Stránka 1 z 2
duralové řemenice
Napsal: 20 lis 2006 17:00
od Pavel Svoboda
Výroba duralových řemenic.
Stačí poslat vaše stávající ocelové řemenice,
a my vám podle nich vyrobíme odlehčené duralové.
www.b3tuning.com
Sada řemenic na obrázku stojí 1700.- Kč včetně vyleštění.
Napsal: 21 lis 2006 00:03
od Petr78
a jaký je tak zhruba rozdíl hmotnosti oproti serii?
Napsal: 21 lis 2006 09:09
od Pavel Svoboda
duralová řemenice = cca 1/3 původní váhy ocelové řemenice
Napsal: 21 lis 2006 10:55
od Petr78
Pavel Svoboda píše:duralová řemenice = cca 1/3 původní váhy ocelové řemenice
Mno, tak to už by mohlo být znát.
Na kolik asi by vyšlo udělat tuhle řemenici?
http://www.sportovniautodoplnky.cz/stor ... odsID=1225
Napsal: 21 lis 2006 11:00
od Petr78
A cena mě zajímá bez leštění, nevyužil bych to - řemenice není vidět.
Re: duralové řemenice
Napsal: 21 lis 2006 11:00
od Zemi
A to zni dobre kruci... Doufam ze nez rozeberu motor neskoncite.

řemenice
Napsal: 21 lis 2006 11:09
od Pavel Svoboda
tak tahle řemenice tak 1200.- - 1500.-
Re: duralové řemenice
Napsal: 21 lis 2006 11:10
od Pavel Svoboda
Zemi píše:A to zni dobre kruci... Doufam ze nez rozeberu motor neskoncite.

taky doufám
Re: duralové řemenice
Napsal: 21 lis 2006 11:10
od MarauderZ28
jak je to s vyvážením ???
Napsal: 21 lis 2006 11:12
od Sly
Re: řemenice
Napsal: 21 lis 2006 11:14
od Petr78
Pavel Svoboda píše:tak tahle řemenice tak 1200.- - 1500.-
velmi zajímavá cena
až se mi podaří tu originál sundat (jde to blbě) tak se určitě ozvu
Napsal: 21 lis 2006 11:18
od Pavel Svoboda
my vyvážení neděláme. Pracujeme na NC s přesností 0.01 mm.
na přání ale můžeme nechat dynamicky dovyvážit na 10 000 ot./min
Napsal: 21 lis 2006 11:21
od Petr78
Pavel Svoboda píše:my vyvážení neděláme. Pracujeme na NC s přesností 0.01 mm.
na přání ale můžeme nechat dynamicky dovyvážit na 10 000 ot./min
To by bylo fajn. A o kolik by se navýšila cena (po vyvážení)?
Napsal: 21 lis 2006 11:26
od Pavel Svoboda
Do zítra to zjistím!! Zatím jsem to tam nedával.
Mě v Escortu chodí už 4000 km a vibrace nejsou.
Ale mám max. 6000 ot.
Zítra napíšu
Re: duralové řemenice
Napsal: 21 lis 2006 11:40
od semysak
podle me by ty vibrace zane nebyli pozorovatelne na chodu motoru, nebo ze by se auto traslo, toby to vyvazeni muselo byt hodne velke, proste by slo kakat o neco drive nejake lozisko
Re: duralové řemenice
Napsal: 21 lis 2006 11:51
od MarauderZ28
mno já že řemenice origo vyvážený jsou ....
Napsal: 21 lis 2006 11:55
od Pavel Svoboda
Já tu řemenici udělám tak, že na obvodu má házivost 0.01 mm.
a je 3x lehčí. To je, si myslím, slušný.
A ty původní lisované z oceli myslím nejsou lepší ani náhodou.
je ale pravda, že ten materiál nemusí mít všude stejnou hustotu a u nějakých závodních speciálů je dobré vyvážit při 10000 ot /min.
Zjistím a napíšu
Re: duralové řemenice
Napsal: 21 lis 2006 14:11
od MarauderZ28
to já netvrdím, že jsou lepší jen zjišťuju okolnosti ... třeba Camaro má řemenici ocelovou ale je ze dvou částí mezi kterejma je guma - to asi redukuje rázy ? Pak existujou jako upgrade plněný kapalinou (snad to píšu dobře)
vyvážení
Napsal: 21 lis 2006 14:57
od Pavel Svoboda
Tak jsem to zjišťoval a bylo mi řečeno tohle:
firma Elitex Nepomuk se zabývá dynamickým vyvažováním
až do 100 000 ot. /u pletacích strojů/
Řemenice by v pohodě dynamicky vyvážili / do 10 000 ot.min/
Vyrobí vždy přesný trn na ten jeden typ řemenice. Cena trnu se pohybuje bohužel okolo 800 - 1000.- Kč. Samotné vyvážení pak stojí 200.- Kč
Samozřejmě bych vám trn nepočítal celý. Na hojně zastoupených autech bych ho nepočítal asi vůbec. Ještě sháním dál. Určitě budou někde levnější.
Jinak dural jako slitina /hliník (93,8 %), měd (4,3 %), hořčík (1,4 %) a mangan (0,5 %) je prý homogenní materiál /neexistuje rozhranní mezi jednotlivými složkami, tzn., že vlastnosti v celém objemu jsou stejné... /
takže na otáčky do 5 000 to prý řemenice vážící půl kila ložisko nijak zvlášt nenamáhá /když je řemenice přesně vyrobena/.
Re: duralové řemenice
Napsal: 21 lis 2006 15:38
od semysak
a co kdyz nekdo pred vyrobenim zhutni nerovnomerne zakladni material, treba tim ze do toho da nekdo nekolik dobre mirenych ran kladivem a nebo proste spadne z nakladaku pri nakladani/vykladani? potom kdy z se to obrobi tak to zhutneni nebude videt
Napsal: 21 lis 2006 15:47
od Pavel Svoboda
To se samozřejmě může stát a proto je lepší dát u vysokootáčkového motoru větší řemenice vyvážit. Já nejsem proti vyvažování. Ale řemenička o průměru cca 3 cm a váze 10 deka se myslím vyvažovat nemusí.
Jak jsem psal, vyvážení není problém. Jenom se o pár dní prodlouží dodací lhůta. Určitě to bude někdo vyvažovat i v Praze.
Napsal: 21 lis 2006 18:05
od kentoya
pavle přijd si udělat reklamu sem, předpokládám, že zájem bude
http://200sx.cz/forum/viewforum.php?f=1 ... 596dca6c50
vyvážení řemenic
Napsal: 22 lis 2006 14:41
od Pavel Svoboda
takže ještě poslední příspěvek...
To vyvážení do 10 000 ot./min. zařídím do 1 až 2 týdnů. Cena u malé řemenice cca 250.- Kč. U velké cca 350.- Kč

