Stránka 1 z 1
zvyseni vykonu u Golfa 2
Napsal: 19 kvě 2006 15:09
od n_
chlapi jak bych zvysil vykon u G2?-1,8 GT
napiste mi prosim co nejvic reseni

Re: zvyseni vykonu
Napsal: 19 kvě 2006 15:23
od honza 2.0 16v
n_ píše:chlapi jak bych zvysil vykon u G2?-1,8 GT
napiste mi prosim co nejvic reseni

co to je za verzi?
90PS , 107-113PS? , nebo 16v 130-140ps?
ono to je jedno..pokud mas jeste nekde jinej tenhle motor a je to na mechanickym vstrikovani, tak mas moznost dat vacku, udelat hlavu a nasadit kompletni potrubi , kdyz jeste odlehcis a vyvazis klikovku, ojnice, pisty a setrvak tak budes mit motor co si da ke snidani 16v GTi a byde mit i uchazejici zivotnost
jeden 1.8 8v u nas jezdi cca 5 let a stale v poho (vacka, udelana hlava, odlehcenej setrvak, kompletni vejfuk supersprint.., rozrezanej airbox), jenze abys porved tyhle upravy doma musis bejt celkem dost sikovnej a mit vybaveni.. jediny co si neudelas je vacka...
ale pak pocitej, ze kdyz tam budes mit vacku a hlavu + udelany oboji potrubi tak to bude celkem pit.. jo a abych nezapomnel.. nedko dava pri takovyhle uprave jinou vahu vzduchu (z 16v..) a pridava na benzinu..
jeste me napada vymenit za atmosferaka 1.8 20v z octavky- to uz u nas taky jeden clovek mel.. na mechanice to chodilo velmi pekne....
Re: zvyseni vykonu u Golfa 2
Napsal: 19 kvě 2006 17:02
od Ivan
n_ píše:chlapi jak bych zvysil vykon u G2?-1,8 GT
napiste mi prosim co nejvic reseni

Kolego, prosímtě nezakládej pro každou součástku Tvého auta nové příspěvky. Už jsi tady založil téma stěrače na Golfu 2, výfuk na Golfu 2, posilovač řízení na Golfu 2 aj. Kdyžtak do příště dej prosím všechno do jednoho příspěvku. Díky.
Napsal: 19 kvě 2006 19:03
od n_
1,8 GT 90PS

Napsal: 19 kvě 2006 19:08
od n_
jo a este co rikate na tenhle filtr
http://e-shop.tuning-centrum.cz/index.p ... ected=2152 davaj fo tam gratis za 2000+ tk neim estli ho tam mam dat bo koupit jinej-co myslite??
Re: zvyseni vykonu u Golfa 2
Napsal: 20 kvě 2006 14:51
od Vecernicek
n_ : Otevři kapotu, a podívej se jak je udělaný sání na tvým autě, myslím že konus není nejlepší řešení.
Taky bych chtěl podotknout, že je to 20let starý auto, takže bych navrhoval napřed vyměnit všechny gumový (pryžový) těsnění a silentbloky, buď za nový, nebo nějaký sportovní tuningový (powerflex). Rovněž bych od auta nečekal zázraky. Když snížíš (40/40), budeš si moct najíždět do zatáček větší rychlostí a tudíž budeš rychlejší. Na sprinty tohle auto nemá cenu brát. Rozhodně by se to nelíbilo převodovce s diferenciálem, který určitě mají svoje za sebou.
Jedinnou úpravu ti můžu doporučit a to koupit si jinýho 16V Golfa (Wolfsburg Edition nebo Edition One)...
Napsal: 20 kvě 2006 15:09
od honza 2.0 16v
tak ten tam nedáš ani náhodou , a když jo tak tě z toho bude hodně dlouho bolet hlava než to vymyslíš jak ho tam dát...jediný co si můžeš dovolit je dát tam vložku od KN a trochu rozvrtat airbox...
jinak aspon trochu souhlas s večerníčkem ohledně toho podovzku , těsnění a silentbloků
pokud máš 90PS a máš čas a víš jak na to (nebo máš peníze na to abys aspon neco nekomu vrazil aby ti to udelal..) orzhodne neni problem se u 8v motoru dostat na 170-180PS , ale to je extremek
ze zacatku bych dal motor do 100%stavu (hlavne spodek.. videl sme uz dost motru na kterejch manici delali jen hlavu vacku a po 3 mesicich jezdeni konec...)
a popremejslel jak z nej udelat aspon GTickovej 8mi ventil (tusim ze tam je jina komprese a vacka + jina hlava - velky kanaly a ventily) a na nej uplatnit to KNko a komplet vejfuk.. ale pocitej ze tam budes za 40 ani nemrknes.. takze to hodne zvaz jestli to pro tebe ma cenu neco na tom motru a aute neco delat, nebo rovnou koupit 16v GTicko...
Napsal: 20 kvě 2006 15:24
od n_
dik za rady

gti
Napsal: 20 kvě 2006 19:44
od fakie vw
Já mám 1.8 karbec a podle prospektů to má větší kroutát než tvoje GT. Chystám se taky na upravu motoru a kluci mají pravdu co tady píšou. Alez toho karbece vymlátíš víc. Ta stříkačka je dost problém kvůli toho jsem si koupil karbec

pokud to chceš jen na ježdění tak ta převodovka vydrží, ale pokud to chceš na sprinty a na pořádný bordel jízdu tak tam dej něco jiného např 20V turbo a nebo převodovku z 16V nebo corada. V Německu má borec motor 1.6 karbec a převodovku z audi 6kvalt. 0 - 100 5.8s samozřejmě, že je ta převodovka překopaná.

