Stránka 1 z 1
Re: Keramicka spojka kde?
Napsal: 04 črc 2006 09:55
od martin
Můžu ti zařídit kovokeramickou lamelu. Cena se odvíjí podle počtu lamel a počet lamel se odvíjí podle výkonu. Řekni mi prosimtě výkon a pro zajímavost kolik lamel má ta od Sandtleru.
Re: Keramicka spojka kde?
Napsal: 04 črc 2006 10:03
od MarauderZ28
tak to si nemyslím, že pro Tvojí aplikaci je nejlepší keramika dal bych tam to nejlepší před keramikou a dělá to Ferodo ...
Re: Keramicka spojka kde?
Napsal: 04 črc 2006 10:18
od barry
L.A.M.A. píše:Nejspis budu mit Sierrku 2,0 DOHC a u ni je temer mrtva spojka. S moji jizdou dostava jeste k tomu hodne velkej kour. Tak mi tak napada nez kupovat novou za 6-7 tisic jestli si nepriplatit a koupit rovnou keramiku. V bibli (katalog Sandtler) vychazi komplet na nejakych 300 euro. Da se sehnat levneji?
www.ebay.de
www.ebay.com
a hledej

Re: Keramicka spojka kde?
Napsal: 04 črc 2006 10:21
od BALI
btw:jak se řekne německy a anglicky keramická spojka???
Re: Keramicka spojka kde?
Napsal: 04 črc 2006 21:00
od Idaho
L.A.M.A. píše:to Bali : spojka je clutch
to Marauder proc myslis?
to Martin : kolik lamel ma nevim asi dve ? vykon 88 kw. Ale cil je nekde okolo 120 kw.
400PS už druhej rok drží to co píše Mara, přeložení vyšlo na 800

ted je cena nekde u 700... u feroda ti přeloží starou lamelu, jen si ž¨řekni typ obložení..
keramika na takovýhle "šoupátko" je nesmysl..
Napsal: 04 črc 2006 22:15
od kentoya
nejenom, že je keramika na to šoupátko nesmysl, tak je to i nesmysl do normálního provozu a navíc zbytečně vyhozený peníze a pomalá a jistá likvidace převodovky
Napsal: 05 črc 2006 17:34
od sejki
kentoya píše:nejenom, že je keramika na to šoupátko nesmysl, tak je to i nesmysl do normálního provozu a navíc zbytečně vyhozený peníze a pomalá a jistá likvidace převodovky
Muzes me rict jedinej duvod proc by se keramika nehodila do provozu? A proc by tim mela trpet prevodovka?
Re: Keramicka spojka kde?
Napsal: 05 črc 2006 19:51
od MarauderZ28
1, to sežere setrvák i přítlačák 2, rozjezd je s tím vcelku velký umění 3, nechápu na co jí cpát na Favorita a nebo Sirku s tak malým výkonem to je naprostá zbytečnost ..
Napsal: 05 črc 2006 22:24
od kentoya
pravá keramika se ti kousne hned jak se dotkne přítlačáku, strašnej ráz na převodovku atd
uvažoval jsem o ní do dvoukila a vysral jsem se na to bo jsem to už zkoušel u kámoše v hondě, na sprinty špica na zbytek naprd
Napsal: 05 črc 2006 23:19
od Idaho
kentoya píše:pravá keramika se ti kousne hned jak se dotkne přítlačáku, strašnej ráz na převodovku atd
uvažoval jsem o ní do dvoukila a vysral jsem se na to bo jsem to už zkoušel u kámoše v hondě, na sprinty špica na zbytek naprd
přesně, keramika se hned chytne, nulovej prokluz - pro nezkušeného řidiče ( za kterého se samozřejmě taky považuju ) je to nevhodné, navíc právě nezkušený řidič tím dává šílené rázy převodovce..
Napsal: 05 črc 2006 23:24
od kentoya
ale jak říká klasik, kdo chce kam, pomožme mu tam

