Stránka 1 z 1

Jak na Turbo

Napsal: 29 kvě 2006 21:56
od GeTeVe
NAzdar, potřeboval bych poradit jestli je složité namontovat Turbo(popř. kompresor) do 2,0 16V Twink Spark (110kw) od ALfy. a co bych musel upravit =motor, spojka, adt...

Napsal: 29 kvě 2006 23:02
od JonnY
:shock:

nee je to uplne jednoduche. kliknes na ikonku upgrades potom Turbo Kit Stage 3 a potom buy.
odpocitaju sa ti peniazky a turbo je nainstalovane. pridava to tak 200hp. a nic ine stelovat netreba.
a funguje to skoro v kazdom NeedForSpeed co existuje.

ak si cakal nejaku zmysluplnu odpoved, tak to sry. skus pouzit taky cudlik ze "Hledat" ktory je hore. aj ked ten ti asi fungovat nebude, ten je len pre uzivatelov, co maju vac nez 300 prispevkou.


ale neda mi to.
v principe je pomerne zlozite namontovat turbo / kompresor.
a ak to nahodov ma mat nejaky efekt (okrem faktu ze mas turbo - tazky tuning a ohurovania BOVom), tak casto treba vymenit zopar drobnosti (piesty, ojnice, ecu, vstrekovace / pumpa, spojka) a ak to nejakym zasadnym omylom ma byt este vyladene tak z drobnostami treba pokracovat (hlava, ventily, vacky, sanie, znacna cast vyfuku, lambda, vaha vzduchu...))

Re: Jak na Turbo

Napsal: 29 kvě 2006 23:44
od MarAt
Jen doplním,že je poté,co se pevně pro tuto cestu rozhodneš a zavrhneš jakékoliv rozumné rady typu:"Kup si auto s turbem a to zkus poladit",je to již jen otázka peněz.Napiš,kolik do toho dáš a já ti řeknu kolik za to bude koní a kilometrů,nebo naopak kolik chceš koní a kilometrů a já ti řeknu,kolik tě to bude stát...

Re: Jak na Turbo

Napsal: 30 kvě 2006 06:30
od honza 2.0 16v
GeTeVe píše:NAzdar, potřeboval bych poradit jestli je složité namontovat Turbo(popř. kompresor) do 2,0 16V Twink Spark (110kw) od ALfy. a co bych musel upravit =motor, spojka, adt...
použiju text z E30klubu :

Nejprve si musíte položit několik otázek, na které si odpovězte ANO/NE.

* Vadí mi, zvýšená spotřeba?
* Potřebuji/chci aby mi můj motor vydržel co nejdéle?
* Nemám moc času se rýpat v autě?
* Nechci jezdit domů na laně?
* Nikdy jsem ještě nerozebíral motor?
* Vůbec nemám trpělivost?
* Vše musí být bezproblémové?
* Nemám vlastně pořádně kde to udělat/opravovat?
* Nechám to ať to kompletně udělá můj automechanik Lojza?
* Nemám žádné pořádné nářadí?
* Nemám svářečku?
* Jsem na tom finančně tak říkajíc z ruky do huby?
* Jsem na opravy aut levej?
* Bude mi vadit, když mi bude auto někde polorozebrané stát?
* Vůbec nevím co je to multimetr?

Jestli jste odpověděli víckrát jak jednou ANO, tak nemá smysl, aby jste se tím co je dále popsáno zabývali, protože byť to vypadá velmi jednoduše, tak to skrývá docela velkou hromadu malých drobností, starostí a zadarmo to taky nebude, počítejte však se zákonitými schválnostmi a to že budete muset investovat do věcí které se zástavbou turba, vůbec, ale vůbec nesouvisí. Je to prostě tak, jakmile se začne něco rozebírat, tak se sem tam něco zlomí, utrhne atd. Někdy si člověk říká, ták už jenom tyhle dva šrouby a je hotovo, no a pak s těmi šrouby zápasí třeba dvě hodiny. Ale to asi znáte, že? :)

to samý platí pro úpravy atmosferickejch motorů ,takže good luck :idea:


ostatně by bylo jendodušší sehnat motor 2.0 16v turbo z alfy 155 , co má cca 190-200koní a namontovatho tam i s elektronikou........ nejjednodušší a nejlevnější cesta..., případne 2.0 V6 turbo, co je taky celkem zajímavej motor a do GTvček se dával i seriově...

Re: Jak na Turbo

Napsal: 30 kvě 2006 07:04
od semysak
asi nejlepsi volba by byl ten 2.0 V6 turbo kterej se do toho daval normalne

mmch vsechny GTV s V6 motorem uz maji seriove 4pistkove brzdy brembo, twinspark ne...

Proc si clovek poridi auto s uplne nejslabsim motorem co se do auta daval a chce ho poladit? (ikdyz se snad davalo i 1.8 TS)

jinak novitec to prestavuje

Re: Jak na Turbo

Napsal: 30 kvě 2006 07:13
od honza 2.0 16v
s tím novitecem to je pravda a cen aopravdu lidová:)




http://shophost.net/shop_n/catalog/prod ... ucts_id=94

ale máš tam snad i záruku což ti u garážový přestavby nikdo nedá...

Re: Jak na Turbo

Napsal: 30 kvě 2006 16:27
od T-O-M
honza 2.0 16v píše:s tím novitecem to je pravda a cen aopravdu lidová:)




http://shophost.net/shop_n/catalog/prod ... ucts_id=94

ale máš tam snad i záruku což ti u garážový přestavby nikdo nedá...
no cena je hodně "vánoční", za ty peníze by sehnal ten V6 Turbo a ještě by mu zbylo pivko :pifko:

Napsal: 30 kvě 2006 16:56
od GeTeVe
Jasně do 100 tis a moje přdstava je za ty prachy 200 - 230Ph(jen odhad nemám ponětí).
ještě jeden dotaz. Hlava , ojnice písty a další motorové díly se musí vyměnit na 200 - 230 PH???

Re: Jak na Turbo

Napsal: 30 kvě 2006 17:07
od Kolegáček
Za 100 tis se dá sehnat Alfa 155 2,0 16v Turbo Q4 v serii 187-190 Hp a je to 4x4 .
Jedinej problém je v tom že u nás jich moc nejezdí cca 3 - 5 kusů .
Je to nedostatkovej matroš :)

Re: Jak na Turbo

Napsal: 30 kvě 2006 17:10
od GeTeVe
Kolegáček píše:Za 100 tis se dá sehnat Alfa 155 2,0 16v Turbo Q4 v serii 187-190 Hp a je to 4x4 .
Jedinej problém je v tom že u nás jich moc nejezdí cca 3 - 5 kusů .
Je to nedostatkovej matroš :)
jo no za ty prachy se toho dá koupit hodně.

Re: Jak na Turbo

Napsal: 30 kvě 2006 21:01
od Mad Chick
Kolegáček píše:Za 100 tis se dá sehnat Alfa 155 2,0 16v Turbo Q4 v serii 187-190 Hp a je to 4x4 .
Jedinej problém je v tom že u nás jich moc nejezdí cca 3 - 5 kusů .
Je to nedostatkovej matroš :)
A jedna z nich stojí u tebe v garáži, viď :lol: