Stránka 1 z 1

aktivní uhlí....

Napsal: 13 pro 2006 13:54
od Krosmen
Mám takovej možná debilní dotaz....
Řešim jak na odsávání par z nádrže,je tady vyrovnávací nádobka s aktivnim uhlim s ventilem jedním solenoidovým a druhým podtlakovým....Řeším jednu variantu chtěl bych celý tento systém vyřadit z provozu má to nějaká negativa?Co se týče vyrovnání podtlaku nebo předtlaku tak jsou přímo na nádrži dva zpětný ventilky takže tady asi bych nic neřešil......
Co vy na to?

Re: aktivní huhlí....

Napsal: 13 pro 2006 14:09
od Idaho
no na vetšine super co znám to je vyřazené a nikde to problémy nedělá ( teda krome občasného vzplanutí Supristovo bývalé supry ).

:lol: Joke :lo:

Re: aktivní huhlí....

Napsal: 13 pro 2006 14:11
od Krosmen
Idaho píše:no na vetšine super co znám to je vyřazené a nikde to problémy nedělá ( teda krome občasného vzplanutí Supristovo bývalé supry ).

:lol: Joke :lo:
bývalé????
jak to?Mno u někj to zvplanulo protože tu hadičku co má víct do sýání snad ani nezapojil...........

Re: aktivní huhlí....

Napsal: 13 pro 2006 14:16
od Idaho
Krosmen píše:
Idaho píše:no na vetšine super co znám to je vyřazené a nikde to problémy nedělá ( teda krome občasného vzplanutí Supristovo bývalé supry ).

:lol: Joke :lo:
bývalé????
jak to?Mno u někj to zvplanulo protože tu hadičku co má víct do sání snad ani nezapojil...........
no to nevím.. vsude trvdil že je to kvuli kapotě co jsem mu vnutil ode mne koupit - respektive kvuli nepoškozené teplené izolaci co na ní byla.. nejak mrška chytla :)
Ad bývalá -no předpokládám že bývalé, protože když mi tenkrát volal tak mi vubec neřekl že ji zbořil a že je to totálka, tak nejak nevím ani jak to dopadlo, ale třeba udelal další GO za 10 tis a jezdí dál :lol:

už sám nevím co je u nej pravda a co ne :lol:

Napsal: 13 pro 2006 14:22
od Krosmen
na videu z letní mimoně je červená supra MKIII s MKIV kolama....ale jen se tam tak mihne........

Re: aktivní huhlí....

Napsal: 13 pro 2006 15:06
od Idaho
j jletní mimon souhlasí, tuším že to bylo nekdy koncem srpna, už ani nevím..

Napsal: 13 pro 2006 15:24
od Krosmen
takže k tématu,celou ty vifikundaci s aktivnim uhlim hodim do řitě vývod z nádrže vyvedu někam kde nemá šanci chytit a dám na něj filtřík kvůli bordýlku a výstup na sání zaslepim........

Napsal: 13 pro 2006 15:29
od Idaho
Krosmen píše:takže k tématu,celou ty vifikundaci s aktivnim uhlim hodim do řitě vývod z nádrže vyvedu někam kde nemá šanci chytit a dám na něj filtřík kvůli bordýlku a výstup na sání zaslepim........
tak nejak :D

Napsal: 13 pro 2006 19:07
od honza 2.0 16v
no já mam zapojeno,aleais to tayk zlikviduju..jediný negativum to má takový,že když máš blbě umístěnej vývod takti může chytnout auto, jinak občasbude celtit závan benzínu....

Napsal: 13 pro 2006 19:11
od Krosmen
honza 2.0 16v píše:no já mam zapojeno,aleais to tayk zlikviduju..jediný negativum to má takový,že když máš blbě umístěnej vývod takti může chytnout auto, jinak občasbude celtit závan benzínu....
mno nevim jak tvoje nádrž ale moje má ještě dva zpětný venily přímo na nádrži a vedou jakoby nad ni a zřejmně vyrovnávají tlaky....najdu kde tento vstup co vede až dopředu je na nádrži tam to odpojim a vyvedu za auto aby to nesmrdělo dovnitř........

Napsal: 14 pro 2006 19:58
od Petr78
Mám taky možná debilní dotaz: k čemu je to dobrý, zvýší to nějak výkon motoru?

Re: aktivní huhlí....

Napsal: 14 pro 2006 20:01
od Idaho
jedinej duvod je váha a prostor...

Re: aktivní huhlí....

Napsal: 14 pro 2006 20:07
od Petr78
Idaho píše:jedinej duvod je váha a prostor...
Váha???? Kolik ta nádobka váží, že stojí za to ji vyndavat a riskovat možné problémy?
Není to už trochu přehnaný honění kil?

Napsal: 14 pro 2006 20:12
od honza 2.0 16v
Petr78 píše:Mám taky možná debilní dotaz: k čemu je to dobrý, zvýší to nějak výkon motoru?
co jsme studoval systém na coupečku a na tipu, tak váha je do nějakejch 2-3kg se vším.. na výkonu to neubere ani nepřidá , na spotřebě taky ne.. jediný k čemu to ej dobrý , že to zamezuje tomu aby auto smrdělo benzínem v létě.. někdy když jsou špatný ventily, který maj zachycený páry pouštět do sání, tak v nízkejch otáčkách jsme se setkal se samozápalama... jinak nic..

