Stránka 1 z 2
B16a1
Napsal: 09 říj 2006 23:05
od MarauderZ28
Kamarád shání nevíte kde koupit ? A jaký je rozdíl B16a1 a B16a2 ???
Re: B16a1
Napsal: 10 říj 2006 07:20
od Zemi
O zadnym ted nevim... Do ceho to chce nacpat mimochodem?
A2:
- Vyssi pisty
- Krapet ostrejsi vacky
- OBDI (vs. A1s OBD0 - snad nelzu)
- jiny tvar vstrikovaci listy
- 1 lambda (A1 ma 2x)
To o pistech a vackach jsem se docetl
ZDE, ale nekteri tvrdi ze vacky jsou identicky. Vicemene by se nam meli valet nekde v dilne takze neni problem to promerit, ale nam je to fuk co je to za typ. Kdyz planujes upravy tak je to fakt burt - motory jsou hardwarove jinak naprosto shodny...
Re: B16a1
Napsal: 10 říj 2006 08:48
od xenon04
v serii
A1 1595ccm 110kW/7600ot 144Nm/7100ot - civic, crx 90-92
A2 1595ccm 118kW/7600ot 150Nm/7000ot - civic 92-00, crx 92-98
viz
http://www.hondaclub.cz/modely.asp
Re: B16a1
Napsal: 10 říj 2006 10:28
od MarauderZ28
díky ...
chce to nacpat do Civic 95 ...
Re: B16a1
Napsal: 10 říj 2006 10:57
od Zemi
MarauderZ28 píše:díky ...
chce to nacpat do Civic 95 ...
A ted tam ma co za motorizaci?
Re: B16a1
Napsal: 10 říj 2006 12:02
od MarauderZ28
zeptám se ho ...
Re: B16a1
Napsal: 10 říj 2006 17:39
od Bordel
ja chci taky B16

Re: B16a1
Napsal: 10 říj 2006 18:50
od JonnY
Danecek píše:ja chci taky B16


nic take ako B16 neexistuje.
vitaminy B su predsa : B1, B2, B3, B5, B6, B7, B9 s B12

Re: B16a1
Napsal: 10 říj 2006 21:23
od MarAt
B16 není vitamin,ale stopový prvek..

Re: B16a1
Napsal: 10 říj 2006 21:25
od Zemi
Projimadlo jasne...
Re: B16a1
Napsal: 10 říj 2006 23:35
od Wheelman
Vačky jsou snad stejný myslim, ale taky si nejsem jistej, je větší průměr klapky, a jiný mapy v ECU snad.
Re: B16a1
Napsal: 11 říj 2006 00:05
od MarauderZ28
tak tam má prej 1,3 l
Re: B16a1
Napsal: 11 říj 2006 18:10
od Zemi
MarauderZ28 píše:tak tam má prej 1,3 l
huh to bude mit perny... To at si sezene kompletni auto zboreny treba jinak se zblazni... Tam bude muset vymenit i nadrz s cerpadlem atd...
Napsal: 16 říj 2006 14:50
od emrik
Podobny swap sa chystame tiez urobit cez zimu. B16A1 pojde do civic coupe 92-95. Elektroniku budeme konvertovat na OBD1.
Re: B16a1
Napsal: 16 říj 2006 14:56
od Zemi
Skoda jen ze Civic Coupe je tezkej.

Napsal: 16 říj 2006 15:06
od emrik
EE9 vazila v serii 980kg. Bol som ju vazit. Coupe ma max 1100 kg. Myslim, ze nebude problem s tym jazdit pod 14 sek/400m
Napsal: 16 říj 2006 15:08
od Zemi
emrik píše:EE9 vazila v serii 980kg. Bol som ju vazit. Coupe ma max 1100 kg. Myslim, ze nebude problem s tym jazdit pod 14 sek/400m
No se seriovym B16A1 to urcite nepujde pod 14s.

A vidim ze 906team. Vitaj.

Napsal: 16 říj 2006 15:10
od emrik
no veru zo seriou to nejde. Chceme z neho dostat 200 konikov do jari

Uz nam chyba len 10.

