Drag racing Hungary rules
Napsal: 22 srp 2006 10:45
Největší forum o tuningu na českém internetu
./forum/
Protoze by pak poradatele nemeli na cem vydelavat....Tommy-cupra píše:proc neni neco takovyho u nas
Ma byt..Tommy-cupra píše:no treba neco takovyho u nas jednou bude,kdyz muze byt tuning cup a dalsi ruzny akce,treba bude i sprint cup
Teďka nerozumím,,vždyť je jedno,jestli postavíš 1300 turbo nebo 2000 turbo 4x4 hlavně,že bys stim zajel pořádnej čas ne?A budeš si pak moct říct,to jsem zase pojel stou mou 1,3turbo nejnovější Imprezu...a ne,řešit kam dávat ty nesmyslné poháry....???leon4x4 píše:Dobrý by rozhodně sjednocení pravidel bylo. Bylo by super aby si lidé mohli předem rozmyslet do jakého projektu se pustí a až ho dostaví taky by měli šanci to také využít. Takhle to je například tak, že EVO je super varianta podle českých pravidel které jsou třeba v minoni a podle pravidel z HU bych se dostal o kategorii víš za 4x4 a o další za turbo a v ten okamžik bych stejně tak jako třeba 1,8Turbo Syncro Golf startoval v kategorii Auto5000. Takže mi spíš přijdou ty jejich kategorie postavený na nízké objemy a to je také znát. Jezdí tam Corsa A s dvoulitrem a zadním náhonem, Swift 1,3 s Turbem atd.....
Nicméně můj názor je pravidla - ANO
Dát lidem možnost připravit si auto podle pravidel která budou platit několik mnoho let - ANO
Tak to doufám,že bude co nejdříveBřéťa píše:Ma byt..Tommy-cupra píše:no treba neco takovyho u nas jednou bude,kdyz muze byt tuning cup a dalsi ruzny akce,treba bude i sprint cup
Nejlepší časomíra letos byla v Panenském Týnci a organizace sprintů též...poté mimoň a dále už byli na všech srazech samé zmatky ve sprintech,pravidlech...Zemi píše:A ne na kazdym sraze jiny pravidla, vesnicka casomira atd...
Taky se priklanim k tomu, aby hlavnim ukazatelem byl zajetej cas. Rozcleneni do kategorii bude fajn pro sberace poharu, ostatnim je to jedno.FCS píše:Teďka nerozumím,,vždyť je jedno,jestli postavíš 1300 turbo nebo 2000 turbo 4x4 hlavně,že bys stim zajel pořádnej čas ne?A budeš si pak moct říct,to jsem zase pojel stou mou 1,3turbo nejnovější Imprezu...a ne,řešit kam dávat ty nesmyslné poháry....???leon4x4 píše:Dobrý by rozhodně sjednocení pravidel bylo. Bylo by super aby si lidé mohli předem rozmyslet do jakého projektu se pustí a až ho dostaví taky by měli šanci to také využít. Takhle to je například tak, že EVO je super varianta podle českých pravidel které jsou třeba v minoni a podle pravidel z HU bych se dostal o kategorii víš za 4x4 a o další za turbo a v ten okamžik bych stejně tak jako třeba 1,8Turbo Syncro Golf startoval v kategorii Auto5000. Takže mi spíš přijdou ty jejich kategorie postavený na nízké objemy a to je také znát. Jezdí tam Corsa A s dvoulitrem a zadním náhonem, Swift 1,3 s Turbem atd.....
