Stránka 1 z 1
Corolla
Napsal: 13 úno 2007 21:51
od MiTMaN
Cau nevim jestli to teda patri do tohle topicu.. mozna ani ne ..
Ale mam Toyotu Corollu E10 motor 4E-FE(1.3XLi) .. ma to nakejch 65kw.. a chtel bych vic .. swap sem uz zavrhnul.. ale uvazuju o turbu.. jenze zadnej kit sem nenasel... nevite nekdo co tam narvat a tak cenu?
Vubec nemam paru .. co bych tam vsechno musel menit

Ale turbo by stacilo slaby.. neco jako ma uno 1.3 ...
Cim este muzu zlepcit vykon atd?
Potrebuju aby to melo lepci zrychleni.. a maximalnu taky o neco
Chip by se asi nevyplatil co?

Re: Corolla
Napsal: 13 úno 2007 21:54
od Fiesta
ti prodám 1.6 16V EFI z T Corolly(komplet s kabeláží atd...nebo klidně celý auto)...Zapřemýšlej...
Napsal: 13 úno 2007 22:02
od MiTMaN
za kolik bys nechal motor s kabelazi a ecu?
Re: Corolla
Napsal: 13 úno 2007 22:03
od GReddy
MiTMaN píše:Cau nevim jestli to teda patri do tohle topicu.. mozna ani ne ..
Ale mam Toyotu Corollu E10 motor 4E-FE(1.3XLi) .. ma to nakejch 65kw.. a chtel bych vic .. swap sem uz zavrhnul.. ale uvazuju o turbu.. jenze zadnej kit sem nenasel... nevite nekdo co tam narvat a tak cenu?
Vubec nemam paru .. co bych tam vsechno musel menit

Ale turbo by stacilo slaby.. neco jako ma uno 1.3 ...
Cim este muzu zlepcit vykon atd?
Potrebuju aby to melo lepci zrychleni.. a maximalnu taky o neco
Chip by se asi nevyplatil co?

clovece vyplati se hledat..kazdou chvili se tady nekdo pta jak z maloobjemu dostat vykon..a v kazdym topicu pisu "pokud chces mit silny auto tak si nekupuj 1.3"...k tvymu dotazu....hotovej turbokit na 4E-FE ani snad nikdo nedela..turbokity se pohybujou kolem 3tis USD a vys...tenhle motor je stavenej na cistou ekonomy jizdou...takze narvat tam turbo napriklad z celicy..dejme tomu ST165ky ..4 generace by slo.ale to jsou experiementy pac ten motor je fakt slabej a vnitrnosti plneni nevydrzej..takze pisty ojnice...samozrejme ecu..k tomu vyfukovy potrubi atd atd..ve vysledku je to hrozne moc vydaju...ja bejt na tvym miste tak bych si sehnal bud 4A-GE nebo 3S-GTE z 4 generace celicy coz nebude tak nakladny.ma to kolem 180 koni tusim.
Napsal: 13 úno 2007 22:29
od MiTMaN
2GReddy::no jo mozna by swap vysel levnej..uvidim.. este to musim uvazit... 4E-FE turbo zvladne .. delal se i 4E-FTE(turbo) .. takze by to nemel bejt problem.. jenze se delal jen pro japonsky verze...
S tim ze 1.3 nebude silna.. se docela pletes... mrkni na tohle :
Je to Toyota Corolla E10 1.3XLi Turbo s facem z E11 facelift

Takze to ten motor fakt vydrzi.. jen musim nekde zjisiti neco levnyho

Jako kdyby tam slo dat turbo z una.. tak by to asi nebyl tak velkej probem ne?
ja teda turbum nerozumim.. takze nevim co tam musim vsechno dat a co vymenit
turbokit sem videl na 4A-FE .. uz se me sel ten manik ze zahranici podivat jestli to pude na 4E-FE

snad by mohlo.. a byl by klid

kdybych poridil jinej motor.. stejne bych chtel aby mel turbo... 3S-GTE ani netusim kolik stoji
a jestli je 4E-FE na cistou eko jizdu.. tak.. u me to nak nefunguje

