Turbo kkk k16.Dobrá volba pro felinu 1,6?
Napsal: 19 lis 2006 21:56
Kde sehnat turbo kkk k16 a nebo nejake lepsi za rozumnou cenu, rozumne kvality.
Největší forum o tuningu na českém internetu
./forum/
Tak povídej. Jak jsou řešený svody a výfuk ? Bude IC ? Jak s ECU ? Jak s dodávkou paliva ? AFR bude měřený nebo je to na blind ?dICK8 píše:Noo treba jo.
já myslím že ho volně položí do motorového prostoru (místa je tam dost) a zasype chip(sy) aby mel i ten číptjůningBeaver píše:Tak povídejdICK8 píše:Noo treba jo.
AdieuD píše:ostra vacka se dela tak, ze ji posypes parikovejma chipsama.
neni to spatnej umysl, konecne felcce doprat poradne koniky
No ja jsem odpornik na slovo vzajet, ja uz par mesicu zkoumam jak nacpat turbo do meho motorudICK8 píše:HMM Vidim že se to tu hemží samýma odborníkama...AdieuD píše:ostra vacka se dela tak, ze ji posypes parikovejma chipsama.
neni to spatnej umysl, konecne felcce doprat poradne konikyAle alespon umite cist (kde chlapi, kde ne jak ani co)
JASNĚAdieuD píše:No ja jsem odpornik na slovo vzajet, ja uz par mesicu zkoumam jak nacpat turbo do meho motorudICK8 píše:HMM Vidim že se to tu hemží samýma odborníkama...AdieuD píše:ostra vacka se dela tak, ze ji posypes parikovejma chipsama.
neni to spatnej umysl, konecne felcce doprat poradne konikyAle alespon umite cist (kde chlapi, kde ne jak ani co)
Ale porad toho vim malo
![]()
]ty zas rad mackas F5, co?:-)
Opravdu mas KKK K16tky?Prosim foto.Protoze jsou 2 druhy.Na Porsche biturbo jsou 2 K16 ale každa jina.Krosmen píše:Jestli chceš K16 mám doma asi tři v ucházejícím stavu sou z lancie a jedno z alfy vše nafta na malej plnící tlak kterej se dá na WG nastavit bude stačit...už sem i řešil jestli bych ho nenabastlil na pumu s nízkym tlakem by to fungovalo......
mno K-16 by mnělo být označení konkrétního turba.Používali se na takžka všech italskejch ropácích okolo dvou litrů objemu.Mám celkem tři dvě stejný ty sou z lancie a jedno s jinejma přírubama na kompresorový části to je z alfy 75.....to z tý alfy je v nejlepšim stavu.....nafotim až budu na chajdě a foto poskytnu.......Renault Welt píše:Opravdu mas KKK K16tky?Prosim foto.Protoze jsou 2 druhy.Na Porsche biturbo jsou 2 K16 ale každa jina.Krosmen píše:Jestli chceš K16 mám doma asi tři v ucházejícím stavu sou z lancie a jedno z alfy vše nafta na malej plnící tlak kterej se dá na WG nastavit bude stačit...už sem i řešil jestli bych ho nenabastlil na pumu s nízkym tlakem by to fungovalo......
Ja taky shanim,svody na K16 už mam.Diky za ochotu.
uděláme smněnný obchod dám ti to z alfy a na oplátku mi dáš xenonovou sadu místo H1 se světelnym tokem okolo 6000Renault Welt píše:Opravdu mas KKK K16tky?Prosim foto.Protoze jsou 2 druhy.Na Porsche biturbo jsou 2 K16 ale každa jina.Krosmen píše:Jestli chceš K16 mám doma asi tři v ucházejícím stavu sou z lancie a jedno z alfy vše nafta na malej plnící tlak kterej se dá na WG nastavit bude stačit...už sem i řešil jestli bych ho nenabastlil na pumu s nízkym tlakem by to fungovalo......
Ja taky shanim,svody na K16 už mam.Diky za ochotu.
No tady vyhledávám pouze vhodné turbo jinak jsem se o všem ostatním trochu informoval čerpal ¨sem i zfora a z ruznych www stranek.Jinak o přestavbe přemýšlýme s bratrem je to automechanik a neco málo o tom ví a ja se snazim zjistit neco víc.ale jeste se tu asi nec odocu..ajsik píše:no to je fuk kdyby to bylo tak jednoduché tak už to někdo řeší jako KIT který si můžeš komerčně koupit... co vím tak to zvládli nějací slováci, celkem to i rozepsali a snad někdo u nás ... ale myslím že počet takto upravených felicií bude ztěží 5ks což při počtu kusů které v ČR jsou a taky znalostech a informacích dostupných o těchto motorech není mnoho.
ps. jenom mi tvůj příspěvek připomíná klasické dotazy "jak dát turbo na motor" , "oturbení motoru" apod. v jiné variaci ...
pokud to myslíš vážně a už jsi tak daleko že jen řešíš jaké turbo by do celého hotového systému pasovalo nejlépe beru vše zpět a máš mou omluvu ... jinak je to mlácení prázdné slámy ... a opravdu si to turbo můžeš volně položit do motorového prostoru a řídit se heslem:
"stickers adds power"
Diky moc za ochotu.Nerikam ze by byly uplne jiny,ale jsou trochu jinak zakoruceny,jinak totožný.tady posilam fotku z ebay.de a je to zhretelny,jinak je to tedy z Porsche 996 BiTurbo.Krosmen píše:mno K-16 by mnělo být označení konkrétního turba.Používali se na takžka všech italskejch ropácích okolo dvou litrů objemu.Mám celkem tři dvě stejný ty sou z lancie a jedno s jinejma přírubama na kompresorový části to je z alfy 75.....to z tý alfy je v nejlepšim stavu.....nafotim až budu na chajdě a foto poskytnu.......Renault Welt píše:Opravdu mas KKK K16tky?Prosim foto.Protoze jsou 2 druhy.Na Porsche biturbo jsou 2 K16 ale každa jina.Krosmen píše:Jestli chceš K16 mám doma asi tři v ucházejícím stavu sou z lancie a jedno z alfy vše nafta na malej plnící tlak kterej se dá na WG nastavit bude stačit...už sem i řešil jestli bych ho nenabastlil na pumu s nízkym tlakem by to fungovalo......