Nicméně můj názor je pravidla - ANO
Dát lidem možnost připravit si auto podle pravidel která budou platit několik mnoho let - ANO
a nevis kdy,ja jen jestli se toho doziju. Bylo by fajn kdyby byli jedny pravidla a byla to soutez na celej rokBřéťa píše:Ma byt..Tommy-cupra píše:no treba neco takovyho u nas jednou bude,kdyz muze byt tuning cup a dalsi ruzny akce,treba bude i sprint cup
přesně tak,..at upravuješ co upravuješ,..prostě zajet co nejlepší čas,.. věřím,že většině jde o čas a ne o poháry..Beaver píše:Taky se priklanim k tomu, aby hlavnim ukazatelem byl zajetej cas. Rozcleneni do kategorii bude fajn pro sberace poharu, ostatnim je to jedno.FCS píše:Teďka nerozumím,,vždyť je jedno,jestli postavíš 1300 turbo nebo 2000 turbo 4x4 hlavně,že bys stim zajel pořádnej čas ne?A budeš si pak moct říct,to jsem zase pojel stou mou 1,3turbo nejnovější Imprezu...a ne,řešit kam dávat ty nesmyslné poháry....???leon4x4 píše:Dobrý by rozhodně sjednocení pravidel bylo. Bylo by super aby si lidé mohli předem rozmyslet do jakého projektu se pustí a až ho dostaví taky by měli šanci to také využít. Takhle to je například tak, že EVO je super varianta podle českých pravidel které jsou třeba v minoni a podle pravidel z HU bych se dostal o kategorii víš za 4x4 a o další za turbo a v ten okamžik bych stejně tak jako třeba 1,8Turbo Syncro Golf startoval v kategorii Auto5000. Takže mi spíš přijdou ty jejich kategorie postavený na nízké objemy a to je také znát. Jezdí tam Corsa A s dvoulitrem a zadním náhonem, Swift 1,3 s Turbem atd.....
Nicméně můj názor je pravidla - ANO
Dát lidem možnost připravit si auto podle pravidel která budou platit několik mnoho let - ANO
Uz pristi sezonu...Tommy-cupra píše:a nevis kdy,ja jen jestli se toho doziju. Bylo by fajn kdyby byli jedny pravidla a byla to soutez na celej rokBřéťa píše:Ma byt..Tommy-cupra píše:no treba neco takovyho u nas jednou bude,kdyz muze byt tuning cup a dalsi ruzny akce,treba bude i sprint cup
maďaři s DOBŘE organizovaným sprintováním začali začátkem devadasátých let a na moto-dragstery se chodili dívat k nám, behěm let se dostali na podobnou úroveň jako my a za poslední roky jsou už naprosto někde jinde !!! ikdyž se během posledních let trošku zpomaliliTommy-cupra píše:no treba neco takovyho u nas jednou bude,kdyz muze byt tuning cup a dalsi ruzny akce,treba bude i sprint cup
tak to je superBřéťa píše:Uz pristi sezonu...Tommy-cupra píše:a nevis kdy,ja jen jestli se toho doziju. Bylo by fajn kdyby byli jedny pravidla a byla to soutez na celej rokBřéťa píše: Ma byt..
Tommy-cupra píše:tak to je superBřéťa píše:Uz pristi sezonu...Tommy-cupra píše: a nevis kdy,ja jen jestli se toho doziju. Bylo by fajn kdyby byli jedny pravidla a byla to soutez na celej rok
tak tohle je zrovna přehnané !!!Taboo píše:Drag racing je zavod v akceleraci. Akcelerace je dana vahou, vykonem, trakci a aerodynamikou vozu + schopnostmi jeho ridice - a NICIM jinym. Zadny z techto aspektu, ktery se primo podili na vysledcich akcelerace, nezavisi na objemu motoru - stejne tak, jako ty vysledky nezavisi treba na stanici, kterou mate prave nalazenou na radiu anebo znacce vaseho obleceni.
