Stránka 1 z 2
Pillow Ball Top Mount....??
Napsal: 07 led 2007 19:09
od Full.Eclipse
Chci na auto pořídit Sportovní výškově stavitelný podvozek píšou o něm,-RS COILOVER SYSTEM!!!
Jedná se o exkluzivní sportovní výškově stavitelný podvozek firmy D2 RACING v nejvyšší kvalitě s RS Coilover systémem. S jeho použitím zaručeně dosáhnete optimálního nastavení podvozku. A díky čemu? Tento systém totiž umožňuje až 36 různých nastavení v závislosti na výšce a zatížení vozu. Navíc díky "PILLOWBALLŮM" je možné nastavit také odklon tlumičů.-Prosím o vysvětlení co to ten PILLOWBALL vlastně je a k čemu je dobrý ten odklon tlumičů.
http://www.sportovniautodoplnky.cz/stor ... odsID=5117
Re: Pillow Ball Top Mount....??
Napsal: 07 led 2007 21:27
od Idaho
Full.Eclipse píše:Chci na auto pořídit Sportovní výškově stavitelný podvozek píšou o něm,-RS COILOVER SYSTEM!!!
Jedná se o exkluzivní sportovní výškově stavitelný podvozek firmy D2 RACING v nejvyšší kvalitě s RS Coilover systémem. S jeho použitím zaručeně dosáhnete optimálního nastavení podvozku. A díky čemu? Tento systém totiž umožňuje až 36 různých nastavení v závislosti na výšce a zatížení vozu. Navíc díky "PILLOWBALLŮM" je možné nastavit také odklon tlumičů.-Prosím o vysvětlení co to ten PILLOWBALL vlastně je a k čemu je dobrý ten odklon tlumičů.
http://www.sportovniautodoplnky.cz/stor ... odsID=5117
když snižuje auto tak to děláš tím, že v podstate zkracuješ spojnici , kterou tvoří dolní uchycení tlumiče v rameni dolním s uložením v horním rameni ( kastli ). Tato vzdálenost je pevne daná výrobce a její změnou dojde ke změnen sklonu kola - kolo již není kolmo k vozovce.
ta nastavitelná Pillowbars slouží k tomu abys sice zkrátil tu spojnici ale přitom ji vychýlil v jednom z uloženi do strany tak abys udržel kolo kolmé ( respektive osu náboje kola rovnoběžnou s vozovkou). Samozřejme se to používá také k tomu když chceš záměrně mít na aute odklony.
Napsal: 07 led 2007 21:54
od Ričrd@johan
A ma to udelani si odklonu i nejaky +???Me to akorat sjizdi vnitrky pneu....
Bohuzel je to u me zpusobeno snizenim a odklony u me seridit nejdou...
Napsal: 07 led 2007 22:17
od Idaho
Ričrd@johan píše:A ma to udelani si odklonu i nejaky +???Me to akorat sjizdi vnitrky pneu....
Bohuzel je to u me zpusobeno snizenim a odklony u me seridit nejdou...
odklony s používají v rallyesoprtu , dobře seřízené odklony dokážou autu udržet lepší trakci v zatáčkách . u "civilních? aut je to vhodné tak aby Pepíci mohli čumět jak je auto "brutálně vytjůněné".
Napsal: 07 led 2007 22:26
od hrnec09
nepoužívá se to taky u driftu??? na pár videích jsem viděl káry co vypadaly jak jemně rozpláclý teda hlavně ty kola...
Napsal: 08 led 2007 00:02
od Idaho
hrnec09 píše:nepoužívá se to taky u driftu??? na pár videích jsem viděl káry co vypadaly jak jemně rozpláclý teda hlavně ty kola...
nevím, drifting mne nezajímá nijak ne neoslovil ale když si vezmeš fyzikální podstatu tak by jim to asi mohlo dobře posloužit