Ja taky shanim,svody na K16 už mam.Diky za ochotu.
No xenon.sadu s H1 s 6000k nevedu.,jen kalsiku 4500k.Krosmen píše:uděláme smněnný obchod dám ti to z alfy a na oplátku mi dáš xenonovou sadu místo H1 se světelnym tokem okolo 6000Renault Welt píše:Opravdu mas KKK K16tky?Prosim foto.Protoze jsou 2 druhy.Na Porsche biturbo jsou 2 K16 ale každa jina.Krosmen píše:Jestli chceš K16 mám doma asi tři v ucházejícím stavu sou z lancie a jedno z alfy vše nafta na malej plnící tlak kterej se dá na WG nastavit bude stačit...už sem i řešil jestli bych ho nenabastlil na pumu s nízkym tlakem by to fungovalo......
Ja taky shanim,svody na K16 už mam.Diky za ochotu.
![]()
![]()
![]()
![]()
Nafot a uvidime.Krosmen píše:tak to moje má jinou přírubu na výfukový straně....jinak sou stejný.....teda až na to že ovládání WG je řešeno ještě starší metodou....přeci jen porsche bude modernější konstrukce než 30 let starej motor původem z lodi.........
heršvec je mi celkem divný to turbo neni nějak zběsile velký že by mnělo dostatek vzduchu pro plnění dvoulitra na výkon 200PS.pokud ho porovnám s TB0367 který mám v coupe je tak o třetinu menší....Renault Welt píše:Nafot a uvidime.Krosmen píše:tak to moje má jinou přírubu na výfukový straně....jinak sou stejný.....teda až na to že ovládání WG je řešeno ještě starší metodou....přeci jen porsche bude modernější konstrukce než 30 let starej motor původem z lodi.........
Jinak pokud vim tak toto turbo jeste pouzival Opel v modelu Calibra 2.0i 16V Turbo. 204ps.
podle tabulek KKK ho tam davali.Krosmen píše:heršvec je mi celkem divný to turbo neni nějak zběsile velký že by mnělo dostatek vzduchu pro plnění dvoulitra na výkon 200PS.pokud ho porovnám s TB0367 který mám v coupe je tak o třetinu menší....Renault Welt píše:Nafot a uvidime.Krosmen píše:tak to moje má jinou přírubu na výfukový straně....jinak sou stejný.....teda až na to že ovládání WG je řešeno ještě starší metodou....přeci jen porsche bude modernější konstrukce než 30 let starej motor původem z lodi.........
Jinak pokud vim tak toto turbo jeste pouzival Opel v modelu Calibra 2.0i 16V Turbo. 204ps.
Upřímně - turbo bych sháněl až jako úplně poslední věc, když už budeš mí teoreticky všechno rozpracovaný a jistotu, že do toho chceš opravdu jít. Navíc i když si všechno naplánuješ, stejně se pak setkáš s problémama, to je skoro jistá věc. Samotný turbo seženeš celkem snadno, buď jetý z nějakýho vrakoviště v nejsitém stavu, nebo nový (třeba turboservis.cz, specialturbo.cz nebo turbocar.cz, určitě někdo bude mít). A hlavně - mechanická zástavba turba je v podstatě ještě sranda, jde jen o svody a pak pospojovat nějaký turbky a hadice. Horší je to pak naladit.dICK8 píše:No tady vyhledávám pouze vhodné turbo jinak jsem se o všem ostatním trochu informoval čerpal ¨sem i zfora a z ruznych www stranek.Jinak o přestavbe přemýšlýme s bratrem je to automechanik a neco málo o tom ví a ja se snazim zjistit neco víc.ale jeste se tu asi nec odocu..
Diky za ty www jeste o vsem popremislymBeaver píše:Upřímně - turbo bych sháněl až jako úplně poslední věc, když už budeš mí teoreticky všechno rozpracovaný a jistotu, že do toho chceš opravdu jít. Navíc i když si všechno naplánuješ, stejně se pak setkáš s problémama, to je skoro jistá věc. Samotný turbo seženeš celkem snadno, buď jetý z nějakýho vrakoviště v nejsitém stavu, nebo nový (třeba turboservis.cz, specialturbo.cz nebo turbocar.cz, určitě někdo bude mít). A hlavně - mechanická zástavba turba je v podstatě ještě sranda, jde jen o svody a pak pospojovat nějaký turbky a hadice. Horší je to pak naladit.dICK8 píše:No tady vyhledávám pouze vhodné turbo jinak jsem se o všem ostatním trochu informoval čerpal ¨sem i zfora a z ruznych www stranek.Jinak o přestavbe přemýšlýme s bratrem je to automechanik a neco málo o tom ví a ja se snazim zjistit neco víc.ale jeste se tu asi nec odocu..