.. to vis taham ho jak to de

a taky podle toho pekne jede

Napsal: 13 úno 2007 23:05
od GReddy
MiTMaN píše:2GReddy::no jo mozna by swap vysel levnej..uvidim.. este to musim uvazit... 4E-FE turbo zvladne .. delal se i 4E-FTE(turbo) .. takze by to nemel bejt problem.. jenze se delal jen pro japonsky verze...
S tim ze 1.3 nebude silna.. se docela pletes... mrkni na tohle :
Je to Toyota Corolla E10 1.3XLi Turbo s facem z E11 facelift

Takze to ten motor fakt vydrzi.. jen musim nekde zjisiti neco levnyho

Jako kdyby tam slo dat turbo z una.. tak by to asi nebyl tak velkej probem ne?
ja teda turbum nerozumim.. takze nevim co tam musim vsechno dat a co vymenit
turbokit sem videl na 4A-FE .. uz se me sel ten manik ze zahranici podivat jestli to pude na 4E-FE

snad by mohlo.. a byl by klid

kdybych poridil jinej motor.. stejne bych chtel aby mel turbo... 3S-GTE ani netusim kolik stoji
a jestli je 4E-FE na cistou eko jizdu.. tak.. u me to nak nefunguje

.. to vis taham ho jak to de

a taky podle toho pekne jede

tak si najdi co ma FTE jinyho a povymenuj ne? neni problem z JPN dovist soucastky... rikam ze dotazy typu mam 1.3ku a chci vykon jsou k nicemu pokud chces vykony auto mel sis ho koupit rovnou tyhle dotazy jsout ady porad dokola..
no pokud jsou vnitrnosti stejny fte jako fe coz pochybuju ale i kdyz tak stejne nevydrzi vic jak neco malo nad seriovy plneni...tenhle clovek nema urcite seriovy vnitrnosti protoze to proste nevydrzi...vim co kamos zkousel udelat s GE GTE motor vnitrek to nevydrzel...
FE - fuel economy.proste podle me je nesmysl rvat do toho turbo.je to stejny jako rvat turbo do 1.2 HTP... kdybys mel GE hlavu je to neco jinyho..
Napsal: 13 úno 2007 23:13
od MiTMaN
Ja vim.. uvazoval sem nad nissanem 200sx nebo celicou

.. ale ted me prisla odpoved.. takze corollka se prodavat nebude
Kód: Vybrat vše
hi,
i used complete parts from 4efte. i tokk the injectors, Turbo (ct9),
maifold, ecu...only the whole engine is from 4efe. wiring you also must
update.
pictures i got none... frome outside engine loooks like 4efte. but I put an
compression-reduce-plate between short-block and head to get required
compression of 8,2:1 but because of this, i must built an adjustable cam
gear.
hope i can help you a little
Jan
takze by to jit melo

GReddy neprodavals tu Celicu?nebo nekdo.. ja ji totiz nekde uz videl. .a nevim kde...
Re: Corolla
Napsal: 13 úno 2007 23:17
od Starlet
Mám ve Starletu ten samej motor 4E-FE, ale jen 55kW a v Japonsku se dělaju Starlety s turbem, obsah taky jen 1.3, docela motokára
Re: Corolla
Napsal: 13 úno 2007 23:19
od Starlet
Malý turbo má Smart

Mělo by být menší než z Una a každopádně seženeš asi lepší kus, přece jen je to novější auto...
Napsal: 13 úno 2007 23:20
od MiTMaN
2Starlet: Jo 4EFTE 112koniku tusim

Akorat stoji 20tkc ++

coz je blby

na moje ucely to bude vyhozeny prachy

pze nepotrebuju celej motor....
Takze.. ted se nabizi otazka.. odkad teda tam to turbo narvat

A nebo ze by prece jen upgrade na 1.6 a pak az turbo ?

