Stránka 1 z 1

Ford Probe B.B.K.

Napsal: 27 srp 2006 18:12
od MarauderZ28
Tak první prototyp Big Brake Kitu je na světě :o)

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Napsal: 27 srp 2006 18:41
od Krosmen
to bude asi slušně brzdit!!!!
Ale za deště bych ho montovat nechtěl....

Re: Ford Probe B.B.K.

Napsal: 27 srp 2006 18:46
od MarauderZ28
taky sem měl radost že se zadarmo sprchuju ...

Napsal: 27 srp 2006 20:32
od T-O-M
hezký wilwoody - takový tuning uznávam, ještě by chtěly trochu do laku, protože nový asi nebudou, ale perfekt 8)

Napsal: 27 srp 2006 20:48
od Jirka S2
Zdar máš tam adaptery,nebo ty třmeny jsou na origo uchytech?
potřebuji sehnat-uděly adaptery.

Re: Ford Probe B.B.K.

Napsal: 28 srp 2006 01:24
od MarauderZ28
udělaný adaptéry .. jinak brzdiče zrepásnu koupil sem je za 2100 Kč je to Superlite série nejlehčí brzdiče od Wilwood

Napsal: 28 srp 2006 11:21
od Beaver
Ha, první Probe co bude brzdit :D

Re: Ford Probe B.B.K.

Napsal: 28 srp 2006 21:40
od Dan Mag
Krásné brzdy 8) :cry:

Re: Ford Probe B.B.K.

Napsal: 28 srp 2006 22:12
od Dan Mag
Mimochodem jakou tloušťku a průměr má nový kotouč (1,25")??

Re: Ford Probe B.B.K.

Napsal: 28 srp 2006 22:51
od MarauderZ28
295*25

Re: Ford Probe B.B.K.

Napsal: 29 srp 2006 09:25
od Dan Mag
MarauderZ28 píše:295*25
měl jsem dojem, že nejnižší tloušťka kotouče u kitů wilwood je 1.25"(31,75 mm). Jak se případně upravuje pokud jsou kotouče užší??

Re: Ford Probe B.B.K.

Napsal: 29 srp 2006 13:10
od MarauderZ28
Wilwood dělá nepřeberný množství brzdičů pro kotouče nechlazený pro s vnitřním chlazením a na různý tloušťky. Tyhle brzdiče byly právě vybraný na brzdiče do tloušťky 26. Taky se musí vybrat brzdič se správným průměrem pístků protože jinak Ti nebude stíhat origo posilovač.

Re: Ford Probe B.B.K.

Napsal: 29 srp 2006 22:46
od Dan Mag
MarauderZ28 píše:Wilwood dělá nepřeberný množství brzdičů pro kotouče nechlazený pro s vnitřním chlazením a na různý tloušťky. Tyhle brzdiče byly právě vybraný na brzdiče do tloušťky 26. Taky se musí vybrat brzdič se správným průměrem pístků protože jinak Ti nebude stíhat origo posilovač.
Předpokládám, že bude rozhodovat poměr tlaku v brzdné soustavě a plochy pístku(ů). Ovšem můžeš to trochu rozvést?

Re: Ford Probe B.B.K.

Napsal: 29 srp 2006 23:29
od MarauderZ28
hele pokud teda sem vyčetl správný info tak origo plovoucí jednopísty se berou jako dvoupístový pevný teda součet průměru pístů novýho brzdiče se musí rovnat součtu průměrů brzdiče původního pro kterej je navržen posilovač tedy pokud bude součet větší nebude posilovač stíhat a budeš muset zmáčknout víc pedál ...

Re: Ford Probe B.B.K.

Napsal: 30 srp 2006 21:14
od MarauderZ28
ještě drobnej dodatek myslel sem to tak, ale špatně sem se vyjádřil takže mělo to být napsáno takto ...

polomer jendopistku na druhou krat Pi

se musi rovnat 2 krat polomeru ctyrpistku nadruhou krat pi

Re: Ford Probe B.B.K.

Napsal: 30 srp 2006 21:35
od GTRunner
MarauderZ28 píše: polomer jendopistku na druhou krat Pi

se musi rovnat 2 krat polomeru ctyrpistku nadruhou krat pi
tak tak...velikost plochy by se mel rovnat souctu velikosti ploch pistku

jinak..neni ten brzdic trochu nasikmo? podle obrazku se zda, ze brzdic neni v jedne ose s kotoucem...nebo je to nasazeny jenom tak kvuli fotce?

Re: Ford Probe B.B.K.

Napsal: 30 srp 2006 21:46
od MarauderZ28
jj není to připevněno úplně naostro neb to drží na maketě a šrouby maj menší průměr navíc destičky visej na vodícím čepu a ten ještě nemám, šlo nám jen o to zda se to tak nějak nahrubo podařilo a teď jen doladíme mušky, navíc pro prodejní kusy budou jiný brzdiče Wilwood Dynalite který maj kompaktnější design :o)

Re: Ford Probe B.B.K.

Napsal: 31 srp 2006 17:51
od Dan Mag
MarauderZ28 píše:ještě drobnej dodatek myslel sem to tak, ale špatně sem se vyjádřil takže mělo to být napsáno takto ...

polomer jendopistku na druhou krat Pi

se musi rovnat 2 krat polomeru ctyrpistku nadruhou krat pi
v pohodě, pochopil jsem. Ovšem poněkud mi uniká následující: Pokud necháme stejnou plochu pístků a tlak v brzdový soustavě je rovněž konstatní tak logicky síla vyvozená na desku je stejná!? Samozřejmě závisí ještě na styčný ploše brzdový desky a kotouče. Trošičku mi uniká výhoda větších brzd, samozřejmě s větším průměrem kotouče máme větší rameno na kterém síla působí -- větší moment. Měl jsem představu že práve síla vyvozená na kotouč je rozhodující ??

Napsal: 31 srp 2006 18:08
od MarauderZ28
to není o síle já na Probe brzdy zaflekuju kdy se mi zlíbí, to je hlavně o rovnoměrnosti tlaku a hlavně o velikosti kotouče malý brzdy okamžitě upečeš, čím větší kotouč tím lepší odvod tepla ...

Re: Ford Probe B.B.K.

Napsal: 31 srp 2006 18:10
od Dan Mag
Díky.