Pokud chcete mit nejake pravidla a kategorie, postavte je aspon na tom, co vysledky tech zavodu OPRAVDU ovlivnuje - anebo na vysledcich akcelerace samotne (kterymi jsou cas a konecna rychlost), ne na totalne nelogickych nesmyslech, ktere na ty vysledky nemaji absolutne zadny vliv. Jinak to je uplne to same, jako by jste rozdelili do kategorii bezce jen podle barvy jejich vlasu anebo dostihove kone podle delky jejich ocasu. To, ze nekdo vyhraje poharek v nejake objemove kategorii znamena presne to same, jako by vyhral poharek v kategorii vozu s cervenymi koberecky anebo s radiem znacky Clarion. S prominutim, ja opravdu nevim, proc zrovna Evropa to ma problem uz konecne pochopit...
ma to logiku co pisesTaboo píše:Neni to ale stejne, jako stavet cervene auto jen proto, aby nekdo byl nejlepsi v kategorii cervenych aut? Na tom, s cim a jak nekdo porazi sveho soupere prece vubec nezalezi... Treba Zemi se svou 1.6L FWD CRX by dokazal porazit seriovou 2.0L AWD GSX startujici (diky tomu povedenemu turbo koeficientu) v kategorii do 2.5L (ve ktere by taky startovala treba i jina GSX s trojnasobnym vykonem) - ale zadny poharek za to samozrejme nedostane, protoze ve sve 1.6L kategorii byl treba ctvrty, 2.0L kategorii by vyhral a v 2.5L kategorii by skoncil treba druhy. Ty se svou GSX muzes po nekolika upravach porazit kdejake Ferrari anebo Porsche startujici o tridu anebo i dve vyse, ale zadny poharek za to nedostanes taky. Jak je potom objem motoru nejakou zarukou vyrovnanosti akcelerace a ty udelovane oceneni na zaklade objemovych kategorii nejak spravedlive? Jednim z tech "fun" faktoru drag racing je prave fakt, ze clovek se muze se svou N/A 1.6L FWD CRX postavit proti treba 2.0L turbo AWD Evu anebo N/A 5.7L RWD Corvette - a dat jim na prdel, ne to, ze nekdo porazi jiny vuz stejneho objemu motoru - jen aby za to dostal nejaky poharek. Jakou ma ten poharek potom cenu, kdyz ho vyhraji ve sve kategorii treba se svym V8 Camarem - a treba Zemi, ktery se svou CRX ve sve kategorii nevyhral vubec nic, mi da na ceste domu na prdel? Jak se potom clovek muze utesovat tim, ze byl nejrychlejsi v kategorii do 6.0L - kdyz ho porazila i 1.6L CRX?
Mam to chapat tak, ze i kdyz budu mit HKS cepici, Sparco boty a Momo rukavice, ze stejne nemam vyssi sanci na vyhru ?Taboo píše:Drag racing je zavod v akceleraci. Akcelerace je dana vahou, vykonem, trakci a aerodynamikou vozu + schopnostmi jeho ridice - a NICIM jinym. Zadny z techto aspektu, ktery se primo podili na vysledcich akcelerace, nezavisi na objemu motoru - stejne tak, jako ty vysledky nezavisi treba na stanici, kterou mate prave nalazenou na radiu anebo znacce vaseho obleceni.
Pokud chcete mit nejake pravidla a kategorie, postavte je aspon na tom, co vysledky tech zavodu OPRAVDU ovlivnuje - anebo na vysledcich akcelerace samotne (kterymi jsou cas a konecna rychlost), ne na totalne nelogickych nesmyslech, ktere na ty vysledky nemaji absolutne zadny vliv. Jinak to je uplne to same, jako by jste rozdelili do kategorii bezce jen podle barvy jejich vlasu anebo dostihove kone podle delky jejich ocasu. To, ze nekdo vyhraje poharek v nejake objemove kategorii znamena presne to same, jako by vyhral poharek v kategorii vozu s cervenymi koberecky anebo s radiem znacky Clarion. S prominutim, ja opravdu nevim, proc zrovna Evropa to ma problem uz konecne pochopit...
Taboo píše:Ty Momo rukavice - s koeficientem 2.385 - by te automaticky zaradily o dve tridy vyse, a tam by jsi uz musel ponekud pritlacit. Ja bych doporucil assless leather chaps znacky Greddy, always a crowd pleaser... Trust meBeaver píše:Mam to chapat tak, ze i kdyz budu mit HKS cepici, Sparco boty a Momo rukavice, ze stejne nemam vyssi sanci na vyhru ?.