Stránka 1 z 1

fiat motory

Napsal: 12 úno 2007 16:46
od Jardafox
jelikož je na fiat clubu mrtvo, tak se s tím seru sem
motor 1.3 16v Multijet je to stejný jako 1.3 JTD? jsem z toho jelen, na netu všude píšou něco jinýho, buď napíšou např. v nadpisu článku to multijet a dál už píšou jen o jtd, nebo naopak
měl jsem za to, že jtd, je jet turbo diesel a ten multijet je NA

Re: fiat motory

Napsal: 12 úno 2007 16:51
od honza 2.0 16v
Panda píše:jelikož je na fiat clubu mrtvo, tak se s tím seru sem
motor 1.3 16v Multijet je to stejný jako 1.3 JTD? jsem z toho jelen, na netu všude píšou něco jinýho, buď napíšou např. v nadpisu článku to multijet a dál už píšou jen o jtd, nebo naopak
měl jsem za to, že jtd, je jet turbo diesel a ten multijet je NA
NA to bejt nemůže.. je to o generaci lepší motor než JTD...např třeba 2.4 Td -130PS 2.4 JTD 140PS, někdy až 170PS a 2.4 Multijet 200PS...

v čem je rozdíl netuším- zřejmě ve vstřikování nafty , který je rozvržený do několika fází

Re: fiat motory

Napsal: 12 úno 2007 16:52
od mc-otka
jo jo multijet je na podle mně má variabilní časovaní ventilu ne?
a jtd klasika jako tdi turbo diesel

Re: fiat motory

Napsal: 12 úno 2007 16:54
od mc-otka
mmmmmm

Re: fiat motory

Napsal: 12 úno 2007 16:55
od mc-otka
nějak to blbne
:roll:

Re: fiat motory

Napsal: 12 úno 2007 16:56
od mc-otka
když tak to někdo smažte nevím co to dělá za blbosti

Re: fiat motory

Napsal: 12 úno 2007 18:35
od Jardafox
honza 2.0 16v píše:
Panda píše:jelikož je na fiat clubu mrtvo, tak se s tím seru sem
motor 1.3 16v Multijet je to stejný jako 1.3 JTD? jsem z toho jelen, na netu všude píšou něco jinýho, buď napíšou např. v nadpisu článku to multijet a dál už píšou jen o jtd, nebo naopak
měl jsem za to, že jtd, je jet turbo diesel a ten multijet je NA
NA to bejt nemůže.. je to o generaci lepší motor než JTD...např třeba 2.4 Td -130PS 2.4 JTD 140PS, někdy až 170PS a 2.4 Multijet 200PS...

v čem je rozdíl netuším- zřejmě ve vstřikování nafty , který je rozvržený do několika fází
takže se liší jen vstřikováním, a obě mají turba? potom fakt nechápu proč někde píšou to a někde to...i když jak koukám tady, tak ono to asi bude fakt stejný, jen si tomu každej říká, jak chce http://www.auto.cz/testy/fiat-panda-1-3 ... tamin.html

Napsal: 12 úno 2007 19:59
od Libas
Multijet určitě nemá časování ventilů..........
jinak správně je to JTD Multijet, Multijet je jako dodatek toho JTD, je tam použita 2. generace vstřikování common rail

Re: fiat motory

Napsal: 12 úno 2007 21:23
od Mikael
Jj...JTD je pomerne "starej" motor...multijet prisel prave s inovaci Common-railu...

Re: fiat motory

Napsal: 13 úno 2007 07:26
od semysak
do chrochtu moc nedelam ale myslimze minimalne vstrikuje vice davek paliva za pracovni cyklus (dve davky + predvstrik) a mozna multijet ma piezoektricke vstrikovace

Napsal: 13 úno 2007 15:13
od Libas
to Mikael: první JTD motor je z roku 1999 a už sám o sobě ten motor měl systém common rail, ale první generace, JTD Multijet je motor s common rail systémen z roku 2004, jak již řekl semysak, jsou na něm použity piezolelektrické vstřikovače a byl vstřikovací tlak ze 135 MPa na 160 MPa by očko. Doufám, že jsem to napsal srozumitelně.
jinak už první generace common rail měly vícefázový vstřik, prvně předvstřik a pak normal vstřik, postupem času motory mají i pět fází vstřiku během jednoho cyklu vstřikování, vše se vejde do 5 ms :?:

Napsal: 13 úno 2007 15:15
od mc-otka
Libas píše:to Mikael: první JTD motor je z roku 1999 a už sám o sobě ten motor měl systém common rail, ale první generace, JTD Multijet je motor s common rail systémen z roku 2004, jak již řekl semysak, jsou na něm použity piezolelektrické vstřikovače a byl vstřikovací tlak ze 135 MPa na 160 MPa by očko. Doufám, že jsem to napsal srozumitelně.
jinak už první generace common rail měly vícefázový vstřik, prvně předvstřik a pak normal vstřik, postupem času motory mají i pět fází vstřiku během jednoho cyklu vstřikování, vše se vejde do 5 ms :?:

první motory JTD musel bejt dřív pač mám alfa romeo 156 1,9JTD rv 1998 :O) ale jinak díky za vysvětlení :O)

Napsal: 13 úno 2007 17:13
od Libas
to mc-otka: ya, sorry, jsem si spletl s HDI od Peugeotu :lol:

Re: fiat motory

Napsal: 13 úno 2007 17:20
od mc-otka
HDI máme v C3jce 1,4hdi max spokojenost žere nám to 4,4litru a to 90% najezdíme po mněste couračky po uřadech a na nákupy a ruzný vyřizování a popojíždky

Napsal: 13 úno 2007 22:30
od Mikael
Libas píše:to Mikael: první JTD motor je z roku 1999 a už sám o sobě ten motor měl systém common rail, ale první generace, JTD Multijet je motor s common rail systémen z roku 2004, jak již řekl semysak, jsou na něm použity piezolelektrické vstřikovače a byl vstřikovací tlak ze 135 MPa na 160 MPa by očko. Doufám, že jsem to napsal srozumitelně.
jinak už první generace common rail měly vícefázový vstřik, prvně předvstřik a pak normal vstřik, postupem času motory mají i pět fází vstřiku během jednoho cyklu vstřikování, vše se vejde do 5 ms :?:
Jasny jasny...ty zmeny jsem myslel prave jako tu inovaci Common railu... 8)