Stránka 1 z 2

BMW M3 3.2 - 390 PS a 401 Nm

Napsal: 09 led 2007 15:18
od KFJ
V prosinci jsme odbrzdili na motorove brzde u pana Brazdila novy motor (10.000 km najeto) z E46 M3... motor putuje do E36 M3...
Namerene max hodnoty: 390 PS a 401 Nm... for je v tom ze doslo pouze k optimalizaci softu (na jednotce MoTeC M880),s motorem se nedelalo prakticky nic. Pouze se odpojil double-vanos a seriove vacky jsou jinak nacasovane... Samozrejme se upravil predstih, brzdilo se to na 100 V-Power, ale da se pouzit i kvalitni 98. Otacky jsou stazene o 200 otacek oproti serii. Seriovy motor E46 M3 3.2 ma 343 PS a 355 Nm, do ted jsem mel E36 M3 3.2 (odbrzdeno na valcich 305 PS a 311 Nm), takze to bude "trochu" rozdil :D

Napsal: 09 led 2007 15:22
od Pinky
tak to se moc těšim až to uvidim někdy někde naživo

Napsal: 09 led 2007 15:22
od Krosmen
8) 8) 8) 8) 8)
už se na to těšim v realu!

Napsal: 09 led 2007 15:25
od KFJ
drifty a mozna kopec :wink:

Napsal: 09 led 2007 15:26
od honza 2.0 16v
8) :potlesk:

jen koukám na ten tlak paliva? to jeuž tak velkej v serii (kolik je základní tlak,nevíš ?)

Napsal: 09 led 2007 15:34
od KFJ
honza 2.0 16v píše:8) :potlesk:

jen koukám na ten tlak paliva? to jeuž tak velkej v serii (kolik je základní tlak,nevíš ?)
nevim kolik je presne v serii ale urcite je o neco malo mensi, protoze se musi do auta zabudovat silnejsi cerpadlo...

Napsal: 09 led 2007 15:45
od Jardafox
to bude mazec, když budeš teď mít na drifty o skoro sto koní víc, to budou ty gumy mizet zase o chlup rychlejc :lol: :lol:

Napsal: 09 led 2007 15:49
od KFJ
Panda píše:to bude mazec, když budeš teď mít na drifty o skoro sto koní víc, to budou ty gumy mizet zase o chlup rychlejc :lol: :lol:
"bohuzel" jo :D

Napsal: 09 led 2007 15:57
od Ladislav
KFJ píše:drifty a mozna kopec :wink:
A co Zmeškalova formulka ? Změna plánu ? Nebo to byla jen taková úvaha ? :|

Napsal: 09 led 2007 16:23
od DC
tlak paliva je pro M power seriově 5 barů

Napsal: 09 led 2007 16:30
od honza 2.0 16v
DC píše:tlak paliva je pro M power seriově 5 barů
díky za osvětu....

takže to podle toho výpisu vypadá ,že je vyřazená regulace tlaku paliva v závislosti tlaku v sání..(jestli ji to v serii má..)

Napsal: 09 led 2007 16:31
od T-O-M
pěkné 8) 8) 8)
chci se zeptat na tu ŘJ - obecně - je to jako soft do org.ŘJ nebo je to komplet jednotka made in Motec, nebo působí paralelně???
a co se stalo se starým motorem??

Re: BMW M3 3.2 - 390 PS a 401 Nm

Napsal: 09 led 2007 20:20
od TF
Opravdu jen jinou řídící jednotkou 50ps + ??? Znám lidi co E36!M3 ladili a jen programem v řídící jednotce žádné výrazné zlepšení nezaznamenali.

Re: BMW M3 3.2 - 390 PS a 401 Nm

Napsal: 09 led 2007 20:24
od Jardafox
TF píše:Opravdu jen jinou řídící jednotkou 50ps + ??? Znám lidi co E36!M3 ladili a jen programem v řídící jednotce žádné výrazné zlepšení nezaznamenali.
vždyť píše, že to je motor z e46

Napsal: 09 led 2007 20:24
od Beaver
Malej kroutak :D Ale zas ma peknej prubeh.

Re: BMW M3 3.2 - 390 PS a 401 Nm

Napsal: 09 led 2007 20:29
od TF
Panda píše:
TF píše:Opravdu jen jinou řídící jednotkou 50ps + ??? Znám lidi co E36!M3 ladili a jen programem v řídící jednotce žádné výrazné zlepšení nezaznamenali.
vždyť píše, že to je motor z e46
to vidím, ale v tom není zas tak brutální rozdíl

Re: BMW M3 3.2 - 390 PS a 401 Nm

Napsal: 09 led 2007 20:52
od DaveS
mooooc pekne..... :-D

Napsal: 09 led 2007 21:05
od hrnec09
to KFJ >jj to už něco umí fakt mazec...neměl by si po někde po ruce výkonovou křivku od Lancera??

Napsal: 10 led 2007 09:30
od KFJ
Ladislav píše:
KFJ píše:drifty a mozna kopec :wink:
A co Zmeškalova formulka ? Změna plánu ? Nebo to byla jen taková úvaha ? :|
nemelo by to budoucnost, neda se s tim driftovat :? :D

Re: BMW M3 3.2 - 390 PS a 401 Nm

Napsal: 10 led 2007 09:37
od KFJ
TF píše:Opravdu jen jinou řídící jednotkou 50ps + ??? Znám lidi co E36!M3 ladili a jen programem v řídící jednotce žádné výrazné zlepšení nezaznamenali.
je tam pouze MoTeC, seriova jednotka je venku... ten MoTeC je tam z toho duvodu ze origo jednotka vyzaduje elektronicky plyn, diferak z E46, budiky atd atd... vyslo levneji tam dat programovatelnou jednotku nez vsechno predelavat a spoustu veci bych ani nechtel: elektr. plyn, diferak z E46... a kdyz se tam dal ten MoTeC tak se rovnou optimalizoval soft... takze kone zadara, ten programovatelny komp tam musel tak jako tak... neni to zadny "chip", aby si to nekdo nespojoval v jedno :lol:

Napsal: 10 led 2007 09:46
od KFJ
T-O-M píše:pěkné 8) 8) 8)
chci se zeptat na tu ŘJ - obecně - je to jako soft do org.ŘJ nebo je to komplet jednotka made in Motec, nebo působí paralelně???
a co se stalo se starým motorem??
stary motor je na prodej, nic se s nim nestalo...

Napsal: 10 led 2007 09:51
od KFJ
Beaver píše:Malej kroutak :D Ale zas ma peknej prubeh.


koukam ze moje 3.2 atmosfera ma vetsi kroutak a vic koni nez tvuj oturbeny 3.0 :lol: :lol: :lol:

Napsal: 10 led 2007 13:26
od Tom_
KFJ píše:
Beaver píše:Malej kroutak :D Ale zas ma peknej prubeh.


koukam ze moje 3.2 atmosfera ma vetsi kroutak a vic koni nez tvuj oturbeny 3.0 :lol: :lol: :lol:
:lol: :smich: :smich: :smich2: :smich2:

Napsal: 10 led 2007 15:08
od Ladislav
KFJ píše:
T-O-M píše:pěkné 8) 8) 8)
chci se zeptat na tu ŘJ - obecně - je to jako soft do org.ŘJ nebo je to komplet jednotka made in Motec, nebo působí paralelně???
a co se stalo se starým motorem??
stary motor je na prodej, nic se s nim nestalo...
Jak to ???? Tys ho nezadřel, nenaboural, neodrovnal atd. ??? :lol: :lol: :lol:

Napsal: 10 led 2007 20:18
od KFJ
Ladislav píše:
KFJ píše:
T-O-M píše:pěkné 8) 8) 8)
chci se zeptat na tu ŘJ - obecně - je to jako soft do org.ŘJ nebo je to komplet jednotka made in Motec, nebo působí paralelně???
a co se stalo se starým motorem??
stary motor je na prodej, nic se s nim nestalo...
Jak to ???? Tys ho nezadřel, nenaboural, neodrovnal atd. ??? :lol: :lol: :lol:
chces ho? :lol: :lol: :lol:

Napsal: 10 led 2007 23:20
od sic
KFJ píše:
Ladislav píše:
KFJ píše:drifty a mozna kopec :wink:
A co Zmeškalova formulka ? Změna plánu ? Nebo to byla jen taková úvaha ? :|
nemelo by to budoucnost, neda se s tim driftovat :? :D
:lol: :lol: :lol:

Napsal: 11 led 2007 00:01
od matal
8) :wink:

Napsal: 11 led 2007 00:13
od Beaver
KFJ píše:
Beaver píše:Malej kroutak :D Ale zas ma peknej prubeh.


koukam ze moje 3.2 atmosfera ma vetsi kroutak a vic koni nez tvuj oturbeny 3.0 :lol: :lol: :lol:
Ano, tvuj novejsi motor a dve deci obsahu navic udelaly tech 50 Nm oproti mymu chcipakovi, ale ja to mam v serii :D Kazdopadne ten prubeh je fakt peknej, to by v podstate melo tedka setsakramentsky akcelerovat nezavisle na otackach.

Napsal: 11 led 2007 15:16
od Ladislav
sic píše:
KFJ píše:
Ladislav píše: A co Zmeškalova formulka ? Změna plánu ? Nebo to byla jen taková úvaha ? :|
nemelo by to budoucnost, neda se s tim driftovat :? :D
:lol: :lol: :lol:
Ty se netlem :lol: a práskni s čím pojedeš kopce. :mavani: A nebo :| ?

Napsal: 11 led 2007 18:39
od KFJ
Beaver píše:
KFJ píše:
Beaver píše:Malej kroutak :D Ale zas ma peknej prubeh.


koukam ze moje 3.2 atmosfera ma vetsi kroutak a vic koni nez tvuj oturbeny 3.0 :lol: :lol: :lol:
Ano, tvuj novejsi motor a dve deci obsahu navic udelaly tech 50 Nm oproti mymu chcipakovi, ale ja to mam v serii :D Kazdopadne ten prubeh je fakt peknej, to by v podstate melo tedka setsakramentsky akcelerovat nezavisle na otackach.
ja jen ze jsi psal ze mam malej kroutak, tak jsem si myslel ze budes mit vetsi... a ty mas jeste mensi, divny ne? :lol: :D :lol: taky to mam v serii