Napsal: 14 pro 2006 21:15
od Petr78
honza 2.0 16v píše:
Petr78 píše:Mám taky možná debilní dotaz: k čemu je to dobrý, zvýší to nějak výkon motoru?
co jsme studoval systém na coupečku a na tipu, tak váha je do nějakejch 2-3kg se vším.. na výkonu to neubere ani nepřidá , na spotřebě taky ne.. jediný k čemu to ej dobrý , že to zamezuje tomu aby auto smrdělo benzínem v létě.. někdy když jsou špatný ventily, který maj zachycený páry pouštět do sání, tak v nízkejch otáčkách jsme se setkal se samozápalama... jinak nic..
K čemu je v autě nádobka s aktivním uhlím, je mi jasný. Mě zajímalo k čemu je dobrý její odstranění.
Já mám třeba takovou zkušenost že kámoš na BMW tu nádobku odpojil, hadičku zaslepil a pak se hrozně divil že za krátkou dobu spáli tři benzínový čerpadla :lol:

Napsal: 15 pro 2006 10:31
od Idaho
Petr78 píše:
honza 2.0 16v píše:
Petr78 píše:Mám taky možná debilní dotaz: k čemu je to dobrý, zvýší to nějak výkon motoru?
co jsme studoval systém na coupečku a na tipu, tak váha je do nějakejch 2-3kg se vším.. na výkonu to neubere ani nepřidá , na spotřebě taky ne.. jediný k čemu to ej dobrý , že to zamezuje tomu aby auto smrdělo benzínem v létě.. někdy když jsou špatný ventily, který maj zachycený páry pouštět do sání, tak v nízkejch otáčkách jsme se setkal se samozápalama... jinak nic..
K čemu je v autě nádobka s aktivním uhlím, je mi jasný. Mě zajímalo k čemu je dobrý její odstranění.
Já mám třeba takovou zkušenost že kámoš na BMW tu nádobku odpojil, hadičku zaslepil a pak se hrozně divil že za krátkou dobu spáli tři benzínový čerpadla :lol:
běžne se to nedělá, ale když deláš swap na jinej motor, nebo měníš turba tak vetšinou potřebuješ místo a to ti ta nádobka uvolní. Spálení čerpadla by s tímhle nemelo mít nic společného - i když buhví kde soudruzi z BMW udelali chybu :)

Napsal: 15 pro 2006 10:42
od blázen
na dvoukile to spousta lidí vyházela a jezdili bezproblemů

Re: aktivní huhlí....

Napsal: 15 pro 2006 10:54
od Idaho
Petr78 píše:
Idaho píše:jedinej duvod je váha a prostor...
Váha???? Kolik ta nádobka váží, že stojí za to ji vyndavat a riskovat možné problémy?
Není to už trochu přehnaný honění kil?
jj jsou to jen dve kilča, ale víš co je na aute vecí co váží práve "jen ty dve kilča" a když se to sečte..
Pokud bys stavel čiste "race car" ( jako planuju džejzinku ) tak bys to vyrval a ni nad tím nepřemýšlel :D

Napsal: 15 pro 2006 12:39
od Krosmen
no jo jenže ten výstup se nesmí zaslepit!!!!!!!Potom se nedivim že vodpálil čidla.....co jsme se tady ještě bavily tak ty páry které to odsává mají vliv na emise za studena.....nevim nějak se mi to nezdá ale prý je to tak.......
vyřešeno jde to z auta ven......

Napsal: 15 pro 2006 18:39
od Petr78
Idaho píše:
Petr78 píše:
honza 2.0 16v píše: co jsme studoval systém na coupečku a na tipu, tak váha je do nějakejch 2-3kg se vším.. na výkonu to neubere ani nepřidá , na spotřebě taky ne.. jediný k čemu to ej dobrý , že to zamezuje tomu aby auto smrdělo benzínem v létě.. někdy když jsou špatný ventily, který maj zachycený páry pouštět do sání, tak v nízkejch otáčkách jsme se setkal se samozápalama... jinak nic..
K čemu je v autě nádobka s aktivním uhlím, je mi jasný. Mě zajímalo k čemu je dobrý její odstranění.
Já mám třeba takovou zkušenost že kámoš na BMW tu nádobku odpojil, hadičku zaslepil a pak se hrozně divil že za krátkou dobu spáli tři benzínový čerpadla :lol:
běžne se to nedělá, ale když deláš swap na jinej motor, nebo měníš turba tak vetšinou potřebuješ místo a to ti ta nádobka uvolní. Spálení čerpadla by s tímhle nemelo mít nic společného - i když buhví kde soudruzi z BMW udelali chybu :)
společného to má to, že po zaslepení odvětrání nádrže se v nádrži vytvoří podtlak - tím se nadměrně namáhá čerpadlo = jeho přehřátí a spálení
je to stejnej efekt jako když u běžícího vysavače ucpeš nátrubek nebo je ucpanej filtr