Stránka 1 z 1

Kované písty dotaz

Napsal: 06 říj 2006 20:26
od sub13
Prosím poraďte: konečně mi přišly kované písty MAHLE na Subaru WRX Sti. Zajímalo by mě, proč se liší tvarem vrchní části pístu? Originál píst má nahoře takový "domeček-šikmou střechu" (viz obrazek č.1)

Písty MAHLE ale mají vrchní část rovnou (obrázek č.2).

Proč je tato část rovná? Na co to má vliv? A v čem je výhoda tohoto řešení?

Napsal: 06 říj 2006 20:51
od kentoya
více méně se jedná o dva typy deflektorů a je asi celkem jedno který tam bude, protože i ten kovaný, pokud dobře vidím, tak má ten deflektor vzbrán tak aby nebránil ventilům, je celkem možné, že kovaný má deflektor trochu větší (možná je to jen optický klam), tudíž bude mít statickou kompresi o cca 0,1-0,2 menší, tudíž eliminuje případné orovnání hlavy a bloku, aby byla komprese zachována,

hlavně si zjisti přesný rozměr výbrusu, častokrát, bývá výbrus na kované písty o cca 0,01-0,02mm větší kvůli rozpínavosti materiálu a případnému zadření

tak to by snad stačilo

Napsal: 06 říj 2006 21:09
od Placenta
hlavne maji tlusty kraje tak nehrozi ukapnuti pri velkem tepelnem namahani 8)

Napsal: 07 říj 2006 09:11
od pinki
Podle mě je to kvůli kompresi.Ty kované Ti umožní zvětšit plnící tlak,protože Tu kompresi snížily.

Re: Kované písty dotaz

Napsal: 07 říj 2006 12:49
od PJ
pinki: to je mozny, ale od pohledu bych to radsi nestrilel, ten pist muze bejt zase trochu vyzsi a bude na tom s kompresí stejne.

Jinak vypadaj pekne :wink:

Re: Kované písty dotaz

Napsal: 10 říj 2006 07:31
od Zemi
No komprese nizsi byt nemusi kdyz je celkove pist vyssi. Blbe vyfocenej ten puvodni pist... Chce to vyfotit spolu vedle sebe... A rovnou s ojnicema at je v tom jasno...