trubky na sport.filtr
Napsal: 27 dub 2006 11:21
Nevíte, kde sehnat trubky na sportovní filtr? Potřebuju prodloužit abych ten filtr dal jinde.
Největší forum o tuningu na českém internetu
./forum/
Potřebuju jen kousek. Nebude to po obvodu celého motoruVecernicek píše:Čím větší délka od sání tím hůř...bude ti pak k něčemu ten sportovní filtr?
Psal jsem ti SZ. Ale při pohledu na tu fotku mě napadá jiný řešení jestli ti jde jen o vzdálenost od té trubky k chladiči (cápu to tak správně ne?) sežeň si jen malinkej kousek trubky o vnitřním průměru toho sání, dva stahovací kroužky, sání rozřízni v půlce a pootoč ho nat ten bowden nebo co ti to tam jde nad filtrem nebo tam není místo??GTE píše:Tady je foto jak to mám teď. Potřebuji to "prodloužit" a dát to od té hadice.
Teď přesně z hlavy nevím, ale odpoledne to zmeřím. Myslím, že jak jsem kupoval ten filtr, tak měl průměr 60mm, ale nevím to jistě.Lukaash píše:jakej potrebujes prumer? asi bych vystrachal kus AK trubky...
Včera jsem s tím už pootočil a mám to nad. Právě to potřebuju nadstavit, protože mám díru v kapotě a když to prodloužím tak půjde vzduch přímo na filtr. Takže jestli to dobře chápu: změřit vnitřní průměř sání, prodloužit trubkou (stáhnout) a na tu trubku hodit filtr (chci kupovat nový).FD_Ondra píše:Psal jsem ti SZ. Ale při pohledu na tu fotku mě napadá jiný řešení jestli ti jde jen o vzdálenost od té trubky k chladiči (cápu to tak správně ne?) sežeň si jen malinkej kousek trubky o vnitřním průměru toho sání, dva stahovací kroužky, sání rozřízni v půlce a pootoč ho nat ten bowden nebo co ti to tam jde nad filtrem nebo tam není místo??GTE píše:Tady je foto jak to mám teď. Potřebuji to "prodloužit" a dát to od té hadice.
Já sám nevím. Ale fakt kousek. Však jsi viděl na obrázku. Ty máš 70 mm? To je nerez?Lukaash píše:po necem se podivam, jaka ma byt delka?
Myslel jsem to rozříznout za ohybem kvůli pootočení, jestli to máš takhle, tak jedině nastavit nějakou tou trubkou...GTE píše:Včera jsem s tím už pootočil a mám to nad. Právě to potřebuju nadstavit, protože mám díru v kapotě a když to prodloužím tak půjde vzduch přímo na filtr. Takže jestli to dobře chápu: změřit vnitřní průměř sání, prodloužit trubkou (stáhnout) a na tu trubku hodit filtr (chci kupovat nový).FD_Ondra píše:Psal jsem ti SZ. Ale při pohledu na tu fotku mě napadá jiný řešení jestli ti jde jen o vzdálenost od té trubky k chladiči (cápu to tak správně ne?) sežeň si jen malinkej kousek trubky o vnitřním průměru toho sání, dva stahovací kroužky, sání rozřízni v půlce a pootoč ho nat ten bowden nebo co ti to tam jde nad filtrem nebo tam není místo??GTE píše:Tady je foto jak to mám teď. Potřebuji to "prodloužit" a dát to od té hadice.
takhle jak to říkáš je to pěkná hovadina, proč by jinak automobilky experimentovali s proměnlivou délkou sání a podobně??Vecernicek píše:Čím větší délka od sání tím hůř...bude ti pak k něčemu ten sportovní filtr?
Jj, nejsem si jist, ale někde jsem početl, že co je za klapkou ven je už jedno, tak asi takIdaho píše:takhle jak to říkáš je to pěkná hovadina, proč by jinak automobilky experimentovali s proměnlivou délkou sání a podobně??Vecernicek píše:Čím větší délka od sání tím hůř...bude ti pak k něčemu ten sportovní filtr?
souhlas...Idaho píše:šíša kdepak.. na délce sání závisí točivý moment a mylsím že i výkon ( tím si nejsme jistej ) ve vyšších nebo nižších otáčkách .. experimentovalas tím jeden ča sHOnda, v sání byl klapka co měla dvě polohy a tím přepínala mezi dlouhým a krátkým sáním. další funkci samozřejmě plní rezonátory v sání atd... určitě neplatí že krátké = nejlepší, záleží napoužití a co od toho čekáš..
