Vaše názory na tohle?
Napsal: 04 čer 2006 14:18
Největší forum o tuningu na českém internetu
./forum/
No právě, a to mě zaskočilo. Tak teď nevím jeslti do toho mám jítMarauderZ28 píše:vypadá to až neskutečně easy
OK, že jis to Ty tak dám na Tvojí raduLander píše:Už jsem tu. V žádném případě bych do varianty 1.6 DOHC nešel. Blok 1.6ky není dobrý, klika není tak pevná jako z 1.3ky G13B.
Já se věnuji právě G13B, mám čistou 13tku postavenou, momentálně nějakých 140 - 145 koní, ale jamile odbrzdím motor se čtyřklapkami a programovatelnou řídící jednotkou, určitě tam bude 160 koní.
vice info na mých stránkách lander.tuning.cz
Ale jinak třeba Achim Fisher v německu měl ze své 1,3ky 180 koní. Nejvíce co jsem četl, tak je 192koní.
G13B (motor ze Suzuki Swift GTi) má obrovský potenciál. I se tento motor oturbovává a nejnadupanější verze 1.4 turbo má 350 koní a swift s ní má 1/4 míle něco přes 10 vteřin.
Lander
Používám Denso Iridium a jsem s nimi maximálně spokojený. Teďka už na ně jedu třetí sezonu. Denso Iridium používám i ve svém druhém autě, Toyotě MR2.HansE34 píše:OK, že jis to Ty tak dám na Tvojí raduLander píše:Už jsem tu. V žádném případě bych do varianty 1.6 DOHC nešel. Blok 1.6ky není dobrý, klika není tak pevná jako z 1.3ky G13B.
Já se věnuji právě G13B, mám čistou 13tku postavenou, momentálně nějakých 140 - 145 koní, ale jamile odbrzdím motor se čtyřklapkami a programovatelnou řídící jednotkou, určitě tam bude 160 koní.
vice info na mých stránkách lander.tuning.cz
Ale jinak třeba Achim Fisher v německu měl ze své 1,3ky 180 koní. Nejvíce co jsem četl, tak je 192koní.
G13B (motor ze Suzuki Swift GTi) má obrovský potenciál. I se tento motor oturbovává a nejnadupanější verze 1.4 turbo má 350 koní a swift s ní má 1/4 míle něco přes 10 vteřin.
Lander![]()
Takže zatím začnu klasikou, nový svíčky a kabely, filtry atd...
Mimochodem jaký svíčky používáš Ty? Někdo mi doporučoval nějaký iridiový ale neivm jak se v tomhle motoru chovaj, protože tohle auto mám jen krátce a zatím s tím motorem začínám. Dík moc...Hans