Stránka 1 z 1
Favorit motor tuning
Napsal: 08 črc 2006 17:05
od Wostík

..Neznáte náhodou někoho, kdo dělá tuning motoru Favorit (rv. 90 - karburátor) někde v Brně nebo okolí (do 100km). Chtěl bych toho lenocha trochu našlápnout (vačku, hlavu, nevím jestli i svody), vlastně se v tom moc zatím nevyznám

jsem úplněj začátečník..nějakou představu co s tím dělat mám, ale jsem v Brně nováček a neznám tu nikoho s kým bych to probral a kdo by mi to udělal, já se v motorech nevyznám..

.. díky za helpa .. a užívejte letní jízdy..

Re: Favorit motor tuning
Napsal: 08 črc 2006 18:19
od honza 2.0 16v
Wostík píše: 
..Neznáte náhodou někoho, kdo dělá tuning motoru Favorit (rv. 90 - karburátor) někde v Brně nebo okolí (do 100km). Chtěl bych toho lenocha trochu našlápnout (vačku, hlavu, nevím jestli i svody), vlastně se v tom moc zatím nevyznám

jsem úplněj začátečník..nějakou představu co s tím dělat mám, ale jsem v Brně nováček a neznám tu nikoho s kým bych to probral a kdo by mi to udělal, já se v motorech nevyznám..

.. díky za helpa .. a užívejte letní jízdy..

možná ing. Michl....
http://www.michl-motorsport.cz/
Re: Favorit motor tuning
Napsal: 08 črc 2006 19:42
od MarAt
Od michla to bude za hubicku:D
Re: Favorit motor tuning
Napsal: 08 črc 2006 19:47
od honza 2.0 16v
MarAt píše:Od michla to bude za hubicku:D

svatá pravda... ale proč ne

Napsal: 08 črc 2006 19:59
od Wostík

podle té stránky určitě za hubičku..to jste mi moc nepomohli

Napsal: 08 črc 2006 20:31
od T-O-M
no já nevim, ale myslim si, že dost lidí to dělá doma samo - samožřejmě to chce radu zkušených a vlastní ruce s umem automechanika, o žádné konkrétní firmě kam bys přijel s favoritem 50HP a odjížděl se 100HP nevim.
Napsal: 08 črc 2006 23:51
od qpc
pokud by někdo věděl o takovém šikulovi v Praze,rád si s nim také popovídám
Napsal: 09 črc 2006 10:17
od Tommy1978
qpc píše:pokud by někdo věděl o takovém šikulovi v Praze,rád si s nim také popovídám
V Praze to dělal Cimbu Motorsport kámoš si kdysi u nich nechal dělat 136 motor z rapida a bylo tam kolem 100 koní ale nevim kolik to vyšlo a jak to je dnes

Napsal: 09 črc 2006 10:19
od Fiesta
Tommy1978 píše:qpc píše:pokud by někdo věděl o takovém šikulovi v Praze,rád si s nim také popovídám
V Praze to dělal Cimbu Motorsport kámoš si kdysi u nich nechal dělat 136 motor z rapida a bylo tam kolem 100 koní ale nevim kolik to vyšlo a jak to je dnes

pocitej kolem 40 000,-
Napsal: 09 črc 2006 10:30
od qpc
dikStačila by mě ostřejší vačka a něco provést s karburátorem..
Re: Favorit motor tuning
Napsal: 09 črc 2006 10:39
od Fiesta
Pokud mas aspon trochu moznosti vybaveni a trochu vic sikovny ruce tak plno veci zvaldnes sam....
1. Motor dat do 100% stavu
2. Vylestit a spasovat saci a vyfuk. kanaly
3. Vacku si taky prehodis sam
4. Snizit hlavu o 0,5mm
5. Stocit remenici a setrvak
Pak, az toto udelas se skus projet a uvidis zda ti to bude stacit ( i kdyz s jidlem roste chut )
Pote bych sel do svodu a do plneni...2xDellOrto ci 2xSolex nebo klasiku 2x Weber ,zlazi kolik na to budes mit financi.
No jenze pak prijde problem se spojkou atd atd...takze nez neco udelas davkrat si to rozmysli.
Re: Favorit motor tuning
Napsal: 09 črc 2006 10:58
od vodnik
Fiesta píše:Pokud mas aspon trochu moznosti vybaveni a trochu vic sikovny ruce tak plno veci zvaldnes sam....
1. Motor dat do 100% stavu
2. Vylestit a spasovat saci a vyfuk. kanaly
3. Vacku si taky prehodis sam
4. Snizit hlavu o 0,5mm
5. Stocit remenici a setrvak
Pak, az toto udelas se skus projet a uvidis zda ti to bude stacit ( i kdyz s jidlem roste chut )
Pote bych sel do svodu a do plneni...2xDellOrto ci 2xSolex nebo klasiku 2x Weber ,zlazi kolik na to budes mit financi.
No jenze pak prijde problem se spojkou atd atd...takze nez neco udelas davkrat si to rozmysli.
Zapomels jeste dodat, vzduchovej filtr, protoze zrovna Karbec Facko ma znatelnej rozdil, bez a s nim, vlastni zkusenost s karb filtrem od Greena, ted ho ma ode mne kamos na svem a uz mi referoval, ze nechtel ani verit.
Re: Favorit motor tuning
Napsal: 09 črc 2006 11:02
od Fiesta
jjj...mas pravdu...ale filtr bych dal az po urcitejch upravach...
Re: Favorit motor tuning
Napsal: 09 črc 2006 11:28
od PJ
vodnik: a nemas foto jak tam byl a jak to bylo odstineny od motoru?
Re: Favorit motor tuning
Napsal: 09 črc 2006 12:15
od Sagi
Fiesta píše:Pokud mas aspon trochu moznosti vybaveni a trochu vic sikovny ruce tak plno veci zvaldnes sam....
1. Motor dat do 100% stavu
2. Vylestit a spasovat saci a vyfuk. kanaly
3. Vacku si taky prehodis sam
4. Snizit hlavu o 0,5mm
5. Stocit remenici a setrvak
Pak, az toto udelas se skus projet a uvidis zda ti to bude stacit ( i kdyz s jidlem roste chut )
Pote bych sel do svodu a do plneni...2xDellOrto ci 2xSolex nebo klasiku 2x Weber ,zlazi kolik na to budes mit financi.
No jenze pak prijde problem se spojkou atd atd...takze nez neco udelas davkrat si to rozmysli.
Presne tak..zvladnul sem to i ja,takze se do toho muze pustit kazdej...

