Stránka 1 z 1

GO motoru eclipse

Napsal: 21 čer 2006 11:46
od Chaindler
soucasny stav auta a to, ze je tam spatny olej si zadaji GO motoru meho Eclipse GS 92. s 2.0 motorem, tak kdyz uz se to bude rozdelavat a menit vsechno mozne, co myslite, ze by bylo vhodne udelat za upravy?

Re: GO motoru eclipse

Napsal: 21 čer 2006 11:49
od MarAt
Buchnout tam výkovky a turbínu,co ty na to?

Re: GO motoru eclipse

Napsal: 21 čer 2006 11:53
od Chaindler
MarAt píše:Buchnout tam výkovky a turbínu,co ty na to?
mno trosku to rozved, jsem totiz extra lama :D

preci jen doufam, ze ted to bude rozebrane prvne a posledne, tak chci co nejvic rozumnych (rozumne = financne dostupne) uprav udelat ted, preci jen je leto, od skoly ted mam zase pokoj, tak to chci zfouknout

Re: GO motoru eclipse

Napsal: 21 čer 2006 11:55
od MarAt
No kolik bys byl ochoten do toho motoru dát peněz,ať vím jak moc se můžu rozmáchnout :D

Re: GO motoru eclipse

Napsal: 21 čer 2006 11:57
od Chaindler
MarAt píše:No kolik bys byl ochoten do toho motoru dát peněz,ať vím jak moc se můžu rozmáchnout :D
GO co jsem pocital bude stat asi tak 15k a do uprav by slo vrazit trebas 30k

Napsal: 21 čer 2006 11:58
od Taboo
Smazano

Napsal: 21 čer 2006 12:00
od Chaindler
Taboo píše:Jakou ma ten motor kompresi?
nevim, bude se merit...

jde o to hlavne, ze v motoru je olej 15W40 a motor tenhle olej "nema rad" a netesnostmi jde hooodne ven a pak rozezira tesneni okolo svicek, takze to chce GO abych mohl nasadit kvalitnejsi olej

Re: GO motoru eclipse

Napsal: 21 čer 2006 12:05
od MarAt
Myslím,že další strategie při 30t limitaci se od toho bude dost odvíjet...

Re: GO motoru eclipse

Napsal: 21 čer 2006 12:07
od Chaindler
MarAt píše:Myslím,že další strategie při 30t limitaci se od toho bude dost odvíjet...
to urcite, proto si rad necham poradit, do ceho davat penize a do ceho ne

Re: GO motoru eclipse

Napsal: 21 čer 2006 12:11
od MarAt
No jestli tam bude velká ovalita a budeš muset měnit písty,tak bude asi strategie jiná,než když budeš moct spodek jen překroužkovat,přetěsnit a přeložiskovat...

Re: GO motoru eclipse

Napsal: 21 čer 2006 12:13
od Chaindler
MarAt píše:No jestli tam bude velká ovalita a budeš muset měnit písty,tak bude asi strategie jiná,než když budeš moct spodek jen překroužkovat,přetěsnit a přeložiskovat...
s cim pocitam:

nova olejova pumpa
vybrus valcu
nove pisty
nova tesneni

Napsal: 21 čer 2006 12:24
od Taboo
Smazano

Napsal: 21 čer 2006 12:26
od Chaindler
Taboo píše:
Chaindler píše:
Taboo píše:Jakou ma ten motor kompresi?
nevim, bude se merit...

jde o to hlavne, ze v motoru je olej 15W40 a motor tenhle olej "nema rad" a netesnostmi jde hooodne ven a pak rozezira tesneni okolo svicek, takze to chce GO abych mohl nasadit kvalitnejsi olej
Proc teda nevymenis jen to tesneni vika ventilu a ten olej :? ? Pokud ten motor ma dobrou kompresi, tak tam neni duvod se v tom zcela zbytecne hrabat. I kdyby jsi mel vymenit doslova vsechny tesneni (ktere se daji bez problemu vymenit "zvenci" - a to i tesneni ventilu, vacek anebo klikove hridele), tak to neni zadny duvod k nejake nakladne GO...
bylo mi receno to, ze kdyz z 15W40 prejdu na kvalitnejsi olej, treba na 10W nebo 5W, tak jak je kvalitnejsi, vyplavi se z motoru vsechny necistoty a motor se zadre

Re: GO motoru eclipse

Napsal: 21 čer 2006 12:29
od MarAt
:( a to je celej důvod generálky?

