Stránka 1 z 2

Zase ten filtr: Kterej je nej?

Napsal: 23 čer 2004 00:17
od Wheelman
Tak je to tu zase, tohle téma už je pro někoho asi otravný, ale uvažuji o koupi sport. filtru, proto mě zajímá která značka-neznačka je podle vás nejlepší, myslim hlavně svym výkonem??

A ještě by mě zajímalo co si myslíte o cold air intake, myslim hlavně tý trubce, jestli je to dobrý nebo ne, někdo říka že to je na nic, že v tom vznikaj turbolence, někdo že je to super, někdo že je to super ale když se to zahřeje tak je to horší než plast atd....
S tim zahřátim něco pravdy asi bude, ale napadlo mě omotat to třeba tou tepelně izolační páskou!

Co vy na to??

Napsal: 23 čer 2004 13:55
od Ivan
Ach jo.

Já mám GREEN, ale je celkem jedno, co koupíš - hlavně aby to výkonově stačilo Tvýmu motoru a byl to kvalitní výrobek...

Napsal: 23 čer 2004 13:59
od amogh
ja si taky myslim ze to je jedno )nesmi to bejt samo nakej totalni kepl)

ja mam K&N ale jenom proto ze jsem ho sehnal za litr jinak bych asi skoncil u J&R

Napsal: 23 čer 2004 14:01
od Pepe
Jó tak to se někdo má co :)

Napsal: 23 čer 2004 14:02
od milosh
Ivane, vidis? KN vede :lol:

Taky ho mam, tak jsem zahlasoval, ale podle me je uplne jedno, jakej tam das, hlavne ze tam bude 8)

Napsal: 23 čer 2004 14:08
od Ivan
Vidím :cry:

Napsal: 23 čer 2004 14:18
od Tacmud
no jedno to urcite neni, nake rozdily budou, ale nikdo tu nevi jake, nicmene mam KN => hlas KN :lol:

Napsal: 23 čer 2004 15:54
od Eddie
To se tu řeší pořád dokola. Pokud koupíš cokoli ať už od KN, JR, Green, tak prostě nemůžeš udělat chybu... :lol: Pokud půjdeš do NONAME, tak riskuješ protože Ti nikdo nezaručí, z čeho jsou vlastně udělány a tím pádem může být propustnost menší než u značkovejch, ale taky myslím, že to neplatí u všech NONAME. Najdou se i dobré kousky, jen u nich neplatíš za značku 8) Ale jak poznat dobrej NONAME od špatného, to už Ti neporadím. To se musí vyzkoušet....

Napsal: 23 čer 2004 15:58
od amogh
a nebo bude mit zase propustnost az moc velkou a vodvelas si vahu vzduchu

Napsal: 23 čer 2004 16:17
od GEORGE
K&N :?:
Teď otázka jestli myslíš nejdražší, nebo nejlepší. :lol:

Napsal: 23 čer 2004 16:17
od SpeedyS4
ja mam noname :) a je to v pohode akorat nemam poradnej privod vzduchu

Napsal: 24 čer 2004 16:27
od Ritchma
Já myslim že u našich aut je to celkem jedno, znát je to až u těch motorů co maj pořádný stádo pod kapotou. Každá úprava motoru přídá výkon v %, takže když je u auta co má 100k rozdíl +-1ps tak je to vlastně celkem jedno, ale pokud už je to auto co má třeba 500ps a už je tam rozdíl třeba těch +-5 koní, tak už je o čem uvažovat. Já mam noname a plánuju do budoucna jinej. Asi raceland nebo nevim. Uvažuju totiž o tom že bych měl to sání protáhnout kousek dál od motoru a přivést k tomu pořádně vzduch........ Ale náporák stojí 6500 :cry:

Napsal: 30 čer 2004 11:05
od Eddie
Pravě mi přišel emil od kamaráda. Byl na měření výkonu. V serii má 105 kW/6400 ot. . Po úpravě ( přidání laděného konce výfuku a kitu sání ) jsou hodnoty výkonu na 115kW/6760 ot. Vůz je Nissan Sunny 2.0GT. Docela mě ten výsledek překvapil,ale proti tomu se nedá opravdu nic říci... mám i jeho výkonové grafy .. Tak že je nesporné, že i tyto ,dle mě základní úpravy ( filtr a konec výfuku ) výkon přidávají a to docela znatelně... :)

Napsal: 30 čer 2004 11:10
od Ritchma
A nezáleží náhodou taky na tom kolik mu do auta při tom měření hnali vzduchu? Tehdá bylo ve slovenskym autotuningu jak chtěli upravovat filcku tu nejslabší myslim 40kw nebo kolik ta omezená levná série měla a protože jim tam při měření hnali hrozně vzduchu naměřilo to asi 53kw jeslti se nepletu.............

