Stránka 1 z 3
Škoda favorit
Napsal: 22 čer 2006 22:33
od Ritchma
Takže jelikož roznášim letáky a ty něco váží a nechci pořád kurvit saxo tim (hlavně jezdim na několikrát abych ho neničil a naše filcka přestala jezdit) rozhod sem se že si přes léto vydělám nějaký penízky a koupím nejspíš favorita. Jenže fáčkům nerozumim ani trochu a koukám že je asi milión typů nebo co. A jelikož saxo taky neni nějak extra spolehlivý chtěl bych aby to fáčko i trošku jelo a dalo se s nim někam dojet. A taky ho chci kvůli levným dílům. Otázka tedy zní - která motorová verze je nejideálnější pro lehký úpravy, kolik jaký úpravy stojí, na co si dát pozor, kde sehnat správýho favorita apod.
úpravy mě napadaj - ostřejší vačky, svody, pokud bude kat tak pryč s nim a nějakej jinej koncák. Kratší skříň už asi neni. Co short shift? to asi taky nesežene co? Jaký další levnější úpravy se daj vymyslet na fáčko? Prodová se na fáčko zadní rozpěra? Kolik fáčko váží? Prosím bez OT nedělám si srandu myslim to doopravdy vážně. Jsem moderátor téhle sekce, čili OT nekompromisně mažu

Re: Škoda favorit
Napsal: 22 čer 2006 22:37
od BALI
fáčko váží +- 900kg... kup si 136 nejlépe po důchodci...rozhodně si nekupuj rv93+,protože to má BMM vstřik a vůbec to nejede
Napsal: 22 čer 2006 22:41
od honza 2.0 16v
ruzhodně starší fáčko, i když už asi nebude v top stavu.. bud 135 nebo 136 , která jede líp, díky kompresi...
Re: Škoda favorit
Napsal: 22 čer 2006 22:49
od Ritchma
BALI píše:fáčko váží +- 900kg... kup si 136 nejlépe po důchodci...rozhodně si nekupuj rv93+,protože to má BMM vstřik a vůbec to nejede
Váží tolik? O pár kg víc má saxo a to mi příjde takový bytelnější než fáčko.
A jakou výkonovou verzi mam hledat? Kolik to má kw aby to jelo a hlavně která se dá nejrozumněji upravit?
Re: Škoda favorit
Napsal: 22 čer 2006 22:52
od BALI
nej je asi ta 136.. rv88-91+-... má 46kW
jj,váží tolik...se mnou o 100kg těžší

Re: Škoda favorit
Napsal: 22 čer 2006 22:53
od BALI
hlavně ne BMM vstřikování... to mám já a je to línýýýýýý... na rovince v poho,ale menší kopeček a nejede to
Napsal: 22 čer 2006 22:55
od Ritchma
A tedy ta 46Kw je ŘJ nebo karbec?

Napsal: 22 čer 2006 23:01
od Merglos
Ritchma píše:A tedy ta 46Kw je ŘJ nebo karbec?

Když je to 136ka tak asi karbec

Napsal: 22 čer 2006 23:05
od Ritchma
Merglos píše:Ritchma píše:A tedy ta 46Kw je ŘJ nebo karbec?

Když je to 136ka tak asi karbec

No to já nevim proto se ptám

Napsal: 22 čer 2006 23:43
od Ritchma
Je to sice předčasný ale je vůbec něco na co si dát pořádně pozor? Mě to příjde že všechno na fáčko je levný ne? Co může mít v háji na něm?
Napsal: 22 čer 2006 23:51
od Georgerob
Tak určitě bych volil nějakou 136ku, kolem 93, 94 výroby...ty 136x se dělaly s výkonem 50kw, přesně tenhle motor mám ve formanovi.
Výbavu glx, nebo nějaký akční modely, už jen kvůli tomu interiéru