Re: Keramicka spojka kde?
Napsal: 05 črc 2006 23:37
od JonnY
neviem, ked som sa na to pytal na inom fore, tak mi bolo povedane ze odpruzena lamela na 200sx a je to absolutne v pohode pri akomkolvek popojizdani...
proste ze je to ok.
tak neviem...
Napsal: 05 črc 2006 23:47
od kentoya
to je věc názoru, já mám dvoukilo a nechci ji tam, protože ho mám hlavně na ježdění pro radost a jestli na sprintech na který nechodím ztratím 0,5 sec tak mě to nesere, jak říkám zkoušel sem se s ní projet v hondě cca 130 koníků pokud mě pamět neklame a není to prostě ono, samo že se s tím dá naučit já si na ni celkem zvykl, jen se mi to zdá hodně zbytečný, pokud pominu odrovnání ostatních dílů spojky a převodovky
howgh
Napsal: 06 črc 2006 00:29
od milonovo
Něco jsem se se Sierrama Dohc najezdil a nechápu proč by sis chtěl tímhle stěžovat život?Na sprintu si s tím můžeš tak akorát víš co..A do normálního provozu-úplná blbost.Jsem taky majitelem dvoukila jako Kentoya(radši bych napsal provozovatelem

) ale nedal jsem jí tam.Navíc ta cena co píšeš je hrozná,co stojí 6-7 tisíc?U sierry jsem spojku měnil několikrát,ale řešil jsem to obložením původní lamely,nic jinýho potřeba nebylo.
Re: Keramicka spojka kde?
Napsal: 06 črc 2006 01:59
od Taboo
Smazano
Napsal: 06 črc 2006 02:00
od sejki
Aha, panove ja myslel ze delaj keramickou lamelu i odpruzenou, tak aby se ti nekousla ale plynule ses rozjel... hm... A netvrdte me ze to neni pac sme ji svaroj davali na bawce a plynule se rozjedes jak prd... neznamena ze kdyz je keramicka ze je hned do provozu na hovno.
Napsal: 06 črc 2006 08:52
od volvo744
sejki píše:Aha, panove ja myslel ze delaj keramickou lamelu i odpruzenou, tak aby se ti nekousla ale plynule ses rozjel... hm... A netvrdte me ze to neni pac sme ji svaroj davali na bawce a plynule se rozjedes jak prd... neznamena ze kdyz je keramicka ze je hned do provozu na hovno.
No nechápu na co do 80koňovýho auta keramickou spojku.

Cena auta je tuším nižší než cena spojky

navíc opravdu do běžného provozu naprd.V provozu posřebuješ nechat jemně popotahovat a keramika bere téměř okamžitě.
Re: Keramicka spojka kde?
Napsal: 06 črc 2006 15:29
od MarauderZ28
pokud je odpružená tak proč ste mu jí tam dávali ? protože ta jeho původní organika je dimenzovaná dostatečně na auto + nějakej výkon a on měl teda výkonu o hodně víc a sériová spojka nestíhala ?
Napsal: 06 črc 2006 15:31
od MarauderZ28
Keramika z Camara ...

Napsal: 06 črc 2006 15:32
od sejki
Jop, o vykon moc nahoru nemel ale je to magor na drifty, takze spojka dostava velkey zahul..
Napsal: 06 črc 2006 22:29
od milonovo
Dohc není zrovna nejlepší motor na zvedání výkonu...Nejjednoduší zvednutí výkonu je 3l Cosworth ze Scorpia,ale nedokážu si představit co by udělala ta váha na přední nápravě s jízníma vlastnostma,který už tak nejsou úplně dokonalý.Sám jsem to chtěl udělat,ale nakonec vyhrálo dvoukilo.
Re: Keramicka spojka kde?
Napsal: 07 črc 2006 18:48
od Olympus
Idaho píše:L.A.M.A. píše:to Bali : spojka je clutch
to Marauder proc myslis?
to Martin : kolik lamel ma nevim asi dve ? vykon 88 kw. Ale cil je nekde okolo 120 kw.
400PS už druhej rok drží to co píše Mara, přeložení vyšlo na 800

ted je cena nekde u 700... u feroda ti přeloží starou lamelu, jen si ž¨řekni typ obložení..
keramika na takovýhle "šoupátko" je nesmysl..
To jsem netušil, že jde takhle repasovat spojka....a můžeš si u nich říct čím to obložit a na jakej výkon to bude? Třeba původní spojku pro 100ps/150Nm "přetaktovat" na 160ps/240Nm?