Stránka 1 z 1
Koncový tlumič výfuku
Napsal: 16 říj 2006 18:35
od duval
Mám menší dotaz , uvažuju o nákupu koncového tlumiče na aute mam vsechno origo (svody, kat,střední tlumič) jde mi hlavne a hezkej né prilis basovej zvuk , dosáhnu ho tímto koncákem ?
http://www.tuningshop.cz/Sportovni-vyfu ... 30274.html" onclick="window.open(this.href);return false;
predem dekuji za odpovedi

Napsal: 16 říj 2006 19:02
od GReddy
asi
Re: výfuk
Napsal: 16 říj 2006 19:12
od honza 2.0 16v
duval píše:Mám menší dotaz , uvažuju o nákupu koncového tlumiče na aute mam vsechno origo (svody, kat,střední tlumič) jde mi hlavne a hezkej né prilis basovej zvuk , dosáhnu ho tímto koncákem ?
http://www.tuningshop.cz/Sportovni-vyfu ... 30274.html
predem dekuji za odpovedi

koukni do bazaru-Kury tenhle tlumič prodává/al za celkem zajímavou cenu
teoreticky když dáš tenhle koncáck a všechno ostatní zahcováš,mělo by to bejt teroeticky trochu hlubší a na výkonu nic nepoznáš..
Napsal: 16 říj 2006 19:14
od Dejv
jediný způsob jak dosáhnout hezkého zvuku, tak vykuchat vše

a dát tam jen tuto koncovku. vlstní zkušenost s tímto vozem i tímto motorem

Napsal: 16 říj 2006 20:06
od duval
Dejv píše:jediný způsob jak dosáhnout hezkého zvuku, tak vykuchat vše

a dát tam jen tuto koncovku. vlstní zkušenost s tímto vozem i tímto motorem

Kdyz to vykucham
1. Neprojdu TK
2. a bude rvat az az ... a to bych nerad

Re: výfuk
Napsal: 16 říj 2006 20:12
od duval
honza 2.0 16v píše:duval píše:Mám menší dotaz , uvažuju o nákupu koncového tlumiče na aute mam vsechno origo (svody, kat,střední tlumič) jde mi hlavne a hezkej né prilis basovej zvuk , dosáhnu ho tímto koncákem ?
http://www.tuningshop.cz/Sportovni-vyfu ... 30274.html
predem dekuji za odpovedi

koukni do bazaru-Kury tenhle tlumič prodává/al za celkem zajímavou cenu
teoreticky když dáš tenhle koncáck a všechno ostatní zahcováš,mělo by to bejt teroeticky trochu hlubší a na výkonu nic nepoznáš..
tak nejak sem si to predstavoval , a co spotreba ? nekde sem cet ze Volnejsi pruchod spalin = mensi spotreba je to pravda ?
Re: výfuk
Napsal: 16 říj 2006 20:50
od Anděl
duval píše:honza 2.0 16v píše:duval píše:Mám menší dotaz , uvažuju o nákupu koncového tlumiče na aute mam vsechno origo (svody, kat,střední tlumič) jde mi hlavne a hezkej né prilis basovej zvuk , dosáhnu ho tímto koncákem ?
http://www.tuningshop.cz/Sportovni-vyfu ... 30274.html
predem dekuji za odpovedi

koukni do bazaru-Kury tenhle tlumič prodává/al za celkem zajímavou cenu
teoreticky když dáš tenhle koncáck a všechno ostatní zahcováš,mělo by to bejt teroeticky trochu hlubší a na výkonu nic nepoznáš..
tak nejak sem si to predstavoval , a co spotreba ? nekde sem cet ze Volnejsi pruchod spalin = mensi spotreba je to pravda ?
Lepší výplach motoru + posunutí výkonu do vyšších otáček = větší spotřeba.
Ale pokuď budeš měnit jen koncový tlumič, tak nic nepoznáš.

Je to spíše styling zvuku, než tuning.

Napsal: 16 říj 2006 21:26
od Motis
Jde li o zvuk tak určitě se změní

Re: výfuk
Napsal: 16 říj 2006 21:58
od Ivan
Nikdo Ti neřekne, jak se změní zvuk. Na každém autě a motoru je to jiné. Musíš to vyzkoušet. A už to tady píšeme po tisící dokola....
Napsal: 16 říj 2006 22:03
od LuckyR
Napsal: 16 říj 2006 22:03
od LuckyR
Napsal: 17 říj 2006 06:29
od FCS
akolik to prida koni ?? 50??
Napsal: 17 říj 2006 07:26
od duval
Jo ja vim , ale nemuze se s nim spojit

Napsal: 17 říj 2006 08:54
od Dejv
duval píše:Dejv píše:jediný způsob jak dosáhnout hezkého zvuku, tak vykuchat vše

a dát tam jen tuto koncovku. vlstní zkušenost s tímto vozem i tímto motorem

Kdyz to vykucham
1. Neprojdu TK
2. a bude rvat az az ... a to bych nerad

1tk projdeš a em taky
2. v malých otáčkách to neřve....dá se s tím po městě jezdit v pohodě v klidu. řikám že jsem tenhle vejduk na tomhle a stímhle motorem dělal....a přesně vím jak se to chová. a spotřeba nahoru nešla. drží se pořád kolem 8L když se jezdí pod plným plynem

Napsal: 17 říj 2006 17:47
od G3-Lower
Trochu vec mimo, ale tim vykuchat vse je mysleno nechat jen trubku od svodu az po koncak?Kat a tlumice pryc...A co treba kdybych dal pryc prestredni tlumic a misto koncaku nejaky ladak (asi od KM). Zvysi se spotreba? Posunese vykon do vyssich otacek? Jak to ze se posune po vykuchani celeho systemu vykon do vyssich otacek? Diky rychlejsimu odvodu spalin?Jak tedy dostat co nejvetsi vykon do co nejmensich otacek?
Napsal: 17 říj 2006 19:03
od LuckyR
duval píše:
Jo ja vim , ale nemuze se s nim spojit

K večeru bývá na icq 319-988-684 myslim, že je online zrovna
Napsal: 17 říj 2006 19:06
od Dejv
G3-Lower píše:Trochu vec mimo, ale tim vykuchat vse je mysleno nechat jen trubku od svodu az po koncak?Kat a tlumice pryc...A co treba kdybych dal pryc prestredni tlumic a misto koncaku nejaky ladak (asi od KM). Zvysi se spotreba? Posunese vykon do vyssich otacek? Jak to ze se posune po vykuchani celeho systemu vykon do vyssich otacek? Diky rychlejsimu odvodu spalin?Jak tedy dostat co nejvetsi vykon do co nejmensich otacek?
všechny překážky co jsou v cestě výfukových plynů tvoří určitý snížení výkonu, po odstranění se nemají kde výfukové plyny ''zbržďovat'' tak výkon jde do větších otáček a na druhou stranu klesá Nm. Není to ovšem pravidlem...závisí na motoru, vstřikování, jaká je vačka atd atd atd.....ps: každé zvýšení výkonu,nebo ''hrábnutí'' do výfukového systému nemusí způsobovat vyšší spotřebu

Napsal: 17 říj 2006 19:13
od duval
LuckyR píše:duval píše:
Jo ja vim , ale nemuze se s nim spojit

K večeru bývá na icq 319-988-684 myslim, že je online zrovna
Uz sem ho zastihl

Napsal: 17 říj 2006 20:05
od blázen
Dejv píše:G3-Lower píše:Trochu vec mimo, ale tim vykuchat vse je mysleno nechat jen trubku od svodu az po koncak?Kat a tlumice pryc...A co treba kdybych dal pryc prestredni tlumic a misto koncaku nejaky ladak (asi od KM). Zvysi se spotreba? Posunese vykon do vyssich otacek? Jak to ze se posune po vykuchani celeho systemu vykon do vyssich otacek? Diky rychlejsimu odvodu spalin?Jak tedy dostat co nejvetsi vykon do co nejmensich otacek?
všechny překážky co jsou v cestě výfukových plynů tvoří určitý snížení výkonu, po odstranění se nemají kde výfukové plyny ''zbržďovat'' tak výkon jde do větších otáček a na druhou stranu klesá Nm. Není to ovšem pravidlem...závisí na motoru, vstřikování, jaká je vačka atd atd atd.....ps: každé zvýšení výkonu,nebo ''hrábnutí'' do výfukového systému nemusí způsobovat vyšší spotřebu

stím až tak nesouhlasím, příliš rychlé vyplachování - odvod plynů z válce (nadměrnou rychlostí - větší než rychlost zvuku) způsobí SNÍŽENÍ výkonu vlivem rozkmitání objemu plynu ve válci a k následému ovlivnění pohybu pístu a počáteční fáze sání..dá se to jednoduše vyzkoušet..
Napsal: 17 říj 2006 20:17
od honza 2.0 16v
pokud to je na II golfa, tak kámoš má na motoru takovou zkušenost že:
vytlouct kat, nebo nahradit trubkou- ano
vyhodit první tlumič za katem - ne
vyhodit/nahradit střeďák za průchodnější -ano
koncák libovolnej průchozí
tohle je sestava co se kámošovi osvědčila , ostatní verze tolik nejely..
Napsal: 18 říj 2006 06:27
od G3-Lower
Tak ja dam jen ten koncak hlavne at to ma trosku zvuk. Kat nechavam dokud funguje, preci jen zivotni prostredi uz tak nicime....