Stránka 1 z 2

Jaký je rozdíl mezi AIR RIDEM a LOW RIDEREM?

Napsal: 21 lis 2006 21:22
od tuning_master
Jaký je rozdíl mezi AIR RIDEM a LOW RIDEREM?


Díky za odpověď

Napsal: 22 lis 2006 11:14
od mazda323
se jukni sem:
http://www.slcustom.cz/

jinak air ride = vzduchový podvozek a low ride je hydraulický podvozek
:lol:

Napsal: 22 lis 2006 11:19
od remix
mazda323 píše:se jukni sem:
http://www.slcustom.cz/

jinak air ride = vzduchový podvozek a low ride je hydraulický podvozek
:lol:
8)

Napsal: 22 lis 2006 14:52
od tuning_master
mazda323 píše:se jukni sem:
http://www.slcustom.cz/

jinak air ride = vzduchový podvozek a low ride je hydraulický podvozek
:lol:
Jaké má AIR RIDE a LOW RIDE klady a zápory?

Re: Jaký je rozdíl mezi AIR RIDEM a LOW RIDEREM?

Napsal: 22 lis 2006 15:30
od Velbloud
Oboje je pouze na efekt... na jízdní vlastnosti je to naprd.

Re: Jaký je rozdíl mezi AIR RIDEM a LOW RIDEREM?

Napsal: 22 lis 2006 16:35
od tuning_master
Velbloud píše:Oboje je pouze na efekt... na jízdní vlastnosti je to naprd.
Ale já jsem myslel jaký má výhody LOW RIDE oproti AIR RIDU?

Napsal: 22 lis 2006 16:41
od noreking
Low rider muze i skakat...airride nee.... :D

Re: Jaký je rozdíl mezi AIR RIDEM a LOW RIDEREM?

Napsal: 22 lis 2006 16:52
od Velbloud
tuning_master píše:
Velbloud píše:Oboje je pouze na efekt... na jízdní vlastnosti je to naprd.
Ale já jsem myslel jaký má výhody LOW RIDE oproti AIR RIDU?
Air Ride je vzduchový podvozek: tzn místo pružin máš vzduchový vaky který si nafukuješ a upouštíš a tím šteluješ jen výšku vozidla.

Low Ride, jak už ti tu psali, je hydraulický podvozek - de fakto zvedání různých částí auta i na dálku (dle typu).

Výhody? každý je na jiný použití a obojí je na ježdění naprd, je to pouze na předvádění před obecenstvem.

Re: Jaký je rozdíl mezi AIR RIDEM a LOW RIDEREM?

Napsal: 22 lis 2006 18:21
od tuning_master
A když budu mít 2 hydraulické pumpy tak musím 1. pumpu namontovat do motorového prostoru a 2. pumpu namontovat do prostoru kufru nebo můžu dát všech 2 pumpy do kufru a akorát vést k nápravám hadice?

Thx za odpověď

Re: Jaký je rozdíl mezi AIR RIDEM a LOW RIDEREM?

Napsal: 22 lis 2006 18:45
od Jardafox
tuning_master píše:A když budu mít 2 hydraulické pumpy tak musím 1. pumpu namontovat do motorového prostoru a 2. pumpu namontovat do prostoru kufru nebo můžu dát všech 2 pumpy do kufru a akorát vést k nápravám hadice?

Thx za odpověď
tak se mně zdá že se v tom nějak moc vyznáš, řekl bych že nás tady vodíš za nos

Re: Jaký je rozdíl mezi AIR RIDEM a LOW RIDEREM?

Napsal: 23 lis 2006 10:46
od shagy
Velbloud píše:
tuning_master píše:
Velbloud píše:Oboje je pouze na efekt... na jízdní vlastnosti je to naprd.
Ale já jsem myslel jaký má výhody LOW RIDE oproti AIR RIDU?
Air Ride je vzduchový podvozek: tzn místo pružin máš vzduchový vaky který si nafukuješ a upouštíš a tím šteluješ jen výšku vozidla.

Low Ride, jak už ti tu psali, je hydraulický podvozek - de fakto zvedání různých částí auta i na dálku (dle typu).

Výhody? každý je na jiný použití a obojí je na ježdění naprd, je to pouze na předvádění před obecenstvem.
Jestli chceš radit, tak by podle mě bylo lepší nejdřív o tom něco vědět.
tuning_master - Písni otázky na maila pošlu ti více info

Re: Jaký je rozdíl mezi AIR RIDEM a LOW RIDEREM?

Napsal: 23 lis 2006 12:55
od tuning_master
shagy píše:
Velbloud píše:
tuning_master píše:Ale já jsem myslel jaký má výhody LOW RIDE oproti AIR RIDU?
Air Ride je vzduchový podvozek: tzn místo pružin máš vzduchový vaky který si nafukuješ a upouštíš a tím šteluješ jen výšku vozidla.

Low Ride, jak už ti tu psali, je hydraulický podvozek - de fakto zvedání různých částí auta i na dálku (dle typu).

Výhody? každý je na jiný použití a obojí je na ježdění naprd, je to pouze na předvádění před obecenstvem.
Jestli chceš radit, tak by podle mě bylo lepší nejdřív o tom něco vědět.
tuning_master - Písni otázky na maila pošlu ti více info
Jakej máš email?

Napsal: 23 lis 2006 13:00
od shagy

Re: Jaký je rozdíl mezi AIR RIDEM a LOW RIDEREM?

Napsal: 23 lis 2006 15:59
od Idaho
sem si vždycky myslel že low raider je proste maximálně sníženej ( třeba i za pomoci speciálníjho podvozku ) - ale v podstate pevnej zatímco airraider je vzduchovej podvozek s promnělivou světlou výškou, jak to teda je??

Re: Jaký je rozdíl mezi AIR RIDEM a LOW RIDEREM?

Napsal: 23 lis 2006 16:07
od mobyz
Idaho píše:sem si vždycky myslel že low raider je proste maximálně sníženej ( třeba i za pomoci speciálníjho podvozku ) - ale v podstate pevnej zatímco airraider je vzduchovej podvozek s promnělivou světlou výškou, jak to teda je??
lowrider je taky stavitelnej, akorat ze daleko rychleji, muzes jit treba uplne nazem a pak hned vyskocit do max vysky.. problem je ze auto se pri normalni jizde chova "jako na vode" takze neuveritelne plave, vyhodou je kdyz mas pak stavitelny kazdy kolo nebo napravu zvlast, to pak muzes jezdit i po trech kolech :lol:

Re: Jaký je rozdíl mezi AIR RIDEM a LOW RIDEREM?

Napsal: 23 lis 2006 16:29
od Gusto
mobyz píše:
Idaho píše:sem si vždycky myslel že low raider je proste maximálně sníženej ( třeba i za pomoci speciálníjho podvozku ) - ale v podstate pevnej zatímco airraider je vzduchovej podvozek s promnělivou světlou výškou, jak to teda je??
lowrider je taky stavitelnej, akorat ze daleko rychleji, muzes jit treba uplne nazem a pak hned vyskocit do max vysky.. problem je ze auto se pri normalni jizde chova "jako na vode" takze neuveritelne plave, vyhodou je kdyz mas pak stavitelny kazdy kolo nebo napravu zvlast, to pak muzes jezdit i po trech kolech :lol:
Nemas pravdu v tom, ze lowrider plave. Naopak - v jazditelnej vyske je tvrdy ako kamen a vytrasie ti aj plomby zo zubov. Makky je len uplne tesne pri zemi, ale to je vyska akurat tak na parkovanie - urcite nie na jazdenie vo vychodnej europe :D
To su aspon moje osobne skusenosti, rovnake s dvojpumpovym aj stvorpumpovym systemom.

Re: Jaký je rozdíl mezi AIR RIDEM a LOW RIDEREM?

Napsal: 23 lis 2006 17:50
od Idaho
proste hovadina co je k ničemu :D ( lowrider )

vzduchovej podvozek ješte dokážu pochopit že si to nekdo udělá kvuli pohodlí...

Re: Jaký je rozdíl mezi AIR RIDEM a LOW RIDEREM?

