Stránka 1 z 3
Jak zvýšit výkon na 2.5 V6 (24 ventil) od Fordu v Cougaru???
Napsal: 14 srp 2006 20:12
od Fiesta
Chtel bych se dostat na 180-190PS (bez zasahu do pajslu)...poradte jakym zpusobem....CHIP, vlozka, svicky, vyfuk....je tak?
Dik vsem za odborne rady
Re: Jak zvýšit výkon na 2.5 V6 (24 ventil) od Fordu v Cougar
Napsal: 14 srp 2006 20:15
od Fiesta
Momentalne mam 170PS z obsahu 2544 ccm
Napsal: 14 srp 2006 20:17
od Anděl
A už je to tady. Nejlepší bude koupit jiné auto, už se silnějším motorem.

Re: Jak zvýšit výkon na 2.5 V6 (24 ventil) od Fordu v Cougar
Napsal: 14 srp 2006 20:19
od MarauderZ28
200 HP z toho jentak nedostaneš kup do toho ST motor z Cougara nebo Mondea nebo Contouru ...
Re: Jak zvýšit výkon na 2.5 V6 (24 ventil) od Fordu v Cougar
Napsal: 14 srp 2006 20:20
od MarauderZ28
prostě Cougar je líná mrcha byť nástupce Probe tak mu to Probe naseká prdel kdykoli si vzpomene byť má o něco málo míň HP taky se ten Mazda motor v Probe daleko líp ladí ... A hlavně na ten Tvůj motor je minimum věcí a když tak za řepy ...
Re: Jak zvýšit výkon na 2.5 V6 (24 ventil) od Fordu v Cougar
Napsal: 14 srp 2006 20:23
od Fiesta
MarauderZ28 píše:prostě Cougar je líná mrcha byť nástupce Probe tak mu to Probe naseká prdel kdykoli si vzpomene byť má o něco málo míň HP taky se ten Mazda motor v Probe daleko líp ladí ... A hlavně na ten Tvůj motor je minimum věcí a když tak za řepy ...
Ale Maro...ja se neptal na to jestli nasekam nekomu prdel nebo nekdo naseka me....o to tu preci nejde. Jen si chci trochu pohrat s motorem a zajima me kam ta cesta povede...
Napsal: 14 srp 2006 20:26
od Fiesta
Anděl píše:A už je to tady. Nejlepší bude koupit jiné auto, už se silnějším motorem.

neni to jak si myslis...kdyz me tady nekdo rozumne a s odbornyma argumenta tento muj zamer rozmluvi, tak se na to vykaslu...necitim nejak velkou touhu za honbou koniku
Re: Jak zvýšit výkon na 2.5 V6 (24 ventil) od Fordu v Cougar
Napsal: 14 srp 2006 20:32
od Anděl
Fiesta píše:MarauderZ28 píše:prostě Cougar je líná mrcha byť nástupce Probe tak mu to Probe naseká prdel kdykoli si vzpomene byť má o něco málo míň HP taky se ten Mazda motor v Probe daleko líp ladí ... A hlavně na ten Tvůj motor je minimum věcí a když tak za řepy ...
Ale Maro...ja se neptal na to jestli nasekam nekomu prdel nebo nekdo naseka me....o to tu preci nejde. Jen si chci trochu pohrat s motorem a zajima me kam ta cesta povede...
Když uděláš výfuk + sání a k tomu CHIP, tak budeš na nějakých +-190PS.
Re: Jak zvýšit výkon na 2.5 V6 (24 ventil) od Fordu v Cougar
Napsal: 14 srp 2006 20:39
od MarauderZ28
tak tomu teda nevěřím ani náhodou to možná tak komplet vejfuk se svodama bez katu, sání chip a možná možná ...
for Fiesta - vůbec jsi to nepochopil ... bohužel ....
Re: Jak zvýšit výkon na 2.5 V6 (24 ventil) od Fordu v Cougar
Napsal: 14 srp 2006 20:42
od Fiesta
MarauderZ28 píše:tak tomu teda nevěřím ani náhodou to možná tak komplet vejfuk se svodama bez katu, sání chip a možná možná ...
for Fiesta - vůbec jsi to nepochopil ... bohužel ....
tak mi to vysvettli bez toho u Tebe typickyho nadrazenyho taktu...
Rad si to prectu.
Napsal: 14 srp 2006 21:18
od Lobo
bud prekopat na fen a foukat malej boost nebo klasika N/A cesta..
cenove bych rek ze N/A bude horsi, nevim jak jsou na tyhle motory dily nebo jestli pasuje neco treba z probe, ale jinak budes muset nechat na zakazku vyrobit veci.
Takze bych zacal Tckovy ventily, Tckovy pisty, vacky, srazit hlavu, rozlestit saci/vyfukovy/spalovaky, vetsi vstriky/listu kdyz bude potreba, nakej managment motoru atd.. atd..
nic levnyho

