Supra dotaz
Napsal: 04 čer 2006 14:18
existuje na Supru s motorem 2JZ-GE nějakej rozumnej turbokit a nebo je to takový sraní, že se to nevyplatí a koupit rovnou 2JZ-GTE ?
Největší forum o tuningu na českém internetu
./forum/
neres GE a shanej GTEMarauderZ28 píše:existuje na Supru s motorem 2JZ-GE nějakej rozumnej turbokit a nebo je to takový sraní, že se to nevyplatí a koupit rovnou 2JZ-GTE ?
Ne kazdy chce vykon nad 400PSleon4x4 píše:Vždyť je to jedno s čím se začíná když se stejnak vymění všechno
A proč ne? Tomu nerozumímstreet.racer píše:Ne kazdy chce vykon nad 400PSleon4x4 píše:Vždyť je to jedno s čím se začíná když se stejnak vymění všechno
Nekdo chce treba jen lehke upravy, nebo nechat vykon okolo 400PS a vyhrat si podvozkem atd.... Nechapu cemu nerozumis..leon4x4 píše:A proč ne? Tomu nerozumímstreet.racer píše:Ne kazdy chce vykon nad 400PSleon4x4 píše:Vždyť je to jedno s čím se začíná když se stejnak vymění všechno
Kdo ví, ty kilometry zní dost podezřele a to, že je Wing-less tak to se také v Evropě moc nevidí.street.racer píše:Jinak na tipcars je cerny turbo na prodej... Jen tam bude zrejme nejaky hacek, nalitano 45tis. Km za 444.000,-
Ty bloky jsou temer identicke (s vyjimkou oil jets u toho turbo bloku a samozrejme kompresi pistu). Co je vhodne vymenit je hlava motoru (za tu z te turbo verze), ale i s tou N/A hlavou bylo dosazeno 1300 HP. Ta 5-gear tranny taky neni spatna. Pokud se proste chystas stavet neco, kde by jsi stejne vymenil tovarni pisty, turbo, intercooler, etc., mnohdy nema smysl kupovat neco, coz uz v tom aute mas...MarauderZ28 píše:existuje na Supru s motorem 2JZ-GE nějakej rozumnej turbokit a nebo je to takový sraní, že se to nevyplatí a koupit rovnou 2JZ-GTE ?
V tom se velice pletes. Ta W58 5-speed tranny je velice predimenzovana a vydrzi pres 400 HP - coz majitele tech turbo konverzi mohou dosvedcit. Z doslechu vim, ze nekteri lidi tu W58 dali i za V8 motory s 600 ft/lb krouticim momentem. Ta R154 6-speed je kazdopadne silnejsi, ale jak jsi sam napsal, ne kazdy chce vykon nad 400 HP - a v tom pripade ta W58 prevodovka plne vystaci (zejmena kdyz clovek zvazi, ze ta R154 stoji dvakrat tolik, co ta W58).street.racer píše:Nemyslim si ze seriova 5MT je dostatecna v pripade uprav 400+ PS. Je konstruovana na seriovych 220PS.
Co sem pletes R154? Ta se davala do starych MKIII Super a ne do MKIV. 6st. GETRAG z MKIV ma oznaceni V161Taboo píše:V tom se velice pletes. Ta W58 5-speed tranny je velice predimenzovana a vydrzi pres 400 HP - coz majitele tech turbo konverzi mohou dosvedcit. Z doslechu vim, ze nekteri lidi tu W58 dali i za V8 motory s 600 ft/lb krouticim momentem. Ta R154 6-speed je kazdopadne silnejsi, ale jak jsi sam napsal, ne kazdy chce vykon nad 400 HP - a v tom pripade ta W58 prevodovka plne vystaci (zejmena kdyz clovek zvazi, ze ta R154 stoji dvakrat tolik, co ta W58).street.racer píše:Nemyslim si ze seriova 5MT je dostatecna v pripade uprav 400+ PS. Je konstruovana na seriovych 220PS.
Taky, zadna prevodovka se neda "hodnotit" jen tloustkou hrideli. Pokud clovek ohobluje zuby prevodu anebo roztristi "sleeves" synchronizatoru, zadna hridel mu nepomuze.
Docela pěkná s pravostranným řízenímMarauderZ28 píše:podle čeho mám poměřit tu megatlustou hřídel ? Dle toho co o tobě vykládaj slečny ? Pokud ano je to fakt kláda hihi))
Jinak dík všem za info bylo to pro kamaráda co v raichu objevil docela hezkou Supru za 230 000,-
Jiste. Ja jsem nikde nenapsal, ze se davala do MKIV a nikde nebylo napsano, ze se tady mluvi jen a pouze o MKIV. To je jako bych se te ja ptal, co sem pletes V161, protoze ta se prece davala do MKIV Super, ne do MKIII...street.racer píše: Co sem pletes R154? Ta se davala do starych MKIII Super a ne do MKIV.
