Stránka 1 z 1

Re: Keramicka spojka kde?

Napsal: 04 črc 2006 09:55
od martin
Můžu ti zařídit kovokeramickou lamelu. Cena se odvíjí podle počtu lamel a počet lamel se odvíjí podle výkonu. Řekni mi prosimtě výkon a pro zajímavost kolik lamel má ta od Sandtleru.

Re: Keramicka spojka kde?

Napsal: 04 črc 2006 10:03
od MarauderZ28
tak to si nemyslím, že pro Tvojí aplikaci je nejlepší keramika dal bych tam to nejlepší před keramikou a dělá to Ferodo ...

Re: Keramicka spojka kde?

Napsal: 04 črc 2006 10:18
od barry
L.A.M.A. píše:Nejspis budu mit Sierrku 2,0 DOHC a u ni je temer mrtva spojka. S moji jizdou dostava jeste k tomu hodne velkej kour. Tak mi tak napada nez kupovat novou za 6-7 tisic jestli si nepriplatit a koupit rovnou keramiku. V bibli (katalog Sandtler) vychazi komplet na nejakych 300 euro. Da se sehnat levneji?
www.ebay.de
www.ebay.com
a hledej :wink:

Re: Keramicka spojka kde?

Napsal: 04 črc 2006 10:21
od BALI
btw:jak se řekne německy a anglicky keramická spojka???

Re: Keramicka spojka kde?

Napsal: 04 črc 2006 21:00
od Idaho
L.A.M.A. píše:to Bali : spojka je clutch

to Marauder proc myslis?
to Martin : kolik lamel ma nevim asi dve ? vykon 88 kw. Ale cil je nekde okolo 120 kw.
400PS už druhej rok drží to co píše Mara, přeložení vyšlo na 800 :D ted je cena nekde u 700... u feroda ti přeloží starou lamelu, jen si ž¨řekni typ obložení..

keramika na takovýhle "šoupátko" je nesmysl..

Napsal: 04 črc 2006 22:15
od kentoya
nejenom, že je keramika na to šoupátko nesmysl, tak je to i nesmysl do normálního provozu a navíc zbytečně vyhozený peníze a pomalá a jistá likvidace převodovky

Napsal: 05 črc 2006 17:34
od sejki
kentoya píše:nejenom, že je keramika na to šoupátko nesmysl, tak je to i nesmysl do normálního provozu a navíc zbytečně vyhozený peníze a pomalá a jistá likvidace převodovky
Muzes me rict jedinej duvod proc by se keramika nehodila do provozu? A proc by tim mela trpet prevodovka?

Re: Keramicka spojka kde?

Napsal: 05 črc 2006 19:51
od MarauderZ28
1, to sežere setrvák i přítlačák 2, rozjezd je s tím vcelku velký umění 3, nechápu na co jí cpát na Favorita a nebo Sirku s tak malým výkonem to je naprostá zbytečnost ..

Napsal: 05 črc 2006 22:24
od kentoya
pravá keramika se ti kousne hned jak se dotkne přítlačáku, strašnej ráz na převodovku atd
uvažoval jsem o ní do dvoukila a vysral jsem se na to bo jsem to už zkoušel u kámoše v hondě, na sprinty špica na zbytek naprd

Napsal: 05 črc 2006 23:19
od Idaho
kentoya píše:pravá keramika se ti kousne hned jak se dotkne přítlačáku, strašnej ráz na převodovku atd
uvažoval jsem o ní do dvoukila a vysral jsem se na to bo jsem to už zkoušel u kámoše v hondě, na sprinty špica na zbytek naprd
přesně, keramika se hned chytne, nulovej prokluz - pro nezkušeného řidiče ( za kterého se samozřejmě taky považuju ) je to nevhodné, navíc právě nezkušený řidič tím dává šílené rázy převodovce..

Napsal: 05 črc 2006 23:24
od kentoya
ale jak říká klasik, kdo chce kam, pomožme mu tam :cry:

Re: Keramicka spojka kde?

Napsal: 05 črc 2006 23:37
od JonnY
neviem, ked som sa na to pytal na inom fore, tak mi bolo povedane ze odpruzena lamela na 200sx a je to absolutne v pohode pri akomkolvek popojizdani...
proste ze je to ok.
tak neviem...

