Stránka 1 z 3
Koně díky ground wire ? No problem ...
Napsal: 28 srp 2006 22:08
od MarauderZ28
Napsal: 29 srp 2006 16:58
od raddy
pokles krutiaceho vykonu? no problem....
debaty ohladom prinosu pridavneho zemnenia budu vecne, s pozitivnymi aj negativnymi nazormi, v oboch pripadoch podlozenymi.
Ak spravne rozumiem grafu, tak modre udaje su zakladne a cervene s namontovanym zemenim.
v tomto pripade vsak kludne moze ist o chybu merania a to by bol asi ten lepsi pripad, pretoze narast HP je 9k ale pokles krutiaceho momentu je 13,7lb-ft(18.57Nm).
Takisto, zakladny max. vykon je dosiahnuty pri 5013rpm, modifikovany pri 5677rpm (ak dobre vidim), co je o 664ot vyssie, podobne zakladny max. krutiaci moment je pri 4801rpm a modifikovany pri 5546rpm co je o 745ot vyssie.
Bud som to zle pochopil alebo mi z grafu vypliva ze instalacia uvedeneho zemnenia vyrazne zhorsila parametre motora.
Prosim o dodatocne vysvetlenie grafu.
Dik
Napsal: 29 srp 2006 17:17
od Alfoun
Hm zajimaci. Da se tomu verit,proc ne,ale chtel bych videt vic testu a ne jenom s Volvem.Akorat nerozumimtomu v cem jsou tyhle kabely lepsi nez klasicky?
Re: Koně díky ground wire ? No problem ...
Napsal: 29 srp 2006 19:16
od MarauderZ28
jak klasický ? klasický tam žádný nejsou maximálně jeden z baterky na kostru, tímhle uzemníš zařízení a motor extra ...
Napsal: 29 srp 2006 19:37
od Alfoun
Chtel jsem rict,naco kupovat tyhle kabely,kdyz si je muzu vyrobit sam. Na druhou stranu tam pisou,ze ty kabely maj 10x mensi odpor nez normalni(klasicke) kabely.
Re: Koně díky ground wire ? No problem ...
Napsal: 29 srp 2006 19:39
od MarauderZ28
mno já nevím cena na ebay je mnohem nižší než když to budeš vyrábět ...
Re: Koně díky ground wire ? No problem ...
Napsal: 29 srp 2006 20:23
od paveld
Konkretne ktery casti motoru nebo zarizeni by jste uzemnovali?
Re: Koně díky ground wire ? No problem ...
Napsal: 29 srp 2006 20:58
od MarauderZ28
všude kde je vedená kostra na kastly .... nebo kostřený určitý agregáty alternátor, startér ....
podotýkám, že vůbec neříkám, že to něco přidá, hodil sem to sem jako zajímavost .....
Re: Koně díky ground wire ? No problem ...
Napsal: 29 srp 2006 22:08
od JonnY
huh, preco je z grafu vyrezany len rozsah 5250 az 6250 otacok?
Napsal: 30 srp 2006 02:19
od Taboo
Smazano
Re: Koně díky ground wire ? No problem ...
Napsal: 31 srp 2006 00:44
od Dejv
Re: Koně díky ground wire ? No problem ...
Napsal: 31 srp 2006 16:33
od Vecernicek
Naprosto jsem nechápal o co jde, ale z textu pana Tabooa vyplynulo přídavné kostření, ahááá... super věc tohlencto, myslíte že to fakt něco přidá? Až se budu nudit všechno přikostřím

Re: Koně díky ground wire ? No problem ...
Napsal: 01 zář 2006 06:17
od Zemi
...dovazene zotrocenymi mimozemstany primo z Marsu... To jako fakt???

Re: Koně díky ground wire ? No problem ...
Napsal: 01 zář 2006 08:07
od Beaver
Zemi píše:...dovazene zotrocenymi mimozemstany primo z Marsu... To jako fakt???