jinak by ani stříkačka nemusela bejt špatná..ale určitě zas tu silnější padesátku, ten 40kw je dost línej i na krátkýho favorita.
Na co bych si dal bacha je rez, rezne to fakt všude, lemy, prahy, kraje dveří, pátý dveře..
Napsal: 23 čer 2006 00:10
od Ritchma
Ve středu jednu do kladna, na tipcars sem našel že v kladnu je nějakej hezky vypadající za devítku, tak se na něj zajedu schválně mrknout jak vypadá (nechci zatim nic kupovat), schválně jak na tom bude. A lepší na úpravu potom je stříkačka nebo karbec? Je tam rodzíl čtyř kilowat to neni málo ale ani nějak moc
Napsal: 23 čer 2006 00:14
od Ritchma
136ka od roku 93 už je na mě drahá bude to auto na práci a občasný popojetí, na interiér kašlu většinu z něj vyházim pryč. Jde mi hlavně o motor a možnosti úprav
Re: Škoda favorit
Napsal: 23 čer 2006 09:42
od Lukaash
vykasli se na tjunink a radsi si sezen LPG

k rozvazeni se to hodi vic

Napsal: 23 čer 2006 09:53
od newman13
U fáva si ohlídat zadní tlumiče, já ho koupil a propadla mi pružina na nápravu. Hlavně nekupovat nějakýho orezlýho pokud si doma nemůžeš vyměnit prahy atd. Když fávo tak karbec jede to líp než stříkačka, pomůže když se tam hodí hlava z feldy

Re: Škoda favorit
Napsal: 23 čer 2006 09:54
od Ritchma
Lukaash píše:vykasli se na tjunink a radsi si sezen LPG

k rozvazeni se to hodi vic

Ježiš ještě to budu vozit nějakou bombu v autě to ani náhodou. Já nevim kolik žere fáčko? Doufám že kdyby se maličko upravilo tak by žralo do deseti litrů ne? Saxo mi žere 10l když jedu brzda plyn, tak aby mě ta lemra pak nesežrala. A to rozvážení za tu dobu co rozvážim najedu tak 2km maximálně, jde spiš o to že to naházim do auta a pak si ho vždycky to auto někam postavim a roznášim z něj

Napsal: 23 čer 2006 10:02
od xer
to je jednoduche do ruku 93 byl karbec od roku 93 stříkačka.
verze 135 je slabší a 136 je ta silnější.
135 karbec ma myslím 43kw
136 karbec ma 46kw
===rok93===
135 stříkačka 40kw
136 stříkačka 50kw
na upravy bude asi lepší karbec..
zase stříkačka bude mít menší spotřebu. karbec žere každý stroj jinak
jinak motor je nesmrtelný jenom si dát bacha na kastli pač to rezne

orezlá byt muže ale bacha na vyhnitý tlumiče
a to L LX GLX nebo jak to všelijak je to sou výbavy ale liší se to jen myslím mlhovkama, zadním stěračem. otevíráním kufru zevnitř auta. ostřikovače svetel a hodinama ve stropě

Napsal: 23 čer 2006 10:09
od Ritchma
Ok já to vidim na tu silnější verzi s karburátorem. Mě vždycky fascinovalo jak si někdo dal výfuk na fanouška a jak je vždycky někde potkám a řev jako kráva a fanoušek se ještě ani nerozjel. Vždycky mu to úžasně trvá

Bude pořádná prdel.
Tak verzi sem tedy asi vybral, teď by mě zajímalo jaký sou dostupný a účinný úpravy a na kolik to tak zhruba výjde. Vačky jestli je to možný sem viděl už někdo od dvou tisíc. Je to možný? Strmý řízení na filcku stojí prý 2565kč nebo tak nějak, možná by to pasovalo na fáčko, sedačku tam prdnu ze saxa. Jak je to se sáním a karburátorem? Co ten karburátor? Tam je nějaká možnost zvýšení výkonu? Výfuk sem viděl to neni drahý. Má ale 136ka karbec katík nebo ne? Chtěl bych se dostat na rozumnej výkon, ale zase ne na nějakou závratnou spotřebu. Snad aby nežral moc přes deset litrů.......
Napsal: 23 čer 2006 10:18
od Georgerob
136ka karbec katík nemá.
S úpravou karbecu by to chtělo někoho kdo už s tim má zkušenosti, ale viděl sem už vyměněný původní karburátory za jiný..ale z čeho to bylo, nepamatuju si.
Ještě k tomu interiéru, od roku 93 se používaly hlavně jiný plasty, tolik se údajně nekroutili a vzhledově vypadaly líp. Přešlo se z označování L,LS na LX a GLX.
edit:
našel sem, že mám uloženou jednu stránku k úpravě karbecu na 136tkovej motor
http://www.skoda136gl.szm.sk/karb.html
Napsal: 23 čer 2006 10:29
od xer
Napsal: 23 čer 2006 10:32
od newman13
není lepší si tam dát rovnou motor z feldy?

