Stránka 1 z 1
IAT teplota
Napsal: 29 čer 2006 20:12
od Fugo
kolik máte IAT, dnes jsem byl jezdit na mimoňi a tady jsou logy z LM-1, cca 88st Celsia, plnící tlak cca 0.5bar, EGT kolem 700 st Celsia ,A/F kolem 11.
Re: IAT
Napsal: 29 čer 2006 20:51
od Mike Mad
iat = intake air temperature????
Re: IAT
Napsal: 29 čer 2006 21:21
od MarauderZ28
jak to jezdí ?
Napsal: 29 čer 2006 21:36
od Fugo
testuju, dolaďuju a jak to jezdí nejsem schopen posoudit, mě se bude vždycky zdát že je to málo, až se sejdu z někym kdo má tady z okolí 750 v serii tak to porovnáme.
Re: IAT
Napsal: 29 čer 2006 21:49
od MarauderZ28
můžu dohodit 850 v sérii

Napsal: 29 čer 2006 21:54
od Fugo
proč ne, ale asi bude lepší někoho tady z okolí ,vím o 2 a s oběma se znám, ona ta kráva přeci jen něco sežere a pochybuju o tom že se někomu bude chtít přijet na mimoň z nějaké větší dálky jen k vůli mě. Když mě nevyjde ani jeden z těhle dvou tak se ozvu, díky.
Re: IAT
Napsal: 29 čer 2006 21:55
od MarauderZ28
okej
Napsal: 30 čer 2006 00:47
od NeviM
tesim se az nastane den, kdy budu takhle rozumnet autum

Re: IAT
Napsal: 30 čer 2006 08:04
od PJ
NeviM: zatim by mi stacilo poradne rozumet tem grafum

Re: IAT
Napsal: 30 čer 2006 09:26
od Beaver
Fugo píše:kolik máte IAT, dnes jsem byl jezdit na mimoňi a tady jsou logy z LM-1, cca 88st Celsia, plnící tlak cca 0.5bar, EGT kolem 700 st Celsia ,A/F kolem 11.
Sem to u sebe nikdy nemeril, ale zda se mi 88 stupnu celkem dost, pokud se jedna o teplotu vzduchu. Nevim, nemam zkusenosti.
Re: IAT
Napsal: 30 čer 2006 11:46
od NeviM
PJ píše:NeviM: zatim by mi stacilo poradne rozumet tem grafum

no tak nejak jsem to myslel + vedet co na aute udelat abych ty krivky nejak ovlivnil

Re: IAT
Napsal: 30 čer 2006 11:51
od Taboo
Smazano
Re: IAT
Napsal: 30 čer 2006 13:03
od Beaver
Taboo píše:Fugo píše:kolik máte IAT, dnes jsem byl jezdit na mimoňi a tady jsou logy z LM-1, cca 88st Celsia, plnící tlak cca 0.5bar, EGT kolem 700 st Celsia ,A/F kolem 11.
IAT okolo 120*F (zalezi na pocasi), boost 2.0+ Bar, EGT okolo 1600*F, A/F okolo 12.5:1.
IAT cca 49 °C, správně ?
Re: IAT
Napsal: 30 čer 2006 13:38
od Taboo
Smazano
Napsal: 30 čer 2006 18:59
od Fugo
Díky za odpovědi, všimněte si ještě prosím na tom obrázku že ta IAT se skoro nemění v závislosti na boostu, na letišti jsem byl kolem poledne bylo pěkně teplo ale kolik stC jsem nekoukl. Myslím si že kdyby byly IC malý tak by při boostu IAT výrazně stoupala ne ? Vždy jsem se svezl nalogoval data a zastavil abych upravil A/F a sladil boost obou turbin a IAT byla 86.5stC a při boostu byla 89.3stC , jinak dnes jsem pro zajímavost kolik IAT mám jen se zapnutým klíčkem (motor neběžel) a byla 15stC a na teploměru vnější teploty bylo 14.5stC
Napsal: 01 črc 2006 22:17
od Beaver
Fugo píše:Díky za odpovědi, všimněte si ještě prosím na tom obrázku že ta IAT se skoro nemění v závislosti na boostu, na letišti jsem byl kolem poledne bylo pěkně teplo ale kolik stC jsem nekoukl. Myslím si že kdyby byly IC malý tak by při boostu IAT výrazně stoupala ne ? Vždy jsem se svezl nalogoval data a zastavil abych upravil A/F a sladil boost obou turbin a IAT byla 86.5stC a při boostu byla 89.3stC , jinak dnes jsem pro zajímavost kolik IAT mám jen se zapnutým klíčkem (motor neběžel) a byla 15stC a na teploměru vnější teploty bylo 14.5stC
No můj laický názor je, že vzduch se od turba ohřeje zhruba stejně ať turbo tlačí nebo ne, protože teplota výfukových plynů to bude držet plus mínus na stejné teplotě a zásadněji se to ohřeje až když turbo tlačí delší dobu. Stlačení vzduch ohřeje na teplotu vyšší než je teplota nasátýho vzduchu, což by měl vykompenzovat IC a proto bych z toho tvýho logu soudil, že se to tam někde od něčeho nadměrně zahřívá a problém IC to není, jelikož máš teplotu vysokou i bez boostu. Ale jak říkám, je to jenom úvaha.
Napsal: 04 črc 2006 18:45
od Fugo
Takže jsem zjistil že ta moje teplota jde od motoru, mám totiž IC v motorovém prostoru, do nárazníku se už nevešly a ani nemám jak k němu případně dostat hadice (2x 70 a 2x50 mm), takže se mě ty moje IC ohřívají od motoru, tak mě napadá na ně zezadu přidělat ventilátory který by pomohli tomu chlazení, dopředu na IC je samozřejmě přiveden vzduch zepředu a předek je celej zadeklovanej aby ten vzduch šel jen do toho IC, potřeboval bych ventilátory (2ks) o rozměrech 190x190mm a výška max 50mm tak kdyby jste někdo o něčem věděl byl bych vděčný, potom už mě čeká jen vodní chlazení IC s nezávislým okruhem, vlastním chladičem a el. vodní pumpou.
Re: IAT teplota
Napsal: 05 črc 2006 00:30
od Lobo
delaji se specialni ventilatory, s vetsi pruchodnosti vzduchu, vyuzivaj se napriklad v nekterych rally autech....
v techto rozmerech nevim jestli neco najdes...
ja nedavno kupoval v rozmeru 336x305x52 a jeho kapacita byla 1760m3/h...
nejmensi co sem tam videl byl 247x225x45 s propustnosti 1060m3/h...
Napsal: 05 črc 2006 07:17
od Fugo
ten 247mm bych tam asi tak nacpal, akorát bude větší než IC to by snad vadit nemělo, nějaký kontakt kde koupit?
Napsal: 05 črc 2006 08:28
od GTRunner
Napsal: 15 črc 2006 21:11
od Fugo
Takže ventilátory jsem sehnal i když v tý mojí velikosti umí jen 320m3/hod a IAT kleslo na cca 60 stC ale neměl jsem možnost držet to dlouho byl provoz. Ventilátory běží hned po startu, testoval jsem i s nadzvedlou kapotou (u BMW se otvírá dopředu) a IAT více méně stejná.