Ja fakt nevim.. vsechno me je malo.. ale jinou kastli nez je E10 neci

Napsal: 13 úno 2007 23:22
od GReddy
MiTMaN píše:Ja vim.. uvazoval sem nad nissanem 200sx nebo celicou

.. ale ted me prisla odpoved.. takze corollka se prodavat nebude
Kód: Vybrat vše
hi,
i used complete parts from 4efte. i tokk the injectors, Turbo (ct9),
maifold, ecu...only the whole engine is from 4efe. wiring you also must
update.
pictures i got none... frome outside engine loooks like 4efte. but I put an
compression-reduce-plate between short-block and head to get required
compression of 8,2:1 but because of this, i must built an adjustable cam
gear.
hope i can help you a little
Jan
takze by to jit melo

GReddy neprodavals tu Celicu?nebo nekdo.. ja ji totiz nekde uz videl. .a nevim kde...
mno zeptej se ho kolik uz s tim najel...ale koukam ze to nema o tolik vetsi vykon jak FE takze to mozna fakt vydrzi se serii...shaneni dilu bude orisek...jo ja ji prodaval
Napsal: 13 úno 2007 23:53
od Starlet
MiTMaN píše:Ja vim.. uvazoval sem nad nissanem 200sx nebo celicou

.. ale ted me prisla odpoved.. takze corollka se prodavat nebude
Kód: Vybrat vše
hi,
i used complete parts from 4efte. i tokk the injectors, Turbo (ct9),
maifold, ecu...only the whole engine is from 4efe. wiring you also must
update.
pictures i got none... frome outside engine loooks like 4efte. but I put an
compression-reduce-plate between short-block and head to get required
compression of 8,2:1 but because of this, i must built an adjustable cam
gear.
hope i can help you a little
Jan
takze by to jit melo

GReddy neprodavals tu Celicu?nebo nekdo.. ja ji totiz nekde uz videl. .a nevim kde...
Jestli to spácháš tak dej vědět, zajímá mě to, přijedu a pořešíme, mame chalupu kousek do Pardubic

Napsal: 14 úno 2007 08:00
od Spitfire
proc se tak bat swapu? 4AGE nebo 7AGE na dvou karburatorech pro zacatek naladenejch na 140ps bude mnohem mensi srani nez davani turba
Napsal: 14 úno 2007 10:46
od rozumik
MiTMaN píše:2Starlet: Jo 4EFTE 112koniku tusim

Akorat stoji 20tkc ++

cekas ze to oturbis za min jak 20tkc?

Napsal: 14 úno 2007 10:55
od Starlet
rozumik píše:MiTMaN píše:2Starlet: Jo 4EFTE 112koniku tusim

Akorat stoji 20tkc ++

cekas ze to oturbis za min jak 20tkc?

Proč myslíš že je tam 20++?

Napsal: 14 úno 2007 11:07
od rozumik
oturbeni tohodle plivnika te vyjde minimalne tak na trojnasobek bez GO.
sezen si funkcni 3SGTE, nasetri 20-40tis, udelej mu GO a pak si hraj.
Re: Corolla
Napsal: 14 úno 2007 14:28
od MiTMaN
no pokud by se me povedlo sehnat jen dily z 4EFTE tak to budu mit celkem levny:)
Nevim vubec kolik stoji 3SGTE.. nemam paru..a bude se shanet blbe

a navic to tam narvat. .by byl nesplnitelnej ukol..do E9 mozna.. ale od E10 to pude ztuha...
Muj motor je po GO..sice sem delal GO po 90tkm

ale neuskodilo mu to

Nejjedodusi by tam bylo narvat 4AFE(castle na to ma uchyty atd) ...
Napsal: 14 úno 2007 14:46
od GReddy
kdy pochopis ze FE motory nejsou na lazeni a vykon