Napsal: 14 srp 2006 21:22
od Fiesta
Lobo píše:bud prekopat na fen a foukat malej boost nebo klasika N/A cesta..
cenove bych rek ze N/A bude horsi, nevim jak jsou na tyhle motory dily nebo jestli pasuje neco treba z probe, ale jinak budes muset nechat na zakazku vyrobit veci.
Takze bych zacal Tckovy ventily, Tckovy pisty, vacky, srazit hlavu, rozlestit saci/vyfukovy/spalovaky, vetsi vstriky/listu kdyz bude potreba, nakej managment motoru atd.. atd..
nic levnyho

boze myho...to jsou fakt rady nad zlato....
Vubec nechapete na co sem se ptal....

Napsal: 14 srp 2006 21:25
od JonnY
asi by to chcelo upresnu financny rozpocet.
Napsal: 14 srp 2006 21:33
od Lobo
Fiesta píše:
boze myho...to jsou fakt rady nad zlato....
Vubec nechapete na co sem se ptal....

kdyz tam predtim nebyla tahle veta "(bez zasahu do pajslu)..." tak nemuzu vedet co chces, proto sem vypsal moznosti
jak rika jonny rekni zhruba kolik ses ochotnej do toho dat a podle toho se uvidi, ale hlavne nepis za co nejmin co nejvic hp
jinak svodama a naporovym sanim nic nezkazis

Re: Jak zvýšit výkon na 2.5 V6 (24 ventil) od Fordu v Cougar
Napsal: 14 srp 2006 21:35
od Fiesta
copak muzu neco upresnovat kdyz ani nevim co to bude stat...nemusim mit hned vse...zajimaji me spis nazary tech zkusenych co vi ocem mluvi a dokazi poradit. Abych nenakoupil veci a zjistil ze mi to zvedlo vykon o 2PS a to jeste k tomu na nejakejch 6500ot/min
Napsal: 14 srp 2006 21:40
od Fiesta
Lobo píše:Fiesta píše:
boze myho...to jsou fakt rady nad zlato....
Vubec nechapete na co sem se ptal....

kdyz tam predtim nebyla tahle veta "(bez zasahu do pajslu)..." tak nemuzu vedet co chces, proto sem vypsal moznosti
jak rika jonny rekni zhruba kolik ses ochotnej do toho dat a podle toho se uvidi, ale hlavne nepis za co nejmin co nejvic hp
jinak svodama a naporovym sanim nic nezkazis

max 50 000,-
Napsal: 14 srp 2006 21:40
od Skala
Asi myslíš nějaký základní úpravy,že?...Já myslím,že když dáš sání(could air intake bude na ebay za hubičku),iridiový svíčky,komplet výfuk bez katu,nebo se sport. katem a pak to završíš chipem,tak na těch +-200HP seš....
Pak bych šel cestou odlehčení,carbon kapota kterou nabízí někdo na ČB foru není drahá,pak třeba i carbon nárazníky a prahy...
A když tohle uděláš tak si myslím,že s toho bude hned svižnější autíčko..
Pak ještě třeba cestou kompresoru,u toho nemusíš dělat žádný velký změny,jako přestavbu na turbo...
Tohle co sem napsal,tak takovou cestou jdu ted já..stačí mi jen lehčí úpravy a budu spokojenej a nějakou tu životnost tomu autu taky zachovám,než kdybych dělal nějaký velký úpravy jako měnít vnitřek atd,i když by se mi to líbylo.....
Přeju hodně štestí s Cougharem

Napsal: 14 srp 2006 22:04
od Lobo
ja bych udelal pro zacatek naporovy sani, kompletni lauf od motoru az po konec, odlehcil setrvak+remenice (samo dynamicky vyvazit), pak pripichnul widebandku a podle toho co by ukazala bych rozlozil optimalne smes
pak muzes zkusit zvysit predstih, koupit adj. cam gears a pohrat si s casovanim...
do tyhle ceny by ses mel v poho vejit

