Stránka 1 z 1

tech info T56

Napsal: 29 čer 2006 23:37
od MarauderZ28
napadá Vás někoho proš mi vždycky mrkev rozšlehá ložisko v setrváku ? Nejdřív tam bylo kluzný asi bronzový v tom se vyčvachtala díra jako prase, pak sem tam dal upgrade co dělaj firmy a to válečkový jehlový a zase nasrajdu, mrkev nehází, není ohnutá měřil sem to hodinkama, když za ní vezmu rukou mírnej vakl tam je, ale rozhodně ne víc než ostatní špajzy, dělá to až od doby co sem provedl nějaký úpravy za skoro série (350HP se to nedělo)

Napsal: 30 čer 2006 14:26
od NeviM
a neodlehcoval jsi ten setrvak? neni treba nevyvazenej bo tak neco?

Re: tech info T56

Napsal: 30 čer 2006 14:29
od MarauderZ28
je od McLeod a vyváženej je

Re: tech info T56

Napsal: 30 čer 2006 18:24
od semysak
v mechanicke vecech jsem uplne laik
ale jestli neni spatna rovnobenost setrvacniku se spojkou jakoze spojka nedoleha stejnomernou silou a nejak se to zvejka, takzy jestli treba souosost setrvacniku a spojky je dobra

ze jako ty hridele maji mezi sebou bud enjakej uhel nebo uhel 0 ale jsou ''presazeny''

Re: tech info T56

Napsal: 02 črc 2006 13:29
od MarauderZ28
mno napadlo mě co kdybych se s tím nepáral do setrváku/ kliky napral normálně pořádný skf ložisko a do něj zabohl mrkef, neb ty bronzový kluzný jsou moc měkký a i když je to to jehlový stejně obal je bronzovej, tak bych tam napral ložisko jako má třeba Probe nebo další auta běžný zakrytý ložisko z tvrdokovu ...

Re: tech info T56

Napsal: 03 črc 2006 17:19
od Beaver
MarauderZ28 píše:mno napadlo mě co kdybych se s tím nepáral do setrváku/ kliky napral normálně pořádný skf ložisko a do něj zabohl mrkef, neb ty bronzový kluzný jsou moc měkký a i když je to to jehlový stejně obal je bronzovej, tak bych tam napral ložisko jako má třeba Probe nebo další auta běžný zakrytý ložisko z tvrdokovu ...
Napadá mě jen, že ty ložiska co zatím používáš mají nějaký jemný vůle, který ovšem stačí k tomu, aby vymačkaly a pak už to je jasný a rozemelou se na prach.