Napsal: 08 led 2007 00:10
od Tom_
hrnec09 píše:nepoužívá se to taky u driftu??? na pár videích jsem viděl káry co vypadaly jak jemně rozpláclý teda hlavně ty kola...
jo protoze s autem se lepe manevruje pri mensich a strenich rychlostech, ale zas nevyhoda v vysokych rychlostech,ale to zas neni problem drifteru

Napsal: 08 led 2007 00:22
od Jardafox
s odklonem to prej o něco líp jede ale zase hůř brzdí, páč je tam menší styčná plocha se silnicí
Re: Pillow Ball Top Mount....??
Napsal: 08 led 2007 07:35
od semysak
panda: to je solidni hlaska ''s odklonem to lip jede'' to je skoro tak dobry jako ze ''TDI tahne brutalne odcpodu pyco''
tak vyrobce auta, tuneri, performeri, pepici co hodne koukaji na televizi - kazdy ma nejakou predstavu o tom jak ma vypadat geometrie auta timhle podvozkem si ji muzes ve velkem rozsahu stelovat podle sebe, sem jenom zvedavej jak dlouho ty horni duralovy ulozeni tlumicu budou fungovat, jestli se to tak nejak nevyklepe
podle me pillow ball = takovej ten ''uniball'' (uniball je asi registrovana ochrana znamka) proste lozisko kdy je v casti koule cast mensi koule prosroubovana sroubem, muze se to v urcitym uhlu komihat zestrany na stranu
pokud je k dispozici rozmerovej vykres napravy event nejaky merici pomucky, trojuhelnik s ryskou a kruzitko tak si to muzes nakreslit jak se bude menit geometrie pri ruznych nastevenich
Napsal: 08 led 2007 08:44
od Spitfire
tomu ulozeni se taky rika camber plates a da se dokoupit od vetsiny vyrobcu samostatne. kazdopadne jestli ten D2 podvozek koupis tak ho pak prosim zrecenzuj, o tyhle firme se mluvi vetsinou v negativech.
http://www.tein.co.jp/e/products/pumnt.html
http://www.cusco.co.jp/english/e_pillow.html

Napsal: 08 led 2007 08:56
od Spitfire
Napsal: 08 led 2007 09:56
od blázen
ta cena je dost nízká, exckusivní a v nejvyšší kvalitě to nebude určitě
Napsal: 08 led 2007 20:41
od Full.Eclipse
Díky moc kluci za odpovědi ale jestly jsem to dobře pochopil-Čím víc to budu mít snížené tím horší geometrii vozu budu mít a díky těm Pillowbalům jí můžu tedy lehce zmírnit a seřídit,abych zachoval praktičnost auta?resp. podvozku.Ovšem to co zaslal Spitfire je už děsnej kýč a je to dost odporný a nepraktický a jakou Show Car to nepovažuji.Pochopil jsem že to má sloužit k zmírnění odklonu tlumičů a ne tu vadu 100% potrhnout ale asi věc názoru.....každopádně díky za odpovědi

Napsal: 08 led 2007 21:52
od Beaver
Full.Eclipse píše:Díky moc kluci za odpovědi ale jestly jsem to dobře pochopil-Čím víc to budu mít snížené tím horší geometrii vozu budu mít a díky těm Pillowbalům jí můžu tedy lehce zmírnit a seřídit,abych zachoval praktičnost auta?resp. podvozku.Ovšem to co zaslal Spitfire je už děsnej kýč a je to dost odporný a nepraktický a jakou Show Car to nepovažuji.Pochopil jsem že to má sloužit k zmírnění odklonu tlumičů a ne tu vadu 100% potrhnout ale asi věc názoru.....každopádně díky za odpovědi

Prakticnost auta zlikvidujes uz snizenim, unibally ti provedou korekci, abys nenicil pneumatiky a zachoval spravnou geometrii predni napravy. Apropo, prijde mi ponekud ujety napsat clanek o "tuningu" a pak se ptat, co je to uniball

