Stránka 1 z 1

Těsnění pod makovici

Napsal: 16 lis 2006 12:18
od Idaho
vybírám tesnění pod makovici na červenku , chci kovové , pravděpodobne od HKS ( uvažuji i o greedy ) a narazil jsme na to že i kovová těsnění se dělí dále :
Stopper type
Grommed type
Bead Type

Jaký je mezi nimi rozdíl ? prolejzla jsme nekolik vwebu a zjistil jsme že Stopper je z mnoha tenkých plechů, al enikde ani zmínka o konstrukci tech zbylých dvou ?,

čím se liší a které spíše použít u přeplnovaného motoeu ?
předpokládám že všechyn typy jsoukovove, tudíž se bude muset rovnat blok i hlava.. Nebo se pletu? ( mám L6 motor 7MGTE )

Napsal: 16 lis 2006 23:34
od Beaver
Co jsem zjistil ja, tak STOPPER se doprocuje pro silne boostovany motory, protoze je celkove nejodolnejsi. Jinak obvykle pisou, ze BEAD staci pro vetsinu aplikaci (tj. do cca 400 koni problem asi nebude).

Napsal: 17 lis 2006 10:02
od blázen
hlavně pořádně srovnat hlavu a blok

Napsal: 17 lis 2006 18:24
od Idaho
blázen píše:hlavně pořádně srovnat hlavu a blok
práve proto beru celokovové a ne jem pokovené - protože budu mít rovnanej blok i hlavu :)

Napsal: 17 lis 2006 18:26
od blázen
taky sem uvažoval o kovovém ale musel bych nechat srovnat blok

Re: Těsnění pod makovici

Napsal: 17 lis 2006 19:21
od martin
někde jsem četl že při použití celokovového těsnění se musí povrchy nejen srovnat ale i vyleštit.

Napsal: 17 lis 2006 23:38
od kentoya
leštit nenní nutno jen orovnat broušením, nikoli frézováním, aby byl povrch dostatečně hladký