Stránka 1 z 2
Poznej pár rozdílů :o)
Napsal: 14 srp 2006 02:33
od MarauderZ28
Napsal: 14 srp 2006 02:42
od biker
zadny tam nejsou,nezkousej to na nas pane

Napsal: 14 srp 2006 04:01
od pokorneo
Napsal: 14 srp 2006 08:44
od Termik
Vypadá to pěkně, ještě aby to pěkně fungovalo a je to

Napsal: 14 srp 2006 09:28
od DC
no hezký; to bude booooost

Re: Poznej pár rozdílů :o)
Napsal: 14 srp 2006 09:39
od Mike Mad
mar> to jsi musel nechat vrtat diry do bloku kvuli tem 4bolt drzakum kliky?
Napsal: 14 srp 2006 09:43
od Beaver
Jeden jsem nasel - ten vlevo stoji za hovno, protoze ma pro Marauderuv turbokompresoromnohovalec moc vysokej kompresni pomer. Ten vpravo bude OK. BTW ty mosty kliky vypadaji oproti serii fakt brutalne, akorat pro ne zatim chybi diry pro to sikmy pripevneni, to bych se docela bal vrtat

Napsal: 14 srp 2006 10:01
od Idaho
Beaver píše:Jeden jsem nasel - ten vlevo stoji za hovno, protoze ma pro Marauderuv turbokompresoromnohovalec moc vysokej kompresni pomer. Ten vpravo bude OK. BTW ty mosty kliky vypadaji oproti serii fakt brutalne, akorat pro ne zatim chybi diry pro to sikmy pripevneni, to bych se docela bal vrtat

jsou firmy co ti ty šikmé díry pro klikové zámky udělají a docela levně, profesionálně

Napsal: 14 srp 2006 10:49
od Beaver
Idaho píše:Beaver píše:Jeden jsem nasel - ten vlevo stoji za hovno, protoze ma pro Marauderuv turbokompresoromnohovalec moc vysokej kompresni pomer. Ten vpravo bude OK. BTW ty mosty kliky vypadaji oproti serii fakt brutalne, akorat pro ne zatim chybi diry pro to sikmy pripevneni, to bych se docela bal vrtat

jsou firmy co ti ty šikmé díry pro klikové zámky udělají a docela levně, profesionálně

No to verim, vsak sem ti povidal jak je to se mnou a s naradim

Naposled co jsem daval na Supru ty desticky. Tak sem to nasledne jeste nekolikrat rozebral - poprve protoze jsem musel vratit pistek aby to slo nasadit zpatky. Podruhy protoze jsem tam zapomnel dat pruzinky do desticek. Potreti proto, ze jsem tam dal indikatory opotrebeni a z toho jedna deska byla urcena na druhou stranu, tj. na jednom kole dva indikatory, na druhym by nebyl zadnej. Kdyz jsem tam dal spravnou desku a slozil to, chybely tam podruhy ty pruzinky

Re: Poznej pár rozdílů :o)
Napsal: 14 srp 2006 11:09
od MarauderZ28
Mike Mad píše:mar> to jsi musel nechat vrtat diry do bloku kvuli tem 4bolt drzakum kliky?
jasně Corvette má 4 bolt z výroby Camaro je 2 bolt, jinak ty bloky jsou naprosto identický jen mu chyběj díry se závitem ...
Re: Poznej pár rozdílů :o)
Napsal: 14 srp 2006 11:19
od JonnY
a co ta ojnica, ta ja dva krat sirsia

ale pjekne

Re: Poznej pár rozdílů :o)
Napsal: 14 srp 2006 11:21
od MarauderZ28
to je H Beam origo je I Beam, ta new je široká jako prase ale zase z boku je vydlabaná proto H - na průřezu má tvar písmene H
Re: Poznej pár rozdílů :o)
Napsal: 14 srp 2006 17:48
od PJ
No pekny to je, to pomalu ani nezkladat, ale dat do vytryny

Re: Poznej pár rozdílů :o)
Napsal: 14 srp 2006 19:03
od honza 2.0 16v
PJ píše:No pekny to je, to pomalu ani nezkladat, ale dat do vytryny

dy vytriny bych to daval az se to rozleti... kamosuv otec uz má pěknou sbirku z několika vozů:)
ja zacinam mít taky... rozlámaný vačky, přeražený ojnice atd..... a to to byly jen "seriový"

motory , který nevydrželi naše pokusy
Napsal: 14 srp 2006 23:39
od Wheelman
Kurnik jak se tam ty ojnuice montujou, to se musí ještě rozříznout ne??
Jinak taky mi dneska něco přišlo :

Napsal: 14 srp 2006 23:45
od Wheelman
Ještě jedna foto, foceno mobilem, tak kvalita na prd!
Jinak sorry že tady zasírám jiný téma, ale jsem nějakej línej zakládat jiný