Re: duralové řemenice
Napsal: 28 lis 2006 23:05
od Milan II
Takový řemeničky by se mi móóc líbili... Chtěl jsem je už dávno, ale ty který jsem tehdy viděl, byli o hodně dražší!!!
Napsal: 04 pro 2006 02:39
od krysarr
Hmmm, vypada to zajimave, ale ma cenu davat to do 110Hp Octavie?

Napsal: 04 pro 2006 09:32
od Fiesta
krysarr píše:Hmmm, vypada to zajimave, ale ma cenu davat to do 110Hp Octavie?

má to cenu...montáži snížíš odpor rotujících částí a tím snížiš zátěž motoru....a je jedno zda má 50PS či 500PS
Napsal: 04 pro 2006 10:48
od Velbloud
Fiesta píše:krysarr píše:Hmmm, vypada to zajimave, ale ma cenu davat to do 110Hp Octavie?

má to cenu...montáži snížíš odpor rotujících částí a tím snížiš zátěž motoru....a je jedno zda má 50PS či 500PS
Takový OTčko k tomu: stále řeším, zda se mi to vyplatí u Corsy..
opravte mě zda se mílím, ale na výkonu se to nepozná a pokud se vymění jen tohle tak na úbytku váhy také moc ne.. takže toto by mělo smysl dělat až při kompletní úpravě a odlehčování motoru (vačky, setrvák, atd.), jinak je to "zatím" zbytečné.. je to tak??
Napsal: 04 pro 2006 13:20
od Krosmen
na výkon to určitě žádnej vliv nemá má to pouze vliv na setrvačných silách motoru....pude líp za plynem zase na druhou stranu stratí svoji setrvačnost což se může projevit i horšími rozjezdy......
rozhodně ale pokud máš "odpruženou" řemenici tak tu jedině zase za odpruženou bo by se mohla odporoučet ložiska klikovky.....
Napsal: 05 pro 2006 01:15
od krysarr
Fiesta píše:krysarr píše:Hmmm, vypada to zajimave, ale ma cenu davat to do 110Hp Octavie?

má to cenu...montáži snížíš odpor rotujících částí a tím snížiš zátěž motoru....a je jedno zda má 50PS či 500PS
hmm, safra, a za ty rozumny penize by to mohlo byt i k necemu, precejen mam najeto temer 200kkm. Tak by mu to mohlo trochu ulevit

Napsal: 05 pro 2006 09:17
od sic
Krosmen píše:na výkon to určitě žádnej vliv nemá má to pouze vliv na setrvačných silách motoru....pude líp za plynem zase na druhou stranu stratí svoji setrvačnost což se může projevit i horšími rozjezdy......
rozhodně ale pokud máš "odpruženou" řemenici tak tu jedině zase za odpruženou bo by se mohla odporoučet ložiska klikovky.....
ked pojde "lepsie za plynom" nie je zvysenie vykonu ?
jednu taku remenicu mam doma, ale si myslim, ze ked odlahcis jednu stranu treba nieco urobit aj so zotrvacnikom inak to moze zle skoncit
