Stránka 1 z 1

Malý dárek pro Probe

Napsal: 01 zář 2006 22:35
od MarauderZ28
Obrázek

Obrázek

Napsal: 01 zář 2006 22:43
od DC
žeby decánko ostřejší vačice? :-)

Re: Malý dárek pro Probe

Napsal: 01 zář 2006 22:44
od MarauderZ28
Legendary KLZE heads & cams :o)

Re: Malý dárek pro Probe

Napsal: 02 zář 2006 00:13
od Dejv
MarauderZ28 píše:Legendary KLZE heads & cams :o)
:potlesk: 8)

Napsal: 02 zář 2006 09:03
od Tommy1978
8)

Napsal: 02 zář 2006 10:24
od Spitfire
jak moc ostry? :D

Napsal: 02 zář 2006 10:39
od Kroci
8) :)

Napsal: 02 zář 2006 12:49
od BALI
Spitfire píše:jak moc ostra? :D
jako břiva :lol:

Napsal: 02 zář 2006 20:55
od T-O-M
ve skutečnosti spíš tupý, ale 8)

Re: Malý dárek pro Probe

Napsal: 04 zář 2006 13:26
od Zemi
Zdvih vypada vysoce... °? Nakej predpoklad vykonu?

Re: Malý dárek pro Probe

Napsal: 04 zář 2006 13:37
od MarauderZ28
KLZE je vyladěná verze tý 2,5 V6 co má MX-6 nebo Probe a má 200 HP je to asi něco takovýho jako ST u Fordu, ty samotný hlavy dle dyna přidaj + 18 HP ...

Re: Malý dárek pro Probe

Napsal: 04 zář 2006 13:38
od Zemi
Slusny... Zajedes s tim nekdy na drag? Myslim ze v 2,5kach by se nemuselo ztratit...

Napsal: 04 zář 2006 13:42
od Alfoun
Muze mi nekdo povedet v cem jsou ty hlavy spesl?Dikes

Re: Malý dárek pro Probe

Napsal: 04 zář 2006 13:43
od MarauderZ28
mno rád bych teď ještě přijdou svody, včera sem dal lehčí setrvák z MX-3 V6 a WRC lamelu od Feroda tak snad se to kapku oživý ... zajímalo by mě zda bude ten setrvák poznat není zas teda o tolik lehčí cca o 3 kg

Napsal: 04 zář 2006 13:43
od MarauderZ28
Alfoun píše:Muze mi nekdo povedet v cem jsou ty hlavy spesl?Dikes
maj ostřejší vačky, větší ventily a větší sací kanály ...

Napsal: 04 zář 2006 13:48
od Alfoun
MarauderZ28 píše:
Alfoun píše:Muze mi nekdo povedet v cem jsou ty hlavy spesl?Dikes
maj ostřejší vačky, větší ventily a větší sací kanály ...
Takze jeste ti chybi saci potrubi,nebo uz mas??

Re: Malý dárek pro Probe

Napsal: 04 zář 2006 14:05
od MarauderZ28
to se sežene, já totiž furt přemejšlím zda bych tam nezkusil ze srandy plesknout kompresor a tahle kombinace KLDE spodek a KLZE hlavy je zajímavá že se nemusí šahat na motor samo pokud neplníš nějakou brutal řepu .... (KLZE jako celej motor má moc vysokou kompresy na přeplňování bez úprav)