Stránka 1 z 1
kompresor na bmw
Napsal: 05 led 2007 22:38
od máca
kam mam dat jeste vahu vzduchu? pri dodatecne montazi kompresoru? pred, nebo za kompresor?nejaky klady a zapory?
Re: kompresor na bmw
Napsal: 05 led 2007 22:54
od Idaho
máca píše:kam mam dat jeste vahu vzduchu? pri dodatecne montazi kompresoru? pred, nebo za kompresor?nejaky klady a zapory?
nevímjak vypadá váha vzduchu u bmw ale pokud je to klasickej "prutokáč" tak bych ji nechal tm akde je

na začátku hned za filtrem..
Napsal: 05 led 2007 22:56
od máca
jo, je to prutokac, ale treba na corradu sem ji mel az za kompresorem origo, ale prave nevim vyhody a nevyhody

jinak taky sem pr dat vahu pred kompresor, ale neumim si rozumne vysvetlit proc

ale proste neco mi rika pred

Re: kompresor na bmw
Napsal: 05 led 2007 23:17
od Idaho
no řekl bych že před kompresorem / tuebem bude vzduch chladnější a teoreticky ( muj názor ) budeš blíže skutečné hodnotě co rpoteče, možná by mohl a být nejaká odchylka v měření pokud by byl za turbem / kompr ale přitom před IC - měřilo by to horký vzduch potom to asi bude souviset s tím jakým zpusobem ten vzduch měří - jestli má hustota( která bude závislá n ateplotě ) vzduchu vliv na výsledek měření.
Možná je to zcestné ale to je proste moje domněnka.. třeba ti Taboo řekne..
Re: kompresor na bmw
Napsal: 06 led 2007 00:37
od PJ
Idaho: a nebylo by lepsi merit vzduch co nejblíz motoru, aby jsme dostali informaci jak to jde dovnitr, precejen merit teplej vzduch a pak ho chladit?
Napsal: 06 led 2007 01:12
od GTRunner
My jsme meli vahu vzduchu na bawu E30 2.7 nejdriv pred kompressorem, ale ten se neustale zahrival a ani vykon nebyl nic moc...pak jsme to zkusili dat za kompressor a rozdil byl markantni..zahrivani uplne zmizelo, vykon sel nahoru az se nam nechtelo verit...
Pri sani pres seriovy bavoracky MAF mel ten kompressor proste velikou restrikci..
Je ovsem pravdou, ze snimac teploty v MAF pocita s teplotou okoli a ne s tepl.stlacenyho vzduchu, ale jelikoz motor stejne nebezel optimalne naladen, nejako nas to netrapilo...

Napsal: 06 led 2007 08:05
od Fugo
mám takovej pocit že 2.7 MAF nemá, ale má právě váhu.
Napsal: 06 led 2007 08:56
od máca
jakej je rozdil mezi tim mhf a vahou?
Napsal: 06 led 2007 09:13
od Fugo
váha= taková ta bedýnka a v ní lítá ta klapka podle toho kolik tam jde vzduchu
MAF= je jen válec ve kterým je buď drátek nebo film který se zahřívá, oproti váze je to menší restrikce v sání
pak je ještě MAP to je snímání podtlaku/tlaku v sání ale to bmw co vím nepoužívá, to je zcela bez restrikce.
Napsal: 06 led 2007 09:35
od máca
aha, tak to mame vahu s tou klapkou, to druhy je treba na di, dik, zase sem o neco chytrjsi
Napsal: 06 led 2007 09:39
od Fugo
jojo starší bmw měli váhu pak se přešlo na MAF a dál nevím.
Napsal: 06 led 2007 12:41
od GTRunner
Samozrejme ze to melo vahu vzduchu s klapkou, akorat nevim jak se presne nadava tomu po anglicky..proto jsem napsal MAF..(coz by melo v podstate znamenat totez)