Stránka 1 z 1

nikasil?

Napsal: 13 kvě 2006 23:56
od Rajdlos
Kdo dela nikasil u nas v CR, nejlepe Praha a okoli, diky

Napsal: 14 kvě 2006 00:27
od Tommy1978
O co jde?:? :? :?

Napsal: 14 kvě 2006 08:21
od Fugo
alusil nebo nicasil je "povrchová" úprava hliníku používá se když máš celohliníkový motor včetně hliníkových válců, pokud nejezdíš bez oleje je to téměř nezničitelné, dělal jsem na podzim svůj motor a po rozebrání a přeměření tak jak písty tak válce mají stále originální rozměry jen pístní kroužky byly sjeté (jsou taky z jiného mtr než na litinu) motor měl najeto 277tis.

Napsal: 14 kvě 2006 08:52
od Rajdlos
me se prave u jednoho motoru lehounce vydrela jedna stena valce, potreboval bych to prebrousit a znovu nandat nikasilovou vlozku

nasel jsem jen same nabidky pro motorkare :twisted:

Napsal: 14 kvě 2006 09:22
od Tommy1978
Fugo píše:alusil nebo nicasil je "povrchová" úprava hliníku používá se když máš celohliníkový motor včetně hliníkových válců, pokud nejezdíš bez oleje je to téměř nezničitelné, dělal jsem na podzim svůj motor a po rozebrání a přeměření tak jak písty tak válce mají stále originální rozměry jen pístní kroužky byly sjeté (jsou taky z jiného mtr než na litinu) motor měl najeto 277tis.
Díky moc 8) to jsem nevěděl :D

Napsal: 14 kvě 2006 19:10
od Fugo
jako poslední možnost máš ještě převrtání a zalisování litiny dělal to někdo na bmwklub.cz na bmw850

Napsal: 14 kvě 2006 20:54
od Krosmen
Rajdlos píše:me se prave u jednoho motoru lehounce vydrela jedna stena valce, potreboval bych to prebrousit a znovu nandat nikasilovou vlozku

nasel jsem jen same nabidky pro motorkare :twisted:
zkusim se ti zeptat pokud to dělají na motorkové čtyřválce neměl by být problém i na auto......Vyzjistím a dám vědět!!!

Napsal: 15 kvě 2006 01:20
od MarauderZ28
Fugo píše:alusil nebo nicasil je "povrchová" úprava hliníku používá se když máš celohliníkový motor včetně hliníkových válců, pokud nejezdíš bez oleje je to téměř nezničitelné, dělal jsem na podzim svůj motor a po rozebrání a přeměření tak jak písty tak válce mají stále originální rozměry jen pístní kroužky byly sjeté (jsou taky z jiného mtr než na litinu) motor měl najeto 277tis.
prej nezničitelné tak pohádky Božky Němcový si nech pro děcka :o)))

Napsal: 15 kvě 2006 02:42
od CharlitoCZ
Fugo píše:jako poslední možnost máš ještě převrtání a zalisování litiny dělal to někdo na bmwklub.cz na bmw850
tohle je super, doporučuju všem zkouknout 8)

Re: nikasil?

Napsal: 15 kvě 2006 09:41
od MarAt
Nikasil je samozřejmě odolnější než hliník nebo i litina,ale mě se podařilo přesáhnout metalkeramickou vrstvou mikrotvrdost 1000kg/mm2,pár zkušebních vložek s tímto povlakem se mi ještě válí v garáži.Otěrem nezničitelné,nulová ovalita i po třeba milionu km...
Bohužel na vybroušení u nás není dostatek technologií a planetových brusek,které by to zvládli je jen pár v republice,takže je strašná darda a příště už raději převložkuju,než se s tím znovu s**t ;)
PS. pochybuju,že by měl přirozenej turbomotor(pokud jde teda o tvý 1.8T ?) celohliníkovej blok,pouze potaženej nikasilem a jestli jo,tak mu rovnou řekni pápá :D

Re: nikasil?

Napsal: 15 kvě 2006 10:40
od MarauderZ28
MarAt píše:Nikasil je samozřejmě odolnější než hliník nebo i litina,ale mě se podařilo přesáhnout metalkeramickou vrstvou mikrotvrdost 1000kg/mm2,pár zkušebních vložek s tímto povlakem se mi ještě válí v garáži.Otěrem nezničitelné,nulová ovalita i po třeba milionu km...
Bohužel na vybroušení u nás není dostatek technologií a planetových brusek,které by to zvládli je jen pár v republice,takže je strašná darda a příště už raději převložkuju,než se s tím znovu s**t ;)
PS. pochybuju,že by měl přirozenej turbomotor(pokud jde teda o tvý 1.8T ?) celohliníkovej blok,pouze potaženej nikasilem a jestli jo,tak mu rovnou řekni pápá :D
F20C to je

Napsal: 24 kvě 2006 11:34
od Rajdlos
tak tady neni snad zadna firma, ktera se Nikasilem zabyva, jedina fi, ketra by to byla schopna udelat je vyhradni distributor Wiseco pro CR a ty to posilaji nekam do Svycar

nevite nekdo o necem? klidne i v cizine