Napsal: 14 úno 2007 15:54
od MiTMaN
ja to vim... a co s tim mam delat kdyz se do coroll tyhle motory davaly? hm? .. tak zkusit to muzu.. a fungovat to bude...
jako mohl bych to prodat.. .a koupit si nissana 200sx.. ale me se libi rollka... vis?
i takhle tech 65kw jede celkem slusne..
a nerikej me ze 4A-FE je taky economy... chce skoro stejne otacek aby jel jako 4A-GE ... a navic 4A-FE by me tam sel.. kdybyh ho sehnal. .tak ho tam narvu.. a pak casem an to hodim turbo... to uz by stalo mozna za to...
tenkrat sem si mohl poridit nakou peknou celdu nebo neco. .ale to se me nelibi... jedina celda co by me stala za investici je tusim rv 98 GT4 ...
edit:
Pochop ze to turbo z 4EFTE je slaby!Neni to nic co by bylo silny.. tomu motoru co ma 65kw to prida nakejch 18kw ..coz je cca 27% .. nechci udelat z corolly neco co by te predjelo ve 240km/h .. proste to tam chci pro efekt.. a lepci pocit...muzu pak zkouset zvysit tlak.. a kdyz to motor nevydzi.. koupim jinej..klidne i 1.6 a na to to turbo narvu taky.. na 1.6(4A-FE) se turba i prodavaj
Kód: Vybrat vše
http://www.nolimitmotorsport.com/prod/TC2001-S
a to ma pak 160koniku++ ...
mozna to neni motor na upravy.. ale dela se to.. a vis proc? po meste ti to tere malo... ale kdyz na to slapnes tak to jede.. kor s turbem..pokud ho hodis od 3500ot/min.. tak te to skoro vykopne z auta...
Re: Corolla
Napsal: 14 úno 2007 17:13
od Idaho
Vesnice-tunig ve stodole te to oturbění vyjde max na 15-20tis, životnost? no podle stylu jízdy a stavu motoru ( a urovne opilosti vesničana- mechanika ) to bude něco mezi 500a 5tis km

)
( pokud se to vubec rozjede, každopádně ty motory jsou levné

)
Když to budeš chtít udelat dobře, abys nemuset po pár km kupovat turbo protože to staré z una bude na sračky a repase si ti bude zdát drahá a nespolehlivá tak časem přijdeš na to že tolik turb z una na prodej není, taže dáš jiné, proste co ti zrovna přijde pod ruku ( = neustále předalávat svody, uchycení atd.. ) takže si koupíš nové turbo - no využitelné bude na hranici 15tis jen za turbo.
Taky se mi líbí jak ti krásne poradil

řekne se to krásně

dát platničku pod makovici pro snížení komprese

ale jak silnou- nebo si to ty spočteš?

kdo ti ji skutečně profesionálně vyřízne a srovná?( najdeš ale bude to taky slušně zaplacené ), na uchycení blok -tesnení-plotna-tesnění-makovice už budeš potřebovat štefty ne šrouby - set cca 3,5-5tis a je to mnoho dalšího ( btw to budeš potřebovat i u Vesnicetuning verze

