Stránka 1 z 1
Vyběhanej motor - problém
Napsal: 06 pro 2006 19:00
od GReddy
Mam zvysenou spotrebu u dvoulitru 115kW se nedostanu ve meste s jizdou ridice anglicky kralovny pod 15l...kdyz na to slapnu a pakrat vytocim pri predjizdeni vidim jak my rucicka spadne o 1-2 milimetry..
byl sem na emisich pry lambda v poradku emisema bych prosel...
co dalsiho by to mohlo byt? mechanik mi povedel ze to je tim ze je vylitanej motor a neni sestelovanej takze na co se mam podivat..
prvni asi zmerit tlaky ve valcich...nejsem mechanik takze s tim nemam zkusenosti takze to vrazim znamymu..ale nevi nekdo kde sezenu predepsany tlaky? 3S-GE toyotackej motor je 2generace 3s-ge 1990-1993 ... T-VIS to nema..misto toho ma ACIS takze zasvinenej tvis odpada....
Re: Vyběhanej motor - problém
Napsal: 06 pro 2006 19:09
od sejki
GReddy píše:Mam zvysenou spotrebu u dvoulitru 115kW se nedostanu ve meste s jizdou ridice anglicky kralovny pod 15l...kdyz na to slapnu a pakrat vytocim pri predjizdeni vidim jak my rucicka spadne o 1-2 milimetry..
byl sem na emisich pry lambda v poradku emisema bych prosel...
co dalsiho by to mohlo byt? mechanik mi povedel ze to je tim ze je vylitanej motor a neni sestelovanej takze na co se mam podivat..
prvni asi zmerit tlaky ve valcich...nejsem mechanik takze s tim nemam zkusenosti takze to vrazim znamymu..ale nevi nekdo kde sezenu predepsany tlaky? 3S-GE toyotackej motor je 2generace 3s-ge 1990-1993 ... T-VIS to nema..misto toho ma ACIS takze zasvinenej tvis odpada....
cidlo na teplotu nasavaneho vzduchu a vody(kontrola),
Re: Vyběhanej motor - problém
Napsal: 06 pro 2006 19:09
od blázen
nove tlaky budou asi okolo 12b
Napsal: 06 pro 2006 19:15
od GReddy
jeste mi nekdo radil zkontrolvoat vahu vzduchu
takze pro ted by to mohli bejt 3 veci...
1.spatna komprese ve valcich
2.vaha vzduchu
3.cidlo teploty
jo a jeste mi docela zere olej...tam bych mel hledat problem kde?
Re: Vyběhanej motor - problém
Napsal: 06 pro 2006 19:17
od DaveS
me to taky zere olej jak hovado, nemas to zapeceny? krouzky pistni. Nebo v pice tesneni.
Re: Vyběhanej motor - problém
Napsal: 06 pro 2006 19:24
od GReddy
DaveS píše:me to taky zere olej jak hovado, nemas to zapeceny? krouzky pistni. Nebo v pice tesneni.
s autem potrebuju jezdit takze rozebirani motoru bude to posledni co se bude delat zatim zkousim ty veci okolo...uz planuju vyklizeni garaze a ze koupim dalsi motor kterej predelam ale jak rikam chci to zatim vyresit provizorne pres zimu..
Re: Vyběhanej motor - problém
Napsal: 06 pro 2006 20:10
od DaveS
GReddy píše:DaveS píše:me to taky zere olej jak hovado, nemas to zapeceny? krouzky pistni. Nebo v pice tesneni.
s autem potrebuju jezdit takze rozebirani motoru bude to posledni co se bude delat zatim zkousim ty veci okolo...uz planuju vyklizeni garaze a ze koupim dalsi motor kterej predelam ale jak rikam chci to zatim vyresit provizorne pres zimu..
To chapu mam stejnej problem. Taky bych casem rad sehnal motor ale H22A2.

Auto je potreba na kazdodenni provoz, kdyz mi bude stat dva tejdny nekde v dilne tak budu dost omezenej.
Ale mohlo by to byt i tim........ si kup na zimu shade a celicu rozhod a dej do kupy

Napsal: 06 pro 2006 20:18
od honza 2.0 16v
to že to žere-už totu bylo psaný..hodně udělá špatný čidlo teploty motoru..a to že to žere olej..no nevím..kroužky bych řešil jako poslední... moje tipo žere olej taky,navíc z něj olej trochu teče..problém je v simerinkách kolem ventilů (měl jsem to na coupe a po výměně má minimální spotřebu oleje) přes ziumu vytrhnumotor ven a přetěsním ho..taky zabrousímrovnou ventily a dámnový simerinky (1 stojí kolem 8korun..)
Napsal: 06 pro 2006 20:24
od GReddy
zkusim to cidlo a zmerit tlaky diky moc za rady dam vedet kdo mel pravdu

...kdyz to nepomuze musim najit nekoho na diagnostiku.u nas toyota totiz neni

...
jinak volnobeh mam pri zahrati 950ot neni to moc???
Napsal: 06 pro 2006 20:48
od Firearms
ty otacky jsou podle me v norme... jinak u tech talku nevim - zkusim zjistit...