Jj s tím souhlas. Vím, že záleží na délce, ale myslel jsem si, že se to týká délky sání na motoru, tj klapka <-> motor a né airbox<->klapka<->motor Pakliže se do toho bere i to sání od klapky k airboxu, tak proč tam dávaj ty hruzné hadice se všelijakejma vlnovkama/žebrama a pod(chápu kvůli zpevnění např, ale taky to musí dělat slušné turbulence)?Idaho píše:šíša kdepak.. na délce sání závisí točivý moment a mylsím že i výkon ( tím si nejsme jistej ) ve vyšších nebo nižších otáčkách .. experimentovalas tím jeden ča sHOnda, v sání byl klapka co měla dvě polohy a tím přepínala mezi dlouhým a krátkým sáním. další funkci samozřejmě plní rezonátory v sání atd... určitě neplatí že krátké = nejlepší, záleží napoužití a co od toho čekáš..
JJ s tím souhlas. Právě to jsem si myslel, že se jedná o proměnou délku těch "parohů" co jsou na motoru. Že tam je nějaká klapka, co to pustí jinudy, když je třeba a prodlouží/zkrátí sání. Přece jen se některé výkonové varianty motoru liší sáním "kovovým", plast(airbox) je třeba stejnej. A taky přece sání musí být spočteno na milimetry(né li méně) a to u hadic k airboxu moc nejde, né? Takže mě právě zarazilo, že by se do toho měla počítat i délka těch plastů...Idaho píše:Zkusím to najít, je to už dlouho co jsem to porlejzal ated si nejsem jistej, zda je ta řídící klapka před nebo za klapkou sání ( kterou větev vlastne prodlužuje ) - Každopádne CD7 měla něco podobného ale byl to rezonátor v sání, kde byla podtlaková membrána, která proudícímu vzduchu při určitých otáčkách ( tlaku v sacím potrubí ) zpřístupnila a "otevřela" část s rezonátorem. Mělo to sloužit k ".. vyhlazení a optimalizaci rázů v sacím potrubí a napomáhat lepšímu airflow.." - citace z EN manuálu - možná to jen blbě překládám..
toto měnilo délku práve před klapkou.. mezi filtrem a klapkou.. porot si to pletu..Šíša píše:JJ s tím souhlas. Právě to jsem si myslel, že se jedná o proměnou délku těch "parohů" co jsou na motoru. Že tam je nějaká klapka, co to pustí jinudy, když je třeba a prodlouží/zkrátí sání. Přece jen se některé výkonové varianty motoru liší sáním "kovovým", plast(airbox) je třeba stejnej. A taky přece sání musí být spočteno na milimetry(né li méně) a to u hadic k airboxu moc nejde, né? Takže mě právě zarazilo, že by se do toho měla počítat i délka těch plastů...Idaho píše:Zkusím to najít, je to už dlouho co jsem to porlejzal ated si nejsem jistej, zda je ta řídící klapka před nebo za klapkou sání ( kterou větev vlastne prodlužuje ) - Každopádne CD7 měla něco podobného ale byl to rezonátor v sání, kde byla podtlaková membrána, která proudícímu vzduchu při určitých otáčkách ( tlaku v sacím potrubí ) zpřístupnila a "otevřela" část s rezonátorem. Mělo to sloužit k ".. vyhlazení a optimalizaci rázů v sacím potrubí a napomáhat lepšímu airflow.." - citace z EN manuálu - možná to jen blbě překládám..
Právě jsem se tam díval, ale nemáte průměr 70mm? Jen 67.5mm a nevím jestli by to nevadilo, když vnitřní průměr sání mám 70mm.dynomax píše:vetsinu trubek mame primo skladem, je to zde vcetne vsech spojek : http://www.sportovniautodoplnky.cz/stor ... tmentID=21