Stránka 1 z 1

Vyběhanej motor - problém

Napsal: 06 pro 2006 19:00
od GReddy
Mam zvysenou spotrebu u dvoulitru 115kW se nedostanu ve meste s jizdou ridice anglicky kralovny pod 15l...kdyz na to slapnu a pakrat vytocim pri predjizdeni vidim jak my rucicka spadne o 1-2 milimetry..
byl sem na emisich pry lambda v poradku emisema bych prosel...
co dalsiho by to mohlo byt? mechanik mi povedel ze to je tim ze je vylitanej motor a neni sestelovanej takze na co se mam podivat..

prvni asi zmerit tlaky ve valcich...nejsem mechanik takze s tim nemam zkusenosti takze to vrazim znamymu..ale nevi nekdo kde sezenu predepsany tlaky? 3S-GE toyotackej motor je 2generace 3s-ge 1990-1993 ... T-VIS to nema..misto toho ma ACIS takze zasvinenej tvis odpada....

Re: Vyběhanej motor - problém

Napsal: 06 pro 2006 19:09
od sejki
GReddy píše:Mam zvysenou spotrebu u dvoulitru 115kW se nedostanu ve meste s jizdou ridice anglicky kralovny pod 15l...kdyz na to slapnu a pakrat vytocim pri predjizdeni vidim jak my rucicka spadne o 1-2 milimetry..
byl sem na emisich pry lambda v poradku emisema bych prosel...
co dalsiho by to mohlo byt? mechanik mi povedel ze to je tim ze je vylitanej motor a neni sestelovanej takze na co se mam podivat..

prvni asi zmerit tlaky ve valcich...nejsem mechanik takze s tim nemam zkusenosti takze to vrazim znamymu..ale nevi nekdo kde sezenu predepsany tlaky? 3S-GE toyotackej motor je 2generace 3s-ge 1990-1993 ... T-VIS to nema..misto toho ma ACIS takze zasvinenej tvis odpada....
cidlo na teplotu nasavaneho vzduchu a vody(kontrola),

Re: Vyběhanej motor - problém

Napsal: 06 pro 2006 19:09
od blázen
nove tlaky budou asi okolo 12b

Napsal: 06 pro 2006 19:15
od GReddy
jeste mi nekdo radil zkontrolvoat vahu vzduchu

takze pro ted by to mohli bejt 3 veci...

1.spatna komprese ve valcich
2.vaha vzduchu
3.cidlo teploty


jo a jeste mi docela zere olej...tam bych mel hledat problem kde?

Re: Vyběhanej motor - problém

Napsal: 06 pro 2006 19:17
od DaveS
me to taky zere olej jak hovado, nemas to zapeceny? krouzky pistni. Nebo v pice tesneni.

Re: Vyběhanej motor - problém

Napsal: 06 pro 2006 19:24
od GReddy
DaveS píše:me to taky zere olej jak hovado, nemas to zapeceny? krouzky pistni. Nebo v pice tesneni.
s autem potrebuju jezdit takze rozebirani motoru bude to posledni co se bude delat zatim zkousim ty veci okolo...uz planuju vyklizeni garaze a ze koupim dalsi motor kterej predelam ale jak rikam chci to zatim vyresit provizorne pres zimu..

Re: Vyběhanej motor - problém

Napsal: 06 pro 2006 20:10
od DaveS
GReddy píše:
DaveS píše:me to taky zere olej jak hovado, nemas to zapeceny? krouzky pistni. Nebo v pice tesneni.
s autem potrebuju jezdit takze rozebirani motoru bude to posledni co se bude delat zatim zkousim ty veci okolo...uz planuju vyklizeni garaze a ze koupim dalsi motor kterej predelam ale jak rikam chci to zatim vyresit provizorne pres zimu..
To chapu mam stejnej problem. Taky bych casem rad sehnal motor ale H22A2. :D Auto je potreba na kazdodenni provoz, kdyz mi bude stat dva tejdny nekde v dilne tak budu dost omezenej.
Ale mohlo by to byt i tim........ si kup na zimu shade a celicu rozhod a dej do kupy 8) :lol:

Napsal: 06 pro 2006 20:18
od honza 2.0 16v
to že to žere-už totu bylo psaný..hodně udělá špatný čidlo teploty motoru..a to že to žere olej..no nevím..kroužky bych řešil jako poslední... moje tipo žere olej taky,navíc z něj olej trochu teče..problém je v simerinkách kolem ventilů (měl jsem to na coupe a po výměně má minimální spotřebu oleje) přes ziumu vytrhnumotor ven a přetěsním ho..taky zabrousímrovnou ventily a dámnový simerinky (1 stojí kolem 8korun..)

Napsal: 06 pro 2006 20:24
od GReddy
zkusim to cidlo a zmerit tlaky diky moc za rady dam vedet kdo mel pravdu :) ...kdyz to nepomuze musim najit nekoho na diagnostiku.u nas toyota totiz neni :(...

jinak volnobeh mam pri zahrati 950ot neni to moc???

Napsal: 06 pro 2006 20:48
od Firearms
ty otacky jsou podle me v norme... jinak u tech talku nevim - zkusim zjistit...