Ano, ale tezi se na to na Merkuru, tam jsou kovu zasoby dostatecny

Re: Koně díky ground wire ? No problem ...
Napsal: 01 zář 2006 09:22
od martin
Neřídí tu vesmírnou loď náhodou Ripleyová?

Re: Koně díky ground wire ? No problem ...
Napsal: 01 zář 2006 09:58
od Dejv
martin píše:Neřídí tu vesmírnou loď náhodou Ripleyová?

já bych řekl že to sou goauldi

Jinak nevím kde si ten výkonovej graf vzali, auto pokud má dobrý origo kostry,je nesmysl aby se přidáním pár kabliků takhle rapidně zvýšil výkon.....to prostě není reálný.
Re: Koně díky ground wire ? No problem ...
Napsal: 01 zář 2006 11:08
od Taboo
Smazano
Napsal: 01 zář 2006 11:26
od Ritchma
Chápu to tak že když u auta s ŘJ odpojim baterku na nějakou trošku delší dobu a zapojim tak bude trošku rychlejší?
Napsal: 01 zář 2006 11:28
od Alfoun
Ted bude kazdej pred sprintama odpojovat baterie

Napsal: 01 zář 2006 11:30
od raddy
Ritchma píše:Chápu to tak že když u auta s ŘJ odpojim baterku na nějakou trošku delší dobu a zapojim tak bude trošku rychlejší?
ehm, taboo to mierne zovseobecnil, nie kazda ECU funguje tymto sposobom, hlavne starsie nie. sposob, akym moderne ECU koriguju parametre na zaklade vonkajsich vstupov je casto velmi komplexny a komplikovany. ale ved vyskusaj

Napsal: 01 zář 2006 11:43
od Ritchma
No já si myslim že kdybych to udělal tak to stejně ani nepoznám a ani nevim jak dlouho bych jí musel mít odpojenou
Napsal: 01 zář 2006 11:57
od Michal Puš
tak je to dobrý nebo ne??? dá to něco??

Napsal: 01 zář 2006 12:05
od JonnY
Michal Puš píše:tak je to dobrý nebo ne??? dá to něco??

ne. hodnoty ktore tam ma riadiaca jednotka dlhodobo, su optimalne. ak ju zresetujes, bude dostavat ine nez optimalne data, ktore casom zkoriguje.
Re: Koně díky ground wire ? No problem ...
Napsal: 01 zář 2006 12:35
od Vecernicek
Já to teda zkoušel ale za jiným účelem a nic jsem nepoznal
Asi protože to není obyčejná řj. ale VW

Napsal: 01 zář 2006 12:36
od Taboo
Smazano
Napsal: 01 zář 2006 12:57
od Taboo
Smazano
Napsal: 01 zář 2006 13:00
od Ritchma
U mě je to tak že sem si dal za cíl s téměř sériovym autem prostě pokořit na jednom sraze 15s skoro bez úprav. Posledně už to bylo 15,073s a prostě to chci dostat pod tu hranici a pak s tim skončim. Takže každá taková levná blbovina zní dobře i když je to asi ptákovina. Čili bych zkusil i takovou blobst za to asi nic nedám. Ale na jak dlouho tu baterku odpojit?
Napsal: 01 zář 2006 15:08
od JonnY
Taboo píše:Ve vetsine pripadu tovarna samozrejme povazuje za "optimalni" nejpriznivejsi kompromis driveability, spotreby, spolehlivosti, zivotnosti a performance (az na poslednim miste)
a presne tak to je pre drtivu vacsinu z nas optimalne

Napsal: 01 zář 2006 15:13
od remix
Alfoun píše:Ted bude kazdej pred sprintama odpojovat baterie


Re: Koně díky ground wire ? No problem ...
Napsal: 01 zář 2006 22:34
od MarauderZ28
u Probe to funguje tak jak píše Taboo ...