Napsal: 23 čer 2006 10:42
od Georgerob
2xer: to je přesně vončo co myslim s tim interiérem
Co by se mě líbilo za motor, je ta 100 koňová 1.6ka...která je vystavená ve škodováckym muzeu ve fialovym formanovi
http://auta5p.car.cz/muzea/muzeum_skoda_2005/mb_56.htm
Napsal: 23 čer 2006 10:45
od xer
to je jediné místo kde to auto nezrezaví
libový kousek
Napsal: 23 čer 2006 10:46
od xer
newman13 píše:není lepší si tam dát rovnou motor z feldy?

nebo koupit rovnou feldu

Napsal: 23 čer 2006 11:36
od Ritchma
No filcku 1,3 50kw máme a to je řádně vydechlý auto
Chtěl bych ale aby to auto stálo do cca. 20tis a nebylo v nejhoršim stavu a mělo co nejmíň nalítáno. Motor z felície nevim kolik by to stálo a nevim jaký sou možnosti úpravy toho motoru, je to skoro ten samej ne? A kolik by si ten karbec vzal mimo město?
Napsal: 23 čer 2006 11:45
od Pinky
kamoš měl favo a měl sniženou hlavu,sání, dělaný svody a jenom laděnej konec ajelo to docela slušne,gumoval i na trojku na asfaltu
Napsal: 23 čer 2006 11:49
od xer
tak kdybyste veděli jak třeba srazit spotřebu na takové 3L/100 tak dejte vedět

Napsal: 23 čer 2006 11:51
od honza 2.0 16v
rozumný (a cenově si myslím nejdostupnější )úpravy na favo:
odlehčit setrvák a řemenici
snížit hlavu , udělat kanály a sedla ventilů
vačka z eRka (247) , nebo 50kw feldy (254), nebo jiná ještě ostřejší - optimálně 270/270
udělat vejfuk od svodu do zadu (pokud za to chceš dát víc tak i se svodem - na netu sem viděl klasický ocelový svody na favo od cca 3000,-)
co s karbcem - co vím tak dokud kámoš nenasadil na favo webery, tak jezdil seriovej karbec , akorat z něj očesal veškerý podtlaky atd. a spřáhnul obě klapky aby šli najednou...
výkonově si myslím by si byl na nějakejch +-80-90koní , když bys jezdil normálně tak by se spotřeba moc neprojevila
a cenově kolem 15000,-
tohle sou úpravy se kterejma by to mělo už nějak jet.. podvozek bych pořešil klasiku HP...
Re: Škoda favorit
Napsal: 23 čer 2006 12:20
od Lolek
No říkáte že stříkačky jsou líný ale já mam stříkačku 40kW a kámoš má karbec 50 kW. On má najeto 150 000 a já už přes 300 000km a dam ho s tim v pohodě
Napsal: 23 čer 2006 12:45
od Ritchma
Za 15k 80-90ps? Tak to zní moc moc pěkně do toho bych šel. Ty svody sem koukal nestojej moc. Všechno to zní nějak až moc dobře. Tak myslim že mam na co šetřit

Jinak HP je klasika a na fávo to neni drahý tak do toho bych šel taky. Ale zase bych se bál aby mi to pak někdo neukrad. To se už asi nedá pojistit takový auto a nebo to bude dost drahý co?