Stránka 1 z 1
HKS a Power Enterprise
Napsal: 14 kvě 2006 14:18
od Krosmen
Umíte někdo věcičky od jedné z těchto firem???
Potřebuju kevlarový rozvodový řemen na 1G eclipse GSX
nebo od jiného "výrobce"?????

Re: HKS a Power Enterprise
Napsal: 14 kvě 2006 14:53
od barbucha
Krosmen píše:Umíte někdo věcičky od jedné z těchto firem???
Potřebuju kevlarový rozvodový řemen na 1G eclipse GSX
nebo od jiného "výrobce"?????

Copak neznáš Streeta? Dokáže z Japonska úplně cokoliv a navíc hodně rychle

Re: HKS a Power Enterprise
Napsal: 14 kvě 2006 15:03
od Krosmen
barbucha píše:Krosmen píše:Umíte někdo věcičky od jedné z těchto firem???
Potřebuju kevlarový rozvodový řemen na 1G eclipse GSX
nebo od jiného "výrobce"?????

Copak neznáš Streeta? Dokáže z Japonska úplně cokoliv a navíc hodně rychle

znám.A určitě existujou jedinci kteří si zboží objednávají pro sebe a dokázali by to také a třeba i levněji.....

Re: HKS a Power Enterprise
Napsal: 14 kvě 2006 15:55
od MarAt
Jestli to najdeš na
www.hksusa.com tak mi napiš sz...
Re: HKS a Power Enterprise
Napsal: 14 kvě 2006 18:43
od Krosmen
bohužel mají spoustu věcí ale timing belt na GSX nee.....
přesto děkuji!!!!
Napsal: 14 kvě 2006 18:54
od Krosmen
našel sem tohle ale fakt japonsky neumim a v angličtině jim nejdou stránky......
http://www.power-enterprise.co.jp/produ ... rs.html#mi
Napsal: 14 kvě 2006 19:30
od barbucha
A nemá náhodou GSX taky motor 4G63? Jestli jo tak Tomei má kevlarovej rozvoďák
http://www.tomei-p.co.jp/_2003web-catal ... ing-b.html
Napsal: 14 kvě 2006 19:37
od barbucha
A kdyby ses přeci jen rozhoupl to vzít od Pavla tak bys mohl mít dopravu zdarma protože mě budou japonci posílat několik dost těžkejch zásilek a rozvoďák by se v tom ztratil jako prd. Ale to by ses musel domluvit s ním, já jenom nabízím místo v bedně

Napsal: 14 kvě 2006 19:47
od Krosmen
jj 4g63.....
Už mu píšu....

Napsal: 14 kvě 2006 19:50
od leon4x4
prča je, že pokud se nepletu tak je stejnej rozvoďák a kladky i na EVO a COLT ........... prej to má mitsu stejný
Napsal: 14 kvě 2006 20:01
od Krosmen
leon4x4 píše:prča je, že pokud se nepletu tak je stejnej rozvoďák a kladky i na EVO a COLT ........... prej to má mitsu stejný
je to dost možný v rámci úspor proč nee......třeba suzuki má stejný rozvody na všech motorech kromně nafty-nejsou jejich a ve vitarách 2.0.....
Třeba olejový filtry sou na všech benzínech už stejný.....

Napsal: 14 kvě 2006 20:04
od barbucha
Nissan má taky na celý sérii RB (26dett, 25det, 20...) jeden řemen. Ale toho Eclipse si radši ověř u Tabooa
Napsal: 14 kvě 2006 20:18
od Taboo
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Timing-B ... enameZWD1V
$101 + $40 shipping do Evropy. Normalne se ten remen prodava za okolo $150.

Re: HKS a Power Enterprise
Napsal: 14 kvě 2006 21:03
od barbucha
Krosmen píše:
Potřebuju kevlarový rozvodový řemen na 1G eclipse GSX
Teď teprve koukám na králících že sis to auto už koupil. Tak gratuluju, myslím že je to lepší volba než ta předohrabová Thema

Re: HKS a Power Enterprise
Napsal: 14 kvě 2006 22:20
od MarAt
Žeby to bylo to,co jsem si prohlížel u Sejkiho?
Re: HKS a Power Enterprise
Napsal: 14 kvě 2006 22:48
od Krosmen
Napsal: 14 kvě 2006 23:58
od MarauderZ28
Extreme T.B. Greddy
Engineered to increase heat-resistance, flexibility and durability, GReddy Extreme Timing Belts reduce the chances of cracking from heat, inconsistent timing from stretching and skipping or snapping. Improvements in materials and construction lead to a more reliable belt that will be more consistent and last longer.