Stránka 1 z 1

opel agila: záčátek

Napsal: 09 srp 2006 15:41
od Gorin
zdravím. v úterý jsem udělal řidičák a nyní mě již čeká jen jeho vyzvednutí - od táty mám slíben provoz v autíčku OPEL AGILA 1.2 s tím že si za rok chce koupit nové auto a agilku mi přenechá.

Agila se mi vzhledove docela líbí, navíc je v ní skvělé posezení, poněvadž jsem poněkud větší osoba :)

Co mě ale štve je její výkon >> jelikož se ještě v tuningu a v cenách a v tuningových firmách moc nevyznám, potřeboval bych menší radu.

hodlám tedy zvýšit nějaké ty koníky, ale taky by se mi líbilo, kdyby šla více do otáček, protože je poněkud líná...

ale háček je v tom, že auto je ještě v leasingu, tudíž ano, mírné úpravy ano, ale žádné drastické nezvratitelné zásahy do motoru.. a v tom je právě háček a proto položím pár otázek

a) svíčky ... jaké koupit svíčky?? protože nevím zda když seženu nějaké jiné svíčky, jestli to nebude mít vliv na nastavení softwaru od výrobce, lépeřečeno jestli nové svíčky, sportovní, budou chodit i s originálním nastavením protože flashovat se mi nechce

b) sportovní filtr, kit sání?? tady už bych potřeboval konkrétně doporučit výrobce poměrem cena/kvalita ... ale v hlavních rolích je obsazena AGILA a PENÍZKY :)

c)výfuk.... má cenu rvát u tohoto vozu nějaké peníze do výfuku a to nejen z pohledu zvuku (na to si můžu koupit koncovku a dělat frajera) ale jde mi spíše o nějakého toho koníka, či aspoň oslíka navíc ... zase bych to bral pohledem cena/výkon + je možné najít něco takového v mezích legálnosti (emise, hluk) :)

d) kterou menší úpravu byste mi dále doporučili abych získal nějakého toho koníčka navíc a čím bych mohl zlepšit reakci PLYN - OTÁČKY + krouťák ?? a nesnížit nějak rapidně životnost přibližovadla :)



PSS: až auto nebude v leasingu řeč bude vo něčem jiným - to už bude jen jeden věčný problém - peníze :)

Re: opel agila: záčátek

Napsal: 09 srp 2006 15:53
od Yaris WRC
do toho auta nema cenu pchat ziadne prachy co sa tyka po vykonovej stranke snad sa neurazis ale je to tak aspon podla mna

Re: opel agila: záčátek

Napsal: 09 srp 2006 16:10
od JonnY
s motorom toho moc nenarobis. a ak ano, tak do bude neumerne drahe.
takze ak chces aby to lepsie jelo -> odlahcit co to da, poriadne lepive gumy, brzdy, kvalitny podvozok, a budes sa divit :)
ak by si chcel predsalen vyssi vykon, tak asi idealne by bolo vymeni motor za vacsi, co sa do agily montuje -> nejaka 1.6?

Napsal: 09 srp 2006 16:20
od Gorin
1.0
1.2
1.3
a ta jedna.trojka ma v zakladu mensi vykon nez jedna.dvojka takze :)

kazdopadne je tu jeste jedna moznost... misto vrazeni tech prachu do tehle agilky si koupim treba favorita a toho trochu polepsim :) - mozna i levnejc..


pss: fakt si myslite ze svicky kdyz uz nehnou s vykonem nehnou aspon s timk ze auto pujde lepe do otacek? :)

Napsal: 09 srp 2006 16:29
od Tom_
jak se rika "z hovno bic neupletes " radsi agilku prodej a prisetri si na neco co uz bude mit nejaky vyznam upravovat . Neber to jako urazku ale taky sem tuhle otazku resil pred rokem u felicie :D a ver ze na co dolovat z mrdky typu 1.3 nejaka kone za nehorazny prachy kdyz si za ty prachy co by si do toho vrazil poridis silnejsi auto v zakladu :wink:

Napsal: 09 srp 2006 16:42
od Gorin
hm ok, asi to zavrhnu, ale i tak kdyz uz ne vykon tak aspon aby to slo snadneji do otacek, ... pomohlo by castejsi vytaceni, ze by si to trochu sedlo a uvyklo? nebo to u takto nových motorů už nepomáhá?

Napsal: 09 srp 2006 17:00
od Ozzy_Vita
Taky si myslím, že to nemá cenu. A Agila je podlě mě na nějaké experimenty absolutně nevhodné auto. Já jsem Oplista každým coulem, ale podle mě je Agila tragédie. Nic ve zlém. Kolega z práce ji má taky a nemůže si ji vynachválit. :roll: :wink:

Takže hodně zdaru s " tetrapakem " ... 8)

Re: opel agila: záčátek

Napsal: 09 srp 2006 18:04
od JonnY
rychlejsie do otacok? co presne tym myslis?
lepsia reakcia na plyn a rychlejsie vytocenie na volnobeh -> odlahcit zotrvacnik
rychlejsie do otacok pri jazde (akceleracia)? -> vyssi vykon, odlahcit, skratit staly prevod, mensi polomer kolies...

