píše:Dobře udělanej hliníkovej blok stačí,ale kdybych měl před sebou dva identický odlitky,sáhl bych pro turboaplikaci (na kterou se sejki jistě ptá) po litině.Samozřejmě by se muselo jednat o
stovky koní a ne o desítky,aby se ta váha dočista ztratila.
pokud je odlitek stejnej je to bez debat ,litina.
