Stránka 1 z 1
Malý dárek pro Probe
Napsal: 01 zář 2006 22:35
od MarauderZ28
Napsal: 01 zář 2006 22:43
od DC
žeby decánko ostřejší vačice?

Re: Malý dárek pro Probe
Napsal: 01 zář 2006 22:44
od MarauderZ28
Legendary KLZE heads & cams

Re: Malý dárek pro Probe
Napsal: 02 zář 2006 00:13
od Dejv
Napsal: 02 zář 2006 09:03
od Tommy1978
Napsal: 02 zář 2006 10:24
od Spitfire
jak moc ostry?

Napsal: 02 zář 2006 10:39
od Kroci
Napsal: 02 zář 2006 12:49
od BALI
Spitfire píše:jak moc ostra?

jako břiva

Napsal: 02 zář 2006 20:55
od T-O-M
ve skutečnosti spíš tupý, ale

Re: Malý dárek pro Probe
Napsal: 04 zář 2006 13:26
od Zemi
Zdvih vypada vysoce... °? Nakej predpoklad vykonu?
Re: Malý dárek pro Probe
Napsal: 04 zář 2006 13:37
od MarauderZ28
KLZE je vyladěná verze tý 2,5 V6 co má MX-6 nebo Probe a má 200 HP je to asi něco takovýho jako ST u Fordu, ty samotný hlavy dle dyna přidaj + 18 HP ...
Re: Malý dárek pro Probe
Napsal: 04 zář 2006 13:38
od Zemi
Slusny... Zajedes s tim nekdy na drag? Myslim ze v 2,5kach by se nemuselo ztratit...
Napsal: 04 zář 2006 13:42
od Alfoun
Muze mi nekdo povedet v cem jsou ty hlavy spesl?Dikes
Re: Malý dárek pro Probe
Napsal: 04 zář 2006 13:43
od MarauderZ28
mno rád bych teď ještě přijdou svody, včera sem dal lehčí setrvák z MX-3 V6 a WRC lamelu od Feroda tak snad se to kapku oživý ... zajímalo by mě zda bude ten setrvák poznat není zas teda o tolik lehčí cca o 3 kg
Napsal: 04 zář 2006 13:43
od MarauderZ28
Alfoun píše:Muze mi nekdo povedet v cem jsou ty hlavy spesl?Dikes
maj ostřejší vačky, větší ventily a větší sací kanály ...
Napsal: 04 zář 2006 13:48
od Alfoun
MarauderZ28 píše:Alfoun píše:Muze mi nekdo povedet v cem jsou ty hlavy spesl?Dikes
maj ostřejší vačky, větší ventily a větší sací kanály ...
Takze jeste ti chybi saci potrubi,nebo uz mas??
Re: Malý dárek pro Probe
Napsal: 04 zář 2006 14:05
od MarauderZ28
to se sežene, já totiž furt přemejšlím zda bych tam nezkusil ze srandy plesknout kompresor a tahle kombinace KLDE spodek a KLZE hlavy je zajímavá že se nemusí šahat na motor samo pokud neplníš nějakou brutal řepu .... (KLZE jako celej motor má moc vysokou kompresy na přeplňování bez úprav)