Napsal: 30 čer 2004 11:25
od Eddie
Je jasné, že tam byl fukéř.. to je standartní výbava při měření ... bez dodávky vzduchu by to nemělo cenu.. když jedeš, tak Ti tam jde taky vzduch .. :D

Napsal: 30 čer 2004 12:47
od amogh
taky jde o tok kolik by mu namerili v serii, to ze ma v technicaku 105 muze klidne znamenat ze ma 110 a nebo taky jenom 100

Napsal: 30 čer 2004 12:52
od Velbloud
Záleží na danym typu, ne na značce. Hlavně aby byl bavlněnej (molitanový jsou na hov*o). Já mam noname a je super... 8)

Napsal: 30 čer 2004 13:03
od eric
Já mam green konus a sem v cajku 8)

Napsal: 30 čer 2004 13:17
od jarin
já zatím nemůžu nějak hodnotit, ale mám objednanej od Greenu, ale jenom vložku. Tak jsem zvědavej jestli to bude mít lepší tah. :driver: Chtěl jsem taky konus, ale nechce se mi nějak přivádět studenej vzduch, a jako Speedy to mít nechci :( :lol: :lol:

Napsal: 30 čer 2004 13:19
od eric
jarin píše:já zatím nemůžu nějak hodnotit, ale mám objednanej od Greenu, ale jenom vložku. Tak jsem zvědavej jestli to bude mít lepší tah. :driver: Chtěl jsem taky konus, ale nechce se mi nějak přivádět studenej vzduch, a jako Speedy to mít nechci :( :lol: :lol:
Speedy bude mít radost že se ho někdo taky zastal :lol:

Napsal: 29 kvě 2005 22:28
od Jardafox
mam takovej dotaz, kouknete na obrazek, ja jsem vyhral tady v soutezi uni filtr, kuzelovej ale mam jen takovej rovnej, je schovanej pod tim deklem, no a kdyz bych nasadil ten novej kuzelovej tam jak jsem to zakrouzkoval tak se mne to porudeni vzduchu snad jeste zhrosi ne, pac tam nebude ten kus plastu co to vede k motoru, pls poradtte

Napsal: 29 kvě 2005 23:09
od JonnY
Ono je celkom suma jaky si kupis filter. Ak to nebude nejaky smejd co prepusta aj muchy....
Podla mojho je naj kupit originalny filter a cold air intake.... A pravidelne filter menit....

Napsal: 29 kvě 2005 23:23
od Jardafox
JonnY píše:Ono je celkom suma jaky si kupis filter. Ak to nebude nejaky smejd co prepusta aj muchy....
Podla mojho je naj kupit originalny filter a cold air intake.... A pravidelne filter menit....
hmm, cold air intake za 4k, prida to prd, upravy motoru uz jsem zabalil ale kdyz jsem ten filtr vyhral tak proc ne :lol:

Napsal: 30 kvě 2005 07:06
od Eddie
... nasazovat konus na místo,které si zakrožkoval je dle mého blbost...měl by si sundat celou soustavu filtru stávajícího a místo ní dát cold ait intake. Já to tak mám,ale krom větší hlučnosti to výkon nepřidalo a tak se budu vracet k továrnímu boxu plus vložka od GREEN ( neříkám,že je lepší než KN,ale prostě se mi více zamlouvá ;-) ,možná stejně vyhraje BMC ;- )).

Napsal: 30 kvě 2005 08:44
od Ritchma
V TM byl zajímavej test všechno měřený na brzdě. Nejlíp z toho vyšel kit od Simoty a K&N.y No a já mam kombinaci těhle dvou :lol:
Sání simota a filtr K&N. Já kdyby teď kupoval zase filtr tak buď K&N nebo BMC. Nic jinýho asi

Napsal: 30 kvě 2005 10:18
od Jardafox
Ritchma píše:V TM byl zajímavej test všechno měřený na brzdě. Nejlíp z toho vyšel kit od Simoty a K&N.y No a já mam kombinaci těhle dvou :lol:
Sání simota a filtr K&N. Já kdyby teď kupoval zase filtr tak buď K&N nebo BMC. Nic jinýho asi
to je sice pekny ale ja se ptal jak to tam mam nasadit :?:

Napsal: 30 kvě 2005 10:22
od Eddie
.. sem ti to psal. Nemůžeš ho nasadit na AIR BOX. Tady se prostě toho moc vymyslet nedá.... sundej celej AIR BOX a tam by měla být klapka. Na ní nasaď rouru,která povede někam co nejdále od motoru a až na ní dej konus.

Napsal: 30 kvě 2005 10:37
od Jardafox
Eddie píše:.. sem ti to psal. Nemůžeš ho nasadit na AIR BOX. Tady se prostě toho moc vymyslet nedá.... dundej celej AIR BOX a tam by měla bát klapka. Na ní nasaď rouru,která povede někam co nejdále od motoru a až na ní dej konus.
no a tu rouru mam vzut nebo vyrobit z ceho?

Napsal: 30 kvě 2005 10:46
od Krosmen
Já mám filtr simota racing,doporučili mi ho lidi co jezděj autokros,že ho dost používaj na bugynách.....Sem max spokojenej!!!!!
V lancii je zatim jen vložka K&N od předchozího majitele,jakmile vyhodim váhu vzduchu pude namontovat konus a hádejte jaký značky.....

Napsal: 30 kvě 2005 10:49
od Eddie
.. no já bych radši koupil KIT přímo na tvé auto. Tím konusem můžeš klidně přijít o koně i krouťák popř. se krouťák přesune jinam. Základ je odstínit konus od motoru a dostat k němu chladný vzduch z venku. Jinak to ani nemontuj. Já jí mám z hliníku (asi ;-) ). V tvém případě bych spíše prodal konus a koupil vložku do AIR BOXu.