Celica 94-99 motor ???
Napsal: 22 črc 2006 14:24
cus kluci, mate nekdo nejake zkusenosti s motorem CELICA 94-99 (co se tyka tuningu) ???
(GT verze ma peknejch 175 poniku)
(GT verze ma peknejch 175 poniku)
Největší forum o tuningu na českém internetu
./forum/
motor je to dost kvalitni,hodne vydrzi a dobre tahne (3s-ge) co bys chtel konretne slyset....kazdy atmosfericky auto je slozity a drahy na tuning...Firearms píše:cus kluci, mate nekdo nejake zkusenosti s motorem CELICA 94-99 (co se tyka tuningu) ???
(GT verze ma peknejch 175 poniku)
ted je na toyota clubu na prodej gt-four 4x4 za 290tis tusim ....da se sehnat musis hodne chtitFirearms píše:Dik to jsem potreboval slyset (co to turbo) kamos tedka vaha nad koupi tohoto vozu. Chtel by spis verzi 4x4 coz je u nas docela problem...
Mas konkretni zkusenosti s timto motorem co se tyce vykonu ???
Pak by me zajimalo jak je na tom prevodovka, spojka a celkova konstrukce vozu ? THX
Oba dva dvoulitry jsou dobry, ale v obou pripadech bych sahnul po preplnovanych verzich s pohonem 4x4. Jinak servisy na Mitsu i na Toyotu v CR jsou, s dostupnosti dilu na upravy je to u obou aut zhruba stejne mizernyDidi píše:ja resim podobnej problem...
Rozhoduju se mezi prave zminenou Celicou 2.0 GT nebo Mits Eclipse 2.0 GSI
Investovat hodlam 150 000 klacku...
Co by jste doporucili (co se tyce spolehlivosti, dostupnosti nahr. dilu a pripadnymi upravami motoru v budoucnu)
Jasny dik...GReddy píše:ted je na toyota clubu na prodej gt-four 4x4 za 290tis tusim ....da se sehnat musis hodne chtitFirearms píše:Dik to jsem potreboval slyset (co to turbo) kamos tedka vaha nad koupi tohoto vozu. Chtel by spis verzi 4x4 coz je u nas docela problem...
Mas konkretni zkusenosti s timto motorem co se tyce vykonu ???
Pak by me zajimalo jak je na tom prevodovka, spojka a celkova konstrukce vozu ? THX.... je lepsi ale drazsi hlvne je i narocnejsi na udrzbu jinak 3s-ge motor je sam o sobe celkem bezudrzbovej.kdyz se k nemu budes chovat hezky a nebudes jen dolejvat benzin tak se ti odvdeci spolehlivosti..
hele reknu ti to takhle...jel sem s par autama 5. a 6. generace a jede to krasne..motor je zivej vysokootackovej ale vydrzi hrozne moc ..sem se divil..celica se 150tis najetymy KM je vetsinou pretocena..ale ty auta jsou konstruovany i do 400tis to stejny prevodovka zapada krasne kam ma nevyskakuje jde lehce..spojka...spojky odchazej ale jen pokud ses nezkusenej a jezdis jak dobytek vetsinou kdyz sem videl prodavat celdu tak mela v haji spojku...konstrukce...hele kdyz si vemes ze celicy a 4x4 tuplem maj sasi staveny s rally specialama takze i predokolky maj vyjimacny vlastnosti sedej krasne a do zatacky je proste dokonale cejtis.maj dobrej kontakt s vozovkou a ridicem....podvozky maj proste vyborny...sam jezdim celicou 5. generace a ta ma limity hodne vysoko...to sem opravdu necekal ze i s takovouhle predokolkou se jde pobavit....navic jsou dobre vybaveny za ty penize...jinak co se tyce uprv motoru...nic velkyho necekej pokud nemas tucny konto.na 3s-ge se shani blbe a ne preplnovany 3s-gte tak mozna z anglie a usa..tady na to skoro nic nesezenes...
to kazdopadne...me se 5. generace libi asi nejvicFirearms píše:Jasny dik...GReddy píše:ted je na toyota clubu na prodej gt-four 4x4 za 290tis tusim ....da se sehnat musis hodne chtitFirearms píše:Dik to jsem potreboval slyset (co to turbo) kamos tedka vaha nad koupi tohoto vozu. Chtel by spis verzi 4x4 coz je u nas docela problem...