Re: Jak zvýšit výkon na 2.5 V6 (24 ventil) od Fordu v Cougar
Napsal: 14 srp 2006 22:59
od MarauderZ28
chtěl sem jen naznačit že ladit motor z Mondea co má 170 HP na 200 HP je nesmysl atmosférickou cestou bez zásahu do motoru, na Probe který má mimochodem úplně jinej motor a je na to 3 prdele dílů se na 200 HP dostaneš, ale je to v podstatě naprotý maximum co jde z toho motoru vykousnout a cena je tak 30 000,- u Duratec-u to jde 1, hůř 2, vše je 3x dražší, pokud do toho chceš vrazit 50 000,- je nejsnažší cesta do toho dát 200 HP motor z ST - bude to rychlejší, levnější, starej můžeš prodat ... a i tak to auto nebude žádná raketa ... a Nebo k tomu dát eaton kompresor to by taky + - 50 000,- mohlo stát a nafoukat 30 HP bude pohoda, každopádně kat ven a nějaký KN saní ...
Re: Jak zvýšit výkon na 2.5 V6 (24 ventil) od Fordu v Cougar
Napsal: 14 srp 2006 23:10
od Fiesta
Ted jsem cetl na nejakym servru ze motor z ST je jen precipovanej motor co mam ja, samoze ze tovarne....maji pravdu nebo to je kec?
Re: Jak zvýšit výkon na 2.5 V6 (24 ventil) od Fordu v Cougar
Napsal: 14 srp 2006 23:22
od MarauderZ28
to je nesmysl ... rozdíly:
klapka z Duratec 3,0
jinej vzduch filt
portovaný sání
spešl vačky
odlehčenej setrvák
nízko restriktní vejfuk
Re: Jak zvýšit výkon na 2.5 V6 (24 ventil) od Fordu v Cougar
Napsal: 14 srp 2006 23:23
od MarauderZ28
pokud by se dal sehnat ještě lepší volbou by byl Duratec 3,0 ten má od 200 HP do 240 HP a je požitej v Jaguar S-Type, Lincoln LS, Mazda MPV, Mazda6, Mondeo ST220
Re: Jak zvýšit výkon na 2.5 V6 (24 ventil) od Fordu v Cougar
Napsal: 14 srp 2006 23:25
od Fiesta
Takze muj postup bude asi takovej...protoze chci dve koncovky laufu, tak necham udelat nerez v Soiete. Pry se do 10 000 vlezu. Pak koupim svicky a nejakej kit sani a zatim uvdime...pristi tyden bych mel jet se serii na brzdu a pak se tepr bude neco menit.
Napsal: 14 srp 2006 23:30
od rozumik
to je sila, chces at ti poradi a kdyz radi tak je posles s jejich radama do riti.
hlavne ze budou dve koncovky

Napsal: 14 srp 2006 23:36
od Fiesta
rozumik píše:to je sila, chces at ti poradi a kdyz radi tak je posles s jejich radama do riti.
hlavne ze budou dve koncovky

no jo....ale ja nebudu menit motor....
Tak jsem psal ze chci zacit mirnou cestou a prvni( na tomtu foru ale klasicka) rada byla ...to je mrdka to musis vymenit motor...na takovy rady se divam hodne z vysoka....
Koncovky chci dve...nevim co je na tom divnyho....kdyz novej lauf tak uz podle myho a nema to nic spolecnyho s vykonem ale spis s estetikou zadni casti auta....
Napsal: 14 srp 2006 23:40
od rozumik
co mas proti swapu? z koleckovyho kresla proste zavodaka neudelas..
normalne tam narvi motor se kterym se da neco rozumne urobit, ve vysledku te to vyjde levneji jak tohle.
Napsal: 14 srp 2006 23:51
od Anděl
Sice to sem úplně nepatří, ale aspoň uvidiš, co jsi si koupil za "sračku"
FORD COUGAR - Ford WRC - Formule F1
http://rapidshare.de/files/12325793/wrc_vs_f1.avi.html
EDIT: Je to závod mezi nima na okruhu v Silverstonu.

Napsal: 14 srp 2006 23:53
od Fiesta
rozumik píše:co mas proti swapu? z koleckovyho kresla proste zavodaka neudelas..
normalne tam narvi motor se kterym se da neco rozumne urobit, ve vysledku te to vyjde levneji jak tohle.
ale kdo tady mluvi o zavodaku...se proberte... Copak tim, ze chci nejaky kone navic je mysleno rovnou to , ze chci mit z limziny raketu.....?
Napsal: 14 srp 2006 23:58
od ARV6
Fiesta píše:rozumik píše:co mas proti swapu? z koleckovyho kresla proste zavodaka neudelas..
normalne tam narvi motor se kterym se da neco rozumne urobit, ve vysledku te to vyjde levneji jak tohle.
ale kdo tady mluvi o zavodaku...se proberte... Copak tim, ze chci nejaky kone navic je mysleno rovnou to , ze chci mit z limziny raketu.....?
na "mirnou" cestu se vyprdni vyhazovat penize kvuli jednotkam PS nema moc cenu...
Jinak bych asi zkusil ten kompresor to mi prijde vzhledem k vysledku nej
Napsal: 15 srp 2006 00:00
od bob ash
Fiesta píše:rozumik píše:co mas proti swapu? z koleckovyho kresla proste zavodaka neudelas..
normalne tam narvi motor se kterym se da neco rozumne urobit, ve vysledku te to vyjde levneji jak tohle.
ale kdo tady mluvi o zavodaku...se proberte... Copak tim, ze chci nejaky kone navic je mysleno rovnou to , ze chci mit z limziny raketu.....?
Ale jde o to, že ta mírná cesta bude stejně drahá jako ten swap a hovno z toho ...