Napsal: 08 led 2007 22:40
od Full.Eclipse
4 Beaver- za 1, kdo řekl že článek je z mé hlavy prostě se mi líbil a to z toho důvodu že byl napsanej přesně tak jak to většina tunerů dělá a přitom zapomíná na ty nejdůležitější věci pointa v tom byla,je škoda že jsi jí z toho nevicítil...
- za 2, Potřeboval jsem poradit,ne buzerovat děkuji všem co normálně odepsali na můj dotaz...
Napsal: 08 led 2007 23:14
od Fáboš
Full.Eclipse píše:4 Beaver- za 1, kdo řekl že článek je z mé hlavy prostě se mi líbil a to z toho důvodu že byl napsanej přesně tak jak to většina tunerů dělá a přitom zapomíná na ty nejdůležitější věci pointa v tom byla,je škoda že jsi jí z toho nevicítil...
- za 2, Potřeboval jsem poradit,ne buzerovat děkuji všem co normálně odepsali na můj dotaz...
klídek mladej. nikdo tě tady nebuzeroval

Napsal: 09 led 2007 10:20
od Spitfire
ty obrazky sem sem dal schvalne

de o urcitej styl v japonsku, schvalne se podivej na obrazky vetsiny tamnim starsich upravenejch a vsimnes si nenapadnyho negativu na zadku. vychazi to z extremu jako je vyse kterej se objevil v 70 letech, rika se mu oni kyan, coz znamena "monster camber". pointa byla jednoducha, cim mensi stycna plocha mezi gumou a silnici, tim snazsi to utrhnout

samozrejme soudruzi z nihhonu casem poznali ze uridit to je docela problem a proto od toho upustili.
jinak kdyz uz se to resi, daj se v tomhle pripade pouzit RCA?
Re: Pillow Ball Top Mount....??
Napsal: 09 led 2007 11:08
od Jardafox
semysak píše:panda: to je solidni hlaska ''s odklonem to lip jede'' to je skoro tak dobry jako ze ''TDI tahne brutalne odcpodu pyco''
myslel jsem to o nějaký zanedbatelný procento, který ani nejde poznat...
Napsal: 09 led 2007 20:33
od Beaver
Full.Eclipse píše:4 Beaver- za 1, kdo řekl že článek je z mé hlavy prostě se mi líbil a to z toho důvodu že byl napsanej přesně tak jak to většina tunerů dělá a přitom zapomíná na ty nejdůležitější věci pointa v tom byla,je škoda že jsi jí z toho nevicítil...
- za 2, Potřeboval jsem poradit,ne buzerovat děkuji všem co normálně odepsali na můj dotaz...
1. pointa je to, co tomu clanku chybi - je to setrideny a informativne vypovidajici asi tak, jako kdyz bych z bedynky vysypal na hromadu srouby a maticky ruznych velikosti a prohlasil to za ukazku spojovaciho materialu
2. psal jsem, ze prakticnost auta ti odstrani uz snizeni, cili pokud ho chces furt prakticky, tak nesnizuj, to je ma rada

Napsal: 09 led 2007 21:08
od F.l.a.n.e.l.
Full.Eclipse píše:Díky moc kluci za odpovědi ale jestly jsem to dobře pochopil-Čím víc to budu mít snížené tím horší geometrii vozu budu mít a díky těm Pillowbalům jí můžu tedy lehce zmírnit a seřídit,
Já bych řekl, že díky těm pillowbalům ty kola budou rovně (kolmo) k vozovce s normální geometrií, ne?
Třeba jako toto???

Napsal: 09 led 2007 21:26
od Full.Eclipse
4 F.L.A.N.E.L-- Přesně tak jem to i já pochopil( a v budoucnu i chtěl )...
4 Beaver-Nemám ve zvyku se hádat a ani na tomto foru nechci pokud sem udělal nějakou píčovinu jako třeba napsal ten článek o.k beru budu si to muset vyžrat až do konce,ale mě zaujal já ho pojal trošičku jinak a čekal jsem jen na vaše názory,Jináč snad jsme tady od toho aby se řešily auta a né se hádali ja malí jardové.. o.ki Beaver?

