Stránka 1 z 1
Greddy E-Manage
Napsal: 06 srp 2006 14:22
od Libas
Zdravím, má někdo zkušenosti s touto ŘJ, má ji někdo ve svém autě, ať už v atmosférickém motoru nebo přeplňovaném. Hlavně mě zajímá samotné programování, jak probíhá, přes jaké přístroje, software atd. Díky
Napsal: 06 srp 2006 15:02
od leon4x4
e-manage není řídící jednotka, je to přídavná jednotka na oblbnutí sériové jednotky
Napsal: 06 srp 2006 17:17
od street.racer
leon4x4 píše:e-manage není řídící jednotka, je to přídavná jednotka na oblbnutí sériové jednotky
Slovickareni.... slovo RJ je v obou pripadech.

Re: Greddy E-Manage
Napsal: 06 srp 2006 17:21
od street.racer
Libas píše:Zdravím, má někdo zkušenosti s touto ŘJ, má ji někdo ve svém autě, ať už v atmosférickém motoru nebo přeplňovaném. Hlavně mě zajímá samotné programování, jak probíhá, přes jaké přístroje, software atd. Díky
Staci Ti na to podstate jakykoliv notebook s windowsama (XP na 100%) s USB portem. Koupis si k tomu komunikacni kit a je to. Jen upozornuju, ze tahle ECU neni zrovna idealni reseni, pokud chces jit s motorem na nejake extremni hodnoty... Hlavne pri vymene vstriku a velikych zmenach parametru v motoru. A neni tak rychla jako stand alone za x desitky tisic Kc. Kazdopadne pokud je to na nejake decent. doladeni a nechces z toho zdimat do posledniho kone, tak to neni spatna volba z hlediska $/funkcnost.
......
Napsal: 06 srp 2006 18:23
od Libas
Ne, motor nechci ždímat do posledního koně, jen chci využít skrytý potenciál (rezervu, kterou mají všechny motory) za předpokladu bezvadné práci ŘJ co se týká snímá provozních hodnot, upravení sériových parametrů (tj. zvýšení vstřikovacího tlaku, zvýšení komprese, montáží ostřejších vaček, instalaci wideband lambdy atd. atd.). Konečná hodnota (podle prostředků) by měla znamenat nárůst asik 50 hp.
Re: ......
Napsal: 06 srp 2006 21:36
od JonnY
Libas píše:Ne, motor nechci ždímat do posledního koně, jen chci využít skrytý potenciál (rezervu, kterou mají všechny motory) za předpokladu bezvadné práci ŘJ co se týká snímá provozních hodnot, upravení sériových parametrů (tj. zvýšení vstřikovacího tlaku, zvýšení komprese, montáží ostřejších vaček, instalaci wideband lambdy atd. atd.). Konečná hodnota (podle prostředků) by měla znamenat nárůst asik 50 hp.
hmmpfh? coze to chces? aky potencial?
a ak spravne predpokladam, ze mas na mysli atmosfericky benzinovy motor, tak tych 50hp mi prijde troska prehnanych
skryty potencial 50 hp??? obaja hovorime o nejakom Vee8 Small Blocku?
Re: ......
Napsal: 06 srp 2006 21:51
od Placenta
Libas píše:Ne, motor nechci ždímat do posledního koně, jen chci využít skrytý potenciál (rezervu, kterou mají všechny motory) za předpokladu bezvadné práci ŘJ co se týká snímá provozních hodnot, upravení sériových parametrů (tj. zvýšení vstřikovacího tlaku, zvýšení komprese, montáží ostřejších vaček, instalaci wideband lambdy atd. atd.). Konečná hodnota (podle prostředků) by měla znamenat nárůst asik 50 hp.
pokud bys mel zajem mam na prodej novou Greddy Ultimate v krabici, s CD, navodem, a zastrckou s kabelazi, cena okolo 15 000

specha
Re: ......
Napsal: 07 srp 2006 09:42
od Libas
JonnY píše:Libas píše:Ne, motor nechci ždímat do posledního koně, jen chci využít skrytý potenciál (rezervu, kterou mají všechny motory) za předpokladu bezvadné práci ŘJ co se týká snímá provozních hodnot, upravení sériových parametrů (tj. zvýšení vstřikovacího tlaku, zvýšení komprese, montáží ostřejších vaček, instalaci wideband lambdy atd. atd.). Konečná hodnota (podle prostředků) by měla znamenat nárůst asik 50 hp.
hmmpfh? coze to chces? aky potencial?
a ak spravne predpokladam, ze mas na mysli atmosfericky benzinovy motor, tak tych 50hp mi prijde troska prehnanych
skryty potencial 50 hp??? obaja hovorime o nejakom Vee8 Small Blocku?
Dobre, skryty potencial jest takych 20 hp, zbytok je tych 30 hp, ktore nazenu upravami

Re: ......
Napsal: 07 srp 2006 09:45
od Libas
Placenta píše:Libas píše:Ne, motor nechci ždímat do posledního koně, jen chci využít skrytý potenciál (rezervu, kterou mají všechny motory) za předpokladu bezvadné práci ŘJ co se týká snímá provozních hodnot, upravení sériových parametrů (tj. zvýšení vstřikovacího tlaku, zvýšení komprese, montáží ostřejších vaček, instalaci wideband lambdy atd. atd.). Konečná hodnota (podle prostředků) by měla znamenat nárůst asik 50 hp.
pokud bys mel zajem mam na prodej novou Greddy Ultimate v krabici, s CD, navodem, a zastrckou s kabelazi, cena okolo 15 000

specha
Díky a zdravím do Hluboké nad Vltavou (snad se nebudete topit), ještě včera mě nějak přešla chuť na Greddy e-manage, existují levnější programed jednotky, navíc na moje plánované úpravy by to byl luxus. Jinak jak jezdí 3000GT, videl jsem te na JH Sprintu, bohužel ne v akci......