)
Proste popřemejšlej jestli se ti vyplatí se s stím srát a bát se s tím vyrazit na cestu delší než 50km aby jsi náhou nezustal nekde vyset nebo to udělat pořádně. osobne bych taky spíše doporučil A4Ge + karbíky, protože NA ježdení bez zátahu turba se absolutne neslučuje s ekonomikou ( u starších motoru ) protože si uvědom že pro správnou funkčnost turba budeš muset mít otevřený výfuk ( když už tam to turbo je tak at funguje jak má ) což ti bude znamenat totálně mrtvé auto v nízkých otáčkách ( bez zátahu turba ) atd..
proste tech 65kw nebo kolik tam máš ted ty umrtvíš na nějakejch ani ne 50kW ve chvíli kd ybudeš chtít "jen popojíždet po městě"
proste je to třeba zvážit. i na tu 4AFE by šlo hodit dva solexi a slušne si s tím pohrát za 1/3 ceny co te bude stát oturbení, ale chápu .. chceš slyšet psssst a říkat že tammáš turbo ( jako mnoho jiných co sem poslední dobou zavítá..
byl jsem jako vy, a ikdyž pořád odvádím víceméně amterskou práci už chápu že to takhle nejde
Placni tam malej kompresor, s elmg spojkou, vypínatelnej, zástavba za 15tis, nárust výkonu cca 15-20ps ( mluvím o rozumném nárustu s min investicí ) a nech výfuk NA, bude ti to přidávat "jen 20Ps " al epořád tam budou a kdykoliv..
Napsal: 14 úno 2007 23:07
od GReddy
MiTMaN píše:ja to vim... a co s tim mam delat kdyz se do coroll tyhle motory davaly? hm? .. tak zkusit to muzu.. a fungovat to bude...
jako mohl bych to prodat.. .a koupit si nissana 200sx.. ale me se libi rollka... vis?
i takhle tech 65kw jede celkem slusne..
a nerikej me ze 4A-FE je taky economy... chce skoro stejne otacek aby jel jako 4A-GE ... a navic 4A-FE by me tam sel.. kdybyh ho sehnal. .tak ho tam narvu.. a pak casem an to hodim turbo... to uz by stalo mozna za to...
tenkrat sem si mohl poridit nakou peknou celdu nebo neco. .ale to se me nelibi... jedina celda co by me stala za investici je tusim rv 98 GT4 ...
edit:
Pochop ze to turbo z 4EFTE je slaby!Neni to nic co by bylo silny.. tomu motoru co ma 65kw to prida nakejch 18kw ..coz je cca 27% .. nechci udelat z corolly neco co by te predjelo ve 240km/h .. proste to tam chci pro efekt.. a lepci pocit...muzu pak zkouset zvysit tlak.. a kdyz to motor nevydzi.. koupim jinej..klidne i 1.6 a na to to turbo narvu taky.. na 1.6(4A-FE) se turba i prodavaj
Kód: Vybrat vše
http://www.nolimitmotorsport.com/prod/TC2001-S
a to ma pak 160koniku++ ...
mozna to neni motor na upravy.. ale dela se to.. a vis proc? po meste ti to tere malo... ale kdyz na to slapnes tak to jede.. kor s turbem..pokud ho hodis od 3500ot/min.. tak te to skoro vykopne z auta...
no a co ze se to davalo do corolly...do myho auta se taky davali jen I4 a videl sem tam jak V6 tak I6..kdyz se ti libi corolla udelej swap do ni jednoduchy.
FE je fuel economy hlava..."tupejsi" vacky jina ecu proste ten motor neni lazenej na sportovni jizdu jako s GE hlavama ktery maj vykonovou krivku znatelne vejs....tak pozor 4A-GE ma vykon nekde u 7tis otacek a uplne jinej prubeh nez FE..FE tahne odspodu.ge motory se musej tocit hodne k cervenym ...hm turbokit na 4afe(to ma teda smysl) za 2,5 tis USD?

ve vysledku to bude nejakych 60tis s dovozem...
hele kdyz to vsechno znas a vis tak nechapu proc se ptas.lidi se ti snazej poradit rozumne ale ty to mas rozmysleno..
btw kdyz budu chtit aby mi to malo zralo ve meste a abych az na to slapnul me to koplo do sedacky tak si koupim TDi

Re: Corolla
Napsal: 14 úno 2007 23:11
od MiTMaN
2 Idaho: a nevis o nejakym kompresoru?nad tim sem vubec neuvazoval tam dat kompresor...sem blbej.. mohlo me to napadnout

ted mozna budu mit este jednu corollu v ktery je 1.6 GLi... takze...az na ten bych hodil ten kompresor... a nebal bych se dalsich veci.. pze budu mit v zaloze 1.3XLi kdyz se to posere

