Nejrychlejší auto světa!!!!ne Bugatti!!!!
Napsal: 24 črc 2006 14:11
...
Největší forum o tuningu na českém internetu
./forum/
GReddy píše:tak ta rychlost z 0-100 je asi teorie ne?
No, bylo tu někde i video s nadupanou suprou, která podle popisů v tom videu měla taky zrychlení okolo 1.6s, ale fakt se mi to nezdá moc reálný. Sice jela jako sviň, ale prostě jeden a půl vteřiny je moooc málo. To prostě podle mě nemůže stíhat. Nevim.Tommy1978 píše:GReddy píše:tak ta rychlost z 0-100 je asi teorie ne?Ty voe taky na to čumim jak puk
Takže koukam, že je to reálnej čas..Mě se to prostě zdálo strašně malinko, jako že se za 1,5s nedá "nic" stačit. Takže to asi bude pravdaTaboo píše:To, ze zadny silnicni vuz predtim nepokoril hranici 2 sekund 0-60 mph je naprosta blbost. Silnicni 10.0L Boss Mustang ji pokoril uz pred deseti lety a Heffner Viper TT (= silnicni vuz, ktery se da koupit za 200 tisic dolaru) udela 0-60 mph za 1.5 sekund.
A byli sériový? nebo poladěný?Taboo píše:To, ze zadny silnicni vuz predtim nepokoril hranici 2 sekund 0-60 mph je naprosta blbost. Silnicni 10.0L Boss Mustang ji pokoril uz pred deseti lety a Heffner Viper TT (= silnicni vuz, ktery se da koupit za 200 tisic dolaru) udela 0-60 mph za 1.5 sekund.
taky tam jde ale o zivot...Boris:Noone píše:Vzdyt dragtri v americe davaj tri, nebo ctyri kila, ted poradne nevim, asi za 3,5s, ale je pravda ze maji 6000ps a nejsou uspusobeny na silnici, ale realny to jo
1) spravia 0-500+kmh pod 5secFirearms píše:taky tam jde ale o zivot...Boris:Noone píše:Vzdyt dragtri v americe davaj tri, nebo ctyri kila, ted poradne nevim, asi za 3,5s, ale je pravda ze maji 6000ps a nejsou uspusobeny na silnici, ale realny to jo
To zalezi na tom, co povazujes za "seriove" a "poladene". Ten Mustang byl postaven samotnou tovarnou Ford, takze muze byt povazovan za plne "seriovy". Heffner je naopak firma, ktera upravuje seriove vozy jinych vyrobcu podobne jako Lingenfelter anebo Saleen, ktere pote prodava pod svym vlastnim jmenem - takze jejich vozy muzou byt povazovany za "seriove" taky. V kazdem pripade se ale jedna o plne silnicni a legalni vozy s plnym interierem a radiem (= ne nejake vykuchane zavodni specialy), se kterymi clovek muze jet legalne a bez obav do obchodu - a na ceste domu dat na prdel nejakemu $1,000,000 Bugatti Veyron anebo $500,000 Barabus TKR...JohnyVW píše:A byli sériový? nebo poladěný?Taboo píše:To, ze zadny silnicni vuz predtim nepokoril hranici 2 sekund 0-60 mph je naprosta blbost. Silnicni 10.0L Boss Mustang ji pokoril uz pred deseti lety a Heffner Viper TT (= silnicni vuz, ktery se da koupit za 200 tisic dolaru) udela 0-60 mph za 1.5 sekund.
ee, ikdyby si nepocital Bugatti, tak je tu Koenigsegg, kterej oficialne F1 prekonal....pikachuxxx píše:hlavne jsou to jen teorie. vyzkouseno jeste nemaji. na nejakych nemeckych strankach to resili, ted nevim kde to bylo. stejne jako bugatti. ve finale se jim to zase nepovede.
doposud nejrychlejsi auto sveta je McLaren F1 392km/h. v dobe vyroby stalo 1.000.000 USD
1) Koenigsegg CCR? ako "seriove" auto, ktoreho sa vyrobilo za nejake tri roky maximalne 5 kusov? to uz je seriovejsi kadejaky upraveny viper, bo tych sa preda viacpepe VT píše:ee, ikdyby si nepocital Bugatti, tak je tu Koenigsegg, kterej oficialne F1 prekonal....pikachuxxx píše:hlavne jsou to jen teorie. vyzkouseno jeste nemaji. na nejakych nemeckych strankach to resili, ted nevim kde to bylo. stejne jako bugatti. ve finale se jim to zase nepovede.
doposud nejrychlejsi auto sveta je McLaren F1 392km/h. v dobe vyroby stalo 1.000.000 USD
Je to povazovany jako "seriovy" a jak rikas MC F1 taky neni zrovna seriovej.....Je to uznany je a kolik toho je vyrobeno me uprime jednoJonnY píše:1) Koenigsegg CCR? ako "seriove" auto, ktoreho sa vyrobilo za nejake tri roky maximalne 5 kusov? to uz je seriovejsi kadejaky upraveny viper, bo tych sa preda viacpepe VT píše:ee, ikdyby si nepocital Bugatti, tak je tu Koenigsegg, kterej oficialne F1 prekonal....pikachuxxx píše:hlavne jsou to jen teorie. vyzkouseno jeste nemaji. na nejakych nemeckych strankach to resili, ted nevim kde to bylo. stejne jako bugatti. ve finale se jim to zase nepovede.
doposud nejrychlejsi auto sveta je McLaren F1 392km/h. v dobe vyroby stalo 1.000.000 USD
2) McLaren F1, ktory spravil ten rekord, mal od serioveho F1 pomerne daleko.
