Stránka 1 z 1

Sejto na váze

Napsal: 09 lis 2006 15:19
od MarauderZ28
Resp. vypadá to jak malý plástve, k čemu tam jsou ? Aby zabraňovali víření vzduchu ? A je možno to odstranit neb je to restrikce a nebo ta restrikce zas není tak velká a nemá to smysl ?

Obrázek

Re: Sejto na váze

Napsal: 09 lis 2006 15:31
od JonnY
jj nejak to tusim usmernuje prudenie.
mam taky pocit, ze niekedy sa odstranovala MENSIA cast, cimz cez vahu preslo trocha nezmeraneho vzduchu.
odstranit to cele urcite nie.

Napsal: 09 lis 2006 16:27
od raddy
sietka ma len ochrannu funkciu, ak chces mozes ju kludne odstranit. nevytvara prakticky ziadnu restrikciu.

Napsal: 10 lis 2006 08:42
od jps
a teď babo raď :?:

Re: Sejto na váze

Napsal: 10 lis 2006 09:55
od semysak
podle me pokud by to melo usmernovat proudeni tak ty dirky musi byt trubicky jakoze svazek 'brcek' urcite by mel byt prumer mensi nez delka tech trubicek, pokud to je sito tak je jeako ochrana aby motor nenasal nejaky vetsi smeticko a trosku to viri proudeni, pokud by si chtel unmetred air musel by si vykmochat tu umelohmotnou trubku na vetsi prumer jak je to v ty pravy casti asi mozny na jednom aute mam stakovy kovovy sitko soucasti vzduchovyho filtru ale tam je debimetr s klapkou

Napsal: 10 lis 2006 11:33
od Alfoun
Bych rekl,ze ta sitka je tam z toho duvodu,kdyby se nahodou neco v ty vaze uklepalo,tak aby to nevlitlo do motouru.... :?: Z toho duvodu je sitka za snimacem.....

Re: Sejto na váze

Napsal: 10 lis 2006 11:37
od semysak
no sokoro bych si typnul ze to co vidime je pohled od motoru filtr je na strane toho sitka

Re: Sejto na váze

Napsal: 10 lis 2006 11:40
od Alfoun
semysak píše:no sokoro bych si typnul ze to co vidime je pohled od motoru filtr je na strane toho sitka
to ja bych zase rekl,ze tahle strana se prisroubuje na filtr.

Napsal: 10 lis 2006 12:40
od raddy
pani, pisem znova ze sietka ma len ochrannu funkciu. na 200sx pouzivame podobne AFM zo sietkou povodne zo 300zx alebo skyline a ci maju sietku alebo je odstranena, funguju uplne rovnako. skuste sa zamyslet ako moze sietka nieco usmernovat a naco...meraci system je na principe vyhrievaneho odporoveho mostika, ktory sa meni vplyvom ochladzovania vyhrievanej vetvy prietokom vzduchu. Nic tam nie je potrebne usmernovat. Jedine problemy sa mozu vyskytnut ak je AFM hned pred turbom, vtedy vyrenie vzduchu kompresorom turba sposobuje chybne meranie v AFM....

Napsal: 10 lis 2006 12:57
od JonnY
DSM FAQ píše:What is a MAS honeycomb?

This refers to a thin, gold-colored grille material located at the front of the mass airflow sensor (MAS). Its raison d'etre is to 'straighten' out the incoming airflow into the MAS. This is a requirement of the Karmaan vortex airflow sensor used in the MAS. The upper portion of the honeycomb affects the measured air, while the lower portion affects bypass air - air that is not measured by the MAS.

Removing the lower portion of this honeycomb-like material can sometimes help delay fuel cut on 1G DSMs, by adding a few percent more unmetered air into the air/fuel mixture. Some owners, however, complain the mod makes their engine run rougher - the current theory is that the turbulet lower airflow somehow affects the non-turbulent upper airflow where the two flows meet.

Please note that under no circumstances can all of the honeycomb material be removed from the MAS. Doing this will screw up your idle huge, as the MAS airflow measurement gets all screwed up. Only the lower portion may be removed, and generally only on 1G cars.

2G owners often find out they can't remove any of the honeycomb material. Fortunately, since the 2G MAS flows a lot more air than the 1G MAS, the honeycombs should be considered far less of a concern.

See the FAQ Locator (look in the "Intake" section) and Jim McKenna's MAS modification page for more information. For those interested in the entire MAS sensor assembly, please read Mike Jackson's DSM MAF Theories Page.

ono, asi zalezi od konkretneho motoru, a typu pouzitej vahy vzduchu...


pane Taboo, nepoviete nam k tomu neco?

Napsal: 10 lis 2006 13:24
od raddy
aha, pardon, co som napisal plati samozrejme pre hotwire MAF, na tej fotke mi to tak pripadalo. Ako pises, na ine typy snimacov to moze mat svoju funkciu, ale podla fotky je to hot wire AFM, vsak nech sa vyjadri majitel...

Re: Sejto na váze

Napsal: 10 lis 2006 13:31
od Darkbug
na VVOC, kdysi nekdo tohle mrizkovani odstranil a rozdil zadnej, akorat se mu pak nestastnou nahodou podelala vaha vzduchu :( doslova "never more" hodnoceno :/

Re: Sejto na váze

Napsal: 10 lis 2006 13:51
od MarauderZ28
semysak píše:no sokoro bych si typnul ze to co vidime je pohled od motoru filtr je na strane toho sitka
přesně tak s tím, že váha je přidělaná hned na klapce a filtr je o kus dál ..

Napsal: 10 lis 2006 17:47
od Bavo
Já se nedávno někde dočetl,že odděláním síťky se nenápadně zvýší krouťák.. :D
je to samozřejmě blbost,ale pro jistotu jsem ji vyndal.. :potlesk:

změna samo žádná :wink:

Napsal: 10 lis 2006 17:51
od Bavo
určitě to chání váhu a motor při náhodným proražení filtru před hrubou
nečistotou
teda podle mě..

Napsal: 13 lis 2006 15:23
od Paolo.n
Zalezi co je to za typ vahy. Pokud je to jen obycejny sitko, tak to nevim, ale pokud jsou to takovy ty "vceli plasty" cca 1 cm dlouhy, tak to skutecne slouzi k usmerneni proudu vzduchu. Myslim ze se to pouziva u vah s nejakym virivym senzorem (nejak se to presne jmenuje, ale nevzpomenu si) a ma to generovat nejakou vystupni frekvenci.

Re: Sejto na váze

Napsal: 15 lis 2006 00:43
od street.racer
Mno, ty sejtka jsou vetsinou kvuli ochrane, kdyby neco nahodou tak aby motor nespapal treba kousek te vahy.
Taky se pry stava, ze kdyz odstranis tu mrizku na turbo motoru, tak napr. pri ubrani plynu, kdy muze jit zpetne vzduch od turba zpet smerem ven, tak ten vzduch se dostane k te vaze (pokud je to hot-wire) vaha nameri vic vzduchu a hodi Ti to tam bohatsi smes...

Pak co jsem se ted pro zajimavost kouknul do knihy, tak tam byla napsana jak "ochranna mrizka", tak "mrizka vedeni vzduchu", ale ta na vedeni vzduchu byla na strane filtru.