Napsal: 21 čer 2006 12:30
od Chaindler
ano

Napsal: 21 čer 2006 12:39
od Taboo
Smazano

Napsal: 21 čer 2006 12:42
od Idaho
Chaindler píše:
Taboo píše:
Chaindler píše: nevim, bude se merit...

jde o to hlavne, ze v motoru je olej 15W40 a motor tenhle olej "nema rad" a netesnostmi jde hooodne ven a pak rozezira tesneni okolo svicek, takze to chce GO abych mohl nasadit kvalitnejsi olej
Proc teda nevymenis jen to tesneni vika ventilu a ten olej :? ? Pokud ten motor ma dobrou kompresi, tak tam neni duvod se v tom zcela zbytecne hrabat. I kdyby jsi mel vymenit doslova vsechny tesneni (ktere se daji bez problemu vymenit "zvenci" - a to i tesneni ventilu, vacek anebo klikove hridele), tak to neni zadny duvod k nejake nakladne GO...
bylo mi receno to, ze kdyz z 15W40 prejdu na kvalitnejsi olej, treba na 10W nebo 5W, tak jak je kvalitnejsi, vyplavi se z motoru vsechny necistoty a motor se zadre
pokdu tohle je ejdinej duvod tak bych to řešil prvních pár výměn udělat v kratším intervalu třeba 4-5tis.. nekomu to připadá jako vyhozeníé peníze ale pokud tu je riziko nečistot asi bych to řešil tak aby se co nejrychleji po uvolnění dostali z motoru - na nějakou dobu po přechodu na "lepší" olej zkrátit cykly výměn..

Napsal: 21 čer 2006 12:47
od Krosmen
mě se osvědčilo něco jiného-výplachový olej........

Re: GO motoru eclipse

Napsal: 21 čer 2006 12:49
od Idaho
krosmen taky jsem to delával, al enesmí ten motor bejt už moc zasranej... dělával jsem to u hodnic, ted na základe doporučení lidí od super jsem od tohu upustil ( u supry.. )

Napsal: 21 čer 2006 12:55
od Chaindler
takze otazka, kdyz tam naleju trebas 10W40, nezadre se ten motor??? v servisu mi rikali, ze se zadre a ze se musi udelat ta GO aby tam sel regulerne nasadit

Re: GO motoru eclipse

Napsal: 21 čer 2006 13:03
od MarAt
V léťe maj servisy holt okurkovku...

Re: GO motoru eclipse

Napsal: 21 čer 2006 13:14
od Chaindler
MarAt píše:V léťe maj servisy holt okurkovku...
no jde mi o to, jestli proste olej jednoduse vymenit a bude vse OK, nebo riziko zadreni tu je

Napsal: 21 čer 2006 13:25
od Krosmen
při zmněně viskozity oleje na lepší se doporučuje motor vypláchnout vyplachovým olejem................to sme se vždycky učili a narovinu puma má najeto 250 tis a při každý druhý výmněně oleje používám výplachový a olej je mezi výmněnama čistej jak novej....olej mněnim po 10000

Re: GO motoru eclipse

Napsal: 21 čer 2006 13:26
od MarAt
Motor se samozřejmě může zadřít kdykoliv,tady certifikát na nezadření asi neobdržíš,ale pochybuji o tom,že by se zadřel jen na základě výměny oleje za agresivnější(synt.)Udělal bych následující:zkontroluj kompresi,tlak oleje a rozvody,pokud bude vše ok,vyměň olej a další výměnu udělej po 4tis km.Podle mě to nejhorší,co tě může potkat,je ztráta komprese vlivem "očištění" karbonu a zanesenin z motoru synt. olejem,nikoliv zadření.A i v tomto nejhorším případě by teprve tím nejlepším řešením byla GO...

Napsal: 21 čer 2006 13:37
od Taboo
Smazano

Napsal: 21 čer 2006 14:03
od Chaindler
tak vam budu verit ale trosku se toho bojim a ted takova blba otazka, kdyz se nedejboze motor zadre, tak to je asi konecna, ze? nebo jde neco delat?

Re: GO motoru eclipse

Napsal: 21 čer 2006 14:06
od Idaho
není to konečná, potom by přišla na řadu ta GO...
Výbrusy, písty atd..navíc pochybuju že se to zadře okamžitě, psíš tse to bude pomalnku úpřidírat až se ozve klapání kliky...

Nebál bych s ež ese to zadře kvuli jinému oleji a bordelu, proste udělej pár výměn v kratším termínu..

Re: GO motoru eclipse

Napsal: 21 čer 2006 14:17
od MarauderZ28
ty vole tě v servisu rěžce tahaj za nos :o))

Re: GO motoru eclipse

Napsal: 21 čer 2006 14:18
od Chaindler
MarauderZ28 píše:ty vole tě v servisu rěžce tahaj za nos :o))
proto jim taky neverim a ptam se radeji vas :)