Napsal: 23 lis 2006 22:05
od Lukaash
mobyz píše:
Idaho píše:sem si vždycky myslel že low raider je proste maximálně sníženej ( třeba i za pomoci speciálníjho podvozku ) - ale v podstate pevnej zatímco airraider je vzduchovej podvozek s promnělivou světlou výškou, jak to teda je??
lowrider je taky stavitelnej, akorat ze daleko rychleji, muzes jit treba uplne nazem a pak hned vyskocit do max vysky.. problem je ze auto se pri normalni jizde chova "jako na vode" takze neuveritelne plave, vyhodou je kdyz mas pak stavitelny kazdy kolo nebo napravu zvlast, to pak muzes jezdit i po trech kolech :lol:
...a to se vyplati 8)

:lol:

Napsal: 23 lis 2006 22:19
od Ilegaltuner
lowrider je už logicky tvrdý jako kámen protože je to hydraulický systém a ten jen tak něco nepustí když je pod tlakem.Air ride je na prd.
Já osobně bych si lowridera klidně pořídil 8)

Re: Jaký je rozdíl mezi AIR RIDEM a LOW RIDEREM?

Napsal: 23 lis 2006 23:02
od bob ash
Gusto píše:
Nemas pravdu v tom, ze lowrider plave. Naopak - v jazditelnej vyske je tvrdy ako kamen a vytrasie ti aj plomby zo zubov. Makky je len uplne tesne pri zemi, ale to je vyska akurat tak na parkovanie - urcite nie na jazdenie vo vychodnej europe :D
To su aspon moje osobne skusenosti, rovnake s dvojpumpovym aj stvorpumpovym systemom.
Co já vím, tak kamarád co má tu Impalu, která kdysi byla lowrider, si stěžoval právě že to plave. Možná to k tomu bylo ještě tvrdý, to nevím, ale prostě výsledkem jsou jízdní vlastnosti nahovno.

A mě na lowriderech vadí ještě jedna věc - je to hrozný kurvení auta. Stál jsem vedle '65 Impaly se čtyřpumpovým systémem, která se zvedala jedním kolem do vzduchu a dělala podobný hovadiny. Linuly se z toho příšerný zvuky a přál bych vám vidět, jak se chovaly spáry mezi plechama...

Re: Jaký je rozdíl mezi AIR RIDEM a LOW RIDEREM?

Napsal: 23 lis 2006 23:15
od mobyz
bob ash píše:
Gusto píše:
Nemas pravdu v tom, ze lowrider plave. Naopak - v jazditelnej vyske je tvrdy ako kamen a vytrasie ti aj plomby zo zubov. Makky je len uplne tesne pri zemi, ale to je vyska akurat tak na parkovanie - urcite nie na jazdenie vo vychodnej europe :D
To su aspon moje osobne skusenosti, rovnake s dvojpumpovym aj stvorpumpovym systemom.
Co já vím, tak kamarád co má tu Impalu, která kdysi byla lowrider, si stěžoval právě že to plave. Možná to k tomu bylo ještě tvrdý, to nevím, ale prostě výsledkem jsou jízdní vlastnosti nahovno.

A mě na lowriderech vadí ještě jedna věc - je to hrozný kurvení auta. Stál jsem vedle '65 Impaly se čtyřpumpovým systémem, která se zvedala jedním kolem do vzduchu a dělala podobný hovadiny. Linuly se z toho příšerný zvuky a přál bych vám vidět, jak se chovaly spáry mezi plechama...
ja sem teda nikdy v lowrideru nejel, jenom vychazim z toho co psal Bart kterej mel jednickovej golf s hydraulikou a psal ze to hrozne plavalo, tak nevim..

O tom kurveni je to jasny, ale nekdo kurvi auto na sprintech, nekdo na okruhum, to uz je kazdyho vec.
Jen mne prijde sympatictejsi kdyz si nekdo postavi lowridera kteryho si vypypla do posledniho detailu a jezdi s nim na vystavu, precejenom lowrider uz je nejaka kultura a ma svuj smysl nez kdyz si nekdo na 1.2htp nahaze plasty kridla kola a vsechny ty hovadiny aby to auto vypadalo jako nejvetsi zavodak

Re: Jaký je rozdíl mezi AIR RIDEM a LOW RIDEREM?

Napsal: 23 lis 2006 23:52
od bob ash
mobyz píše:
ja sem teda nikdy v lowrideru nejel, jenom vychazim z toho co psal Bart kterej mel jednickovej golf s hydraulikou a psal ze to hrozne plavalo, tak nevim..