Neni pravda. McLaren F1 udelal nejvyssi rychlost "jen" 386.5 km/h. Koenigsegg CCR zajel 387.87 km/h v italskem Nardo Prototipo, rizen slavnym test pilotem supervozu Loris Bicocchi na 28 February 2005. Veyron zajel 407 km/h v Ovtober 2005 na Ehra-Lessien testovaci trati Volkswagenu, rizen editorem Csaba Csere Car and Driver casopisu. Takze zadne "teorie".pikachuxxx píše:hlavne jsou to jen teorie. vyzkouseno jeste nemaji. na nejakych nemeckych strankach to resili, ted nevim kde to bylo. stejne jako bugatti. ve finale se jim to zase nepovede.
doposud nejrychlejsi auto sveta je McLaren F1 392km/h. v dobe vyroby stalo 1.000.000 USD
Tento:xenon04 píše:Taboo: je "to" on?![]()
Horsepower: 970 bhp @ ---- rpm
Torque: 910 lb-ft @ ---- rpm
Rev Limit: 6000 rpm
1/4 mile: 10.2 sec @ 140 mph
![]()
Podle tehle teorie se nedaji nazvat prudkcnimi seriovymi auty ani Saleen, Mosler nebo Ariel a spousta dalsich vyrobcu, ktery pouzivaji jine motory, brzdy, podvozky, elektroniku..atd., i kdyz jsou plne homologovane pro bezny provoz.Taboo píše:Neni pravda. McLaren F1 udelal nejvyssi rychlost "jen" 386.5 km/h. Koenigsegg CCR zajel 387.87 km/h v italskem Nardo Prototipo, rizen slavnym test pilotem supervozu Loris Bicocchi na 28 February 2005. Veyron zajel 407 km/h v Ovtober 2005 na Ehra-Lessien testovaci trati Volkswagenu, rizen editorem Csaba Csere Car and Driver casopisu. Takze zadne "teorie".pikachuxxx píše:hlavne jsou to jen teorie. vyzkouseno jeste nemaji. na nejakych nemeckych strankach to resili, ted nevim kde to bylo. stejne jako bugatti. ve finale se jim to zase nepovede.
doposud nejrychlejsi auto sveta je McLaren F1 392km/h. v dobe vyroby stalo 1.000.000 USD
To, co se da jeste povazovat za "seriovy" produkcni vuz je velice sporne. Pokud ten vyrobce pouziva motory jine automobilky (jako treba v pripade toho McLaren F1 s motory BMW anebo Bugatti Veyron s Volkswagen motorem), protoze pro vyrobu svych vlastnich motoru nema potrebne zarizeni a/anebo umyslne postavi min, nez 200 vozu - aby se vyhnul crash testum (kterymi by neprosel), je to opravdu "produkcni" vuz - anebo jen one-off concept, ktery nekdo postavi 100x v prubehu treba 4 let? Ono to je stejne tak absurdni, jako ta zavodni "Celica" s motorem Supry v trubkovem chassi a laminatovou karoserii, ktera Celicu jen tak trochu pripomina
. Az ti vsemozni "vyrobci" tech "produkcnich" supervozu budou natolik sobestacni, ze budou vyrabet a pouzivat i sve vlastni motory a nebudou mit vyrobeno na zakazku 50% komponentu tech jejich vozu jinymi tovarnama a firmama, tak se jim snad bude moci rikat "produkcni" seriove automobily...
tam islo o ten prepocet tych 242mph (ci kolko) na kmh. oni tam uvadzaju 391kmh a realne je to tych 389 (ci kolko)GTRunner píše:btw. mam video kde McLaren F1 jede 391 km/h..
Ten ridic to cte v km/h a ne v mph...nevim na co myslis.JonnY píše:tam islo o ten prepocet tych 242mph (ci kolko) na kmh. oni tam uvadzaju 391kmh a realne je to tych 389 (ci kolko)GTRunner píše:btw. mam video kde McLaren F1 jede 391 km/h..