Mas konkretni zkusenosti s timto motorem co se tyce vykonu ???
Pak by me zajimalo jak je na tom prevodovka, spojka a celkova konstrukce vozu ? THX.... je lepsi ale drazsi hlvne je i narocnejsi na udrzbu jinak 3s-ge motor je sam o sobe celkem bezudrzbovej.kdyz se k nemu budes chovat hezky a nebudes jen dolejvat benzin tak se ti odvdeci spolehlivosti..
hele reknu ti to takhle...jel sem s par autama 5. a 6. generace a jede to krasne..motor je zivej vysokootackovej ale vydrzi hrozne moc ..sem se divil..celica se 150tis najetymy KM je vetsinou pretocena..ale ty auta jsou konstruovany i do 400tis to stejny prevodovka zapada krasne kam ma nevyskakuje jde lehce..spojka...spojky odchazej ale jen pokud ses nezkusenej a jezdis jak dobytek vetsinou kdyz sem videl prodavat celdu tak mela v haji spojku...konstrukce...hele kdyz si vemes ze celicy a 4x4 tuplem maj sasi staveny s rally specialama takze i predokolky maj vyjimacny vlastnosti sedej krasne a do zatacky je proste dokonale cejtis.maj dobrej kontakt s vozovkou a ridicem....podvozky maj proste vyborny...sam jezdim celicou 5. generace a ta ma limity hodne vysoko...to sem opravdu necekal ze i s takovouhle predokolkou se jde pobavit....navic jsou dobre vybaveny za ty penize...jinak co se tyce uprv motoru...nic velkyho necekej pokud nemas tucny konto.na 3s-ge se shani blbe a ne preplnovany 3s-gte tak mozna z anglie a usa..tady na to skoro nic nesezenes...
Hm 4x4 by bral taky jedinej problem tkvi v cene ...![]()
Takze ty motory 5 a 6 generace se prilis nelisej (mozna mu reknu at jde do 5. s turbem (AWD) ta se bude urco shanet lepe...
No prave to je ten problem.. nahradni dily... ale asi pujdu do ty celdy...Beaver píše:Oba dva dvoulitry jsou dobry, ale v obou pripadech bych sahnul po preplnovanych verzich s pohonem 4x4. Jinak servisy na Mitsu i na Toyotu v CR jsou, s dostupnosti dilu na upravy je to u obou aut zhruba stejne mizernyDidi píše:ja resim podobnej problem...
Rozhoduju se mezi prave zminenou Celicou 2.0 GT nebo Mits Eclipse 2.0 GSI
Investovat hodlam 150 000 klacku...
Co by jste doporucili (co se tyce spolehlivosti, dostupnosti nahr. dilu a pripadnymi upravami motoru v budoucnu)
lidi od kageki racing to urcite zvladnou...ale je to financne narocnejsi no..hlavne asi na to neni stavenej podvozek a prevodovka...ted nevimDidi píše:No prave to je ten problem.. nahradni dily... ale asi pujdu do ty celdy...Beaver píše:Oba dva dvoulitry jsou dobry, ale v obou pripadech bych sahnul po preplnovanych verzich s pohonem 4x4. Jinak servisy na Mitsu i na Toyotu v CR jsou, s dostupnosti dilu na upravy je to u obou aut zhruba stejne mizernyDidi píše:ja resim podobnej problem...
Rozhoduju se mezi prave zminenou Celicou 2.0 GT nebo Mits Eclipse 2.0 GSI
Investovat hodlam 150 000 klacku...
Co by jste doporucili (co se tyce spolehlivosti, dostupnosti nahr. dilu a pripadnymi upravami motoru v budoucnu)
Eclipsa (2g) se u nas v turbu prakticky neda sehnat a za 150 klacku uz vubec ne...
Jinak GSi jsem moc chtel ale prekopavka na turbo neni taky vubec levna zalezitost - a navic neviom kdo by mi to tady v Cesku dokazal udelat. (byl jsem v servisu v praze a tam mi rekli cenu okolo 160 klacku - coz mi prijde jako dobrej ulet ...jeste mi ani nedokazali rict jestli by to vubec zvladli...