Ty sam nejsi "ostatni" - a ja nic nikomu dokazovat nemam potrebu. Naopak, ti "ostatni", kteri tu turbo konverzi narozdil od tebe osobne udelali, potvrdili, ze ta W58 tech 400 HP bez problemu vydrzi. Jedine ty sam - a nikdo jiny - tady tvrdis, ze ta W58 prevodovka je pry stavena jen pro seriovych 220 HPstreet.racer píše: K tucnemu: V tom pripade, ze by clovek nechtel nad 400PS by se vyplatilo zvednout boost u turbo verze, a jsme u toho.... Nechtej porad dokazovat ze je to opacne nez tvrdi ostatni a zkus se taky trochu zamyslet jak to mohou myslet a taky je trochu pochopit
Kdyz ne kazdy chce vykon nad 400 HP, proc by potom mel menit cely motor a prevodovku? Oni vsichni ti lidi, kteri tu turbo konverzi bez vymeny motoru a prevodovky provedli, musi potom byt naprosti blbci, protoze meli prece dotahnout z Japonska 2JZ-GTE a placnout na to V161 prevodovku - a pote zakopat ten 2JZ-GE s tou W58 na zahrade. I Vinny Ten, jehoz Supra s tim N/A motorem s N/A hlavou ma po turbo konverzi okolo 1300 HP a jezdi pod 8 sekund v 1/4 mile, musi byt uplny hlupak, protoze ten 2JZ-GE je prece k nicemu...street.racer píše:Ne kazdy chce vykon nad 400PSleon4x4 píše:Vždyť je to jedno s čím se začíná když se stejnak vymění všechno
Ne, ta diskuze je o tom, ze necitis vubec zadnou odpovednost za ty rado-by odborne informace, ktere jsi si - s prominutim - vytahnul ze sve vlastni prdele. Mozna, ze si neuvedomujes, ze radis lidem, jak nalozit s JEJICH penezi a ze nekdo by za tvou vlastni neinformovanost mohl tezce zaplatit. Mozna ti to ani nevadi...street.racer píše:Ach jo diskuze s Tebou Taboo je fakt o tom kdo koho chytne za slovo.
To je ten nejlepsi argument, ktery masstreet.racer píše:Taboo: Opravdu s Tebou nehodlam diskutovat, kdyz si na zacatku protirecis a pletes sem prevodovku z MKIII, o ktere tu vubec nebyla rec a nemelo smysl sem ji tahat
Si rejpnu - na zacatku byla rec o 2JZ a proto se asi logicky predpokladalo, ze je rec o Mk.IV. Mimochodem, R154 neni 6speed, je to 5speed. Ale vydrzet by pry mela taky slusne vykony, oproti W58 je ovsem odlisne zprevodovana, W58 je pry optimalizovana pro charakteristiku nonturbo motoru.Taboo píše:To je ten nejlepsi argument, ktery masstreet.racer píše:Taboo: Opravdu s Tebou nehodlam diskutovat, kdyz si na zacatku protirecis a pletes sem prevodovku z MKIII, o ktere tu vubec nebyla rec a nemelo smysl sem ji tahat? Ze jsem se v jedne vete zminil o prevodovce z MKIII? Ha, ha..
dej si voraz kamo, ze mas v avaratu napsano uesej z tebe nedela vo nic lepsiho cloveka nez sme my tak si tu na nic nehrajTaboo píše:To je ten nejlepsi argument, ktery masstreet.racer píše:Taboo: Opravdu s Tebou nehodlam diskutovat, kdyz si na zacatku protirecis a pletes sem prevodovku z MKIII, o ktere tu vubec nebyla rec a nemelo smysl sem ji tahat? Ze jsem se v jedne vete zminil o prevodovce z MKIII? Ha, ha..
a kdo rika ze on si tu na neco hraje?Spitfire píše:dej si voraz kamo, ze mas v avaratu napsano uesej z tebe nedela vo nic lepsiho cloveka nez sme my tak si tu na nic nehrajTaboo píše:To je ten nejlepsi argument, ktery masstreet.racer píše:Taboo: Opravdu s Tebou nehodlam diskutovat, kdyz si na zacatku protirecis a pletes sem prevodovku z MKIII, o ktere tu vubec nebyla rec a nemelo smysl sem ji tahat? Ze jsem se v jedne vete zminil o prevodovce z MKIII? Ha, ha..
byly erekce na slunci a spitfira to lízloTom_ píše:a kdo rika ze on si tu na neco hraje?Spitfire píše:dej si voraz kamo, ze mas v avaratu napsano uesej z tebe nedela vo nic lepsiho cloveka nez sme my tak si tu na nic nehrajTaboo píše: To je ten nejlepsi argument, ktery mas? Ze jsem se v jedne vete zminil o prevodovce z MKIII? Ha, ha..
Nechapu moc tvuj komentar v tomhle tematu.
to vis,ja bych ty pocitacovy hry zakazalMarauderZ28 píše:byly erekce na slunci a spitfira to lízloTom_ píše:a kdo rika ze on si tu na neco hraje?Spitfire píše: dej si voraz kamo, ze mas v avaratu napsano uesej z tebe nedela vo nic lepsiho cloveka nez sme my tak si tu na nic nehrajNechapu moc tvuj komentar v tomhle tematu.
osobně teda moc nechápu spíš já tvůj komentář...si to nejdřív pořádně přečti a jestli budeš aspoň polovině věcí rozumnět tak se ozývej......Spitfire píše:dej si voraz kamo, ze mas v avaratu napsano uesej z tebe nedela vo nic lepsiho cloveka nez sme my tak si tu na nic nehrajTaboo píše:To je ten nejlepsi argument, ktery masstreet.racer píše:Taboo: Opravdu s Tebou nehodlam diskutovat, kdyz si na zacatku protirecis a pletes sem prevodovku z MKIII, o ktere tu vubec nebyla rec a nemelo smysl sem ji tahat? Ze jsem se v jedne vete zminil o prevodovce z MKIII? Ha, ha..
Pravda. Budto jsem v tu chvili myslel V161 anebo 5-speed a spatne jsem to napsalBeaver píše:Si rejpnu - na zacatku byla rec o 2JZ a proto se asi logicky predpokladalo, ze je rec o Mk.IV. Mimochodem, R154 neni 6speed, je to 5speed. Ale vydrzet by pry mela taky slusne vykony, oproti W58 je ovsem odlisne zprevodovana, W58 je pry optimalizovana pro charakteristiku nonturbo motoru.