Napsal: 14 úno 2007 23:41
od MiTMaN
GReddy píše:
no a co ze se to davalo do corolly...do myho auta se taky davali jen I4 a videl sem tam jak V6 tak I6..kdyz se ti libi corolla udelej swap do ni jednoduchy.
FE je fuel economy hlava..."tupejsi" vacky jina ecu proste ten motor neni lazenej na sportovni jizdu jako s GE hlavama ktery maj vykonovou krivku znatelne vejs....tak pozor 4A-GE ma vykon nekde u 7tis otacek a uplne jinej prubeh nez FE..FE tahne odspodu.ge motory se musej tocit hodne k cervenym ...hm turbokit na 4afe(to ma teda smysl) za 2,5 tis USD?

ve vysledku to bude nejakych 60tis s dovozem...
hele kdyz to vsechno znas a vis tak nechapu proc se ptas.lidi se ti snazej poradit rozumne ale ty to mas rozmysleno..
btw kdyz budu chtit aby mi to malo zralo ve meste a abych az na to slapnul me to koplo do sedacky tak si koupim TDi

ja vim ze to myslis dobre

... kdyz sem nad tim tak premejslel tak mas pravdu...swap asi bude. .ale za 1.6GLi coz je asi 4AFE(nevim

)? a na to pak nekdy hodim kompresor... i tak samotna 1.6 ma vetci vykon nez 4EFTE..takze tak... a svoj mladickej 4EFE.. necham stranou.. co kdyby se neco posralo...
..jo a ptam se protoze fakt nevim.. jen delam ze vim

Napsal: 14 úno 2007 23:46
od GReddy
MiTMaN píše:GReddy píše:
no a co ze se to davalo do corolly...do myho auta se taky davali jen I4 a videl sem tam jak V6 tak I6..kdyz se ti libi corolla udelej swap do ni jednoduchy.
FE je fuel economy hlava..."tupejsi" vacky jina ecu proste ten motor neni lazenej na sportovni jizdu jako s GE hlavama ktery maj vykonovou krivku znatelne vejs....tak pozor 4A-GE ma vykon nekde u 7tis otacek a uplne jinej prubeh nez FE..FE tahne odspodu.ge motory se musej tocit hodne k cervenym ...hm turbokit na 4afe(to ma teda smysl) za 2,5 tis USD?

ve vysledku to bude nejakych 60tis s dovozem...
hele kdyz to vsechno znas a vis tak nechapu proc se ptas.lidi se ti snazej poradit rozumne ale ty to mas rozmysleno..
btw kdyz budu chtit aby mi to malo zralo ve meste a abych az na to slapnul me to koplo do sedacky tak si koupim TDi

ja vim ze to myslis dobre

... kdyz sem nad tim tak premejslel tak mas pravdu...swap asi bude. .ale za 1.6GLi coz je asi 4AFE(nevim

)? a na to pak nekdy hodim kompresor... i tak samotna 1.6 ma vetci vykon nez 4EFTE..takze tak... a svoj mladickej 4EFE.. necham stranou.. co kdyby se neco posralo...
..jo a ptam se protoze fakt nevim.. jen delam ze vim

jasne

proste v tomhle se fakt poradne rozmysli....ono predelavat NA motor na T je vseobecne docela narocnej ukon..zejmena financne...kdyz si vezmes ze treba to turbo na 4afe stoji v prepoctu vic nez treba AWD celica kde je 3s-gte motor s cca 180 konma...ale i obycejnej 3s-ge motor neni spatnej (celica 94-99) 129kw to uz je slusnej vykon na corollu...
Re: Corolla
Napsal: 18 úno 2007 11:54
od MiTMaN
129kw to by stacily kridla a lital bych no

zatim tma nahodim 4A-FE .. a uvidime

(zatim presne nevim co s tim a jak. .ale to uz resim v jinym topicu

)