Napsal: 09 črc 2006 16:04
od qpc
co si mam představit pod pojmem spasovat kanály?
Napsal: 10 črc 2006 19:09
od Beaver
engitec.wz.cz

Re: Favorit motor tuning
Napsal: 10 črc 2006 21:54
od PJ
Beaver: tohle je celkem zajimavy -> úprava na objem 1341 ccm
– obsahuje sadu pístů, pístních kroužků, pístních čepů, převrtané sériové vložky válců
– cena 4200,- Kč – vhodné rovněž jako výbrusová sada pro sériové motory
jenom by to chtelo asi s tim vymenit asi i saly a nejaky veci teoreticky a upravit hlavu, kolik by to tak mohlo bejt celkem cena?? a kolik by se dal pocitat narust z puvodnich 46kW
Re: Favorit motor tuning
Napsal: 11 črc 2006 14:49
od Beaver
PJ píše:Beaver: tohle je celkem zajimavy -> úprava na objem 1341 ccm
– obsahuje sadu pístů, pístních kroužků, pístních čepů, převrtané sériové vložky válců
– cena 4200,- Kč – vhodné rovněž jako výbrusová sada pro sériové motory
jenom by to chtelo asi s tim vymenit asi i saly a nejaky veci teoreticky a upravit hlavu, kolik by to tak mohlo bejt celkem cena?? a kolik by se dal pocitat narust z puvodnich 46kW
To se neptej me, ale posli e-mail primo Chovancovi. Pokud bys to chtel udelat jako GO motoru, nebylo by od veci pochopitelne omrknout i kliku a saly, zalezi v jakym stavu mas spodek motoru. Jinak ja bych tipnul, ze narust bude hlavne kroutaku diky tem par cm3 navrch.
Re: Favorit motor tuning
Napsal: 11 črc 2006 18:27
od PJ
Beaver píše:To se neptej me, ale posli e-mail primo Chovancovi. Pokud bys to chtel udelat jako GO motoru, nebylo by od veci pochopitelne omrknout i kliku a saly, zalezi v jakym stavu mas spodek motoru. Jinak ja bych tipnul, ze narust bude hlavne kroutaku diky tem par cm3 navrch.
No a s vackou z feldy nebo fabky by byli i nejaky ty kone

Napsal: 11 črc 2006 22:21
od Bobas
Já jsem dělal jen tuning motorového prostoru.

[/img]
Re: Favorit motor tuning
Napsal: 11 črc 2006 22:31
od PJ
Bobas: hm takovej motorovej prostor se u fava moc casto nevidi

Napsal: 12 črc 2006 11:17
od gim.m
v praze je dobrej Saky
http://www.skoda-upravy.wz.cz/ dela komplet motory do skodovek a facko zvlada taky
a dalsi co dela skodovacky motory schwejk ale nevim stranky...
Re: Favorit motor tuning
Napsal: 12 črc 2006 11:28
od PJ
gim.m: no ale Saky uz se asi na strankach dlouho neukazal zatim mi tam nereagoval na prispevek
Motor
Napsal: 13 črc 2006 11:24
od Falcon
Pokud úprava motoru 742/781, můžu doporučit jedině Schwejk Motorsport. Jednání solidní, poměr cena/výkon perfektní, díly kvalitní a spousta referencí. Sám jsem si od něj objednal generálkovou sadu na eRko a byl jsem nadmíru spokojen.
Co se týče cen, na webu je orientační ceník, dle referencí vyjde maximální úprava, s díly a prací na cca 20k Kč, ale je možné si domluvit i jiný rozsah úprav nebo si nechat poslat jen díly (mimochodem, ohledně vačky se doporučuji informovat na tzv. "vozejkovku"

Mimo schwejk motorsport jsem o ní ještě nikdy neslyšel a pro motory Škoda má velice zajímavé časování).
http://schwejk.skoda110r.cz/