Napsal: 05 črc 2006 23:47
od kentoya
to je věc názoru, já mám dvoukilo a nechci ji tam, protože ho mám hlavně na ježdění pro radost a jestli na sprintech na který nechodím ztratím 0,5 sec tak mě to nesere, jak říkám zkoušel sem se s ní projet v hondě cca 130 koníků pokud mě pamět neklame a není to prostě ono, samo že se s tím dá naučit já si na ni celkem zvykl, jen se mi to zdá hodně zbytečný, pokud pominu odrovnání ostatních dílů spojky a převodovky
howgh

Napsal: 06 črc 2006 00:29
od milonovo
Něco jsem se se Sierrama Dohc najezdil a nechápu proč by sis chtěl tímhle stěžovat život?Na sprintu si s tím můžeš tak akorát víš co..A do normálního provozu-úplná blbost.Jsem taky majitelem dvoukila jako Kentoya(radši bych napsal provozovatelem :D ) ale nedal jsem jí tam.Navíc ta cena co píšeš je hrozná,co stojí 6-7 tisíc?U sierry jsem spojku měnil několikrát,ale řešil jsem to obložením původní lamely,nic jinýho potřeba nebylo.

Re: Keramicka spojka kde?

Napsal: 06 črc 2006 01:59
od Taboo
Smazano

Napsal: 06 črc 2006 02:00
od sejki
Aha, panove ja myslel ze delaj keramickou lamelu i odpruzenou, tak aby se ti nekousla ale plynule ses rozjel... hm... A netvrdte me ze to neni pac sme ji svaroj davali na bawce a plynule se rozjedes jak prd... neznamena ze kdyz je keramicka ze je hned do provozu na hovno.

Napsal: 06 črc 2006 08:52
od volvo744
sejki píše:Aha, panove ja myslel ze delaj keramickou lamelu i odpruzenou, tak aby se ti nekousla ale plynule ses rozjel... hm... A netvrdte me ze to neni pac sme ji svaroj davali na bawce a plynule se rozjedes jak prd... neznamena ze kdyz je keramicka ze je hned do provozu na hovno.
No nechápu na co do 80koňovýho auta keramickou spojku. :nono: Cena auta je tuším nižší než cena spojky :lol: navíc opravdu do běžného provozu naprd.V provozu posřebuješ nechat jemně popotahovat a keramika bere téměř okamžitě.

Re: Keramicka spojka kde?

Napsal: 06 črc 2006 15:29
od MarauderZ28
pokud je odpružená tak proč ste mu jí tam dávali ? protože ta jeho původní organika je dimenzovaná dostatečně na auto + nějakej výkon a on měl teda výkonu o hodně víc a sériová spojka nestíhala ?

Napsal: 06 črc 2006 15:31
od MarauderZ28
Keramika z Camara ...

Obrázek

Napsal: 06 črc 2006 15:32
od sejki
Jop, o vykon moc nahoru nemel ale je to magor na drifty, takze spojka dostava velkey zahul..

Napsal: 06 črc 2006 22:29
od milonovo
Dohc není zrovna nejlepší motor na zvedání výkonu...Nejjednoduší zvednutí výkonu je 3l Cosworth ze Scorpia,ale nedokážu si představit co by udělala ta váha na přední nápravě s jízníma vlastnostma,který už tak nejsou úplně dokonalý.Sám jsem to chtěl udělat,ale nakonec vyhrálo dvoukilo.

Re: Keramicka spojka kde?

Napsal: 07 črc 2006 18:48
od Olympus
Idaho píše:
L.A.M.A. píše:to Bali : spojka je clutch

to Marauder proc myslis?
to Martin : kolik lamel ma nevim asi dve ? vykon 88 kw. Ale cil je nekde okolo 120 kw.
400PS už druhej rok drží to co píše Mara, přeložení vyšlo na 800 :D ted je cena nekde u 700... u feroda ti přeloží starou lamelu, jen si ž¨řekni typ obložení..

keramika na takovýhle "šoupátko" je nesmysl..
To jsem netušil, že jde takhle repasovat spojka....a můžeš si u nich říct čím to obložit a na jakej výkon to bude? Třeba původní spojku pro 100ps/150Nm "přetaktovat" na 160ps/240Nm?