O tom kurveni je to jasny, ale nekdo kurvi auto na sprintech, nekdo na okruhum, to uz je kazdyho vec.
Jen mne prijde sympatictejsi kdyz si nekdo postavi lowridera kteryho si vypypla do posledniho detailu a jezdi s nim na vystavu, precejenom lowrider uz je nejaka kultura a ma svuj smysl nez kdyz si nekdo na 1.2htp nahaze plasty kridla kola a vsechny ty hovadiny aby to auto vypadalo jako nejvetsi zavodak
Sprinty a okruhy zdaleka nekurvěj auto tak jako lowrider. Na sprintech se opotřebovává motor a pohonný ústrojí, na okruzích ještě podvozek. To se dá vyměnit a všechny díly se na to vyráběj.
Na lowrideru jde do prdele karoserie, což mě u aut jako jsou starý Impaly a podobný věci docela mrzí. To auto se ohejbá jak prase a ta kastle tím strašně trpí. Tipuju, že tak po roce je to zralý na rovnací stolici.

Re: Jaký je rozdíl mezi AIR RIDEM a LOW RIDEREM?

Napsal: 23 lis 2006 23:55
od mobyz
bob ash píše:
mobyz píše:
ja sem teda nikdy v lowrideru nejel, jenom vychazim z toho co psal Bart kterej mel jednickovej golf s hydraulikou a psal ze to hrozne plavalo, tak nevim..

O tom kurveni je to jasny, ale nekdo kurvi auto na sprintech, nekdo na okruhum, to uz je kazdyho vec.
Jen mne prijde sympatictejsi kdyz si nekdo postavi lowridera kteryho si vypypla do posledniho detailu a jezdi s nim na vystavu, precejenom lowrider uz je nejaka kultura a ma svuj smysl nez kdyz si nekdo na 1.2htp nahaze plasty kridla kola a vsechny ty hovadiny aby to auto vypadalo jako nejvetsi zavodak
Sprinty a okruhy zdaleka nekurvěj auto tak jako lowrider. Na sprintech se opotřebovává motor a pohonný ústrojí, na okruzích ještě podvozek. To se dá vyměnit a všechny díly se na to vyráběj.
Na lowrideru jde do prdele karoserie, což mě u aut jako jsou starý Impaly a podobný věci docela mrzí. To auto se ohejbá jak prase a ta kastle tím strašně trpí. Tipuju, že tak po roce je to zralý na rovnací stolici.
nekde sem cetl ze se tam navaruje i nejaka pomocna konstrukce nebo nejaky trubky aby se to tak nekroutilo, samozrejme pak zalezi jaky mas pumpy a jak vysoko s tim skaces, jestli to jenom pomalu zvedas tak myslim nic moc, jen na par videich sem videl ze jim upadlo kolo, nebo dve :lol:

Re: Jaký je rozdíl mezi AIR RIDEM a LOW RIDEREM?

Napsal: 24 lis 2006 00:02
od bob ash
mobyz píše:
nekde sem cetl ze se tam navaruje i nejaka pomocna konstrukce nebo nejaky trubky aby se to tak nekroutilo, samozrejme pak zalezi jaky mas pumpy a jak vysoko s tim skaces, jestli to jenom pomalu zvedas tak myslim nic moc, jen na par videich sem videl ze jim upadlo kolo, nebo dve :lol:
Tak rám posílit musíš, ale i tak se tu kurví. Stál jsem vedle '65 Impaly, která se jen zvedala na tři kola a ta kastle se ohejbala jako prase, na spárách to bylo brutálně vidět.

O skákání radši ani nemluvím - kastle ze skákavýho lowridera je za chvíli dobrá do šrotu, pevnost materiálu bude v hajzlu.

Rozumím customům (lowrider bez hydrauliky) a nebo velmi jemnejm lowriderům (v rámci normální jízdní vejšky, žádný kola ve vzduchu). Ale dělat z klasickejch aut normální lowridery je zvěrstvo. Však to taky vymysleli mexíci.

Re: Jaký je rozdíl mezi AIR RIDEM a LOW RIDEREM?

Napsal: 24 lis 2006 00:21
od mobyz
bob ash píše:
mobyz píše:
nekde sem cetl ze se tam navaruje i nejaka pomocna konstrukce nebo nejaky trubky aby se to tak nekroutilo, samozrejme pak zalezi jaky mas pumpy a jak vysoko s tim skaces, jestli to jenom pomalu zvedas tak myslim nic moc, jen na par videich sem videl ze jim upadlo kolo, nebo dve :lol:
Tak rám posílit musíš, ale i tak se tu kurví. Stál jsem vedle '65 Impaly, která se jen zvedala na tři kola a ta kastle se ohejbala jako prase, na spárách to bylo brutálně vidět.

O skákání radši ani nemluvím - kastle ze skákavýho lowridera je za chvíli dobrá do šrotu, pevnost materiálu bude v hajzlu.

Rozumím customům (lowrider bez hydrauliky) a nebo velmi jemnejm lowriderům (v rámci normální jízdní vejšky, žádný kola ve vzduchu). Ale dělat z klasickejch aut normální lowridery je zvěrstvo. Však to taky vymysleli mexíci.
To jo tam mistni Miguelove a Rodrigezove ale tahali uz bezceny americky vraky, nakladali je zavazim a tahali po zemi az litaly jiskry aby pritahli co nejvetsi pozornost, myslim to bylo nejaky to klasicky mercury

Napsal: 24 lis 2006 00:26
od Laconi
Heheh to vypadá jak velryba :lol:

Napsal: 24 lis 2006 00:31
od mobyz
Laconi píše:Heheh to vypadá jak velryba :lol:
vazne? jeste se ti o ni bude v noci zdat :lol:

Re: Jaký je rozdíl mezi AIR RIDEM a LOW RIDEREM?

Napsal: 24 lis 2006 01:08
od bob ash
S tím závažím je to trochu jinak. Těm autům (nejoblíbenější základ bylo '49-'50 Mercury Coupé a Ford Coupé z odpovídajících let, ale postupně se začalo používat i cokoliv jinýho) se říkalo "lead sleds" - olověný sáně.
Snížený to bylo normálně jako hot rody, tedy většinou krátký pružiny a "channeling" (vyřezání kastle tak, že v ní rám seděl vejš => kastle se spustila k zemi).
Olovo používali tvůrci customů na to, na co dnešní styleři většinou používaj laminát - k zahlazování klik, okapniček a podobnejch věcí.

V podstatě už tehdy vznikl rozdíl mezi tunerama a stylerama. Tunerům odpovídali hot-roddeři - většinou běloši s napomádovanejma hlavama, v bílejch tričkách, co poslouchali rockabilly a jezdili hot rodama, tedy vesměs starejma Fordkama z 30. let s naroubovanejma novějšíma motorama a brutálně odlehčenejma. Stylerům odpovídali mexikáni, co stavěli customy, který měly většinou sériovej motor a byly hlavně na to, aby poutaly pozornost. Z těch se postupně vyvinuly low ridery.

Re: Jaký je rozdíl mezi AIR RIDEM a LOW RIDEREM?

Napsal: 24 lis 2006 01:17
od mobyz
bob ash píše:S tím závažím je to trochu jinak. Těm autům (nejoblíbenější základ bylo '49-'50 Mercury Coupé a Ford Coupé z odpovídajících let, ale postupně se začalo používat i cokoliv jinýho) se říkalo "lead sleds" - olověný sáně.
Snížený to bylo normálně jako hot rody, tedy většinou krátký pružiny a "channeling" (vyřezání kastle tak, že v ní rám seděl vejš => kastle se spustila k zemi).
Olovo používali tvůrci customů na to, na co dnešní styleři většinou používaj laminát - k zahlazování klik, okapniček a podobnejch věcí.

V podstatě už tehdy vznikl rozdíl mezi tunerama a stylerama. Tunerům odpovídali hot-roddeři - většinou běloši s napomádovanejma hlavama, v bílejch tričkách, co poslouchali rockabilly a jezdili hot rodama, tedy vesměs starejma Fordkama z 30. let s naroubovanejma novějšíma motorama a brutálně odlehčenejma. Stylerům odpovídali mexikáni, co stavěli customy, který měly většinou sériovej motor a byly hlavně na to, aby poutaly pozornost. Z těch se postupně vyvinuly low ridery.
a dnes vznika kategorie nagelovanejch Hot Roderu se seriovym motorem co jim to ale hovno jede..
Jsem srdcem mexikan... :?:
Ale stejne je to strasne zajimava historie

Re: Jaký je rozdíl mezi AIR RIDEM a LOW RIDEREM?

Napsal: 24 lis 2006 02:19
od Shaity
bob ash :smekám před tvejma znalostma....