Stránka 1 z 1

Kam nejlepe nainstalovat BOV ?

Napsal: 24 čer 2006 01:14
od PhoB
Zajimalo by me, zda-li je lepsi mit BOV co nejblize skrtici klapce a nebo naopak co nejblize turbu?

diky

Re: Kam nejlepe nainstalovat BOV ?

Napsal: 24 čer 2006 01:18
od Idaho
no osobně ho mám tam, kde to výrobce stanovil, hlavně kvuli nutnosti připojení do vzduchového vedení, pokud máš originál vzduchové vedení tak to neřeš...

Re: Kam nejlepe nainstalovat BOV ?

Napsal: 24 čer 2006 02:50
od matitchka
je to fuk

Napsal: 24 čer 2006 03:18
od PhoB
Napsal jsem to moc strucne. Mam openloop blow-off. Originalne je udelana odbocka cca 30cm pred klapkou, tak jsem ho pridelal tam.
Ale treba bidrin ho na 200SX instaloval blizko k turbu(asi z duvodu mista).

Kde myslite ze je to tedy lepsi, alespon teoreticky...

Re: Kam nejlepe nainstalovat BOV ?

Napsal: 24 čer 2006 09:32
od MarAt
ke klapce

Re: Kam nejlepe nainstalovat BOV ?

Napsal: 26 čer 2006 14:04
od Boris:Noone
jo jo, ke klapce je to urcite nejlepsi, protoze na klapce je nejvic nahromadenyho vzduchu

Napsal: 26 čer 2006 14:23
od PhoB
Dobre, dekuji vam :-)

Re: Kam nejlepe nainstalovat BOV ?

Napsal: 26 čer 2006 14:53
od sejki
Boris:Noone píše:jo jo, ke klapce je to urcite nejlepsi, protoze na klapce je nejvic nahromadenyho vzduchu
Ja myslel ze je tlak vsude stejny... Asi sem tu jednicku z Fyziky nedostal pravem :cry:

Re: Kam nejlepe nainstalovat BOV ?

Napsal: 26 čer 2006 14:55
od Boris:Noone
sejki píše:
Boris:Noone píše:jo jo, ke klapce je to urcite nejlepsi, protoze na klapce je nejvic nahromadenyho vzduchu
Ja myslel ze je tlak vsude stejny... Asi sem tu jednicku z Fyziky nedostal pravem :cry:
tlak se odviji od mnozstvi nahromadenyho vzduchu a u klapky je logicky nejvetsi mnozstvi toho tlaku, mas to jako s atmosferickym tlakem, na horach je mnohem mensi nez u more, protoze tam pusoby min vzduchu, tim padem u klapky je tlak vetsi, protoze se tam snazi dostat co nejvic vzduchu

Re: Kam nejlepe nainstalovat BOV ?

Napsal: 26 čer 2006 15:00
od sejki
Boris:Noone píše:
sejki píše:
Boris:Noone píše:jo jo, ke klapce je to urcite nejlepsi, protoze na klapce je nejvic nahromadenyho vzduchu
Ja myslel ze je tlak vsude stejny... Asi sem tu jednicku z Fyziky nedostal pravem :cry:
tlak se odviji od mnozstvi nahromadenyho vzduchu a u klapky je logicky nejvetsi mnozstvi toho tlaku, mas to jako s atmosferickym tlakem, na horach je mnohem mensi nez u more, protoze tam pusoby min vzduchu, tim padem u klapky je tlak vetsi, protoze se tam snazi dostat co nejvic vzduchu
Co to ma co spolecneho s tlakem na horach a u more??? Poslouchas se? Za turbem snad musi bejt tlak vsude stejny at ho meris za turbem, uprostred mezi turbem a klapkou a nebo az u klapky.

Re: Kam nejlepe nainstalovat BOV ?

Napsal: 26 čer 2006 15:07
od Boris:Noone
sejki píše:
Boris:Noone píše:
sejki píše: Ja myslel ze je tlak vsude stejny... Asi sem tu jednicku z Fyziky nedostal pravem :cry:
tlak se odviji od mnozstvi nahromadenyho vzduchu a u klapky je logicky nejvetsi mnozstvi toho tlaku, mas to jako s atmosferickym tlakem, na horach je mnohem mensi nez u more, protoze tam pusoby min vzduchu, tim padem u klapky je tlak vetsi, protoze se tam snazi dostat co nejvic vzduchu
Co to ma co spolecneho s tlakem na horach a u more??? Poslouchas se? Za turbem snad musi bejt tlak vsude stejny at ho meris za turbem, uprostred mezi turbem a klapkou a nebo az u klapky.
ty si me nepochopil, kdyz se mluvi o BOV, tak je namysly, ze je zavrena klapka a kdyz turbo porad tlaci vzduch, kterej narazi na klapku, tak tam se zacne stlacovat a tim padem zane rust tlak, ale neni vsude stejnej. protoze tam pusoby sloupec vzduchu a logis¨cky lze odvodit, ze na klapse bude nejvetsi tlak, vem si vzorecek na vypocet tlaku p=f/s , takze na klapce je nejvetsi tlak, protoze tam pusoby nejvetsi sloupec vzduchu, z toho vypliva, ze postupne od klapky se tlak zmensuje, samozrejme za predpokladu stejnyho pruzeru roury

Napsal: 26 čer 2006 15:07
od PhoB
Sejki: prave ze urcity tlak se ztrati prutokem vzduchu pres IC a nejaka kolena. Proste kdyby jsi dal stejny tlakomer ke klapce a dalsi hned k vystupu turba tak by se namerila rozdilna hodnota. Tedy co jsem se docetl.