Re: opel agila: záčátek

Napsal: 09 srp 2006 18:48
od Sly
Jak pise JohnY.
Reakce plyn - otacky > lehky setrvacnik. Z vlastnich zkusenosti muzu rict, ze do jiste doby to byla jedina uprava, kterou jsem opravdu poznal. Muj seriovy setrvacnik mel 7.5kg, v soucasnosti mam duralovy 3.2kg. Nejmarkantnejsi je akcelerace 0-100. Tam se da pri trose zrucnosti snizit cas az o 1s.

Re: opel agila: záčátek

Napsal: 09 srp 2006 20:18
od Anděl
Gorin píše:zdravím. v úterý jsem udělal řidičák
Tak to být tebou, se nejprve naučím pořádně řídit a zároveň začnu šetřit na něco jiného.

Napsal: 09 srp 2006 20:30
od GReddy
musel sme se podivat opravdu jestli agila je to co si myslim a to je nejaky vtip ? :D.. clovece bez urazky ale takovy dotazy ...mam motor 1.0 nebo tka neco a chci zvysit vykon mi prijdou ..nevim jak to rict.... mozna trapny nevim ale tak kdyz chci jezdit jako drak koupim si rovnou neco poradnyho....vis co ti doporucuju? nech si tuhle agilu na mestsky jezdeni a kup si bokem nakou raketu..treba supru MK3 nebo tak neco..na co budes mit cas.

Napsal: 09 srp 2006 20:59
od Kabosh
Ale chlapy, k čemu v dnešní době silný auto :?

Napsal: 09 srp 2006 21:06
od Ryba
Kabosh píše:Ale chlapy, k čemu v dnešní době silný auto :?
treba pro pocit z jizdy, nebo proto abys byl schopen nekoho bezbecne rychle predjet a nebo to taky muzes mit na okruh,vrch,sprint,... ze?

Re: opel agila: záčátek

Napsal: 09 srp 2006 21:34
od Worm
Anděl píše:
Gorin píše:zdravím. v úterý jsem udělal řidičák
Tak to být tebou, se nejprve naučím pořádně řídit a zároveň začnu šetřit na něco jiného.
Asi tak. Nevím jak jsi jezdil/nejezdil dřív, ale zatím bych spíš šetřil a učil se. Navíc tam toho moc nenaženeš to bude spíš škoda peněz.

Jediné co bych asi doporučil, je vyměnit filtr, protože tam není co zkazit.

Napsal: 09 srp 2006 22:37
od Kabosh
Ryba píše:
Kabosh píše:Ale chlapy, k čemu v dnešní době silný auto :?
treba pro pocit z jizdy, nebo proto abys byl schopen nekoho bezbecne rychle predjet a nebo to taky muzes mit na okruh,vrch,sprint,... ze?
jasný. To byla taková řečnická otázka :nono:

Re: opel agila: záčátek

Napsal: 10 srp 2006 11:53
od Mike Mad
za cenu cca 3000e muzes dostat vykon na cca o 100procent nahoru. ale auto nebude na denni jezdeni, bude to zrat jak prase a svezes se tak nekde na sprintu, vrchu (coz s pickupek stejne neni nic moc) apod. a vydrzi to par set km. tak si vyber, pokud chces muzu sem dat link na firmu co tyhle motory dela.

Napsal: 10 srp 2006 13:01
od spyker
S agilou sem jezdil v autoškole a je to fakt lenivý ... nemluvě o podvozku kterej je jak houpačka :P Kup něco staršího výkonějšího ale zas to nepřežeň :wink:

Re: opel agila: záčátek

Napsal: 10 srp 2006 13:04
od JonnY
tak to zas ne. osobne ti doporucujem sa tak rocik vozit na seriovej agile.
a potom zacat hladat neco ine.
pretoze presadnut z autoskoly rovno do necoho vykonneho / rychleho, to moze byt pozvanka rovno do priekopy...

Re: opel agila: záčátek

Napsal: 10 srp 2006 16:43
od Beaver
JonnY píše:tak to zas ne. osobne ti doporucujem sa tak rocik vozit na seriovej agile.
a potom zacat hladat neco ine.
pretoze presadnut z autoskoly rovno do necoho vykonneho / rychleho, to moze byt pozvanka rovno do priekopy...
...nebo na hřbitov.

Napsal: 10 srp 2006 17:14
od GReddy
hele zalezi na nature..ja si sehnal po papirech dvoulitra a jezdim druhym rokem bez nehod...pokuta jedna.za parkovani :D jinak nic...je to o kazdym cloveku...

Napsal: 10 srp 2006 19:58
od Anděl
Teď už jen schází říct, že kdo nezačínal na škoda 105/120, tak dodnes neumí řídit. :lol: