Stránka 1 z 4

ze 40kW udělat 50kw? + úpravy na favoritu

Napsal: 06 zář 2006 19:06
od BALI
Chtěl bych z favorita 50kW bestii :lol:
teď vážně-do favoritů se dávali i 50kW motory a já mám zrovna ten 40kW. Chtěl bych mít ten 50kW. Vím,že se to liší jen v hlavě,vačkách a počítači.... stačí vyměnit jen tohle nebo je lepší dát 50kW motor?

Napsal: 06 zář 2006 19:16
od honza 2.0 16v
motor z fábky/feldy rovnou

jinač 40-50kw ještě dodám že 50kw má rovný dno pístů 40kw vydlabaný , nebo jetsli chceš zachovat stávajicí tak www.engitec.wz.cz a nabízej tam různý kity na zvýšení objemu a zároven i výkonu - používaj rovný písty

Re: ze 40kW udělat 50kw?

Napsal: 06 zář 2006 19:17
od Rudi
řekl bych, že levnější bude, když tam dáš motor z feldy - 1,3 50 kW

Napsal: 06 zář 2006 19:21
od BALI
honza 2.0 16v píše:motor z fábky/feldy rovnou

jinač 40-50kw ještě dodám že 50kw má rovný dno pístů 40kw vydlabaný , nebo jetsli chceš zachovat stávajicí tak www.engitec.wz.cz a nabízej tam různý kity na zvýšení objemu a zároven i výkonu - používaj rovný písty
díky... o tom dnu jsem nevěděl... myslel jsem,že to je jen o těch třech věcech

Re: ze 40kW udělat 50kw?

Napsal: 06 zář 2006 19:22
od JonnY
skus pohladat tu http://www.skoda.panda.cz/
zarucene tam neco take bude

Re: ze 40kW udělat 50kw?

Napsal: 07 zář 2006 13:29
od Vecernicek
Prodej fáčko kup golfa

Napsal: 07 zář 2006 13:35
od MSG
jsem na to koukal u feldy, je toho dooost, čili je kravina to přestavovat.

Napsal: 07 zář 2006 20:52
od kentoya
motory 135 měli stejný deflektor (zádlab) jako motory ze 130shade, motory 136 už mají rovné písty


50kw favo má vačku 247/247 tuším
40kw favo má vačku 240/asi 240
felda 136 má vačku 256/256

pokud chceš opravdu investovat do motoru fáčka, ser na to co ti radí vtipálci s golfama apod (taky ti můžu poradit jedině nissan), tak se vyplatí vačka z feldy, jenomže tá má větší lágry, tudíž bud zmenšit lágry (ložiska), nebo i s blokem, tu vačku 247/247 mám origo novou a před x lety (asi 9) jsem za ní v boleslavi dal 2,2 za dvojku je k dispozici, jinak podobnou vačku mělo erko a to 248/248, a pokud by jsi chtěl investovat ještě víc tak klika z fábie, ale ta je lepší taky s blokem, protože ten blok má litinovou výztuhu, o bloku s klikou vím tak za 5, jinak mám ještě hlavu s vyhlazenýma kanálama sníženou o 0,5

ale dělej si co chceš a nenech se odradit vtipálkama

Re: ze 40kW udělat 50kw?

Napsal: 07 zář 2006 21:11
od BALI
mě jde spíš o to,co je lepší... jestli vyměnit ty díly nebo rouvnou celej motor z Filcky nebo 50kW z Favoritu

Re: ze 40kW udělat 50kw?

Napsal: 07 zář 2006 21:47
od máca
BALI píše:mě jde spíš o to,co je lepší... jestli vyměnit ty díly nebo rouvnou celej motor z Filcky nebo 50kW z Favoritu
celej motor, stejne bys muisel rozebrat tu 40 a idealne je ji vyndat z auta, psak si spocti ty ceny dilu, nezapomen nejaky to tesneni, gufera....a tisic dalsich picovinek a si v tom za raketu, vymen celej hotovej motor a pocitac a je to, vyjde to levneji a na stejno, akorat ti zbyde jeden motor, kterej zase muzes prodat a tim se ti vynalozene naklady snizi, jen nevim, jestli feldy nebyli mpi a ty mas jen i, jink zkus sehnat motor i s pevodovkou z pikapa,tam je kratsi spajska a jede to jak svine ve fagu, akorat se ti snizi maximalka, le zase po teplicich ji stejne neuzijes :lol: jinak pikap mel pry vzdy 50 kw!

Napsal: 07 zář 2006 21:59
od maysner
feldy byli 1.3 karbec, 1.3i ve dvou vykonostnich verzich(slabsi nevim, silnejsi 50kw), 1.3MPi, 1.6MPi(to MPi nevim presne, ale asi to tak je. doma mame jen silnejsi 1.3i), a 1.9D

nejlepsi sou ve felde asi ty 1.3ky. 1.6 a 1.9 sou na ni moc tezky a brzo odchazi nejaky veci na predni naprave.

k tematu. ja osobne bych volil vymenu motoru. jak uz bylo receno vyjde asi nejlevneji

Re: ze 40kW udělat 50kw?

Napsal: 07 zář 2006 22:09
od Smithy
Ta slabsi 1.3i ma myslim 40 kW......

Re: ze 40kW udělat 50kw?

Napsal: 08 zář 2006 09:28
od Vecernicek
Kentoya: Nejsem vtipálek jsem realista.

Zvedni zvedákem celý auto a dívej se na golfa a na favorita. Výjde ti že favorit je jaksi levnější kopie Golfa. Ale Golf má lepší podvozek (kdo říká že ne je de*il měsíce), tudíž lepší jízdní vlastnosti. Navíc tam nemusíš vrtat do motoru jelikož výkon a spotřeba jsou úplně někde jinde. Prakticky za stejný peníz máš lepší svezení. Onehda jsem jel do servisu a tam mi byl zapůjčen Forman. Zkoušel jsem z něho udělat závodničku, ale prostě to nejde. :D vytočím to k 3000 a konec. U golfa jsem na 3000okamžitě a dál to vytáčím a to už je hudba jak poníci cválají.
Můžeš se dělat s Favoritem, ale nikdy nedosáhneš dobrýho auta. Ceny náhradních komponent jsou leckdy levnější a dostupnější než u Fava kterej pomaličku už končí. A co se týká Nisana... hmm... takže říkáš nedej se odradit tím kdo ti doporučuje golfa, jelikož já ti doporuču nisana? Nevím s touhle značkou nemám zkušenosti, ale vem si za kolik pořídíš špičkovýho golfa a za kolik ojetinu nisana a ještě do toho budeš muset něco vrazit ?

Re: ze 40kW udělat 50kw?

Napsal: 08 zář 2006 10:18
od Idaho
"špičkovýho golfa" ... muhehe dobrá hláška :) nenajdeš v 50ti prodávanejch starejch golfech víc jak jednoho nebo dva jak říkáš ty "špičkový" - jsou to proste střepy at už ej to nissan nebo golf, u toho nissana bych vsadil více na výdrž a kvalitu zpracování motorových dílu... o cenách s enebudu hádat ale na nissana mám levneji než na fávo cca 2/3 věcí.. díly na golfy neznám..

Re: ze 40kW udělat 50kw?

Napsal: 08 zář 2006 18:00
od Laconi
Vecernicek píše:Prodej fáčko kup golfa
Nejlépe f tuninku viď :wink:

Re: ze 40kW udělat 50kw?

Napsal: 08 zář 2006 20:13
od BALI
fáčko neprodám.... máme k němu doma citovej vztah :oops:

Napsal: 08 zář 2006 20:35
od kentoya
hádat se nechci, kdo zná tak ví že golf 1 je českej nápad a protože nešel realizovat u nás, tak se realizoval po útěku v německu, nebyla to narážka na golfy, jen jsem mu řekl jestli chce dělat favo at ignoruje návrhy tipu golf apod a že i já jsem mu mohl poradit kup nissana a místo toho jsem mu napsal co má dělat, jinak golf se z dvoukilem (nissan) nedá srovnat ani po estetické ani po jízdní, ani po cenové stránce a když narvu 200 litrů do fáčka tak mám furt fáčko, když narvu 200 litrů do golfa, mám furt golfa a když narvu 200litrů do 300zx nebo supry mkIII nebo IV tak mám letadlo

Napsal: 09 zář 2006 08:49
od Beaver
V podstate idelani by bylo pouzit vacku z Feldy 50 kW, rovnou z ni vzit i hlavu a od Engitecu koupit nejakou ty vybrusovou sadu (i tech 1350 cm bude zajimavych). Poupravit karburator a pojede to hezky.

Napsal: 09 zář 2006 08:59
od honza 2.0 16v
Beaver píše:V podstate idelani by bylo pouzit vacku z Feldy 50 kW, rovnou z ni vzit i hlavu a od Engitecu koupit nejakou ty vybrusovou sadu (i tech 1350 cm bude zajimavych). Poupravit karburator a pojede to hezky.
tak tak..s tou vačkou bych klído šel i trochu dál (přeci jen cena se moc neliší) - 270-280 je ještě nějak použitelný a myslím že takhle by si byl na nějakejch 90 konících ,nějaký pěkný svody potrubí o 2 tlumičích lehkej setrvák a řemeničky podvozek od HP a mylsím že můžeš potrápit i trochu vozidla...

Re: ze 40kW udělat 50kw?

Napsal: 09 zář 2006 09:50
od BALI
takže řikáte,vykašlat se na ŘJ a dát tam karbec?

Re: ze 40kW udělat 50kw?

Napsal: 09 zář 2006 10:20
od honza 2.0 16v
BALI píše:takže řikáte,vykašlat se na ŘJ a dát tam karbec?
jojo.. je to jednodušší pokud se rozhodneš upravovat v domácích podmínkách - zamyslel bych se napoužití zapalování (upravenej rozdělovač,a nějaká chatrá škatule) zGII -má to kámoš na stovce a chodí to moc dobře

Re: ze 40kW udělat 50kw?

Napsal: 11 zář 2006 10:13
od gizmi
Bali: sam mam fakana a nikdy to nebude zavodak.. Na co cpat do motoru? Ja osobne jsem zkracoval hlavu, dal hribek, rozperku, silnejsi altik a konec.. Vzdyt ve fakanovi z 94 je vyhoda ze zere malo a ze je spolehlivej..Tak proc ho tejrat zbytecnostma? To uz je lepsi koupit jine auto s potencialem zavodaka..Facko je fakt jen z A do B.. ;)

Re: ze 40kW udělat 50kw?

Napsal: 11 zář 2006 11:03
od Vecernicek
Nisan rulez...všichni tuňáci kupte si Nisany... Celý forum je nějak zasedlý proti VW a nevím proč... asi protože je to lepší značka něž... držím hubu

Re: ze 40kW udělat 50kw?

Napsal: 11 zář 2006 12:54
od honza 2.0 16v
L.A.M.A. píše:
Vecernicek píše:Kentoya: Nejsem vtipálek jsem realista.

Zvedni zvedákem celý auto a dívej se na golfa a na favorita. Výjde ti že favorit je jaksi levnější kopie Golfa. Ale Golf má lepší podvozek (kdo říká že ne je de*il měsíce), tudíž lepší jízdní vlastnosti. Navíc tam nemusíš vrtat do motoru jelikož výkon a spotřeba jsou úplně někde jinde. Prakticky za stejný peníz máš lepší svezení. Onehda jsem jel do servisu a tam mi byl zapůjčen Forman. Zkoušel jsem z něho udělat závodničku, ale prostě to nejde. :D vytočím to k 3000 a konec. U golfa jsem na 3000okamžitě a dál to vytáčím a to už je hudba jak poníci cválají.
Můžeš se dělat s Favoritem, ale nikdy nedosáhneš dobrýho auta. Ceny náhradních komponent jsou leckdy levnější a dostupnější než u Fava kterej pomaličku už končí. A co se týká Nisana... hmm... takže říkáš nedej se odradit tím kdo ti doporučuje golfa, jelikož já ti doporuču nisana? Nevím s touhle značkou nemám zkušenosti, ale vem si za kolik pořídíš špičkovýho golfa a za kolik ojetinu nisana a ještě do toho budeš muset něco vrazit ?
no celkem dlabes blbosti, fago zrovna nemusim resp. vse co vyraby skoda od dob mbcek. Ale nandas podvozek HP, dodelas stabilizatory, das chlazeny brzdy investice cca 15000. A jizdnima vlastnostma to predbehne Golfa 1 i 2 na koni podvozku. Motor je OHV tragedie, ale pracovat se s tim da neni problem 90 kw aby ten motor furt vydrzel 50 tisic mezi repasema ktere te vyjdou na 5000 az 6000 kc. Nebo to muzes oturbit, a ta investice neni zase az takova. Ale pak to krouti poloosy.

Golf taky neni zadna vyhra, to radsi Forda nebo Japonce.
s tozhle pasáží naprostej souhlas- fáčko s těmahle úpravama(když dáš ještě lepší řízení a volant a nějaký 14" kola 194/45/14 a pod) padne hodně dobře do ruky a vcelku si sním hraješ , což se nedá říct o golfu se kterým se musíš prát

Re: ze 40kW udělat 50kw?

Napsal: 11 zář 2006 19:35
od BALI
Jak si poradí moje řídící jednotka (40kW) když tam dam vačky z 50kW Fáva (kámošovi se válí doma,když tam dával 280/280) a výbrusem hlavy tak 0,6-1mm ? ? ?

Napsal: 11 zář 2006 20:02
od máca
nepojede to lip, proste ten pocitac tam dava vseho malo a s tou vackou to moc nedohonis, dej tam karbec, ten jeste poladis, nevim jak na fago, ale ja kdyz mel rapida zs motorem z facka, tak sem tam dal jeste karburator z renaultu fuego z 2,0ltra, pesne to sedlo na rapodacky saci potrubi a jelo to jak z praku! ale abych uklidnil dlsi pisalky....taky to zralo, pod 10 sem se nedostal, ale jelo to fakt jak hovado a v ty dobe sem neresil za kolik to jezdi, ted mam spotrebu stejnou, ale vozim si prdel ve 2,5bawu a to je jiny svezeni :lol: