Stránka 1 z 1

4G63 Cosworth

Napsal: 05 pro 2006 23:32
od MarauderZ28
Dneska mi přišlo emailem zda nechci koupit

Cosworth 2.2L Stroker Power: Mitsubishi Evolution
Mitsubishi 4G63 2.2L Short Block
Our Mitsubishi 4G63, 2.2L High Performance Short Block. Each High Performance Short Block is hand assembled by one of Cosworth’s skilled engine builders. Built from all new components, the Cosworth 4G63 2.2L stroker engine combines the perfect bore to stroke ratio, yielding potentially big gains in torque while still allowing the engine to produce power at higher rpms resulting in a broad, usable power band. Additionally, we use a billet steel crank (material: EN40B) resulting in a stronger assembly. Each short block features:
Cosworth Forged Pistons(86mm)
Cosworth Forged H Beam Connecting Rods
Cosworth Billet Crankshaft (94mm)
Cosworth High Performance Rod and Main Bearings
Cosworth High Performance Main Bearing studs
New Mitsubishi 4G63 Block

Tak se to třeba někomu hodí :o)


Obrázek

Napsal: 05 pro 2006 23:42
od Chaindler
a kolik by takova sranda stala?

vypada to, ale moc slibne 8)

Re: 4G63 Cosworth

Napsal: 06 pro 2006 12:00
od MarAt
Myslím,že Karlovi be se to hodilo ;-)

Re: 4G63 Cosworth

Napsal: 06 pro 2006 12:40
od Krosmen
MarAt píše:Myslím,že Karlovi be se to hodilo ;-)
nejen jemu...... :lol:

Re: 4G63 Cosworth

Napsal: 06 pro 2006 14:30
od sejki
Krosmen píše:
MarAt píše:Myslím,že Karlovi be se to hodilo ;-)
nejen jemu...... :lol:
tobe to je na nic :-D ty mas motor po smeru jizdy na levo a špajsku na pravo a u EVO to je motor na pravo a špajska na levo

Re: 4G63 Cosworth

Napsal: 06 pro 2006 14:53
od MarauderZ28
a to se nedá otočit ? já myslel že blok jako takovej je vždy stejnej ne ?

Napsal: 06 pro 2006 14:59
od Taboo
Smazano

Re: 4G63 Cosworth

Napsal: 06 pro 2006 15:03
od Taboo
Smazano

Re: 4G63 Cosworth

Napsal: 06 pro 2006 15:06
od Krosmen
Taboo píše:
MarauderZ28 píše:a to se nedá otočit ? já myslel že blok jako takovej je vždy stejnej ne ?
Ne, protoze pote by jsi musel dat intake manifold dopredu a turbo dozadu k firewall - anebo zmenit pisty.
:wink:
a co použít hlavu a písty z eclipse?Já si pořád myslím že blok jako takový bude stejný.....

Re: 4G63 Cosworth

Napsal: 06 pro 2006 15:40
od Taboo
Smazano

Re: 4G63 Cosworth

Napsal: 06 pro 2006 15:44
od Krosmen
Taboo píše:
Krosmen píše: a co použít hlavu a písty z eclipse?Já si pořád myslím že blok jako takový bude stejný.....
Ano, ten blok je stejny, ale ty pisty maji opacny off-set jejich cepu (takze by je nestacilo jen otocit). Pokud by jsi chtel pouzit pisty z Eclipse, tak by jsi skoncil s $1000 Cosworth pisty, ktere by jsi pote musel prodat. A pritom by jsi zbytecne zaplatil za 7-bolt blok - i presto, ze uz mas 6-bolt. K tomu jeste pripocitej 7-bolt setrvacnik, front case/olejove cerpadlo, vodni pumpu, hydraulic tensioner, etc. 6-bolt hlavy taky pouzivaji silnejsi srouby, etc. Pote by bylo mnohem jednodussi a financne mnohem lepsi si jednoduse nechat udelat billet 6-bolt klikovou hridel a custom ojnice, cehoz ale neni zapotrebi. Za min, nez cena toho 2.2L Cosworth motoru by jsi mohl postavit s 4G64 blokem mnohem lepsi 2.4 anebo 2.7L motor. To ale jen v pripdade, ze by ti slo opravdu o maximalni vykon. I z toho 2.0L 4G63 se da dostat pres 1200HP i bez nejakych predrazenych Cosworth pistu a ojnic a ten 6-bolt motor ma pri takovych vykonech nesporne vyhody ve vetsi sirce jeho lozisek kliky a ojnic...
:wink:
neboj kupovat ho nechci..... :lol:
ale myšlenka zvětšení objemu mě už napadla taky.....taková 2,4.....hmhm.....nebo 2,7 ehmehm..... :lol: :lol: :lol: :lol:

Re: 4G63 Cosworth

Napsal: 06 pro 2006 16:47
od Taboo
Smazano

Re: 4G63 Cosworth

Napsal: 06 pro 2006 18:35
od sejki
Taboo píše: Co se tyka toho 2.7L 4G64, "officialne" se tvrdi, ze dosazeni takoveho objemu neni vzhledem ke konstrukci toho bloku mozne. Nikde ale neni receno, ze se ta konstrukce neda patricne pozmenit :lol:
:D

Re: 4G63 Cosworth

Napsal: 07 pro 2006 09:45
od Krosmen
sejki píše:
Taboo píše: Co se tyka toho 2.7L 4G64, "officialne" se tvrdi, ze dosazeni takoveho objemu neni vzhledem ke konstrukci toho bloku mozne. Nikde ale neni receno, ze se ta konstrukce neda patricne pozmenit :lol:
:D
:lol: kdo umí ten umí..... :lol:

Re: 4G63 Cosworth

Napsal: 09 pro 2006 09:50
od leon4x4
Taboo píše:
Krosmen píše: neboj kupovat ho nechci..... :lol:
ale myšlenka zvětšení objemu mě už napadla taky.....taková 2,4.....hmhm.....nebo 2,7 ehmehm..... :lol: :lol: :lol: :lol:
K tomu by jsi musel zacit s tim 2.4L 4G64 blokem. Ten 2.0L 4G63 blok neni k dalsimu zvysovani objemu pomoci zdvihu klikove hridele moc vhodny - i presto, ze se z neho da dostat i 2.4L taky. Ty 4G63 stroker motory ale nikdy dlouho nevydrzi (a nedivil bych se, ze by tomu tak bylo i v pripade toho Cosworth 2.2L motoru). Co se tyka toho 2.7L 4G64, "officialne" se tvrdi, ze dosazeni takoveho objemu neni vzhledem ke konstrukci toho bloku mozne. Nikde ale neni receno, ze se ta konstrukce neda patricne pozmenit :lol: (ale to stoji velice tezke penize).
:wink:
Nebo se to dá řešit výměnou za celý jiný auto viď :lol:

Co jsem zatím viděl, slyšel, četl a zažil, tak pravděpodobně zůstanu u cca 2L a žádné 2,3 -2,4 se konat nebudou.

Napsal: 09 pro 2006 09:51
od leon4x4
A co se týká cosworth tak jsem přemýšel spíš než o bloku o jejich hlavě, ale to všechno za rok.

Napsal: 09 pro 2006 14:58
od Krosmen
leon4x4 píše:A co se týká cosworth tak jsem přemýšel spíš než o bloku o jejich hlavě, ale to všechno za rok.
myslíš že úpravy na hlavě budou až tak potřeba?ono taky hodně bude záležet jak vysoko sis dal cíl ale jak tě známe bude hodně vysoko a tak bude i porting hlavy na místě.... :lol:
ale myslím že by se než kupovat hotovou a drahou hlavu,tak ji v našich podmínkách upravit....někdo šikovnej se určitě najde..... 8)

Napsal: 09 pro 2006 15:55
od Beaver
Krosmen píše:
leon4x4 píše:A co se týká cosworth tak jsem přemýšel spíš než o bloku o jejich hlavě, ale to všechno za rok.
myslíš že úpravy na hlavě budou až tak potřeba?ono taky hodně bude záležet jak vysoko sis dal cíl ale jak tě známe bude hodně vysoko a tak bude i porting hlavy na místě.... :lol:
ale myslím že by se než kupovat hotovou a drahou hlavu,tak ji v našich podmínkách upravit....někdo šikovnej se určitě najde..... 8)
To se určitě někdo najde, ale otázka je, jak to bude s flowbench. U velmi výkonných aplikací už bych s portingem byl setsakramentsky opatrnej, on to tady Taboo určitě neopakuje každou chvilku jen tak ze srandy.

Napsal: 09 pro 2006 19:42
od Krosmen
jasně ....nevím jak je na tom hlava na evu ale eclipse nepotřebuje porting velkého rozsahu až do nějakých 600ps.....

Napsal: 10 pro 2006 10:59
od leon4x4
Ne že by to někdo kutilsky nezvládl, já jsem se do toho chtěl pustit sám, ale ...............
Když se nad tím zamyslíš, tak je jasný, že když se do různých válců dostane různé množství směsy tak to nebude dělat dobrotu. Proto je nezbytné aby porting dělala mašina nebo se to alespoň doladilo podle průtoku, jinak by to nedopadlo moc dobře. Růční úprava sacího a výfukového traktu se dělá především z bezpečnostního důvodu. Dost časo je na těch odlitcích drsný povrch - respektive dost nálitků a špon které se mohou uvolnit a udělat někde paseku. Co se týká průtoku tak bych si troufal upravovat jen patku výfukových svodů doléhající na turbo.

Jinak upravovat hlavu, sání a další věci..... to není otázka jak daleko chce člověk jít s výkonem, ale jak dokonale má ten motor pracovat. Výkon sám o sobě moc neznamená, důležitá je odezva, průběh, účinnost atd.... no a hlavně taky výdrž :wink:

Napsal: 10 pro 2006 12:22
od MarAt
No co se týče té 4g63 hlavy,myslím,že vzhledem k rozšířenosti motoru na to nechám udělat program na cnc,mám to už předběžně domluvený. Problém je,že ten mivec bude mít možná jinou hlavu :? a hlavně bude to dělaný na konkrétní sání,svody a vůbec požadavky a vzorem bude 6bolt :wink:

Napsal: 10 pro 2006 13:54
od Krosmen
MarAt píše:No co se týče té 4g63 hlavy,myslím,že vzhledem k rozšířenosti motoru na to nechám udělat program na cnc,mám to už předběžně domluvený. Problém je,že ten mivec bude mít možná jinou hlavu :? a hlavně bude to dělaný na konkrétní sání,svody a vůbec požadavky a vzorem bude 6bolt :wink:
takže to vypadá že ste se kladně domluvili ????
8) 8) 8) 8)

Napsal: 10 pro 2006 13:56
od Krosmen
leon4x4 píše:Ne že by to někdo kutilsky nezvládl, já jsem se do toho chtěl pustit sám, ale ...............
Když se nad tím zamyslíš, tak je jasný, že když se do různých válců dostane různé množství směsy tak to nebude dělat dobrotu. Proto je nezbytné aby porting dělala mašina nebo se to alespoň doladilo podle průtoku, jinak by to nedopadlo moc dobře. Růční úprava sacího a výfukového traktu se dělá především z bezpečnostního důvodu. Dost časo je na těch odlitcích drsný povrch - respektive dost nálitků a špon které se mohou uvolnit a udělat někde paseku. Co se týká průtoku tak bych si troufal upravovat jen patku výfukových svodů doléhající na turbo.

Jinak upravovat hlavu, sání a další věci..... to není otázka jak daleko chce člověk jít s výkonem, ale jak dokonale má ten motor pracovat. Výkon sám o sobě moc neznamená, důležitá je odezva, průběh, účinnost atd.... no a hlavně taky výdrž :wink:
naprosto souhlasím!!!!Dokonce sem už i někde mněl odkaz na firmu co benchflow používá ale nemůžu ji najít....já si vystačím se slícováním a přebroušením sedel ventilů a "vyhlazením" nerovností odlitku....aspoň doufám :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Napsal: 10 pro 2006 18:04
od Taboo
Smazano