Napsal: 26 čer 2006 15:13
od sejki
V tomto pripade ano, souhlasim... Ale BOV ti stejne ovlada podtlak, pruzina tam slouzi pouze k tomu, kdyz tlacis vzduch aby neupoustel... Takze je jedno kam ho das, stejne ti to otevre podtlak...

Re: Kam nejlepe nainstalovat BOV ?

Napsal: 26 čer 2006 15:16
od Boris:Noone
tak to je jasny, ale kdyz to das k ty klapce, kde je vic vzduchu, tak to upusti vetsi mnozstvi vzduchu za urcitou dobu ¨, nez dal od klapky

Re: Kam nejlepe nainstalovat BOV ?

Napsal: 26 čer 2006 15:55
od semysak
ten rozdil tlaku pred ic a za ic je tam jenom v pripade ze vzduch proudi, tak v ic vznika vlivem odporu proudeni vzduchu tlakova ztrata, kdyz se zavre klapka tak vice-mene nikam nic neproudi, pouze narusta tlak, protoze turbo dal tlaci

Re: Kam nejlepe nainstalovat BOV ?

Napsal: 26 čer 2006 15:57
od sejki
semysak píše:ten rozdil tlaku pred ic a za ic je tam jenom v pripade ze vzduch proudi, tak v ic vznika vlivem odporu proudeni vzduchu tlakova ztrata, kdyz se zavre klapka tak vice-mene nikam nic neproudi, pouze narusta tlak, protoze turbo dal tlaci
Ja si to taky myslim no...

asi pockame na Tabooa :)

Re: Kam nejlepe nainstalovat BOV ?

Napsal: 26 čer 2006 15:59
od Boris:Noone
Ale co zase IC, vzdyt u turbomotoru IC neni podminkou a otazka znela jestli dat BOV ke klapce nebo jinam

Re: Kam nejlepe nainstalovat BOV ?

Napsal: 26 čer 2006 16:04
od semysak
ja ho mam tesne u klapky a podtlak od nej tesne za klapku, protoze tam je nejvetsi spad tlaku takze se nejrychleji otevre i zavre (neni to ''tuning'', tahle to uz vymysleli pred lety v tovarne), hodne taky zalezi na tom jak je to v motoru poskladany a kde je misto

Re: Kam nejlepe nainstalovat BOV ?

Napsal: 26 čer 2006 16:06
od Boris:Noone
tak to je jasny, ze kdyz za klapkou neni misto, tak ze se dava nekam dal, malo aut ma BOV primo za klapkou

Napsal: 26 čer 2006 16:10
od sejki
Ja nevim no, to co rikate mi jde proti zakonum fyziky.

Napsal: 26 čer 2006 16:16
od Krosmen
tlak se v uzavřených nádobách šíří všemi směry stejně...takže jestli ho dáš třeba hned za turbo nebo až ke klapce je jedno....spíš de vo to jak dlouho budeš mít hadičku s podtlakem neb čim dál tim pomalejší reakce.....
Pokud se nepletu tak Karel na MKIV ho má na potrubí za IC směrem ke klapce.....jak to tedy je?????

Re: Kam nejlepe nainstalovat BOV ?

Napsal: 26 čer 2006 16:19
od Boris:Noone
jo siri to si vystihl dobre, a siri se smerem od klapky ;)
a karel ho tam mel, protoze asi mel malo mista ;)

Re: Kam nejlepe nainstalovat BOV ?

Napsal: 26 čer 2006 16:22
od Bosss
Jaky kdo mate BOVy? Mate ho nekdo na 1.8T ??

Napsal: 26 čer 2006 16:25
od sejki
ja mel od Bidrina IV a naprosta spokojenost, ale jiste jsou lepci:)

Napsal: 26 čer 2006 18:07
od Krosmen
po někom sem zdědil IV od bidrina a ještě mám taky po někom Blitz SS

Napsal: 26 čer 2006 18:18
od sejki
Krosmen píše:po někom sem zdědil IV od bidrina
kdo by to jen tak mohl byt? :?:

Napsal: 26 čer 2006 18:31
od Taboo
Smazano

Re: Kam nejlepe nainstalovat BOV ?

Napsal: 26 čer 2006 18:47
od Taboo
Smazano

Napsal: 26 čer 2006 21:48
od PhoB
Ja se ted prel s kamaradem, ktery si stoji za tim, ze nejvetsi intenzita/tlak je tesne u vystupu z turba tudiz tam ma bov. Bohuzel, kdyz instaloval bov poprve, tak jsem mu poradil aby ho dal ke klapce a on tam mel takove zmeti odbocek atd a tim padem tam bov fungoval velice spatne -> proto mi neveri :-)

Taboo: jj cyklisti jsou good, nedavno se mi povedlo jednoho taky malem shodit :-D