Re: gti
Napsal: 20 kvě 2006 19:53
od n_
fakie vw píše:Já mám 1.8 karbec a podle prospektů to má větší kroutát než tvoje GT. Chystám se taky na upravu motoru a kluci mají pravdu co tady píšou. Alez toho karbece vymlátíš víc. Ta stříkačka je dost problém kvůli toho jsem si koupil karbec

pokud to chceš jen na ježdění tak ta převodovka vydrží, ale pokud to chceš na sprinty a na pořádný bordel jízdu tak tam dej něco jiného např 20V turbo a nebo převodovku z 16V nebo corada. V Německu má borec motor 1.6 karbec a převodovku z audi 6kvalt. 0 - 100 5.8s samozřejmě, že je ta převodovka překopaná.

na sprinty to asi nebude, ted se dam hlavne do stylingu-aby to vypadalo

gti
Napsal: 20 kvě 2006 20:49
od fakie vw
já se taky soustředím na stylink a, ale pak to příjde. Pěkné auto a zjistíš, že to nějak nejede a začneš do toho hrabat

Re: zvyseni vykonu u Golfa 2
Napsal: 21 kvě 2006 13:04
od MarauderZ28
Re: zvyseni vykonu u Golfa 2
Napsal: 22 kvě 2006 19:28
od Shaity
to n_ :no tak z Gxkem toho moc nenaděláš jestli chceš akorát dát větší zrychlení dej tam Gti převodovky(potřeba i výměna poloos) hned to jede líp....jak říkal večerníček snížit přitvrdit líp sedí ...lepší průjezd zatáčkama....udělat vačku atd.....noa nejlíp dát tam 16V hodit do stopro stavu....supersprint svody a nejlíp celej lauf a málokdo to v tvý kubatuře roztrhá...ochcávka nebo fabia RS nemaj šanci:c)))))
Re: gti
Napsal: 22 kvě 2006 19:30
od honza 2.0 16v
n_ píše:fakie vw píše:Já mám 1.8 karbec a podle prospektů to má větší kroutát než tvoje GT. Chystám se taky na upravu motoru a kluci mají pravdu co tady píšou. Alez toho karbece vymlátíš víc. Ta stříkačka je dost problém kvůli toho jsem si koupil karbec

pokud to chceš jen na ježdění tak ta převodovka vydrží, ale pokud to chceš na sprinty a na pořádný bordel jízdu tak tam dej něco jiného např 20V turbo a nebo převodovku z 16V nebo corada. V Německu má borec motor 1.6 karbec a převodovku z audi 6kvalt. 0 - 100 5.8s samozřejmě, že je ta převodovka překopaná.

na sprinty to asi nebude, ted se dam hlavne do stylingu-aby to vypadalo

no v ty 1.6 tooh bude prekopanyho trochu vic.. rek bych ze to bude auto z Berg Cupu:) ktery ma s autem do normos provozu malo spolecnyho...
Re: zvyseni vykonu u Golfa 2
Napsal: 22 kvě 2006 22:25
od Vecernicek
jj to je hustý
Ale jen pro jízdu vpřed

Re: zvyseni vykonu u Golfa 2
Napsal: 22 kvě 2006 23:03
od MarauderZ28
proč ? já myslím že to dokáže zatočit ne ? Jako že to je těžký na předek ? to asi jo, ale Northstar není zas tak těžkej ....
gti
Napsal: 22 kvě 2006 23:12
od fakie vw
No nevím co to bylo, ale měl tam napsáno co tam vše je a motor měl 105 koní a byla to 1.6

Ta převodovka dělá hodně

Kdoví co tam všechno bylo

Re: zvyseni vykonu u Golfa 2
Napsal: 23 kvě 2006 09:47
od Vecernicek
MarauderZ28 píše:proč ? já myslím že to dokáže zatočit ne ? Jako že to je těžký na předek ? to asi jo, ale Northstar není zas tak těžkej ....
Zatočit asi dokáže, ale proti 16V je určitě jako pírko
Ještě zmíním jednu věc a to že se dá přidělat na prví klapku takové pojítko tak aby se ti při sešlápnutí plynu otvíraly obě klapky zaráz, ale při vyššách otáčkách už to nefunguje a žere to jak sviňa.

Re: zvyseni vykonu u Golfa 2
Napsal: 23 kvě 2006 14:48
od honza 2.0 16v
Vecernicek píše:MarauderZ28 píše:proč ? já myslím že to dokáže zatočit ne ? Jako že to je těžký na předek ? to asi jo, ale Northstar není zas tak těžkej ....
Zatočit asi dokáže, ale proti 16V je určitě jako pírko
Ještě zmíním jednu věc a to že se dá přidělat na prví klapku takové pojítko tak aby se ti při sešlápnutí plynu otvíraly obě klapky zaráz, ale při vyššách otáčkách už to nefunguje a žere to jak sviňa.

no ale tuhle uprvau doporucuje kamos u motoru ve 100%stavu ale je lepsi s ena ot stejne vysr....