Napsal: 16 říj 2006 15:13
od Zemi
emrik píše:no veru zo seriou to nejde. Chceme z neho dostat 200 konikov do jari

Uz nam chyba len 10.

Nejaky fotky? Upravy? Nebo je to tajny?

Ja mam par tydnu serii B16A1 v 900kg CRX a rekord zatim 13,93s... Bych chtel videt co by to zajelo s 50PS navic.

Re: B16a1
Napsal: 16 říj 2006 15:21
od emrik
to si zajazdil celkom pekne. Asi boli dobre podmienky. Ten moj civic zajazdil 13,5. Upravy klasika : vacky, lestena hlava, vyfuk, soft. Este to chce poriadne sanie a klapku. Ak si kupujes casak Autotuning (SK) tak tam budes lepsi popis v niektorom z buducich cisiel
Re: B16a1
Napsal: 16 říj 2006 15:23
od emrik
inac vtec je teraz pri 6650 rpm a max krutak pri 7800 rpm
Re: B16a1
Napsal: 16 říj 2006 15:25
od Zemi
emrik píše:to si zajazdil celkom pekne. Asi boli dobre podmienky. Ten moj civic zajazdil 13,5. Upravy klasika : vacky, lestena hlava, vyfuk, soft. Este to chce poriadne sanie a klapku. Ak si kupujes casak Autotuning (SK) tak tam budes lepsi popis v niektorom z buducich cisiel
A co pisty? Co myslis svody... Mam dat 4-1 nebo 4-2-1 nechat? Jinak klapku jsem ted mel 58>63mm a na serii rekl bych zadny rozdil... Nic...

Re: B16a1
Napsal: 16 říj 2006 15:37
od emrik
piesty su povodne. Jazdil som na 95 okt benzin. Zvody.. hmm. Ja som zvolil velke priemery 4-1 a s rovnakymi dlzkami od hlavy k spoju. Na brzde som videl ake dolezite su spravne spracovane prechody z dvoch do jednej rury. Pekne bolo vidno, ze od toho miesta sa zacinali pekne cervenat az smerom k hlave (4-2-1 na prelude). Seriove zvody: bolo citit, ze pri 7500 ot uz nebol taky narast vykonu. (Subj. pocit).
Re: B16a1
Napsal: 16 říj 2006 15:40
od emrik
inac k tomu swapu : chceme pouzit hydro prevodovku z integry. Usetrime si tym aj pracu s kablovou spojkou
Re: B16a1
Napsal: 16 říj 2006 15:43
od Zemi
Takze FD 4,7.

To bude pekne kratky...
Re: B16a1
Napsal: 16 říj 2006 15:52
od emrik
davali sme uz aj 4,9:1 do b16a2 a to je nieco. V ciely dotacas 4 stupen pri 8500 ot. A nadherny krutak na jednotke vzdy utrhne kolesa pridanim plynu
Re: B16a1
Napsal: 16 říj 2006 15:56
od Zemi
Jo to verim.

Tech 4,13 co mam ted je moc dlouhych... Treba pristi rok to zkratim uvidime podle penez...
Re: B16a1
Napsal: 16 říj 2006 16:15
od emrik
na kablovu prevodovku sa tazko zhana FD.
Re: B16a1
Napsal: 16 říj 2006 16:57
od xenon04
Zemi píše:Skoda jen ze Civic Coupe je tezkej.

co je u Tebe těžký?
v techničáku je psáno rovnejch 1000kg
jako startovací hodnota mi to nepřijde nějak moc - to i hatch 6g je těžší
tady jedno zajímavý coupe B16A
http://home.fuse.net/lin/ride.html
emrik: držim palce

taky bych si nechal líbit

Re: B16a1
Napsal: 17 říj 2006 05:32
od Zemi
@xenon04: U me je tezky co neni v serii pod 1000kg.

Jinak luxus stranka. Uz je v oblibenych (mezi asi 500 odkazama

)...
@emrik: Aha to jsem netusil ze je to nejakej pruser... Na svym cervenym EE9 ale jedes kabel ne?