Re: Pillow Ball Top Mount....??
Napsal: 09 led 2007 21:30
od Laky
F.l.a.n.e.l. : kdyby to tak fungovalo bylo by to fajn, nicméně neni to třeba vzducháč?, co sem viděl tak vzduchas po spusteni na zem nehazi nejaky extreme vyrazny acka.
Napsal: 09 led 2007 21:35
od Beaver
Full.Eclipse píše:4 F.L.A.N.E.L-- Přesně tak jem to i já pochopil( a v budoucnu i chtěl )...4 Beaver-Nemám ve zvyku se hádat a ani na tomto foru nechci pokud sem udělal nějakou píčovinu jako třeba napsal ten článek o.k beru budu si to muset vyžrat až do konce,ale mě zaujal já ho pojal trošičku jinak a čekal jsem jen na vaše názory,Jináč snad jsme tady od toho aby se řešily auta a né se hádali ja malí jardové.. o.ki Beaver?

Ano, ma to tak fungovat.
Ja se nehadam

Jinak, co se tyka lidi z Jihlavy, mesta, ktere zrodilo Renault 19 Supra, tak me nemuze prekvapit vubec nic, takze me poznamky pripadne okazale ignoruj

Napsal: 09 led 2007 22:11
od Jardafox
Full.Eclipse píše:4 F.L.A.N.E.L-- Přesně tak jem to i já pochopil( a v budoucnu i chtěl )...
4 Beaver-Nemám ve zvyku se hádat a ani na tomto foru nechci pokud sem udělal nějakou píčovinu jako třeba napsal ten článek o.k beru budu si to muset vyžrat až do konce,ale mě zaujal já ho pojal trošičku jinak a čekal jsem jen na vaše názory,Jináč snad jsme tady od toho aby se řešily auta a né se hádali ja malí jardové.. o.ki Beaver?

na stránce předtím jsi psal, že jsi ten článek nepsal, nějak se do toho zamotáváš

Re: Pillow Ball Top Mount....??
Napsal: 09 led 2007 22:15
od Taboo
Smazano
Napsal: 09 led 2007 22:41
od Full.Eclipse
Děkuji Taboo za vysvětlení poradíš mi tedy jaký podvozek by byl nejlepší?Myslím i výrobce atd. někdo zde psal že D2 Racing není dobrá volba předem ti děkuji

(

aspon někdo chytrej)....
Re: Pillow Ball Top Mount....??
Napsal: 09 led 2007 22:42
od Spitfire
Taboo píše:4) I pote, co spravne nastavite odklon kol po snizeni vozu pomoci pruzin a tlumicu, dynamicka geometrie jeho podvozku je i nadale porusena. Zjistete si, co to je "
bump steer" a Ackermanuv uhel, co tyto veci ovlnuji a co ovlivnuje je.

na tohle sem narazel. jakym zpusobem se u vetsiny aut teda dynamicka geometrie normalizuje kdyz ne pomoci RCA?
Napsal: 09 led 2007 22:56
od Full.Eclipse
4 Baever -

Renault 19 Supra? ty si asi pleteš města že? Havlíčkův Brod odkud toto auto pochází i s jejím majitelem není Jihlava prvně si zjisti pravdivé informace a poté něco kritizuj prosím ano?

Já fakt kluci s váma nechci řešit nějaký píč.....! O.K??

Re: Pillow Ball Top Mount....??
Napsal: 10 led 2007 07:14
od F.l.a.n.e.l.
Laky píše:F.l.a.n.e.l. : kdyby to tak fungovalo bylo by to fajn, nicméně neni to třeba vzducháč?, co sem viděl tak vzduchas po spusteni na zem nehazi nejaky extreme vyrazny acka.
No uživatel MADMAN tady má vzducháč na š120 a řekl bych že zadní kola jsou v áčku dost, když to spustí...
TABOO: jaký podvozek by si teda doporučil?
Napsal: 10 led 2007 21:47
od Taboo
Smazano