Ja jsem pro jednu tu automobilku, ktera se jmenuje Mitsubishi, nekolik let pracoval - a proto ti mohu prozradit, ze to co tady tvrdis neni v zadnem pripade pravda. Jedine, co vetsina automobilek nema zajem vyrabet (vzhledem k financnim nakladum) jsou pneumatiky. Jinak je cilem kazde automobilky byt v oblasti produkce komponentu naprosto nezavisla a nakupovat jen surove materialy, ne hotove komponenty vyrabene nejakou jinou firmou, kterou by museli platit. Jiste, nektere automobilky se rozhodnou pouzit treba prevodovku, tlumice podvozku, brzdy anebo radio nejake svetozname specializovane firmy, ale tim duvodem neni vetsinou to, ze vyrobu tech komponentu by ta tovarna sama nezvladla. Jednoduse, pokud treba Toyota ma potrebne zarizeni na vyrobu vlastnich karesorii, skel, motoru, prevodovek, ECU, kol, interieru, etc., tak nema nejspis zadnou potrebu platit treba nejaky Joe Blow's Upholstery Shop v Redneckville, TN aby jim vyrabel koberce, protoze ta automobilka to sama nezvladne. To procento tisicu komponentu vyrobenych tou automobilkou vzdy znacne prevysuje to mizive procento nekolika malo komponentu vyrobenych jinymi firmami.GTRunner píše:Krome toho je u automobilek pravidlem, ze krome nekolika hlavnich casti (motor, karoserie) je vsechno ostatni vyrabeno u jinych firem na zakazku a ne primo automobilkou.
to je klasicka evropska propaganda, MB se před roky taky chvástal že má první V engine kterej běhá ve městě na část válců a přitom ameriky to měly už ve zlaté éřeTaboo píše:To, ze zadny silnicni vuz predtim nepokoril hranici 2 sekund 0-60 mph je naprosta blbost. Silnicni 10.0L Boss Mustang ji pokoril uz pred deseti lety a Heffner Viper TT (= silnicni vuz, ktery se da koupit za 200 tisic dolaru) udela 0-60 mph za 1.5 sekund.
Ja nemohu posoudit, jestli se jedna o zamerne zkreslovani faktu anebo jen snad rozdilnemu chapani nekterych pojmu. Osobne, i presto, ze nejaky concept anebo prototyp muze byt plne legalni silnicni vuz, postaveni jen nekolika malo exemplaru z neho (podle meho pohledu na vec) jeste nedela "seriovy" automobil. Takovy vuz (i presto, ze silnicni) i nadale zustava jen concept anebo prototyp, ktery byl postaven jen 5x anebo 100x. Az McLaren anebo Buggatti bude tech vozu stavet treba pet tisic rocne a vystavovat je crash testum a testum emisi, tak bych tomu zacal rikat "seriovy" vuz. Jinak, "silnicni" vuz je jen neco, co kazdy dokaze postavit ve sve vlastni garazi s tim, ze to bude splnovat podminky silnicniho provozu...TupiNo píše:to je klasicka evropska propaganda, MB se před roky taky chvástal že má první V engine kterej běhá ve městě na část válců a přitom ameriky to měly už ve zlaté éřeTaboo píše:To, ze zadny silnicni vuz predtim nepokoril hranici 2 sekund 0-60 mph je naprosta blbost. Silnicni 10.0L Boss Mustang ji pokoril uz pred deseti lety a Heffner Viper TT (= silnicni vuz, ktery se da koupit za 200 tisic dolaru) udela 0-60 mph za 1.5 sekund.
mám takový pocit, že tyhle teze kdysi platily, ale dnes se jde opačným směrem. Ekonomická recese poloviny devadesátých let a pak následné restruktulizační vlny jednotlivých automobilek, které byly ovládány zaklínadlem v podobě "snižování nákladů", znamenaly boom dodavatelů auto dílů pro prvovýrobu. ČR na tom hodně vydělala.Taboo píše:Ja jsem pro jednu tu automobilku, ktera se jmenuje Mitsubishi, nekolik let pracoval - a proto ti mohu prozradit, ze to co tady tvrdis neni v zadnem pripade pravda. Jedine, co vetsina automobilek nema zajem vyrabet (vzhledem k financnim nakladum) jsou pneumatiky. Jinak je cilem kazde automobilky byt v oblasti produkce komponentu naprosto nezavisla a nakupovat jen surove materialy, ne hotove komponenty vyrabene nejakou jinou firmou, kterou by museli platit. Jiste, nektere automobilky se rozhodnou pouzit treba prevodovku, tlumice podvozku, brzdy anebo radio nejake svetozname specializovane firmy, ale tim duvodem neni vetsinou to, ze vyrobu tech komponentu by ta tovarna sama nezvladla. Jednoduse, pokud treba Toyota ma potrebne zarizeni na vyrobu vlastnich karesorii, skel, motoru, prevodovek, ECU, kol, interieru, etc., tak nema nejspis zadnou potrebu platit treba nejaky Joe Blow's Upholstery Shop v Redneckville, TN aby jim vyrabel koberce, protoze ta automobilka to sama nezvladne. To procento tisicu komponentu vyrobenych tou automobilkou vzdy znacne prevysuje to mizive procento nekolika malo komponentu vyrobenych jinymi firmami.