Re: Poznej pár rozdílů :o)
Napsal: 14 srp 2006 23:48
od MarauderZ28
jednou sem v jedný knížce četl že vyleštění do zrcadlovýho lesku může bejt na závadu ...
ale vypadá to super
Re: Poznej pár rozdílů :o)
Napsal: 15 srp 2006 00:14
od Wheelman
kanály nejsou do zrcadlova, jenom ten spalovací prostor, musim udělat lepší foto těch kanálů
Re: Poznej pár rozdílů :o)
Napsal: 15 srp 2006 00:15
od Wheelman
jinak prosimtě, jak že se leze do těch ojnic? Fakt je to blbý ale nikde nic nevidim

Re: Poznej pár rozdílů :o)
Napsal: 15 srp 2006 00:37
od MarauderZ28
a myslíš jako oko na pístní čep a nebo oko na kliku ? to je tak obrobený že ten spoj není videt ... dojdu vyfotit ...
Re: Poznej pár rozdílů :o)
Napsal: 15 srp 2006 00:42
od Wheelman
na kliku jsem myslel, vypadá to fakt dobře, jsem na to prdítko zvědavej

Napsal: 15 srp 2006 01:00
od MarauderZ28
Re: Poznej pár rozdílů :o)
Napsal: 15 srp 2006 09:06
od Mike Mad
tak to je hardcore slicovany.
btw> kdy to budes skladat?
Napsal: 15 srp 2006 11:11
od honza 2.0 16v
není to lámanej spoj? někde sem čet že se ty oka dokonce lámou (dokonc emi to říkal jeden člověk u nás na průmce co tyhle ojnice jeden čas dělal jako melouch na CNCčku) aby byl spoj co nejlepší... nevím ale co je na tom pravdy...
Napsal: 15 srp 2006 13:31
od Krosmen
jj lámou se protože ten zlom přesně sedí proti sobě a než když je uřízneš a vyleštíš a posadíš......
Ale hlavně lom unese větší zatížení při jeho stažení než rovná plocha.....
Re: Poznej pár rozdílů :o)
Napsal: 15 srp 2006 17:42
od PJ
honza 2.0 16v píše:dy vytriny bych to daval az se to rozleti... kamosuv otec uz má pěknou sbirku z několika vozů:)
ja zacinam mít taky... rozlámaný vačky, přeražený ojnice atd..... a to to byly jen "seriový"

motory , který nevydrželi naše pokusy
Takze se mam na co tesit az poridim new auto
Wheelman: pěkná práce, sám nebo někdo jinej šikovnej?
MarauderZ28: No lepší než zrdcadlo by mělo bejt jemný výření, ale toho asi těžko dostahneš tim že to malo vyleštiš to spiš budou nějaký turbulence. Doufam ze je z toho textu pochopit co myslim

Napsal: 15 srp 2006 23:30
od Wheelman
Ne-e nechával jsem to dělat v Engitecu, vypadají že vědí co dělají protože toho dělají docela dost. K tomu povrchu vevnitř kanálů, leštěný to neni, je to prostě vyfrzovaný, trochu změněnej tvar, hodně ubraný vodítka ventilů a a jakoby zaleštěný ale no taky nevim jak to říct, udělám lepší fotky a pak to sem hodim
Napsal: 16 srp 2006 07:51
od Krosmen
Wheelman píše:Ne-e nechával jsem to dělat v Engitecu, vypadají že vědí co dělají protože toho dělají docela dost. K tomu povrchu vevnitř kanálů, leštěný to neni, je to prostě vyfrzovaný, trochu změněnej tvar, hodně ubraný vodítka ventilů a a jakoby zaleštěný ale no taky nevim jak to říct, udělám lepší fotky a pak to sem hodim
na kolik ta sranda vyšla?
Re: Poznej pár rozdílů :o)
Napsal: 16 srp 2006 13:26
od Wheelman
11 a to byly ty nejlevnější a vypadali i dost důveryhodně, ať jsem volal kam jsem volal tak že buď vůbec nedělaj, nebo 30, 25 a podobný a že by to tvalo a támhle problém tady problém atd...
Tady ten člověk ať jsem se ptal na cokoliv tak věděl různý povrchový upravy, na co jak proč atd... Tak si myslim že menší reklama neuškodí

Re: Poznej pár rozdílů :o)
Napsal: 16 srp 2006 18:47
od Beaver
Wheelman píše:11 a to byly ty nejlevnější a vypadali i dost důveryhodně, ať jsem volal kam jsem volal tak že buď vůbec nedělaj, nebo 30, 25 a podobný a že by to tvalo a támhle problém tady problém atd...
Tady ten člověk ať jsem se ptal na cokoliv tak věděl různý povrchový upravy, na co jak proč atd... Tak si myslim že menší reklama neuškodí

Chovanec je rozhodne profik, tomu bych se nebal neco sverit, ostatne Lander s nim taky spolupracuje.